Michael911, la 22 June 2018 - 07:02 PM, a spus:
Pilot termice Targu Mures
#31
Postat 22 June 2018 - 07:11 PM
Daca este cineva dispus sa il zboare pentru prima oara dupa cativa ani de stat, rog sa se afirme aici. Ma voi deplasa personal pana in orasu’ in cauza. Am reglat si motoru intre timp, am schimbat si niste linkuri, am reglat si statia, e numa bun de ridicat la zbor scale ca sa-i respectam batranetea.Primu zbor vreau sa-l faca cineva care a zburat termice si stie cu ce se mănanca. Poate mai face si niste reglaje si niste sfaturi in plus, bineinteles contracost toata miscarea. Stima
#33
Postat 21 July 2018 - 08:31 PM
freefly, la 17 July 2018 - 03:05 PM, a spus:
Salut !
Progrese ? Nu te a tentat sa-l ridici ? :)
Progrese ? Nu te a tentat sa-l ridici ? :)
Am incercat sa-l ridic dar nu reusesc sa reglez motoru si nu imi place cum merge.. cand se ridica drifteaza in stanga cand accelerez coada o ia spre stanga, apoi cand creste turatia coasa sta drept... trebuie reglat de cineva care mananca pe paine motoarele nitro(sa regleze high speed needle si low speed needle si curbele) si cam atat.Teoria o stiu si eu, am stat 1 zi intreaga la reglat si tot nu e bine.Va trebui sa iau legatura cu cineva de aici de pe forum pentru un reglaj profi de la A la Z contracost absolut.
#35
Postat 22 July 2018 - 04:47 PM
Am crezut ca ti-am explicat destul de bine,e foarte greu spre imposibil sa reglezi heli ca incepator fiind,doar din auzite.
Nu te mai incapatana si du heli la cineva priceput care sa il regleze atat la sol cat si in aer,eventual daca poti sa furi ceva meserie bine,dar ar fi suficient si sa il vezi ca zboara.
Iti va da o foarte mare incredere la primul zbor...vei fi mult mai relaxat stiind ca heli zboara cum trebuie si te vei concentra mai bine pe zbor.
Bafta.
Nu te mai incapatana si du heli la cineva priceput care sa il regleze atat la sol cat si in aer,eventual daca poti sa furi ceva meserie bine,dar ar fi suficient si sa il vezi ca zboara.
Iti va da o foarte mare incredere la primul zbor...vei fi mult mai relaxat stiind ca heli zboara cum trebuie si te vei concentra mai bine pe zbor.
Bafta.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#36
Postat 22 July 2018 - 05:15 PM
Da, am inteles asta din prima dar fiind o mana de oameni in Romania care stiu sa regleze un heli termic am zis sa incerc eu cu tutoriale bune de pe net.in zadar.... Furios, stiu ca tu esti profi si ai cunostintele necesare pentru reglat sa zboare frumos un heli termic. As fi foarte bucuros daca as putea sa ti-l aduc si sa reglezi parametri sa zboare frumos, repet contracost. Imi doresc prea mult sa vad heli asta ca zboara . Tinand cont de anii pe care îi are heli se prezinta in stare super si nu cred ca dureaza mult pana zboara. L-am ridicat si eu 1m dar motoru nu e reglat si am pierderi de rpm, stiu ca trebuie sa mearga amestecu bogat , initial i dai amestec sarac pana urla motoru maxim dupa care imbogatesti amestecu pana scade cu 300 rpm astfel incat, cand ciupesti furtunu de combustibil sa creasca rpm cu 300 si dupa 4 sec sa moara motoru.Stiu ca atunci este reglat perfect high speed needle-u.. Astept in raspuns din partea ta Furios. Sanatate!
#37
Postat 09 August 2018 - 09:04 AM
Am reusit sa zbor elicopterul, deasemenea sa reglez si motorul zic eu spre perfect. Problema era din cauza combustibilului Rokran forte H vechi de ani buni. Am cumparat 5l 12%nitro si 18%ricin+sintetic si toate problemele au disparut. Elicopterul sta in hover la jumate de stick(+5 grade) si e perfect echilibrat. Bineinteles cu helicomand OPRIT.
#39
Postat 09 August 2018 - 12:21 PM
Felicitari ! Inseamna ca a meritat efortul sa incepi singur.
Unde il zbori ?
Unde il zbori ?
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
#43
Postat 11 August 2018 - 02:45 PM
UPDATE , astazi am iesit la zbor vreo 3 ore bineinteles cu pauze si cu umbrela si masa dupa mine. Aproape sa fac praf elicopterul, s-a oprit motorul in turatie la vreo 8 metri altitudine si m-am uitam la el cum cade fara nici un ajutor, si atunci cu ultimele turatii i-am dat pas pozitiv maxim si s-a salvat. A sarit is sus de 2 ori cand a aterizat dar in rest este ok. trenu de aterizare e destul de elastic si a amortizat caderea nu prea frumoasa. Cred ca s-a incins motoru de s-a oprit brusc sau nu stiu ce sa cred,care ar fi motivu,Dupa fiecare aterizare citeam temperatura motorului cu pistolu laser mai mult de 90 grade nu am vazut niciodata.Si masor fix pe radiator in fata.Probabil o sa schimb motoru asta magnum si o sa pun ceva OS..Voi ce parere aveti?
#44
Postat 11 August 2018 - 09:07 PM
Si noi am fost la zbor dar vantul era destul de tare. Am zburat cu Extra 330 si Cessna 400 si cu V977 ca 450-ul sta si asteapta un motor nou.
Bine ca ai putut face autorotatie si ai salvat modelul :good:
Ar fi bine sa ne intalnim la un zbor, poate maine, cum e la aerodrom ?
Nr. tel. 0743 565 506
O seara placuta !
Bine ca ai putut face autorotatie si ai salvat modelul :good:
Ar fi bine sa ne intalnim la un zbor, poate maine, cum e la aerodrom ?
Nr. tel. 0743 565 506
O seara placuta !
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
#45
Postat 19 August 2018 - 08:12 PM
Michael911, la 11 August 2018 - 02:45 PM, a spus:
UPDATE , astazi am iesit la zbor vreo 3 ore bineinteles cu pauze si cu umbrela si masa dupa mine. Aproape sa fac praf elicopterul, s-a oprit motorul in turatie la vreo 8 metri altitudine si m-am uitam la el cum cade fara nici un ajutor, si atunci cu ultimele turatii i-am dat pas pozitiv maxim si s-a salvat. A sarit is sus de 2 ori cand a aterizat dar in rest este ok. trenu de aterizare e destul de elastic si a amortizat caderea nu prea frumoasa. Cred ca s-a incins motoru de s-a oprit brusc sau nu stiu ce sa cred,care ar fi motivu,Dupa fiecare aterizare citeam temperatura motorului cu pistolu laser mai mult de 90 grade nu am vazut niciodata.Si masor fix pe radiator in fata.Probabil o sa schimb motoru asta magnum si o sa pun ceva OS..Voi ce parere aveti?
din cate stiu eu nu pe radiatorul motorului se citeste temperatura.