Modelism - RHC Forum: T-REX 250 FB - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

T-REX 250 FB ajutor setari

#1 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 09:43 AM

Salut !

Bucurie mare, am cumparat un T-rex 250 la fiul meu de ziua lui. Elicopterul era asamblat mechanic + servo (cumparat de la @vic) am montat receptorul + esc, setat totul in TX am iesit la un zbor.
Heliul zboara frumos "scale" numai ca 0 pas am cam la 25% a sticului ceea ce inseamna ca nu am pas negativ numai un pic iar pozitiv prea mult. Am desfacut tot ce tine de rotor si servo, am masurat si am setat totul cum era in manual (cu subler la zecimi de mm) si surpriza :( tot nu am evoluat cu problema, acum am 0 pas la 30%. (ar trebui pas 0 la 50%)

Are cineva idee ce poate fi problema ? Sau sa scurtez tijele de comanda de la servo si cu asta am rezolvat ?

Am inceput sa invatam un pic 3D, pe simulator merge deja si pe V977 (looping, stal-turn, fipuri si roll) dar pe 250 fara pas negativ nu merge.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2018 - 10:13 AM

In principiu e foarte simplu. Throtle la mijloc, servo sunt pe zero, swash orizontal, pas zero. Sunt multe ghiduri


http://www.rhcforum....unui-elicopter/

http://www.rhcforum....i-mura-in-gura/
0

#3 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 10:28 AM

Asa am procedat, throtle mijloc, brat servo mijloc, swash orizontal iar cu valorile recomandate de align (lungimea tijelor servo-swash-head) nu am pich 0. Poate sa fie o problema ca axul principal este mai scurta, linkurile "A" "B" nu sunt potrivite sau sa iau valorile date de manual doar recomandari si sa setez totul cu stiu eu ?

La 450 FBL dupa valorile din manual imi iese 0 pich la throtle mijloc.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#4 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 11:40 AM

Cred ca stiu unde am gresit... Am setat bratul servo dupa carcasa servoului si nu dupa axul principal.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 250.jpg

T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#5 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 12:06 PM

Juniorul in actiune :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pet_250.jpg

T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#6 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 02 July 2018 - 12:21 PM

Eu as:
- verifica setarile mecanice. Toate, in ordinea din manual, strict ca in manual (manualul elicopterului).
- verifica setarile din statie. Toate, in ordinea din manualul statiei (heli cppm 120 grade cu pivot in spate daca-mi aduc aminte)
- reconfigura curbele de motor si pas colectiv in cele trei idle-uri

Observatie: eu am o mare rezerva fata de amestecul heli RC si copii mici, din cauza pericolului si a proceselor naturale pe care copii le parcurg.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 02 July 2018 - 12:22 PM

0

#7 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 12:54 PM

Multumesc vlad1, cred ca am gasit problema, bratul servo am setat dupa carcasa servoului si nu dupa axul principal (eram obisnuit ca toate servourile -elicopterele ce am avut pana acum - stau 90 /180 grade nu la 45)

Cu juniorul zbor inpreuna si sunt cu ochii pe el. Respecta elicea/palele si tine distanta. Elicopter mai mare de 250 nu piloteaza. Daca nu il las acuma se va plictisi de RC si la 14-18 ani va da bai pe tigari/bauturi decat pe servouri. Dar poate ma insel.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#8 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 02 July 2018 - 01:51 PM

Ok.

Sfatul meu ramine sa fii mult mai riguros la setari si conditia de zbor. Eu le zburam doar in conditie 'ireprosabil'.
In cazul copiilor difera (fata de adulti) motivatia, evolutia, poate si efectele invatarii pilotajului de heli RC.
0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2018 - 03:25 PM

Asadar era vorba de pozitia bratului servo, lungimile erau corecte. E destul de dificil 250 cu flybar, a aparut in mijlocul tranzitiei FBL si nu a fost prea apreciat, prea multe piese mici, sensibil si nu prea stabil.

Cred ca am avut clona HK si la primul crash l-am trecut pe FBL dupa care am scapat repede de el.


Vezi postareafreefly, la 02 July 2018 - 11:40 AM, a spus:

Cred ca stiu unde am gresit... Am setat bratul servo dupa carcasa servoului si nu dupa axul principal.

0

#10 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 02 July 2018 - 09:37 PM

Da, era vorba de pozitia bratului servo, lungimile erau corecte. Acum totul este ok, am +/-11 grade pas. Cand o sa am timp si vremea ma lasa incerc in zbor.
In comparatie cu cap FBL e mult mai complicat dar imi pare destul de stabil pentru marimea lui. La un crash sigur o sa am ce schimba la el is verifica. Cu timpul poate gasesc si un cap FBL + un controller micut ca loc nu prea are pt. nimic...
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#11 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 02 July 2018 - 09:58 PM

Din experienta mea 250 FB zboara prost. 250 FBL zboara la fel de prost pe mai multi bani si setarea unui K-bar pe 250 e chin.
Nu zboara ca un micro heli cat palma, nici ca un 450. Cumva ia ce e cel mai rau de la ambele.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 July 2018 - 10:01 PM

0

#12 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 03 July 2018 - 09:17 AM

Vezi postareaCiprian97, la 02 July 2018 - 09:58 PM, a spus:

Din experienta mea 250 FB zboara prost. 250 FBL zboara la fel de prost pe mai multi bani si setarea unui K-bar pe 250 e chin.
Nu zboara ca un micro heli cat palma, nici ca un 450. Cumva ia ce e cel mai rau de la ambele.

Asta e, fapta consumata, invata cu asta si cu micutul V977, oricum zboara mai bine decat un FP-FB 4ch.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#13 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 04 May 2019 - 09:26 PM

Convertit in FBL, zboara destul de bine, a meritat !
Coada tine mult mai bine si zboara incomparabil mai bine decat cu FB.

Head Tarot FBL 250, K-BAR Mini, TGY-iA6C (SBUS). Greutate la decolare 323g.

https://i.postimg.cc/Z5DJSSy3/IMG-5637.jpg

https://i.postimg.cc/Dws3tXnV/IMG-5632.jpg
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#14 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 14 May 2019 - 09:49 AM

Cateva intrebari K-Bar mini daca ma poate ajuta cineva.

La zbor de "viteza" inainte, incepe sa oscilleze capul scuturand tot elicopterul, daca reduc viteza revine. La viteza mai mici nu apare problea deloc. De unde sa incep ?
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 14 May 2019 - 11:49 AM

Vezi postareaCiprian97, la 02 July 2018 - 09:58 PM, a spus:

Din experienta mea 250 FB zboara prost. 250 FBL zboara la fel de prost pe mai multi bani si setarea unui K-bar pe 250 e chin.
Nu zboara ca un micro heli cat palma, nici ca un 450. Cumva ia ce e cel mai rau de la ambele.


Am avut problema si am rezolvat partial din headspeed maxim + niste setari avansate din kbar, nu mai stiu exact cum se numea parametrul dar ar trebui sa fie gen high speed flight stability. Experimenteaza si vezi de unde sare iepurele.
0

#16 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 14 May 2019 - 12:34 PM

https://cdn.rc-thoughts.com/wp-content/uploads/2015/07/002.png



Din integral si paddle simulation scade 40%-50% din cat ai.
0

#17 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 14 May 2019 - 01:02 PM

Vezi postareaCiprian97, la 14 May 2019 - 12:34 PM, a spus:

https://cdn.rc-thoughts.com/wp-content/uploads/2015/07/002.png



Din integral si paddle simulation scade 40%-50% din cat ai.


Am sa incerc. Mersi !
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#18 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2019 - 02:35 PM

Si, inainte de toate sa ai vibratii mici, poti sa conectezi la telefon pe bluetooth si vezi vibratiile live.


Vezi postareafreefly, la 14 May 2019 - 09:49 AM, a spus:

Cateva intrebari K-Bar mini daca ma poate ajuta cineva.

La zbor de "viteza" inainte, incepe sa oscilleze capul scuturand tot elicopterul, daca reduc viteza revine. La viteza mai mici nu apare problea deloc. De unde sa incep ?

0

#19 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 14 May 2019 - 02:55 PM

Vezi postareastiganas, la 14 May 2019 - 02:35 PM, a spus:

Si, inainte de toate sa ai vibratii mici, poti sa conectezi la telefon pe bluetooth si vezi vibratiile live.


Am facut un adaptor BT (micut LMX9838)sa am datele "live".
Cu head-ul FBL sa redus mult din vibratii. Am crescut turatia la 90%-95% tine coada destul de bine.
Acum a devenit un elicopter cu care zbori de placere, minus problema asta ca la viteze mari trepideaza. Juniorul incepe sa invata flip, roll si la stall turn cand prinde viteza incepe problema.
Sa vedem cum va fi vremea si incerc noile setari.

Multumesc pentru sfaturi !
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#20 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 878
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 15 May 2019 - 06:45 PM

vad ca folositi vstabi 6.1.0.. e compatibil 100% cu Kbar?

Aceasta postare a fost editata de emilemir: 15 May 2019 - 06:46 PM

0

#21 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 15 May 2019 - 08:35 PM

Vezi postareaemilemir, la 15 May 2019 - 06:45 PM, a spus:

vad ca folositi vstabi 6.1.0.. e compatibil 100% cu Kbar?

Eu folosesc 5.3.4 cu k-bar mini.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#22 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 17 May 2019 - 09:21 PM

Vezi postareaemilemir, la 15 May 2019 - 06:45 PM, a spus:

vad ca folositi vstabi 6.1.0.. e compatibil 100% cu Kbar?

E o poza random de pe net.
0

#23 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 878
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 17 May 2019 - 10:16 PM

Vezi postareaCiprian97, la 17 May 2019 - 09:21 PM, a spus:

E o poza random de pe net.


Am inteles. Si eu folosesc versiunea veche a interfetei de programare
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro