Modelism - RHC Forum: C.N. De planoare RC zbor pantă clasa F3F ed. 2018 Dealul Sasului 14. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

C.N. De planoare RC zbor pantă clasa F3F ed. 2018 Dealul Sasului 14. Competiție desfășurată sub egida FRMd. organizator FRMd.

#31 Useril este offline   DRAGOS80 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 224
  • Inregistrat: 08-June 14
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 15 October 2018 - 06:34 PM

F3F

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC07285.JPG
  • Imagine atasata: DSC07280.JPG
  • Imagine atasata: DSC07267.JPG

0

#32 Useril este offline   DRAGOS80 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 224
  • Inregistrat: 08-June 14
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 15 October 2018 - 06:38 PM

F3F
Imagine atasata: DSC07283.JPG Imagine atasata: DSC07286.JPG Imagine atasata: DSC07287.JPG
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 October 2018 - 06:56 PM

+++

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P8970264.jpg
  • Imagine atasata: P8970267.jpg
  • Imagine atasata: P8970268.jpg
  • Imagine atasata: P8970280.jpg

... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 October 2018 - 07:02 PM

... si ultima tura a ultimului zbor al lui stefan...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P8970269.jpg
  • Imagine atasata: P8970279.jpg
  • Imagine atasata: P8970277.jpg

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 October 2018 - 07:03 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2018 - 10:20 PM

Multumesc de filmare si poze. Grupul din sud a venit in general cu planoare buna de panta, mai mici, in constructie clasica, spuma placata cu balsa, s-au descurcat foarte bine. Grupul din nord a avut in general Xplorer cu aripa F3J, au zburat foarte bine dar erau cam usoare.

Dl. Pop a fost avantajat cu Nan Shadow care e mai sprinten. Au fost si cateva spume, EzGlider a zburat chiar excelent.

Io am venit cu Xplorer F5J cu care am facut primele doua manse si cu Valenta Dragon ultimele. Am zburat prost cu amandoua dar Dragon la aproape 3 Kg se misca excelent.

Pricop a venit cu cel mai fasait planor, o chestie din spuma mica si urata care zbura lamentabil. Toate celelalte zeci de planoare pe care le are nu erau pregatite. De fapt nici spuma nu era OK, la primul zbor de test s-a dus fix in nas da cu epoxi a reparat-o.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 October 2018 - 10:21 PM

0

#36 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 16 October 2018 - 09:53 AM

A fost un eveniment solid ca participare si organizare. Dimineata nu era nici o adiere, dar mai tarziu a fost un vant bun.

Sunt uimit sa vad copilasii care au zburat F3P anii trecuti cu Nemuriciul, azi cu Explorer, zburand in siguranta.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#37 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 16 October 2018 - 03:33 PM

Bună ziua din nou,

Mai jos, în attache, aveți și rezultatele competiției defalcate pe seniori și juniori, individual și pe echipe.

Cu drag: PVP

Fisiere atasate


NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#38 Useril este offline   Mama Soacra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 678
  • Inregistrat: 27-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 18 October 2018 - 09:18 AM

Si mai mult material video:


si premierea: https://www.youtube....h?v=I7R9q6Wkzpk

Aceasta postare a fost editata de Mama Soacra: 18 October 2018 - 09:18 AM

Za Mama Soacra !!!
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
0

#39 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 October 2018 - 03:55 PM

Vezi postareavasipop, la 15 October 2018 - 03:04 PM, a spus:

Pentru cei interesați de statistici, mai jos în PDF, aveți și timpii realizați de fiecare pilot în parte.

Cu drag: PVP



Apropos de viteza cu care se deplaseaza planorul F3F....

Cel mai bun timp a fost de 1 min.: asta transformat in viteza medie de Km/h inseamna 60 Km/h.
Tare sunt curios cand vom depasi bariera de 100Km/h.....

Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#40 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 October 2018 - 04:42 PM

Trebuie sa fie o virgula undeva pusa ... invers.
60 kmph am masurat pe OSD in zbor FPV cu avion modest de spuma.
EZ* este dat la 47 km la ora viteza de croaziera (90 min 70 km)

Distanta intre baze cum s-a masurat, dupa lungimea cablurilor ?
O tura este mult mai lunga decat distanta dintre baze, nu cred ca s-a intrat in viraj cu anticipatie, fara sa se auda beep-ul. :unsure:

Data viitoare aduc Doppleru :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#41 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 October 2018 - 04:59 PM

Vezi postarearenatoa, la 18 October 2018 - 04:42 PM, a spus:

Trebuie sa fie o virgula undeva pusa ... invers.
60 kmph am masurat pe OSD in zbor FPV cu avion modest de spuma.
EZ* este dat la 47 km la ora viteza de croaziera (90 min 70 km)

Distanta intre baze cum s-a masurat, dupa lungimea cablurilor ?
O tura este mult mai lunga decat distanta dintre baze, nu cred ca s-a intrat in viraj cu anticipatie, fara sa se auda beep-ul. :unsure:

Data viitoare aduc Doppleru :)


Evident că modelul a făcut mai mult de un kilometru pe cele 10 ture... dar asta-i provocarea... cine bate primul suta :)
Și evident n-ar strica doppler-ul pe viitor :)

Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2018 - 06:25 PM

E primul concurs la care vin total neinformat (cred ca nu am fost singurul), habar nu aveam ce trebuie sa fac, stiam doar ca trebuie sa fac ture intre doua repere in fata pantei, atat si nimic mai mult. Acum ca a trecut m-am uitat si eu putin pe regulamanet, ce si cum. Cateva observatii:

- la o privire rapida pe net un timp fenomenal este in jur de 30s dar asta e de fapt irelevant pentru ca fiecare panta e altfel. Zborul lui Silviu cu timpul de 1 minut a fost impresionant.
- folosirea motoarelor a distorsionat concursul. In loc sa fie folosita energia vantului la buza pantei a fost folosita energia generata de inaltimea de start, adica a fost mult mai aproape de o proba de viteza F3B decat o proba de viteza F3F. Cel mai des s-a zburat un compromis, primele treceri am fructificat inaltimea si restul curentul de panta. In subsidiar inaltimea foarte mare (si distanta de panta) la care s-a zburat cred ca a afectat si precizia cu care arbitrii semnalau trecerea de baze. Asta nu inseamna ca nu a fost concursul cinstit pentru ca toti am avut aceleasi conditii.
- un bun compromis ar fi fost poate ca dimineata cat nu a fost vant sa tragem cu motor si cand a pornit vantul sa renuntam la motor (evident la inceput de runda) - asta la discretia directorului de concurs.
- altfel, tot zburatul la termica si campie imi place mai mult, norocul meu, ca prin Bucuresti nu am unde sa ma bucur de panta dar,
- concursul, indiferent de format e foarte tare si excitant, sa aibe multa sanatate organizatorii sa il mai faca.
0

#43 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 October 2018 - 06:35 PM

Vezi postareastiganas, la 18 October 2018 - 06:25 PM, a spus:

E primul concurs la care vin total neinformat (cred ca nu am fost singurul), habar nu aveam ce trebuie sa fac, stiam doar ca trebuie sa fac ture intre doua repere in fata pantei, atat si nimic mai mult. Acum ca a trecut m-am uitat si eu putin pe regulamanet, ce si cum. Cateva observatii:

- la o privire rapida pe net un timp fenomenal este in jur de 30s dar asta e de fapt irelevant pentru ca fiecare panta e altfel. Zborul lui Silviu cu timpul de 1 minut a fost impresionant.
- folosirea motoarelor a distorsionat concursul. In loc sa fie folosita energia vantului la buza pantei a fost folosita energia generata de inaltimea de start, adica a fost mult mai aproape de o proba de viteza F3B decat o proba de viteza F3F. Cel mai des s-a zburat un compromis, primele treceri am fructificat inaltimea si restul curentul de panta. In subsidiar inaltimea foarte mare (si distanta de panta) la care s-a zburat cred ca a afectat si precizia cu care arbitrii semnalau trecerea de baze. Asta nu inseamna ca nu a fost concursul cinstit pentru ca toti am avut aceleasi conditii.
- un bun compromis ar fi fost poate ca dimineata cat nu a fost vant sa tragem cu motor si cand a pornit vantul sa renuntam la motor (evident la inceput de runda) - asta la discretia directorului de concurs.
- altfel, tot zburatul la termica si campie imi place mai mult, norocul meu, ca prin Bucuresti nu am unde sa ma bucur de panta dar,
- concursul, indiferent de format e foarte tare si excitant, sa aibe multa sanatate organizatorii sa il mai faca.


Tocmai din cauza vântului, adică a orientării pantei, a anotimpului și a posibilității de acces ar trebui căutată panta „perfectă” pentru F3F.... sper ca până la anul să o găsim...

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#44 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2018 - 06:35 PM

Coincidenta, cam tot acum a fost si campionatul mondial de F3F, proba se pare ca sta bine, nu duce lipsa de participanti, nu e pe moarte.


0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 October 2018 - 06:53 PM

Locul de care va ziceam pe Transalpina:

Harta topo:
https://www.google.r...z/data=!5m1!1e4

Street View:
https://www.google.r...!8i6656!5m1!1e4

Platoul are 500x200m, si se intra pe el direct din sosea, in zona varfului acului de par.
Se poate zbura pe 3 parti, dupa cum se vede pe harta topografica.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   cristanu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 30-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Braşov

Postat 19 October 2018 - 08:37 AM

Problema pantei pentru un naționalde F3F am discutat-o de multe ori cu domnul Pop.
Dacă inițial era planificat de regulă în primul weekend din octombrie , pe dealul Lempes, datorită unor probleme a fost mutat în altă parte .Păcat !!!
Părerea mea este că dealul Lempeș rămîne o soluție bună, dar trebuie un pic de coordonare cu prognoza meteo. Vântul , după cum bine știm , bate când vrea el și pe direcția pe care o vrea tot el (fapt constatat și de cei din Rugen , Germania , la campionatul mondial de F3F , acum o săptămînă) .
Binențeles rămâne problema deplasării pe o distanță de 1 km de la baza dealului , pe locul de zbor , cu toată logistica (lucru deosebit de greu pentru unii!).
Vă asigur că dacă condițiile meteo sunt relativ bune, vom avea satisfacții maxime .
Locația din Dealul Sasului este bună , dar zona nu este de principiu una vântoasă ca și locația de pe Transalpina , unde conform prognozelor meteo nu am văzut un vânt constant și de pe o direcție stabilă , dar cred că trebuie încercat , zona este promițătoare și accesul deosebit de facil.
O altă zonă ar fi litoralul nostru , unde condițiile sunt mult mai bune și stabile ca vânt dar necesită transport și cel puțin 2 zile alocate .
Este foarte greu de ales o locație perfectă , cu acces facil , cu vânt constant și mai ales în weekend, așa că vă rog să postați , dacă cunoașteți , alte locații de prin țară.
Orice propunere poate fi luată în calcul.Oricum nu cunosc decât o mână de zburători de F3F , așa că un concurs strict pe regulamentul F3F ar avea foarte puțini participanți dar cum spunea și Stefan , este multă adrenalină și sunt senzații pe care nu le întâlnești la F3J sau F5J.
P.S. Am zburat la pantă în apropierea Iașiului în condiții foarte bune , cu acces auto bun , într-o zonă cu vânt din nord . Super !Nu știu condițiile meteo preponderente din zonă , poate ne pot ajuta băieții din Iași cu detalii.
0

#47 Useril este offline   ibike 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 14-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Cristuru-Secuiesc
  • Interests:Modelism, Aikido, Grafica...

Postat 19 October 2018 - 08:38 AM

Vezi postareastiganas, la 18 October 2018 - 06:25 PM, a spus:

- folosirea motoarelor a distorsionat concursul. In loc sa fie folosita energia vantului la buza pantei a fost folosita energia generata de inaltimea de start, adica a fost mult mai aproape de o proba de viteza F3B decat o proba de viteza F3F. Cel mai des s-a zburat un compromis, primele treceri am fructificat inaltimea si restul curentul de panta. In subsidiar inaltimea foarte mare (si distanta de panta) la care s-a zburat cred ca a afectat si precizia cu care arbitrii semnalau trecerea de baze. Asta nu inseamna ca nu a fost concursul cinstit pentru ca toti am avut aceleasi conditii.
- un bun compromis ar fi fost poate ca dimineata cat nu a fost vant sa tragem cu motor si cand a pornit vantul sa renuntam la motor (evident la inceput de runda) - asta la discretia directorului de concurs.
- altfel, tot zburatul la termica si campie imi place mai mult, norocul meu, ca prin Bucuresti nu am unde sa ma bucur de panta dar,
- concursul, indiferent de format e foarte tare si excitant, sa aibe multa sanatate organizatorii sa il mai faca.


Asta ma referam: cu motor un concurs de F3F e bataie de joc cu panta, am fost acolo anul trecut, era un concurs excelent, dar nu NATIONALA F3F!
La F3F nu e bun compromis motorul, se duce filingul de tot de panta.
A fost o nationala Neserioasa.
Si daca in Romania nugasim panta, e foarte pacat :(
Scuzati, dar asta e.

Aceasta postare a fost editata de ibike: 19 October 2018 - 08:39 AM

Graupner Mx-12 hot
GP.28 aero, Thunder Tiger, 4,53c.c.
WCH2/Snuber3D/Minicaprise mix
0

#48 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2018 - 08:49 AM

Vezi postareacristanu, la 19 October 2018 - 08:37 AM, a spus:

...zona nu este de principiu una vântoasă ca și locația de pe Transalpina , unde conform prognozelor meteo nu am văzut un vânt constant și de pe o direcție stabilă ...


Din contra, experienta mea e inversa... de cate ori am trecut pe acolo, cam majoritatea in tranzit, nu am zabovit niciodata, nu am putut face un zbor din cauza vantului care depasea posibilitatile modelului/elor care le aveam atunci in masina, alese pentru conditiile de la RR. Estimez ca a fost peste 35-40 kmph de fiecare data.
Daca am zis RR, banuiesc ca multora le-a percutat imediat ca e vorba de luna mai... ;)
A fost odata si un septembrie, parca un pic mai rezonabil, posibil sa fi fost sub 30 kmph.
As putea trage un weekend cat mai tine toamna asta frumoasa :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#49 Useril este offline   cristanu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 30-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Braşov

Postat 19 October 2018 - 09:52 AM

Nu cunosc zona Transalpina , așa că orice opinie a unora care au vizitat zona este mai mult decât binevenită.
Din ce am văzut pe net ca imagini este una foarte bună ca amplasament , altitudine și acces. O luăm în considerare ca fiind una foarte bună pentru vremea specifică de toamnă, nu de alta dar odată cu prima zăpadă se duce accesul auto facil în zonă.
Apropo de meteo , se cam duce și vremea frumoasă de sămbătă!
Așteptăm și alte propuneri!
0

#50 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 19 October 2018 - 10:02 AM

Litoralul pare cel mai corect loc de panta, si in calendarul competitiilor frmd este trecut Corbu jud. CT.
Poate ar fi o idee sa cautam si in locurile parapantistilor, exemplu
Linkul meu
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#51 Useril este offline   ibike 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 14-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Cristuru-Secuiesc
  • Interests:Modelism, Aikido, Grafica...

Postat 19 October 2018 - 10:23 AM

Am fost la transalpina si in connditi de 0 m/s vant pretutindeni, dar pe creasta intodeauna a fost o ridicare perfecta, am zburat intodeauna cu un ballast minim de 250-300g.
Si acolo merita la o nationala sa fie de 2 zile :D

Aceasta postare a fost editata de ibike: 19 October 2018 - 10:24 AM

Graupner Mx-12 hot
GP.28 aero, Thunder Tiger, 4,53c.c.
WCH2/Snuber3D/Minicaprise mix
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2018 - 10:32 AM

Pai daca e sa vorbim de locatii parapanta, ce credeti ca era in acul de par de sub noi ? :D

https://romania.worl...-parapanta.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 20 October 2018 - 11:41 PM

Poate muntii Dobrogei sa ofere o panta fara bolovani si cu vant?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#54 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 21 October 2018 - 08:20 AM

Vezi postareamvpricop, la 20 October 2018 - 11:41 PM, a spus:

Poate muntii Dobrogei sa ofere o panta fara bolovani si cu vant?


E posibil ca în zonă să avem noroc de panta „perfectă”.
Mă dau pe GOOGLE MAPS și poate avem noroc..

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 October 2018 - 09:21 AM

Puneti intrebarea la Edi Sultan, el se da acolo, si a precizat-o de mai multe ori, numai cu modele pentru vantoase.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 21 October 2018 - 10:50 AM

Vezi postarearenatoa, la 21 October 2018 - 09:21 AM, a spus:

Puneti intrebarea la Edi Sultan, el se da acolo, si a precizat-o de mai multe ori, numai cu modele pentru vantoase.


Dragă Edi Sultan dacă ai putea să ne recomanzi niște pante pe la voi prin Dobrogea....

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#57 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 October 2018 - 11:14 AM

Daca citea aici, poate ca sarea cu sugestia pana acum...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#58 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 21 October 2018 - 11:19 AM

Vezi postarearenatoa, la 21 October 2018 - 11:14 AM, a spus:

Daca citea aici, poate ca sarea cu sugestia pana acum...


Poate î-l notifici tu cumva... dau o bere dacă se leagă... :)

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#59 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 21 October 2018 - 07:05 PM

Bună seara,
Am să caut regulamentul ca să văd cam despre se loc de zbor ar fi nevoie, dacă nu greşesc între cele două extreme sunt necesari 200m.
"Locul meu de joacă" din apropierea Tulcei nu este în regulă deoarece direcţia vântului nu este cea mai favorabilă decât în câteva zile din an şi acelea cu soarele din faţă, iar pe cealaltă deschidere panta este relativ dulce dar are într-o parte Satul Pescăresc. Noi îl evităm şi nu zburăm peste el (- muzeu - şi nu dorim să ajungem pe la televiziuni ca distrugători de exponate). Deci cam strâmt locul... azi spre exemplu m-am învârtit în aproximativ 100m.

Am să dau o fugă cu prima ocazie la Enisala în zona cetăţii. Locul este superb dar nu am avut niciodată la îndemână o zburătoare să încerc, aşa că primul sfârşit de săptămână, dacă nu intervine nimic, voi reveni cu păreri de la faţa locului.

P.S.: cam aşa arată panta pe care o folosesc de câte ori bate văntul (S-SE):
Imagine atasata: DSC_1660_9.jpg Imagine atasata: DSC_1655_sat.jpg Imagine atasata: DSC_1657_7.jpg Imagine atasata: DSC_1653_acces.jpg

Pozele sunt făcute în 2016 panta pe care o vedeţi a fost creată prin excavarea pământului necesar pentru proiectul Micro-Delta şi Satul Pescăresc.
Partea bună a lucrurilor este că dacă "scapi" modelul în deal, acesta intră ca morcovul în pământul relativ moale.

Imagine atasata: 1 Capture.JPG Satul Pescăresc.
Imagine atasata: Capture enisala.JPG zona Enisala
Sultan Eduard
0

#60 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 21 October 2018 - 07:26 PM

Încă ceva, nu ştiu unde este terenul pentru zona Corbu dar, în principiu, cam tot perimetrul este un mare poligon utilizat de MApN iar cel mai rău este că panta are o singură direcţie: cea dinspre mare dacă nu s-a schimbat nimic între timp.
Acum ca o paranteză: în zona Mării Negre/Dobrogea dacă vântul bate din Est, adică dinspre mare, de obicei, vremea devine rea. Asta este o observaţie făcută în timp pe vremea când "casa mea" era nava.
Imagine atasata: Capture 4.JPG

Aceasta postare a fost editata de edisultan: 21 October 2018 - 07:28 PM

Sultan Eduard
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro