Este vorba de un motor electric, un inrunner, fără perii, pentru biciclete.
Acest motor, un Ansmann, are, spre surpriza mea, un angrenaj planetar cu role presoare nu roți dințate.
Soarele și planetele sunt ok dar inelul exterior care transferă rotația este crăpat.
Este un oțel călit, de forma unui inel de rulment. Funcționează la o presiune radială destul de mare, fiind necesară transmisiei de la ax la role și apoi la inelul ăsta.
Idei de sudură? :)
Am posibilitatea de a suda (nu eu) cu electrod...
Mă gândesc să debitez exteriorul crăpăturii în "V" cam 2mm fără să mă ating de calea de rulaj și să umplu V-ul cu electrod pentru oțel.
Curăț de zgură, rectific excesul de material, dau la cuptor la 120C 4 ore, mai dau două ture de oțel-arc de 0.5mm, pe exterior, pentru presiune suplimentară și-l fixez într-un punct de sudură.
Câteva poze:
https://photos.app.g...ZNdYfEvhkXOCkY2 - crăpătura în partea de sus. Marginile sunt depărtate din pricina presiunii. La demontare, marginile revin.
https://photos.app.g...o4gyxQ7xCto7Qr1 - detaliu material călit.
Cred că dacă nu ajung cu sudura până la calea de rulare și tratez termic toată piesa aș putea să-l salvez.
Eventual, poate-mi ziceți ce tip de electrod s-ar preta mai bine. Ce ține mai bine OLA-uri?
Aceasta postare a fost editata de Săndel: 22 March 2018 - 11:14 AM