Motor RCGF 35CC
#1
Postat 04 September 2018 - 04:17 PM
#2
Postat 04 September 2018 - 05:55 PM
#3
Postat 04 September 2018 - 07:12 PM
Mai mult..să compari chinezăria aia (RGC..sau cum i-o zice) cu un Evolution...eu zic că e mai slabă!...
Eu cred că soluția e în alegerea elicii...Evolutionul ar trebui să tragă, fără probleme cam 7 kg...iar modelul, care, apropos, e un trainer, cred că și la 10 kile ar zbura ok!!!
PS - numa să nu fi dat 6.491 de lei pe el...că atunci..uf...eu retrag tot ce am scris!!!!
#4
Postat 04 September 2018 - 07:19 PM
#5
Postat 05 September 2018 - 08:30 PM
Sfatul lui Mihai este pertinent. Motorul este capabil sa duca avionul cu atat mai mult cu cat insasi fabricantul recomanda un motor de 20!!!-26cc benzina
De revazut elicea si mai ales reglajul motorului.
Eu zbor un stick de 4.5Kg 2m cu un motor RCGF 26cc si pe verticala este impresionant iar ca acrobatie fara probleme.
Bafta
PS Daca vreti intr-adevar ceva concludent nu de la 33 la 35(care nu inseamna nimic) ci direct 50-55cc atunci o sa fie altceva.......bush-craft
Aceasta postare a fost editata de Horja: 05 September 2018 - 08:35 PM
#6
Postat 06 September 2018 - 12:51 AM
Evolution 33 GX e un motor uimitor de bun dacă-i faci rodajul și reglajele ca la carte. Are 4,2 CP la 9000 de ture. Ralanti la 1500 de ture cu elice de 18x8. Cu elice de 20x8 duce un F3D de 5,5 kg (atât are modelul meu Zlin 50).
Diferența dintre 33 CC și 35 CC nu este semnificativă deci nu merită investiția.
Ai spus că nu ești mulțumit de motor, dar nu ai spus de ce. Nu trage ? Nu stă la ralanti ? Ce elice folosești ?
Cum am scris - merge cu elice de maxim 20x8.
Nu vreau să vin cu teorie, dar compararea unui motor pe matanol cu unul pe benzină este echivalentă cu comparația dintre mere și pere. Au regimuri și parametri de lucru total diferite.
Spor la meștereală.
#7
Postat 06 September 2018 - 12:58 AM
#8
Postat 08 September 2018 - 09:51 AM
Mihai_supy, la 04 September 2018 - 07:12 PM, a spus:
Mai mult..să compari chinezăria aia (RGC..sau cum i-o zice) cu un Evolution...eu zic că e mai slabă!...
Eu cred că soluția e în alegerea elicii...Evolutionul ar trebui să tragă, fără probleme cam 7 kg...iar modelul, care, apropos, e un trainer, cred că și la 10 kile ar zbura ok!!!
PS - numa să nu fi dat 6.491 de lei pe el...că atunci..uf...eu retrag tot ce am scris!!!!
Nu am dat 6.491 am dat 6.950 si a venit cu motor Evolution 33 GX si servouri.
#9
Postat 08 September 2018 - 09:56 AM
Horja, la 05 September 2018 - 08:30 PM, a spus:
Sfatul lui Mihai este pertinent. Motorul este capabil sa duca avionul cu atat mai mult cu cat insasi fabricantul recomanda un motor de 20!!!-26cc benzina
De revazut elicea si mai ales reglajul motorului.
Eu zbor un stick de 4.5Kg 2m cu un motor RCGF 26cc si pe verticala este impresionant iar ca acrobatie fara probleme.
Bafta
PS Daca vreti intr-adevar ceva concludent nu de la 33 la 35(care nu inseamna nimic) ci direct 50-55cc atunci o sa fie altceva.......bush-craft
Greutate are 77,5-8,4Kg si anv.2.70.Nu este mare motorul de 50-55?
#10
Postat 08 September 2018 - 09:59 AM
ViP_Eol, la 06 September 2018 - 12:58 AM, a spus:
Benzina folosesc de la peco si ulei Motul 2T. Statie folosesc Hitec Aurora 9 2.4 GHz
Aceasta postare a fost editata de soryn65: 08 September 2018 - 10:02 AM
#11
Postat 08 September 2018 - 12:12 PM
"E10" este benzină de 90 fără plumb.
Nu ai spus ce te nemulțumește la motor.
Cu ce ai modelul ar trebui să se comporte bine și chiar să-ți permită și ceva figuri acrobatice mai simple. Asta cu elice de 20x8. Nu te obosesc cu calcule că sunt complicate.
Cu un motor de 50-55 decolezi într-un metru și faci hovering, numai că va trebui ceva plumb în coadă, motorul fiind mult mai greu decât cel de 33.
#12
Postat 17 July 2019 - 11:19 AM
ViP_Eol, la 08 September 2018 - 12:12 PM, a spus:
"E10" este benzină de 90 fără plumb.
E10 o fi de 90 fara plumb(desi nu cred ...mai degraba nu)...dar are 10% etanol (deci putere calorica mai mare). Si nu confundati cifra octanica cu nu stiu ce procent si sa faca suma 100, E10 nu e "de 90 fara plumb" ...de obicei sunt combinatii de genul 95E10 si 98E5.