Modelism - RHC Forum: Configuratie pentru un incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Configuratie pentru un incepator

#61 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2018 - 09:07 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 February 2018 - 06:38 PM, a spus:

Sau vergele de sudură.


:good:

In alta ordine de idei, Bix-ul e pe drum, ar trebui ca pana vineri sa ajunga. Asta daca nu s-a pierdut iar pe drum, ca ultimul pachet. Noroc cu PayPal, ca HK-ul a dat-o cotita

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 February 2018 - 09:07 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#62 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2018 - 09:13 PM

Ca fac cu motorul ala de 28? Tai cocoasa ca sa il pun inauntru, sau il montez pe o placuta adaptoare in exterior?

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 February 2018 - 09:13 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#63 Useril este offline   aurelianz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 14-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 20 February 2018 - 08:27 AM

Modelul nu vine asamblat, o faci tu.
Inainte de a lipi cele doua parti ale fuselajului, adaptezi prinderea motorului in cocoasa.

Spor !
0740126956
aurelianz74@yahoo.com
0

#64 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 February 2018 - 08:32 AM

Pui poze aici cand ajung toate.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#65 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 20 February 2018 - 08:58 AM

Vezi postareaTzicul, la 19 February 2018 - 04:52 PM, a spus:

Am fost, n-au


Bara antiruliu la o masinuta :D

Poti incerca cu spite de bicicleta.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#66 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2018 - 10:49 AM

Vezi postareaaurelianz, la 20 February 2018 - 08:27 AM, a spus:

Modelul nu vine asamblat


Aha! Clar

Vezi postarearenatoa, la 20 February 2018 - 08:32 AM, a spus:

Pui poze aici cand ajung toate.


'nteles, sa traiti! :)

Vezi postareaRadubv, la 20 February 2018 - 08:58 AM, a spus:

Poti incerca cu spite de bicicleta.


Am facut deja din spite la alta, pentru Yeti XL sunt prea subtiri
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#67 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2018 - 10:31 AM

Si a plecat din Bragadiru, astazi il am :yahoo:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#68 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2018 - 07:59 PM

Ce fac cu cablurile? Decupez in polistiren sau montez motorul in afara cu ajutorul placutei respective?
Cele doua jumatati ale avionului se lipesc pe tot perimetrul? Soclul motorului, acela de plastic, se lipeste si el?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_1842.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#69 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2018 - 11:31 PM

Servo-urile se lipesc si ele?
Motorul ar avea loc. Ii trebuie mai mult pentru racire, sau il las asa?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_1845.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 22 February 2018 - 11:34 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#70 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 22 February 2018 - 11:58 PM

Cablurile de la motor se trag prin suportul de plastic în spatele motorului și se vor duce în fuselaj. Ai două soluții: ori pui prelungitoare, ori cuplezi definitiv variatorul și va rămâne "prizonier" în fuselaj. Sfatul meu ar fi să pui prelungitoare.
Distanța dintre motor și gondolă este prea mică. Mai decupează cu un cuțitaș pe circumferință.
Parcă-mi aduc aminte că modelul vine cu manual. :)

P.S. Cam toate se lipesc. Așa e modelul.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 22 February 2018 - 11:59 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#71 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2018 - 12:30 AM

Fiind motor de 28, nu de 26, firele nu mai au loc printre motor, soclu si fuselaj, am decupat deja un pic in polistiren. De asemenea am prelungit cablurile motorului prin lipire (nu am vrut sa am doua seturi de conectori) pana la conectorii de la ESC.
Singurul manual e youtube :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#72 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2018 - 10:15 PM

Cam asta a fost. Ramane sa ridic in aer zburatoarea. Cand s-o opri ninsoarea
Scuzati dezordinea :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_1860.JPG
  • Imagine atasata: DSC_1859.JPG
  • Imagine atasata: DSC_1858.JPG

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 February 2018 - 10:16 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#73 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 February 2018 - 08:13 AM

Din ce se vede arată bine.
La zboooorrr.!!!! :clapping:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#74 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2018 - 10:16 PM

In mod clar, o sa am o nedumerire cand il voi ridica in aer prima data. Cat de tare trebuie sa-i dau gaz? Daca ii dau prea putin, e clar ca vine in bot. Dar ce se poate intampla daca ii dau prea mult?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#75 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 February 2018 - 10:33 PM

Partea cu venitul in bot trebuie rezolvata la centrare inainte de a lansa cu motor.
Modelul asta este un motoplanor, adica motorul se foloseste preponderent pentru inaltare, el trebuie in principal sa planeze.
In urma centrarii trebuie sa ajungi ca la o aruncare din mana pe orizontala, nu in sus ca o sulitza... sa planeze minim 30m, o lungime de teren de tenis, si sa aterizeze pe burta, nu in bot, nu in coada. Si asta hands free !
Pana nu ajungi la comportamentul asta nici nu te gandi sa dai gaz !
Dupa aia, vei da gaz dupa lansare atat cat trebuie ca sa il vezi ca se inalta usor, nu la verticala si apoi se zdrobeste de pamant... Orice inaltare mai abrupta de ... 15-20 grade va fi de evitat in faza de invatare.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#76 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2018 - 10:46 PM

CG-ul este acolo unde spun ei ca ar trebui sa fie, 348 +/-6 mm de la bot. Adica sa imi fac curaj sa-i dau drumul din mana? :)
Apropo, cum naiba fixez bateria acolo unde vreau eu sa fie? Ceva bubble wrap, un burete mai dens, o pana din polistiren?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#77 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 February 2018 - 10:53 PM

Vezi postareaTzicul, la 27 February 2018 - 10:46 PM, a spus:

CG-ul este acolo unde spun ei ca ar trebui sa fie, 348 +/-6 mm de la bot. Adica sa imi fac curaj sa-i dau drumul din mana? :)
Apropo, cum naiba fixez bateria acolo unde vreau eu sa fie? Ceva bubble wrap, un burete mai dens, o pana din polistiren?


Nu este un deck de placaj pe care sa glisezi bateria, fixata in scai-eti ?
+/- 6 mm, adica 12 mm, este suficient ca sa faca diferenta intre aruncare cu aterizare in bot si planare corecta.
Incepi cu ea cat mai in fata, ca incepator cosmarul tau cel mai mare trebuie sa fie un avion greu de coada.
Fa-ti curaj si fa-i vant, pica mai lejer de la 1.5m decat de la 10-20... ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#78 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2018 - 11:05 PM

N-are nimic in burta. O sa incerc sa-i lipesc ceva acolo pe care sa prind "ariciul"
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#79 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 28 February 2018 - 06:19 PM

Vezi postareaTzicul, la 27 February 2018 - 11:05 PM, a spus:

N-are nimic in burta. O sa incerc sa-i lipesc ceva acolo pe care sa prind "ariciul"


Velcro (arici) lipit cu rășină UHU (bidonelul galben). Nu încercați cu CA că nu ține.

Aveți două soluții: 1. Luați legătura cu un aeromodelist cu experiență. Sunt destui. ;
2. Aruncați-l din mână cu tupeu. Pe o pantă ușor descendentă. :)

Succes.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#80 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 28 February 2018 - 06:57 PM

Să nu uit.
Înainte să-l zvârliți asigurați-vă că toate suprafețele de comandă sunt pe "0".
URA şi la zbor fofezelor !
0

#81 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2018 - 01:09 AM

Noroc ca o sa zbor cu el pe la munte, asa ca nu duc lipsa de pante :) Cam pietroase ele, da' asta e, gasesc eu ceva mai convenabil.
In alta ordine de idei, bineinteles ca am uitat sa-i fac treaba aia cu schimbatul sensului pentru servo-urile de flapsuri inainte de a le lipi, asa ca deocamdata le-am legat pe canalele5 si 6 cu mixare de 100%, dar nu prea raspund la fel la comenzi, au viteze de raspuns usor diferite. Din fericire, vad ca a aparut pe stoc in EU servo reversing, asa ca il comand fuguta si pe asta
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#82 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2018 - 08:02 AM

Vezi postareaTzicul, la 01 March 2018 - 01:09 AM, a spus:

[...]
In alta ordine de idei, bineinteles ca am uitat sa-i fac treaba aia cu schimbatul sensului pentru servo-urile de flapsuri inainte de a le lipi, asa ca deocamdata le-am legat pe canalele5 si 6 cu mixare de 100%, dar nu prea raspund la fel la comenzi, au viteze de raspuns usor diferite. Din fericire, vad ca a aparut pe stoc in EU servo reversing, asa ca il comand fuguta si pe asta


Nu deranjează cu nimic mix-ul. În mod normal ar trebui să aveți același tip de servo-uri, iar o eventuală diferență în viteza de răspuns cauzată de electronica servo-ului nu este perceptibilă decât în cazul în care unul dintre ele trage să moară.
În primul rând verificați dacă servo respectiv nu e împiedicat de ceva: suprafața de comandă se mișcă mai greu; brațul, sau pârghia de comandă se freacă de ceva, ori sunt oblice și tensionează servo-ul; dacă l-ați lipit cu CA e posibil să fi scăpat ceva clei prin angrenaj (se întâmplă) că dracul ăsta de CA se strecoară pe unde nu vă vine a crede fără să vedeți.
Canalele 5 și 6 sunt auxiliare și în mod normal folosite pentru tren excamotabil și flaps. Unele stații au posibilitatea de reglaj a vitezei de răspuns. Verificați în setările stației dacă există opțiunea și dacă vitezele corespund.

Spor la meștereală.

P.S. Foarte important: asigurați-vă că suprafețele de comandă sunt acționate corect. Chiar și cei cu experiență o mai pățesc. Setare corectă: cabrat(stick de profundor tras) - profundor ridicat; picat - profundor coborât; înclinare dreapta - eleron dreapta ridicat, stânga coborât.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#83 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2018 - 09:50 AM

Mecanic totul este ok, iar in soft totul este identic pe cele doua canale. Am incercat sa variez diversi parametri, ca sa le fac sa mearga la fel, dar fara succes. Probabil ca este vorba de viteza de raspuns a servo-urilor, chiar daca sunt acelsi tip. Insaemna ca degeaba am luat acel servo reversing. Ma rog, asta e..
Suprafetele de comanda sunt corect setate, noroc ca este o schita prin hartiile venite cu avionul :lol:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#84 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 March 2018 - 10:03 AM

Pentru functia de flaps total, la 90 grade, important e sa aiba aceasi cursa finala.
Mai important decat viteza este sa aiba curse egale in diverse pozitii intermediare, altfel nu vei putea face crow/butterfly, pentru ca la curse intermediare inegale vei dezechilibra modelul.
Banuiesc ca de fapt tu experimentezi curse inegale, ma indoiesc ca vezi la ochi diferenta de viteza la 0.1 secunde.

Un servo revers chinezesc mai mult strica, sunt modele cu rezolutie mai mica si decat de 100 pasi, ceeace duce la o aproximare a iesirii fata de intrare.

Mai curand as baga cutterul in spuma sa il scot sa il pun corect.
Exact pentru situatii din astea nu lipesc niciodata servo-urile decat pe laterala, in ideea ca intr-o zi le vine randul sa fie demontate... ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#85 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2018 - 11:43 AM

Vezi postarearenatoa, la 01 March 2018 - 10:03 AM, a spus:


Mai important decat viteza este sa aiba curse egale in diverse pozitii intermediare, altfel nu vei putea face crow/butterfly, pentru ca la curse intermediare inegale vei dezechilibra modelul.

Nu stiu inca ce-i aia crow/butterfly, dar ai remarcat bine problema. Nu-i greu sa le dai acelasi end point, problema este ca nu sunt in aceeasi pozitie pe toata cursa lor. Presupun ca daca le folosesc doar la aterizare/decolare in pozitia de maxim, nu-i o problema prea mare, dar daca vreau sa le folosesc intr-o pozitie intermediara... am pus-o. Exact la dezechilibrare ma gandeam si eu


Mai curand as baga cutterul in spuma sa il scot sa il pun corect.
Exact pentru situatii din astea nu lipesc niciodata servo-urile decat pe laterala, in ideea ca intr-o zi le vine randul sa fie demontate... ;)


Mintile marete gandesc la fel :) Daca mai tin bine minte, servo de eleroane le-am lipit ca taranul, pe cele de flapsuri le-am lipit doar pe laterale, iar pe cele de coada nu le-am lipit deloc, sunt proptite unul in altul cu o bucata de polistiren mai dur. Treaba este ca, daca au electronica diferita inauntru, si modificate firele tot asa vor raspunde. Mai bine iau inca vreo doua servo si vad care au timpii cei mai apropiati.

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#86 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2018 - 02:38 PM

Renato, omul nu a zburat niciodată și-i vorbești de pozițiile flapsului ? La un Bix ? :rofl: Să nu mai vorbim că are nevoie de mix și cu profundorul.

Tzicul.
1. Uită de folosirea flapsului deocamdată până înveți să stăpânești modelul.
2. Pune o poză de intrados cu "împricinatul" în prim-plan ;
3. Cele două servo-uri sunt identice ca mărime și fabricant ? Sunt puse corect pe punctul de nul să ai cursa completă de 60 grade și pe o parte și pe alta ?
4. Sunt cumva din gama chinezărie de culoare albă ? La coș cu ele.
5. Schimbă servo-urile între ele pe canalele din receptor și vezi dacă se comportă la fel.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 01 March 2018 - 02:41 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#87 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2018 - 02:56 PM

La setarea mix din stație un canal e pe normal și celălalt pe revers ? Plaja de acționare ar trebui să fie inversată și nu la fel pe ambele.

Nu ai nicio șansă să vezi "timpi" apropiați. Servo-urile trebuie luate în perechi identice.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 01 March 2018 - 03:01 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#88 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2018 - 04:38 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 01 March 2018 - 02:38 PM, a spus:

Renato, omul nu a zburat niciodată și-i vorbești de pozițiile flapsului ? La un Bix ? :rofl: Să nu mai vorbim că are nevoie de mix și cu profundorul.

Tzicul.
1. Uită de folosirea flapsului deocamdată până înveți să stăpânești modelul.
Asta mi-a zis si Renato :)
2. Pune o poză de intrados cu "împricinatul" în prim-plan ;
In weekend fac si un filmulet
3. Cele două servo-uri sunt identice ca mărime și fabricant ? Sunt puse corect pe punctul de nul să ai cursa completă de 60 grade și pe o parte și pe alta ?
Da si da
4. Sunt cumva din gama chinezărie de culoare albă ? La coș cu ele.
Chinezarii, dar nu albe
5. Schimbă servo-urile între ele pe canalele din receptor și vezi dacă se comportă la fel.
O idee buna. In weekend si asta

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#89 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2018 - 04:43 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 01 March 2018 - 02:56 PM, a spus:

La setarea mix din stație un canal e pe normal și celălalt pe revers ? Plaja de acționare ar trebui să fie inversată și nu la fel pe ambele.

Nu ai nicio șansă să vezi "timpi" apropiați. Servo-urile trebuie luate în perechi identice.


Le-am cumparat impreuna, pentru o barcuta. Acu' naiba stie cat de identice or fi. O sa leg impreuna pe acelasi canal si vad cum raspund. Daca sunt constructiv diferite, sa le ia naiba! Probabil ca doar o funtie expo setata din Tx le poate face sa mearga la fel, sau cel care merge incet pe grafic "exponential", sau cel care merge repede pe grafic "logaritmic", pastrand in acelasi timp end point-ul
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#90 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 March 2018 - 05:33 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 01 March 2018 - 02:38 PM, a spus:

Renato, omul nu a zburat niciodată și-i vorbești de pozițiile flapsului ? La un Bix ? :rofl: Să nu mai vorbim că are nevoie de mix și cu profundorul.
...


Ha, ia vezi ce i-am scris din prima, in postul #23, cand a pomenit de flaps...
Dupa mine nici nu le decupam si nu le montam servo-uri pentru primul zbor.
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

22 useri citesc topicul
0 membri, 22 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro