Echilibrarea nu se face în zbor. În mod normal CG-ul trebuie să fie la 1/3 din coarda aripii măsurat de la bordul de atac (simplist). Trimajele se fac în zbor, dar la tipul ăsta de model se fac cu motorul oprit. E un motoplanor. Nu este destinat pentru zbor permanent cu motor (probabil de asta consumi acumulatorul mai repede). Motorul e pentru urcare, după care se oprește și ar trebui să planeze. Se pretează bine la curenți de pantă și la termice.
Soluția este să-l ridici destul și să oprești motorul. Atunci poți, într-adevăr să-i faci trim corect și să vezi dacă l-ai echilibrat corect. Cu motorul pornit va fi mereu influențat de cuplu și va avea tendința să stea cu nasul pe sus.
Cu tipul ăsta de model am stat aproape o oră în aer, cu un singur acumulator. Doar treceam stația de la un copil la altul.
Zona unde zbori mi se pare super de bună.
Configuratie pentru un incepator
#124
Postat 17 October 2018 - 08:10 AM
Pen'ca cel de 1100 nu mi se pare ca are destula vlaga in el, urca destul de greu. Bineinteles, asta bazat pe vasta mea experienta :rolleyes:
Si inca ceva, crezi ca s-ar supara foarte rau daca i-as modifica unghiul motorului? E cam ciudat cum o ia in jos de cate ori ii dau gaz. Si sa citesc peste 600 de pagini pe rcgroups... Am citit vreo 60 despre Skipper XL si mi-a luat o saptamana si asta mai mult cu scroll :lol:
Si inca ceva, crezi ca s-ar supara foarte rau daca i-as modifica unghiul motorului? E cam ciudat cum o ia in jos de cate ori ii dau gaz. Si sa citesc peste 600 de pagini pe rcgroups... Am citit vreo 60 despre Skipper XL si mi-a luat o saptamana si asta mai mult cu scroll :lol:
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide