Pushy Cat sau cum obsesia devine realitate...
#151
Postat 25 January 2009 - 06:42 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Vezi ce ampenaj urias are?
#152
Postat 25 January 2009 - 08:41 AM
Cu o talpa cam asa:
http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=1090823
#153
Postat 25 January 2009 - 07:50 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#154
Postat 31 January 2009 - 05:47 PM
Asa ca aripa din dreapta e la uscat
#155
Postat 01 February 2009 - 04:46 PM
Din pacate, un moment de neatentie... si, ce se vede... o luam de la cap.
#156
Postat 01 February 2009 - 09:34 PM
#157
Postat 01 February 2009 - 09:56 PM
Nu prea mai am ce sa las pe mai tarziu, ca acela e profundorul si e cam terminat.
Am facut infolierea asta mai mult ca sa imi aduc aminte cum e cu mersul pe bicicleta, ca a cam trecut ceva vreme de cand nu am mai facut.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 February 2009 - 09:56 PM
#158
Postat 01 February 2009 - 11:04 PM
#159
Postat 01 February 2009 - 11:50 PM
Intradosul este acolo fotografiat, cu el am inceput si eu, dar nu am mai continuat, mi s-a taiat... :rolleyes:
#160
Postat 02 February 2009 - 12:09 AM
Era un film pe tub cum se aplica perfect folia, il caut si il pun aici. Am invatat si eu multe din filmul ala :rolleyes:
#161
Postat 18 February 2009 - 09:18 AM
#162
Postat 18 February 2009 - 10:32 AM
dorelcretu, la Feb 18 2009, 09:18 AM, a spus:
...
O alta intrebare este legata de pazitia centrului de greutate. Daca stiu asta pot amplasa acumulatorul. Poate stie cineva. Stati pe aproape , e posibil sa devina distractiv!
Poti schimba logica de comanda "pe dos", cum am eu intentia, ca in imaginea atasata, ca la Graupner Kleine UHU.
Astfel S-ul cu doua curburi se transforma intr-o flexare mult mai larga, cam la 120 grade.
CG-ul este aproape de bordul de... fuga, cum e figurat si pe plan, vezi imaginea cu detaliu unghi de atac, din postul 139.
Aceasta pozitie neobisnuita este datorita aripii in V, si face ca CG sa fie cat mai aproape de motor, cum e ideal la pushere.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 February 2009 - 10:35 AM
#163
Postat 18 February 2009 - 06:28 PM
#164
Postat 18 February 2009 - 06:56 PM
Nu stiu ce calitate are camasa ta, dar cu cea livrata de Graupner frecarea e absolut rezonabila, fara lubrefiere.
Sau poate te astepti sa mearga fara nici un pic de efort, asta nu se va intampla, dar, daca il poti misca cu doar 2 degete, atunci il va misca si servo-ul fara probleme. Sau, testul cel mai concludent, iti bazaie servo-ul la capete ?
#165
Postat 18 February 2009 - 07:17 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 February 2009 - 07:18 PM
#166
Postat 18 February 2009 - 07:32 PM
#167
Postat 18 February 2009 - 07:42 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXD862&P=0
Frecarea este nesemnificativa.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 February 2009 - 07:44 PM
#168
Postat 18 February 2009 - 07:45 PM
#169
Postat 18 February 2009 - 07:51 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#170
Postat 03 April 2009 - 04:00 PM
#171
Postat 08 April 2009 - 09:31 PM
Sunt sigur ca va iesi ceva rumos si sigur nu se va manji obiectivul de la esapamentul termicului meu.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#172
Postat 26 April 2009 - 07:51 PM
E ultima lui saptamana in care mai scapa neinfoliat :rolleyes:
#174
Postat 26 October 2009 - 05:16 AM
#175
Postat 26 October 2009 - 07:43 AM
Variatiuni...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 October 2009 - 07:44 AM
#176
Postat 26 October 2009 - 01:02 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=206183
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.