ViP_Eol, la 19 November 2017 - 07:11 PM, a spus:
Pentru deblocarea bujiei poți încerca s-o încălzești și pe urmă să încerci s-o desfaci.
Ai ales un model bun pentru început. E un trainer F3A. Nu trebuie să te sperie profilul simetric. Modelul este blând și se comportă foarte bine în aer. O să vezi că viteza de înfundare este foarte mică. Chiar cu motorul oprit are finețe destul de mare și zboară aproape ca un planor. Bechia cu roată este un avantaj fiind mai ușor de controlat în rulare. Singurul dezavantaj este dat de trenul de aterizare care este prea elastic și-ți va creea probleme în iarbă mai mare. Are prostul obicei de a "păși" la decolare și există riscul să dai cu "nasul" de pământ. Aș recomanda să-i pui un tren lamelar din fibră, sau durAl.
Spor la meștereală.
Multumesc pt sfat, asa voi face, cel mai probabil primul zbor o sa fie pe Chitila unde sunt destui care zboara termice. Pana atunci trebuie mesterit la el...probabil in vacanta acum.
Referitor la motor are niste depuneri galbene, cred ca a fost folosit cu ulei de ricin. El are compresie buna si am observat ca are o pelicula de ulei in el. Am desfacut toba si m-am uitat prin gaura aia cum se misca pistonul in el si totul este uleios inauntru.