Modelism - RHC Forum: Configuratie pentru un incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Configuratie pentru un incepator

#91 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2018 - 08:50 PM

Vezi postarearenatoa, la 01 March 2018 - 05:33 PM, a spus:

Ha, ia vezi ce i-am scris din prima, in postul #23, cand a pomenit de flaps...
Dupa mine nici nu le decupam si nu le montam servo-uri pentru primul zbor.


Cum ? Și nu a respectat indicațiile ? Nț. Cam indisciplinat. :rofl:

Scuze. Nu văzusem. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#92 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2018 - 08:57 PM

Vezi postareaTzicul, la 01 March 2018 - 04:43 PM, a spus:

Le-am cumparat impreuna, pentru o barcuta. Acu' naiba stie cat de identice or fi. O sa leg impreuna pe acelasi canal si vad cum raspund. Daca sunt constructiv diferite, sa le ia naiba! Probabil ca doar o funtie expo setata din Tx le poate face sa mearga la fel, sau cel care merge incet pe grafic "exponential", sau cel care merge repede pe grafic "logaritmic", pastrand in acelasi timp end point-ul


Identice la modul că trebuie să fie de același tip, de la același producător.
Exponențial, sau logaritmic... nicio diferență din punct de vedere al percepției vizuale.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#93 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2018 - 04:05 PM

Vezi postarearenatoa, la 01 March 2018 - 10:03 AM, a spus:

Mai curand as baga cutterul in spuma...


... lucru pe care l-am si facut. Cea mai prin fund operatie de amigdalita pe care am facut-o vreodata!!!! :rofl: Bineinteles ca acele trei fire, din care trebuie sa inversezi doua, nu exista, placuta fiind lipita direct pe terminalele potentiometrului. Asa ca am scos placuta cu totul, am indoit cele doua terminale pe care am lipit conductori siliconici, am lipit placuta inapoi pe terminalul central si, in cele din urma, am inversat si firele motorasului. Acu' merge cum ar trebui sa mearga :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_1863.jpg
  • Imagine atasata: DSC_1866.jpg
  • Imagine atasata: DSC_1870.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 03 March 2018 - 04:06 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#94 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 March 2018 - 05:55 PM

Zau daca pricep ceva... nu era de ajuns sa pui servo-ul... vitzavercea? :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#95 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2018 - 10:04 PM

Pai... nu prea. Oricum l-ai aseza, sensul de rotatie ramane acelasi. Ar fi fost ok daca l-as fi pus in oglinda fata de axa longitudinala a avionului, da' asta insemna sa fac alta gaura in aripa
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#96 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 March 2018 - 01:56 PM

Vezi postareaTzicul, la 03 March 2018 - 10:04 PM, a spus:

Pai... nu prea. Oricum l-ai aseza, sensul de rotatie ramane acelasi. Ar fi fost ok daca l-as fi pus in oglinda fata de axa longitudinala a avionului, da' asta insemna sa fac alta gaura in aripa


E ceva putred în Danemarca. :rofl:
Nu ai pus poze cu intradosul înainte de operație să vedem ... .
Soluția mai simplă era să faci alt locaș în continuarea celui existent și după ce montai servo-ul pe noua poziție, puneai un adaos de polistiren să astupe ce rămânea din vechea locație.
E foarte posibil ca "operația pe cord" făcută pacientului să nu rezolve problema. Vorba aia: "Operație reușită, pacientul mort."

P.S. Dacă nu era o problemă mecanică, ci electronică, inversarea sensului de rotație a motorului nu a rezolvat nik. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#97 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2018 - 03:56 PM

Din fericire, pacientul este alive and kicking :lol: Am preferat sa nu fac o gaura noua in aripa, mi s-a parut mai ok sa fac treaba cu inverastul firelor. Si problema aparea din cauza ca cele doua servo erau comandate pe canale diferite cu mix, 5 si 6, acum sunt amandoua pe canalul 5, legate cu cablu Y, si lucreaza perfect identic. Deci ceva era "putred" in Tx, nu in Danemarca :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 05 March 2018 - 03:56 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#98 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 March 2018 - 05:11 PM

Vezi postareaTzicul, la 05 March 2018 - 03:56 PM, a spus:

Din fericire, pacientul este alive and kicking :lol: Am preferat sa nu fac o gaura noua in aripa, mi s-a parut mai ok sa fac treaba cu inverastul firelor. Si problema aparea din cauza ca cele doua servo erau comandate pe canale diferite cu mix, 5 si 6, acum sunt amandoua pe canalul 5, legate cu cablu Y, si lucreaza perfect identic. Deci ceva era "putred" in Tx, nu in Danemarca :lol: :lol: :lol:


Numai în Danemarca. :rofl:
Când am spus să inversezi servo-urile pe canale să vedem ce și cum... nix. Nu are nici stația nici receptorul nimic. A fost problemă de setare. :)
După câte îmi aduc aminte, trebuia flaps dreapta pe canalul de flaps și flaps stânga pe canalul de tren, cu revers. Posibil să fie diferit de la stație la stație, dar... cam asta e ideea, plus stabilirea cursei.

E bine că până la coadă funcționează. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#99 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2018 - 01:36 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 05 March 2018 - 05:11 PM, a spus:


Când am spus să inversezi servo-urile pe canale să vedem ce și cum... nix. Nu are nici stația nici receptorul nimic. A fost problemă de setare. :)

Am incercat si.. nimic, la fel facea

După câte îmi aduc aminte, trebuia flaps dreapta pe canalul de flaps și flaps stânga pe canalul de tren, cu revers.

Asa facui. Degeaba

E bine că până la coadă funcționează. :)

Chiar de la cap la coada :lol: Echilibrat, bateriile fixate... ramane acu' sa se mai topeasca zapada si sa-mi fac curaj sa-i dau branci la vale. Acu's ofticat ca tocmai mi s-a dus un servo de directie la una dintre masini. Alta suta de $ :blush:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 06 March 2018 - 01:38 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#100 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 March 2018 - 08:29 AM

Ba eu tocmai in zapada i-as da drumul, amortizeaza mai bine.
Un scotch pe burta pana in bot i-ai tras ? Sa nu se umple de julituri si verzeala chiar din prima...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#101 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2018 - 02:15 PM

Zapada aia e mai mult gheata, dupa ultimele ploi. Poate reusesc w/e-ul acesta.
Am niste Gorilla Tape, e super gros si super lipicios. Poate nu mai reusesc sa-l dau jos cand oi vrea! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 06 March 2018 - 02:16 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#102 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 12:47 PM

Deci! Dragi copilasi, doar o vorba pot sa spun: OMG!!!!!! L-am zburat pentru prima data azi si tremura si acum chilotii pe mine :) Pe scurt, prima decolare a fost direct in bot, nicio stricaciune. La a doua i-am dat gazul la maxim si am tras vartos de profundor, dupa care am aplicat ce am invatat pe simulator si, minune, a zburat! In total vreo 4 aterizari, a doua un pic mai brutala (vant din lateral) si i-a zburat o siguranta de la prinderea unui servo pe eleron, iar ultima a fost cam in bot, tocmai intrase protectia de low voltage si auzisem prea tarziu piuiala de la indicator. Una peste alta, cred ca mi-am descoperit o noua dragoste.
O sa pun o poza cu o mica stricaciune la "balamaua" unui eleron, sa-mi dati o idee cum se poate repara cel mai corect
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#103 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 12:51 PM

https://flic.kr/p/25mkDfH
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#104 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 May 2018 - 03:16 PM

"Cel mai corect" ar fi să puneți balamale la ambele eleroane. Găsiți la Sierra sau Phoenix balamale de fibră.
"Cel mai simplu" trageți scotch pe ambele părți.

Verificați centrul de greutate. E posibil să fie prea greu de bot. În mod normal modelul aterizează singur cu motorul tăiat și cu mâinile în buzunare.

Succes.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#105 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 03:35 PM

Ca sa merg pe varianta cel mai simplu, nu mi-ar sta in fire. Deci aleg varianta cel mai corect. M-am uitat la cei doi si au un zilion de modele. O recomandare se poate, te rog? Am vazut ca ar fi si pe HK balamale dedicate modelului
Cat despre CG, ar cam fi unde zice producatorul. Pe de alta parte, daca nu as fi decolat de marginea unei rape, nu as fi reusit niciodata sa il ridic, are o cadere de cel putin 2 metri. Ce-i drept, nu l-am impins prea tare. In zbor planat mi se pare ca se comporta ok. O sa incerc sa-i dau bateriile mai in spate un pic
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#106 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 May 2018 - 05:09 PM

Unde zice producatorul este doar un punct de plecare, se plimba CG pana cand aruncat orizontal din mana planeaza cel putin 30m si aterizeaza hands free drept pe burta, nu in bot nu in coada.
Nu exista cadere de 2m la lansare, ci model incorect centrat.
Nu trebuie luat de bun tot ce vezi pe net, mai ales de la aia cu gura mare... :D de exemplu aici la 3:40 lansarea aia este proasta, parerea mea. Fara 3 maini modelul ala ajunge in bot, cum ti se intampla tie.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 May 2018 - 05:10 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#107 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 06:50 PM

Pai cam asa face si al meu, poate chiar un pic mai rau. O sa ii mut CG-ul, presupun ca va fi vorba de peste un centimetru. Am in el doua 2200mah 2S in serie, pentru 4S. Va tin la curent next we
Apropo de balamale, un mic ajutor, va rog? Merci.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#108 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 May 2018 - 09:17 PM

Balamale: https://phoenixmodel...til-12-buc.html

Nu e nevoie pentru orice de HK. Personal, mă feresc maxim de ei.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#109 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 May 2018 - 09:25 PM

Vezi postarearenatoa, la 01 May 2018 - 05:09 PM, a spus:

[...]
aici la 3:40 lansarea aia este proasta, parerea mea.
[...]


Proastă ? Mi-ar fi fost rușine să public o asemenea filmare. Primul lucru care învățau copiii la ieșirile la câmp - cum să arunce corect un planor.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#110 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 May 2018 - 10:07 PM

Adica te iei de e-flite ?! :D
Tocmai ai decazut maxim in ochii generatiei modelism de youtube :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#111 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 10:30 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 01 May 2018 - 09:17 PM, a spus:

Balamale: https://phoenixmodel...til-12-buc.html

Nu e nevoie pentru orice de HK. Personal, mă feresc maxim de ei.



Sar'na :good:
Cum se monteaza, pe o singura fata a aripii/eleronului?
As mai avea o intrebare, flapsurile isi indeplinesc functia doar cand sunt coborate, sau si cand sunt ridicate? Ca sa stiu cum sa le reglez cursa din statie, e cam aiurea sa ma uit de fiecare data daca potentiometrul este la locul lui. Si ca o extensie a intrebarii, are rost ca sa le tin pe potentiometru, sau sa le schimb pe un switch on/off?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#112 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 May 2018 - 11:28 PM

Se fac locașuri, cu un cuțitaș (cutter) în eleron și aripă, pe axa centrală. Mai întâi le pui pe eleron, după care dai semne și în aripă. În felul ăsta te asiguri că sunt eleroanele centrate și nu freacă pe laterale.

Ce înseamnă ridicate ?
La nivelul aripii, sau într-o poziție undeva deasupra (poziția fluture)?
La Bix nu ai nevoie de fluture. În principiu se pun pe un switch cu 3 poziții. Pe "0" la nivelul aripii, pe "1" la 3-5 grade (coborât) pentru zbor în termică, sau curenți dinamici, pe "2" coborâte cât permite articulația, pe post de frână în aterizare. Flapsurile nu se folosesc cu motorul pornit decât, eventual, la aterizare.
Sfatul meu este să nu folosești deloc flaps până nu te obișnuiești cu modelul bine că dai cu el de pământ. La poziția maximă trebuie ținut picat mult. În mod normal se face mix cu profundorul.

Succes.

Filmări cu zborurile ?

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 01 May 2018 - 11:30 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#113 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2018 - 11:59 PM

Merci pentru detalii.
Filmari... doar daca imi pacalesc sotia sa stea 2-3 ore cu mine pe coclauri :) Sau sa fac un sistem ca sa-mi pun camera pe cap. Nu prea cred ca iese ceva cu o camera fixa
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#114 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2018 - 12:45 AM

https://www.youtube....eature=youtu.be


O scurta filmare cu drona, facuta de un prieten, nu neaparat a zborului, asa ca scuzati cele nenecesare :) Totul a decurs foarte bine, pana cand am devenit prea increzator in mine si, dupa un looping reusit, am incercat si un zbor inversat, iar rezultatul se vede la minutul 3:28. Botul arata ca pantofii lui Chaplin, receptorul nu mai functioneaza, cateva fisuri pe ici, pe colo. Nimic major, totusi, este deja reparat si astept noul receptor, sper sa-l am pana in weekend. Doar botul a ramas cam mototolit, in cel mai rau caz va trebui sa compensez din trimm-uri. Sper ca mi-am invatat lectia si voi lasa talentele deoparte pana devin mai stapan pe comenzi. Macar am avut tot timpul din lume sa-i montez balamalele recomandate de ViP_Eol :good:

PS: Totusi nu am reusit sa-l echilibrez inca, tot in jos o ia la decolare. Sau e bateria prea grea, sau nu am montat-o destul in spate, sau nu-l imping destul de tare. De vazut

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 08 May 2018 - 12:48 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#115 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 May 2018 - 07:54 AM

Nu te-ai gandit un pic ca nu orice oratanie este capabila de zbor inversat ?
Linia de tractiune a motorului ala ti se pare orizontala cumva ? Darmite inversata... off... offf...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#116 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2018 - 11:35 AM

Vezi postarearenatoa, la 08 May 2018 - 07:54 AM, a spus:

Nu te-ai gandit un pic ca nu orice oratanie este capabila de zbor inversat ?
Linia de tractiune a motorului ala ti se pare orizontala cumva ? Darmite inversata... off... offf...


Iarta-ma, nenea, nu mai fac, promit! :lol: Mi-am invatat lectia.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#117 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2018 - 07:55 PM

Astăzi

https://youtu.be/VCq8CNV7_2Y
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#118 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2018 - 02:42 PM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2018-06-10_03-36-16.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#119 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 June 2018 - 03:21 PM

Felicitări. :)
Ori ai comanda prea mare pe profundor, ori îl bruschezi de frică. În ambele cazuri e mai bine să-i mai scoți vreo 10%.
Ridică-l mai mult și taie motorul. Modelul ar trebui să planeze frumos. Dacă pune prea mult botul în pământ - e greu de bot și-i muți acumulatorul mai în spate, sau scoți din lestul din bot.
Deocamdată încă-l arunci ca pe un bolovan. :). Încearcă să-i controlezi traiectoria încă de la aruncare. Botul puțin jos, iar mâna trebuie să descrie o mișcare rectilinie, nu un arc de cerc.
Per total e bine. Restul vine cu practica.
Zona unde îl zbori ar trebui să aibă curenți dinamici ori pe o parte, ori pe alta. Aruncarea cu botul în vânt și zboară-l numai pe partea versantului pe care bate vântul. Dacă treci de coamă pe partea de sub vânt intri în zona cu descendență. Aterizarea tot cu vântul din bot.

Zboruri multe. :good:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#120 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2018 - 04:30 PM

Merçi. Am inca probleme cu echilibrarea, in zbor e destul de greu din cauza vantului variabil, nici n-am curaj sa-l arunc pe teren plat, noroc cu geografia terenului. Am reusit doar o data, cand batea destul de tare vantul. E de bun simt ca trebuie sa am vantul din fata, dar multumesc pentru recomandari ;) Din cauza ca folosesc 4S, cred, a trebuit sa ii pun o contragreutate in capatul cozii, 10 grame folosite la echilibrarea la auto, bateria nu o pot da mai in spate. Lest in bot nu are. Acum CG-ul este la jumatatea benzii pe sub care merg firele la servo.
Din pacate, si-a schimbat un pic tinuta de zbor din cauza busiturilor, eleroanele trebuie setate destul de mult spre stanga. Trebuie sa fac ceva cu beeper-ul de tensiune, nu prea il aud si am patit-o de vreo doua ori sa raman fara zeama. Am reprogramat ESC-ul sa nu mai taie motorul cand tensiunea pica sub 3V si cred ca voi monta niste leduri in afara ca sa vad cand blincane la scaderea voltajului. O data mi s-a deschis canopia in zbor si nu vrei sa stii ce a urmat. I-am mai pus inca un magnet ca sa nu se mai intample asta. Plus o mica banda de duct tape, tot sus.
In rest, cum zici tu, experienta vine cu multe zboruri

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 10 June 2018 - 04:33 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro