84 Km FPV peste Carpati cu un aeromodel electric Un zbor omagiu pionierului aviatiei mondiale, Aurel Vlaicu
#3
Postat 23 September 2018 - 07:44 AM
Un model proiectat și construit de un om aproape orb și surd. Ia uite aici: http://www.rhcforum....7688#entry17688
Deosebit traseul pentru că este istoric ?
Întrebare de baraj:
După Codul Aerian în vigoare zborul cu care te lauzi este clasificat clar UAV. Asta înseamnă că ai pilotat o aeronavă fără pilot. Nu văd nicio înmatriculare/inscripționare pe aeronavă.
Ai îndeplinit condițiile legale pentru efectuarea zborului ?
Dacă nu, înseamnă că ți-ai permis să murdărești amintirea unui erou cu o mizerie de marketing menită să-ți facă reclamă nu să-i aducă un omagiu.
Pe lângă asta și repet - în cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile legale - nu ești altceva decât un infractor (nu haiduc) care aduce mari deservicii aeromodelismului.
Deși nu ești obligat, aștept să ne afișezi documentele care atestă îndeplinirea condițiilor legale, caz în care îmi voi cere scuze și retrag ce am scris mai sus.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 23 September 2018 - 07:45 AM
#4
Postat 23 September 2018 - 05:01 PM
Hai sa nu mai aruncam cu noroi ca face deservicii aeromodelismului - ala nu e aeromodelism. "Daca merge in 2 picioare si macane sigur e rata".
In rest - dramida "tamplarul" isi vinde aburelile ca si pana acum, legand orice chestie banala care o face de ceva grozavenie nationala. Oare cand emigreaza sa onoreze diaspora romana pentru curajul lor ?:http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif
#5
Postat 24 September 2018 - 07:31 AM
- aport propriu 0 - nici macar autocolante
- integrare produse comerciale 8 (poate mergea mai bine motorizare termica) cred ca era calculat cu autonimie de 90 minute
- programare avionica ardupilot 10 (pixhawk)
- ruta aleasa (tematica, navigatia, geografia, meteorolorga) 10
- marketing 7
Mie-mi place. Felicitari!
#7
Postat 25 September 2018 - 09:17 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#10
Postat 28 September 2018 - 08:10 AM
Iei una care nu ți se potrivește și ești "pedepsit" pe viață, sau în cazurile fericite până dai divorț.
Cu siguranță că legile nu mulțumesc pe toată lumea și Codul Aerian în vigoare nu se află printre alea făcută de "șmecheri pentru proști".
Nici hoțului nu-i convine că nu are voie să fure; mai ales dacă este prins.
Există posibilități de atac. Există dezbatere publică și după cum se vede durează destul de mult până se elaborează o lege și dacă nu ar fi existat aeromodelismul și dronismul pentru hobby, ar fi fost de mult promulgate, atât la nivel național cât și internațional.
Fără lege nu există decât haos, iar atitudinea asta "haiducească" cumulată cu lipsa de aplicare și spiritul de frondă înțeles greșit, tot haos generează.
Hai să spunem că ar fi fost ceva "frumos" dacă era vorba de un hobbyst, dar nu este altceva decât reclamă pentru o firmă. Reluați vizionarea și spuneți-mi ce vedeți în colțul din stânga sus și cel din dreapta jos. Pe cine (ne) păcălim. Din perspectiva unei firme care se laudă cu realizări, acest zbor nu reprezintă nimic altceva decât o încălcare a legii, iar tentativa de a ascunde totul după perdeaua "onorării" amintirii unui erou nici nu o mai calific.
De curiozitate: a căutat cineva să vadă dacă traiectul de zbor al UAV-ului lui Dramida respectă traiectul pe care urma să zboare Vlaicu ?
Vă spun eu că nu. Atunci ?
În privința "realizării" ... au fost altele mult înainte, dar istoria se uită. Aș putea veni cu o istorie a realizărilor românești în acest sens, realizări la al căror nivel nu a ajuns nici pe departe FAE Drones.
Nu are sens să continui și nici nu voi mai scrie la acest subiect, dar ar fi bine ca fiecare dintre noi să ne gândim bine ce "ne place" și de ce o cam ducem prost în țară. E vorba doar de o atitudine.
Să fiți sănătoși.
Zboruri multe - aterizări line.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 28 September 2018 - 08:11 AM
#12
Postat 28 September 2018 - 12:27 PM
Si asta s-ar incadra (oarecum) intr-o clasa competitionala, ar avea cat de cat o acoperire.
FPV nu inseamna dus intors musai... m-ar da pe spate un planor (nemotorizat) lansat de pe Caraiman si care sa fie in stare cineva sa il aduca pilotat RC/FPV la aterizare in Bucuresti...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 September 2018 - 12:29 PM
#13
Postat 28 September 2018 - 01:12 PM
#14
Postat 28 September 2018 - 01:42 PM
Cu vizibilitate directa, 42 km la Singapore și apoi 42 la dreapta, calculul arata că-l scoți FPV in 5.8 cu un myflydream și 1w. Fara sa bricolezi nimic.
#16
Postat 28 September 2018 - 02:40 PM
vlad1, la 28 September 2018 - 02:02 PM, a spus:
(androidul meu tot își aduce aportul)
Am spus că nu mai scriu, dar ... e păcat.
Sper să nu te superi, iar dacă o faci e problema ta.
Presupun că, la primul răspuns, ai vrut să scrii: "Depășiți-l".
Acum ai două erori pentru care nu poți da vina pe android: "își aduce aportul" este pleonasm. Corect este: "își aduce contribuția".
A doua eroare este de topic (nu ce înseamnă în engleză, ci cuvântul românesc cu sensul din DEX): "Androidul meu își tot aduce contribuția" *
Dar ... Ce ai vrut să spui cu "depășiți-l" ? Pe cine ? Pe Dram... cu zborul lui ? Ce să depășesc ? Să cumpăr mai multe de pe HK ?
La modul cel mai serios analizat.
Model de serie destinat fpv. Echipament,... la fel. Nici măcar nu poate fi numit pilotaj. Nu a stat cu stația în mână și cu ochelarii pe ochi, sau în fața ecranului. A decolat, după care modelul a intrat pe pilot automat. Înălțime stabilizată și zbor rectiliniu până la loc comanda, sau click cu șoricelul pe hartă. Se vede în imagine traseul rutier și suprapus vectorul de zbor - întotdeauna drept până la următorul click. Transmisia video de pe o cameră comercială pe stream de internet - similar FB.
Din punctul meu de vedere, acest zbor este, chiar, mult sub ceea ce realizează Ciprian. Nu îl laud, dar asta e realitatea. El se interesează, cercetează, își face, sau caută să-și îmbunătățească recepția video prin propriile puteri - munca lui și-și pilotează modelul permanent din stație. Cu alte cuvinte FPV curat. Doar putea și el să-și cumpere echipamente mai performante că nu se pune problema banilor (așa spunea acum ceva ani), sau, acum se pune că s-a apucat de minerit criptomomeli și dă toți banii pe curent. :)
Deci, Ciprian învață ceva; Dramida nu. Dacă i se ia internetul se joacă cu dejtul în buze. Aceeași atitudine din urmă cu aproximativ 10 ani când făcea poze de pe bloc și se lăuda că sunt de la bordul multicopterului. :rofl:
#18
Postat 28 September 2018 - 07:57 PM
ViP_Eol, la 28 September 2018 - 02:40 PM, a spus:
Deci, Ciprian învață ceva; Dramida nu. Dacă i se ia internetul se joacă cu dejtul în buze. Aceeași atitudine din urmă cu aproximativ 10 ani când făcea poze de pe bloc și se lăuda că sunt de la bordul multicopterului. :rofl:
Yeah... and no.Tot pe auto o ard si eu, ce nu-mi face placere nu fac. Nu pilotez manual nici aterizarea macar, am lidar pentru terrain follow si merge decent si la aterizari.
Ce nu intelege forumul asta e ca drami n-o face de pasiune sau amorul artei, ci ca sa mai faca un ban. Si eu fac ceva similar tot ca sa uit de foame dar nu ma laud ca prostu' ca uitati la mine ce cocos sunt, am luat 3 sarsanale de pe HK si le-am asamblat, apoi am cautat ceva sa dea bine la public gen "UNIM ROMANIA CU UN ZBOR SOLAR" :)) si gata reclama.
In momentul in care ai ajuns la 5km range de video cu 10mw in 5.8 atunci te poti lauda, trebuie sa aliniezi planetele pt asta. Dar sunt altii care au facut si mai mult(e) asa ca le dau cuvantul.
Stiti cum se zice, doar ce nu se vinde are nevoie de reclamahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wink.gif.
#22
Postat 09 June 2019 - 11:43 PM
Video:
https://youtu.be/CKz8JJFQzK8
Aceasta postare a fost editata de DroneMaker: 09 June 2019 - 11:43 PM
#23
Postat 10 June 2019 - 02:12 PM
As sugera intai in zbor in cerc o zi intreaga, ca sa verifici ca e capabil de asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 June 2019 - 02:13 PM