Modelism - RHC Forum: Motor RCGF 35CC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motor RCGF 35CC

#1 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 04 September 2018 - 04:17 PM

Am un Piper PA - 18 super cub scara 1/4 Hangar 9 cu motor Evolution 33GX.Nu sunt multumit de motor si ma gandeam sa iau unul mai mare cum ar fi acesta:https://hobbyking.com/en_us/rcgf-35cc-side-exhaust-gas-engine-w-cd-ignition-4-2hpat9000rpm.html. Eu as fi preferat unul de 40CC dar vad ca cei de la Hobbyking nu au si de aceea va cer o parere despre motorul RCGF 35CC.Se renteaza investitia s-au nu.Va multumesc si astept sfaturi si pareri.
0

#2 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 04 September 2018 - 05:55 PM

eu am un piper cub tot cam cat al tau...vreo 5kg si ceva...2,6m anvergura...si am un motor osmax 120.....mi se pare arhisuficient ...oare 40 nu e cam mult? nu cred ca merita deranjul decat daca prinzi vreun chilipir...el va zbura si cu ceva de 30cc...parerea mea
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#3 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 September 2018 - 07:12 PM

nu cred, chiar deloc că putem compara OS-ul 120 cu Evolution 33GX....să comparăm, un 26cc metanol de la OS cu orice alt motor pe benzină de 33 cmc, e o utopie...diferențele de putere sunt net favorabile OS-ului... Vă spun asta pentru că am avut ambele motoare...metanolul are puterea calorică superioar, mai ales că la consum OS-ul e mai bine de dublu, dacă nu chiar triplu.
Mai mult..să compari chinezăria aia (RGC..sau cum i-o zice) cu un Evolution...eu zic că e mai slabă!...

Eu cred că soluția e în alegerea elicii...Evolutionul ar trebui să tragă, fără probleme cam 7 kg...iar modelul, care, apropos, e un trainer, cred că și la 10 kile ar zbura ok!!!

PS - numa să nu fi dat 6.491 de lei pe el...că atunci..uf...eu retrag tot ce am scris!!!!
0

#4 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 September 2018 - 07:19 PM

Încearcă o elice 20x6, sau 19x8, și vezi dacă nu cumva o să simți alt motor!!!...
0

#5 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 September 2018 - 08:30 PM

In plaja 30, evolution 33 este un motor capabil. :clapping: Daca vrei totusi sa il arunci rogute-as spune unde, ca ma sacrific :good: :pardon: :lol:
Sfatul lui Mihai este pertinent. Motorul este capabil sa duca avionul cu atat mai mult cu cat insasi fabricantul recomanda un motor de 20!!!-26cc benzina
De revazut elicea si mai ales reglajul motorului.
Eu zbor un stick de 4.5Kg 2m cu un motor RCGF 26cc si pe verticala este impresionant iar ca acrobatie fara probleme.
Bafta
PS Daca vreti intr-adevar ceva concludent nu de la 33 la 35(care nu inseamna nimic) ci direct 50-55cc atunci o sa fie altceva.......bush-craft

Aceasta postare a fost editata de Horja: 05 September 2018 - 08:35 PM

0

#6 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 06 September 2018 - 12:51 AM

OS MAX 120 are 20 cc (19,96 mai precis) cu o putere de 3,1 CP la 9000 rotații. Dacă îl duci la 10500-11000 ai 3,9 CP. Cu nitro 15% urcă la 10000 ture (așa îl folosesc eu). Duce 4500 grame în 3D. Eu îl am pe Nemesis 90 care are 4200 grame și e un F3A.

Evolution 33 GX e un motor uimitor de bun dacă-i faci rodajul și reglajele ca la carte. Are 4,2 CP la 9000 de ture. Ralanti la 1500 de ture cu elice de 18x8. Cu elice de 20x8 duce un F3D de 5,5 kg (atât are modelul meu Zlin 50).
Diferența dintre 33 CC și 35 CC nu este semnificativă deci nu merită investiția.
Ai spus că nu ești mulțumit de motor, dar nu ai spus de ce. Nu trage ? Nu stă la ralanti ? Ce elice folosești ?
Cum am scris - merge cu elice de maxim 20x8.

Nu vreau să vin cu teorie, dar compararea unui motor pe matanol cu unul pe benzină este echivalentă cu comparația dintre mere și pere. Au regimuri și parametri de lucru total diferite.
Spor la meștereală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#7 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 06 September 2018 - 12:58 AM

Dacă vrei să scoți mai multă putere din el se poate, dar îi scurtezi viața. Presupun că folosești benzină de 95. Pune-i de 98 cu 3% etanol. Ar fi bine să ai stație cu telemetrie să poți pune senzor de temperatură. Nu ai voie să depășești 110 grade Celsius.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#8 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 08 September 2018 - 09:51 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 04 September 2018 - 07:12 PM, a spus:

nu cred, chiar deloc că putem compara OS-ul 120 cu Evolution 33GX....să comparăm, un 26cc metanol de la OS cu orice alt motor pe benzină de 33 cmc, e o utopie...diferențele de putere sunt net favorabile OS-ului... Vă spun asta pentru că am avut ambele motoare...metanolul are puterea calorică superioar, mai ales că la consum OS-ul e mai bine de dublu, dacă nu chiar triplu.
Mai mult..să compari chinezăria aia (RGC..sau cum i-o zice) cu un Evolution...eu zic că e mai slabă!...

Eu cred că soluția e în alegerea elicii...Evolutionul ar trebui să tragă, fără probleme cam 7 kg...iar modelul, care, apropos, e un trainer, cred că și la 10 kile ar zbura ok!!!

PS - numa să nu fi dat 6.491 de lei pe el...că atunci..uf...eu retrag tot ce am scris!!!!


Nu am dat 6.491 am dat 6.950 si a venit cu motor Evolution 33 GX si servouri.
0

#9 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 08 September 2018 - 09:56 AM

Vezi postareaHorja, la 05 September 2018 - 08:30 PM, a spus:

In plaja 30, evolution 33 este un motor capabil. :clapping: Daca vrei totusi sa il arunci rogute-as spune unde, ca ma sacrific :good: :pardon: :lol:
Sfatul lui Mihai este pertinent. Motorul este capabil sa duca avionul cu atat mai mult cu cat insasi fabricantul recomanda un motor de 20!!!-26cc benzina
De revazut elicea si mai ales reglajul motorului.
Eu zbor un stick de 4.5Kg 2m cu un motor RCGF 26cc si pe verticala este impresionant iar ca acrobatie fara probleme.
Bafta
PS Daca vreti intr-adevar ceva concludent nu de la 33 la 35(care nu inseamna nimic) ci direct 50-55cc atunci o sa fie altceva.......bush-craft


Greutate are 77,5-8,4Kg si anv.2.70.Nu este mare motorul de 50-55?
0

#10 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 08 September 2018 - 09:59 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 06 September 2018 - 12:58 AM, a spus:

Dacă vrei să scoți mai multă putere din el se poate, dar îi scurtezi viața. Presupun că folosești benzină de 95. Pune-i de 98 cu 3% etanol. Ar fi bine să ai stație cu telemetrie să poți pune senzor de temperatură. Nu ai voie să depășești 110 grade Celsius.


Benzina folosesc de la peco si ulei Motul 2T. Statie folosesc Hitec Aurora 9 2.4 GHz

Aceasta postare a fost editata de soryn65: 08 September 2018 - 10:02 AM

0

#11 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 September 2018 - 12:12 PM

Normal că folosești benzină de la peco, dar sunt de 3 tipuri : 90, 95 și 98 (cifra octanică). Majoritatea pun la mașină benzina cea mai ieftină care este de 90.
"E10" este benzină de 90 fără plumb.

Nu ai spus ce te nemulțumește la motor.
Cu ce ai modelul ar trebui să se comporte bine și chiar să-ți permită și ceva figuri acrobatice mai simple. Asta cu elice de 20x8. Nu te obosesc cu calcule că sunt complicate.
Cu un motor de 50-55 decolezi într-un metru și faci hovering, numai că va trebui ceva plumb în coadă, motorul fiind mult mai greu decât cel de 33.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#12 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 17 July 2019 - 11:19 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 08 September 2018 - 12:12 PM, a spus:

Majoritatea pun la mașină benzina cea mai ieftină care este de 90.
"E10" este benzină de 90 fără plumb.


E10 o fi de 90 fara plumb(desi nu cred ...mai degraba nu)...dar are 10% etanol (deci putere calorica mai mare). Si nu confundati cifra octanica cu nu stiu ce procent si sa faca suma 100, E10 nu e "de 90 fara plumb" ...de obicei sunt combinatii de genul 95E10 si 98E5.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro