Modelism - RHC Forum: FSR 25 CC benzinar - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

FSR 25 CC benzinar Puțin ajutor ?

#1 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 March 2018 - 12:30 PM

În urmă cu ceva ani am achiziționat de la Sucs Gyury două coji de FSR. Una pentru mine, cealaltă pentru Nea Ștefan (fostul meu instructor).
Am făcut lista și am comandat tot ce trebuie pentru echipare. A existat o singură diferență de opinii. Eu am spus să luăm și pompe pentru răcire, instructorul a spus că nu e nevoie. Nu am mai luat pompele și am aplicat vechea metodă cu montarea conductei colectoare în spatele elicei. Traseul e făcut ca la carte însă sunt probleme. După aproximativ 3-4 minute de funcționare motorul se încălzește excesiv (110 grade) și se oprește. Motorul este o chinezărie de 25 CC pe benzină, dedicat navo (are schimbătorul de căldură montat din fabrică.
Traseul de răcire: motor, flanșă evacuare motor, manșon pe intrarea în rezonator. Circuitul de răcire se face pentru că, în funcționare, se vede clar jetul de apă evacuat.
În concediul de anul ăsta am în intenție să echipez și coaja mea.
M-ar ajuta niște idei de soluționare a problemei. Ori fac încă un circuit separat și răcesc pe unul numai motorul și pe celălalt evacuările, ori cumpăr pompă ? Ori... ?

Mulțumesc.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2 Useril este offline   nush 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 14-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navo, Aero

Postat 19 November 2018 - 04:17 PM

Hello,


Decizia de a nu cumpara pompe de racier cred ca a fost una buna. Gandeste-te numa putin ca pompa daca nu e electrica functioneaza pe vacumul creat din carter, deci scazi drastic performantele motorului.

eu de exemplu la toate modelele de FSR-V27 am racier in stilul classic, ai catreva poze... dar! cu o singura racier nu poti sa racesti si motor si cot si toba, temperature la benzinare este mult mai mare decat la motoarele pe nitro. Eu am 2 raciri care intra direct n motor si racesc doar motorul si a 3-a teava duce la cot si la toba. Diametul de intrintrare este 5 mm de acolo prin furtunele de silicon cu interior de 6mm pana la motor si dupa aceea afara. trebuie sa scurtezi cat posibil traseul pentru a nu avea o frecare intre apa si conducta prin care se plimba. La mine de exemplu racirea sprituie la aproximatix 30 cm in sus (sper ca intelegi la ce ma refer) desi stutul prin care iese are gaura de 5mm.

daca vrei mai multe poze ne putem auzi pe Whatsupp sau messenger.

Spor la lucru!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2018-11-19_16h16_06.png

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro