Salutare, recent am achizitionat din Germania un navo de plantat cu jet care era dotat si cu sonar. Motivul principal pentru care am optat catre acest model a fost lipsa elicelor si astfel sanse 0 ca firele sa fie taiate, etc ... In teste am constatat mai multe inconveniente si deficiente ale produsului motiv pentru care il returnez.
1. In primul rand este foarte greu manevrabil stanga/dreapta.
2. Lua apa pe la capacul de la acumulator
3. Probabil in stransa legatura cu punctul 2, modulul care comunica cu telecomanda a decedat
4. Electonica de comunicare dintre barca si telecomanda dar si telecomanda(Graupner Hott), de foarte proasta calitate, dupa 150m, barca pierdea semnalul.
In concluzie, a incercat cineva sa construiasca barca cu jet? Care ar fi inconvenientele? Singurul avantaj pe care il vad este siguranta firelor indiferent de pozitia barcii.
Ma intereseaza o barca(eventual catamaran)cu doua cuve si un sistem eficient de eliberare a monturii cu sonar, gps si autopilot.
Multumesc
Pagina 1 din 1
Navo plantat propulsat cu jet
#2
Postat 21 September 2017 - 10:30 AM
ciprian75, la 21 September 2017 - 10:14 AM, a spus:
Salutare, recent am achizitionat din Germania un navo de plantat cu jet care era dotat si cu sonar. Motivul principal pentru care am optat catre acest model a fost lipsa elicelor si astfel sanse 0 ca firele sa fie taiate, etc ... In teste am constatat mai multe inconveniente si deficiente ale produsului motiv pentru care il returnez.
1. In primul rand este foarte greu manevrabil stanga/dreapta.
2. Lua apa pe la capacul de la acumulator
3. Probabil in stransa legatura cu punctul 2, modulul care comunica cu telecomanda a decedat
4. Electonica de comunicare dintre barca si telecomanda dar si telecomanda(Graupner Hott), de foarte proasta calitate, dupa 150m, barca pierdea semnalul.
In concluzie, a incercat cineva sa construiasca barca cu jet? Care ar fi inconvenientele? Singurul avantaj pe care il vad este siguranta firelor indiferent de pozitia barcii.
Ma intereseaza o barca(eventual catamaran)cu doua cuve si un sistem eficient de eliberare a monturii cu sonar, gps si autopilot.
Multumesc
1. In primul rand este foarte greu manevrabil stanga/dreapta.
2. Lua apa pe la capacul de la acumulator
3. Probabil in stransa legatura cu punctul 2, modulul care comunica cu telecomanda a decedat
4. Electonica de comunicare dintre barca si telecomanda dar si telecomanda(Graupner Hott), de foarte proasta calitate, dupa 150m, barca pierdea semnalul.
In concluzie, a incercat cineva sa construiasca barca cu jet? Care ar fi inconvenientele? Singurul avantaj pe care il vad este siguranta firelor indiferent de pozitia barcii.
Ma intereseaza o barca(eventual catamaran)cu doua cuve si un sistem eficient de eliberare a monturii cu sonar, gps si autopilot.
Multumesc
...Graupner Hott este unul dintre cele mai bune branduri chiar daca acum se fabbrica in china, range-ul unui astfel de sistem este de cel putin 800m pe apa (probat cu MX-10 si MX-12 care au acelasi model de receptor), in aer se duce la 4-5 km, jeturile sunt zgomotoase , energofage si scumpe, vb de jeturi serioase nu de plasticarii ,cu banii de pe un jet de calitate iti cumperi o barca total echipata !!!
...tabula crasa, mortua est!
#4
Postat 22 September 2017 - 06:54 PM
Incearca sistemul KORT si iesi mai ieftin !!!
facebook
https://www.facebook...3/photos_stream
https://www.facebook...le.7/photos_all
Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html
0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE
[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
https://www.facebook...3/photos_stream
https://www.facebook...le.7/photos_all
Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html
0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE
[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
Arata acest topic
Pagina 1 din 1