Modelism - RHC Forum: Lista de preturi avion ultrausor Zephyr 2000 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Lista de preturi avion ultrausor Zephyr 2000

#1 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 07 February 2006 - 11:04 AM

Pentru kit-ul de Zephyr.
Preturile sint in Euro si nu includ TVA.
Lista de preturi este cea internationala fara adaos RHC.
Va stau la dispozitie pentru lamuriri.

Fisiere atasate


Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#2 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 07 February 2006 - 11:06 AM

Si pentru cei care vor avionul gata facut la fabrica, RTF cum ar zice modelistii.
La fel preturile sint in Euro si nu includ TVA.
Lista de preturi este cea internationala fara adaos RHC.

Fisiere atasate


Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#3 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 07 February 2006 - 11:07 AM

Important: Zephyr 200 este omologat de Aeroclubul Romaniei.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#4 Useril este offline   flydragos 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 22-December 05

Postat 08 February 2006 - 09:24 PM

Am luat nota
dragos
Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
0

#5 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 10 February 2006 - 09:46 AM

Dragos: Mai bine iti iei un Zephyr :rolleyes: :)
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#6 Useril este offline   acatalin2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 29-June 06

Postat 29 June 2006 - 05:34 PM

Salutare Andrei. Sunt ceva mai nou pe acest forum...dar am reusit sa aflu ca oficial esti reprezentant in Romania al fabricii care produce ZEPHYR 2000. Eu si inca 2-3 prieteni am dori sa cumparam un avion al nostru (suntem toti piloti, zburam toti in cadrul aceluiasi aeroclub); astfel dupa mai multe cautari si verificari ajuns la concluzia ca un ZEPHYR 2000 (echipat cu Rotax 912 ULS de 100CP) s-ar merita. Acum ceea ce ma intereseaza...daca tu stii mai multe:

1. cu ce sistem de salvare este prevazut: parasuta pe intreg avionul sau pasaruta pentru fiecare membru al echipajului?

2. cum se comporta in zbor..isi merita banii sau nu? avand in vedere ca este din materiale compozite, care ar fi durata de viata (tinut doar in hangar si in conditii optime de exploatare).

3. care ar fi cea mai avantajoasa metoda de a-l achizitiona, din punct de vedere financiar (luam in considerare si variantele Kit. Timpul de lucru nu conteaza).

Astept raspunsul tau.
Iti multumesc.
0

#7 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 09:59 AM

Zephyr 2000

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1151654367.jpg

0

#8 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 10:00 AM

Zephyr 2000

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1151654416.jpg

0

#9 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 10:00 AM

Zephyr 2000

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1151654459.jpg

0

#10 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 10:02 AM

Zephyr 2000

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1151654538.jpg

0

#11 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 10:03 AM

Zephyr 2000

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1151654588.jpg

0

#12 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 30 June 2006 - 10:04 AM

http://www.atecvos.cz/html.php?pg=products&lang=en
0

#13 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 30 June 2006 - 10:47 AM

acatalin2003, la 29 Jun 2006, 17:34, a spus:

Acum ceea ce ma intereseaza...daca tu stii mai multe:

1. cu ce sistem de salvare este prevazut: parasuta pe intreg avionul sau pasaruta pentru fiecare membru al echipajului?

2. cum se comporta in zbor..isi merita banii sau nu? avand in vedere ca este din materiale compozite, care ar fi durata de viata (tinut doar in hangar si in conditii optime de exploatare).

3. care ar fi cea mai avantajoasa metoda de a-l achizitiona, din punct de vedere financiar (luam in considerare si variantele Kit. Timpul de lucru nu conteaza).

Astept raspunsul tau.
Iti multumesc.

Salut
1. Parasuta este pentru tot avionul si este optionala.
2. Impresiile mele sint subiective, TU trebuie sa-ti faci o parere proprie. Vino (ia-i si pe prietenii tai) sa zbori la Clinceni cu demonstratorul firmei si atunci o sa aflii adevarul. Dar, daca tot m-ai intrebat, eu zic ca zboara extraordinar.
3. Cea mai avantajoasa metoda de a-l achizitiona este in coproprietate! Doi piloti (maxim trei) ajung sa ocupe timpul optim pentru un astfel de avion. Varianta de kit este buna daca ai o sursa de motoare Rotax la mina a doua si nu ti-e lene sa muncesti un pic (mai mult) la asamblare. Versiunea de kit EXE, versiunea cea mai avansata, necesita lucrari care nu au legatura cu celula. Poti vedea un asemenea kit in montaj la atelierul din Bucuresti al firmei.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#14 Useril este offline   acatalin2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 29-June 06

Postat 02 July 2006 - 05:38 PM

ok, multumesc mult. Sa vedem cum ne hotaram, si daca alegerea finala ar fi acest zephyr, cred ca o sa alegem varianta kit exe.
Multumesc mult.
0

#15 Useril este offline   fly_boy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 10-August 06

Postat 14 August 2006 - 08:49 PM

la ce pret e kit-ul ?!!
0

#16 Useril este offline   Viutz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 29-January 07

Postat 29 January 2007 - 10:02 PM

Catalin,

As fi interesat sa stiu cum a decurs experienta voastra cy Zaphyre ?!

Multzam,
0

#17 Useril este offline   Pirtea 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 30-January 07

Postat 30 January 2007 - 02:04 PM

Pot sa va spun ca preturile sunt destul de mari indiferent de varianta .Problema este ca Zefirul fratilor Chincea de exemplu a fost vandut la Brasov si cu toate ca nu are ore multe vreo 400-500 este intr-o stare de uzura avansata ARE JOC LA ARIPI LA ICASTRARE desi nu a avut vreun accident si afost folosit normal. Sunt prea fragile aceste avioane . Mai intersati-va si voi nu va aruncati orbeste cu zefirul au mai fost probleme cu incalzirea s-a mai discutat pe acest forum ppro si contra.
Normal ca dealerul ascunde aceste chestii oricum prea multa reclama .... Salut Pirtea
0

#18 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 31 January 2007 - 01:37 PM

Pirtea, aici e dealerul.
Te invit sa scrii mai jos tot ce crezi ca ascund eu despre avion. Incepi cu o scurta prezentare sa te cunoastem si noi. Ai zburat cu Zephyrul? Cunosti personal avionul 5055? Lumineaza-ne si pe noi despre defectele majore ale Zephyrului.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#19 Useril este offline   Pirtea 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 30-January 07

Postat 31 January 2007 - 02:32 PM

Incepe tu cu o prezentare, .Defectul care il are avionul de la Brasov este mai mult decat Major adica ARE JOC LA ARIPI LA INCASTRARE la nici 500 de ore rezulta clar aparatul este slabut ca structura nu merge pe iarba sau pe terenuri mai proaste cum sunt in Romania .In plus nu am putut zbura pentru ca am 1,87 cm si 125 kg si nu incapeam. Defectul minor l-au rezolvat fratii Chincea modificand pozitia radiatorului si modificand priza de aer a capotei.
Pt alte defecte vorbiti cu alti proprietari . I-mi amintesc ca s-a mai discutat despre Zefir pro si contra si atunci ai reactionat dur la adresa celor care au avut obietii sau critici . Normal FICARE TIGAN ISI LAUDA CALUL ,tu fiind dealer castigi bani daca vinzi normal ca nu-ti vei vorbi de rau obiectul vanzarii.

Aceasta postare a fost editata de Pirtea: 31 January 2007 - 02:39 PM

0

#20 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 31 January 2007 - 06:00 PM

Pirtea, ai dreptate, reactionez dur la prosti si prostie. Adauga si la zvonaci care nu au o experienta proprie dar ... au auzit ei de la cineva ceva si se grabesc sa spuna ca sa fie interesanti.
Nu merge pe iarba? N-am stiut, ca n-am mai fi zburat de la Clinceni sau pe alte aerodroame din tara. Acum o sa fiu mai atent.
Terenuri mai proaste. Aici ai dreptate, nu este proiectat pentru asa ceva, am spus-o la toata lumea.
"Structura slabuta". Ce exprimare tehnica. +4/-2G probabil ca sint asa ... pentru fraieri. Avioanele de tabla sint cele mai tari, nu este asa?

Inteleg ca n-ai zburat cu Zephyr-ul! Ciudat. Eu am aprox 350 de ore de zbor cu acest tip de avion si la ultima masuratoare aveam 1.93 si 110 kg. Si am zburat cu pasageri de gabarite similare sau mai mari (Manel daca ma auzi confirma) si am incaput. Nu este cel mai incapator avion de pe piata, din acest punct de vedere Sportstarul este pe locul I, dar sa nu incapi in el ... poate ti-a fost frica, sau l-ai vazut pe internet.
Deci, Pirtea, daca ai ceva de spus concret ai ocazia, si iti raspund, dar sa fie real nu din auzite.

Pentru cei interesati (cu adevarat) de Zephyr va pun in legatura directa cu proprietarii reali ai avioanelor ca sa vorbiti direct cu ei si sa aflati cit de multumiti sint.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#21 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 January 2007 - 06:21 PM

Andrei, la 31 Jan 2007, 19:00, a spus:

(Manel daca ma auzi confirma)

1,80 si 110 kg..din pacate! si nu eu nu sunt manel..dar la gabarit ma apropii...
am zburat cu andrei...daca cauti aici gasesti si poze!

p.s. o singura data am vazut zephyrul pe pista de beton ,si asta era la un miting aerian la Baneasa acu doi sau trei ani.
in rest ....clinceni,strejnic,etc ,numai si numai iarba...

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 31 January 2007 - 06:21 PM

flying is my life...
0

#22 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 31 January 2007 - 06:35 PM

Andrei vad ca iarasi esti suparat, iar te-a contrazis cineva, a zis ceva rau de Zefir,reactionezi dur la prosti si la prostie pai si la mine ai reactionat dur inseamna ca si eu sunt prost.Mai ales ca si eu care am 183 si 115 kg nu am incaput decat greu si foarte incomod in Zefir si am constatat ca nu merge mai mult de 210 km/ h dar poate ma-m inselat ca si eu sunt un ... . Pirtea e si el un prost poate ca e vreun prost de a lui Demian care i-ti face concurenta.Cred ca de aceea esti suparat dar tu esti un baiat destept (mitic) de la Bucuresti te descurci tu sa-i prostesti pe toti.
Poate va mai amintiti ce am spus eu uitati-va pe forum.Oricum chestia cu fragilitatea trebuie verificata o sa ma interesez si eu chiar daca sunt si eu un prost din provicie.
Pacat ca reprzentant de vanzari DEALER poate ajunge oricine.
Stimati forumisti cred ca e momentul sa va GANDITI SERIOS la unele aspecte si v-am mai spus nu incepe si nici nu se termina zborul cu Zefirul si nici cu Sportstarul mai sunt destule ultrausoare in lume dar poate sunt pentru prosti sau destepti asta este o dilema. Mai vorbim va voi tine informati Ciao Sorin
0

#23 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 31 January 2007 - 08:49 PM

SORIN CAIUS, la 31 Jan 2007, 18:35, a spus:


In viata mea n-o sa mai mananc struguri. Mi-a zis o vulpe ca-s acri si mi se strepezesc dintii...
pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#24 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 31 January 2007 - 11:14 PM

Sorin, chiar asteptam la un mesaj de la tine. Si a venit exact cum credeam, expresia frustrarii.
Iti reamintesc ca ti-ai dat parerea despre Zephyr inainte sa fi zburat cu el. Dupa ce ai zburat te-ai mai linistit.
In februarie 2006 construiai un avion super performant. L-ai terminat? Ne arati si noua poze cu el?
Noi intre timp uite ca am mai asamblat si livrat un Zephyr (YR 5083), din acelea naspa, sti tu ....

NOTA: Zephyr 2000 NU este singurul ULM din Romania sau din lume. Mai exista multe alte ULM-uri atit noi cit si la mina a doua. Multumit Sorin?

PS Daca vrei buletin de Bucuresti nu mai este nevoie sa-ti gasesti nevasta din capitala, acum e mult mai simplu.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#25 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 01 February 2007 - 01:04 AM

Stati asa fratilor!

Eu am zburat pe Zephyrul fratilor Chincea vara trecuta peste 16 ore. Pot sa spun urmatoarele:
Treaba cu jocul aripii la incastrare este o TAMPENIE ! Personal am inspectat avionul de fiecare data inainte de zbor. Pot sa spun ca era ROCK SOLID ! Si credeti-ma ca l-am zgaltait serios. Era doar viata mea la mijloc. Nu erau jocuri nici la balamalele suprafetelor de comanda nici in mansa. Perfect stabila. Mansa de gaz unde o lasai acolo statea. Confortul ? Exceptional ! Loc pentru picioare? Berechet ! Iar faza cu viteza sub 210 este o gogoasa mare de tot. Personal l-am impins la peste 220 intre Baia Mare si Satu Mare cu doua persoane la bord si inca mai aveam rezerva de motor din plin. Croaziera la 160-180 km/h fara ca motorul sa asude... Siguranta? L-am pus cu botul sus aproape la 45 grade AOA si nici in ruptul capului nu vroia sa se angajeze... cateva zgaltaituri si atat... Mai mult, URCA cu 1-2 m/s. Am facut viraje cu inclinare mare la viteze sub 110 si nu s-a angajat. Finete ? aproape de planor!!! Singura problema este ca trebuie sa il rogi frumos sa se aseze la aterizare datorita efectului de sol puternic. Personal l-am vazut pe Dl. Fazekas aterizand si decoland pe vant din lateral de 13m/s! (comunicat de turnul de control Satu Mare)
Problema cu pozitia radiatorului exista intradevar, dar poate fi usor rezolvata asa cum au facut si fratii Chincea...
Cand am zburat eu ultima oara cu 5055 singura problema era un etrier de frana de la o roata a trenului principal... Nu-i de mirare dupa 500 ore !
Inca ceva: Nu am nici un interes in firma lui Andrei... Nici nu stiu cum arata la fata! Nici macar modelist nu sunt. Imi doresc din tot sufletul sa pot cumpara un Zephyr, dar totodata stiu ca asta nu se va intampla prea curand. Sigur nu mi-l pot permite. Poate peste foarte foarte multi ani. Asa ca daca luati de buna ce am scris aici este strict optiunea voastra. Dar eu pot spune oricand ca sunt iremediabil indragostit de acest avion. Amin !
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#26 Useril este offline   Pirtea 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 30-January 07

Postat 01 February 2007 - 10:05 AM

Auzi Andrei referitor la chestia cu prostii e ceva caracteristic pt. caracterul MITICILOR sa insulte pe oricine le convine,normal ca noi provincialii suntem prosti ca v-am tinut in spate atata timp, dar se va schimba si asta incet incet si se va termina cu smecheriile de Bucuresti.
Referitor la experienta tu nu ai si nici nu vei avea ore de zbor cat am eu ore de zbor in Marsarier.Probabil ca 5055 a zburat foarte bine dar acum are problemele pe care le-am aratat .Indiferent ca i-ti convine sau nu asta e realitatea si mai e o problema cabina e mica si cu asta am incheiat cu Zefirul. Ma voi interesa si de Sportstar cat tot cehii il fac si am am informatia ca exista reprezentant la Oradea adica la prostii din provincie.
0

#27 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2007 - 11:08 AM

Pirtea, la 1 Feb 2007, 10:05, a spus:

normal ca noi provincialii suntem prosti

Parerile sunt impartite; oricum, la pretentiile de oameni civilizati pe care le aveti despre voi provincialii, asteptam un dialog cu argumente la obiect, nu cu pareri subiective si nici cu argumente prin care, singuri va incadrati la categoria MITICI.
Eu am zburat f putin cu Zephyr si nu am termen de comparatie cu alte ulm, recunosc, dar poate ar fi importanta si marturia unor oameni care chiar au in proprietate aceste aparate. Stiu ca la Clinceni este primul aparat, zboara de il iau dracii pe tot felul de terenuri si e aterizat mai bine sau mai rau de tot felul de piloti (incepatori sau nu), nu l-am auzit pe proprietar sa se planga (asta nu inseamna ca, poate, nu o avea ceva de zis).
Sunt sigur ca daca ne calmam, discutiile vor putea deveni constructive. Cam asta s-ar dori, nu?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#28 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 01 February 2007 - 11:23 AM

"Referitor la experienta tu nu ai si nici nu vei avea ore de zbor cat am eu ore de zbor in Marsarier"
Asta este tot ce poti spune despre experienta ta? Si astepti sa fi luat in seama/respectat.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#29 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 01 February 2007 - 11:57 AM

Desi eu scriu din an in pasti, pot sa va spun si parerea mea care am facut un zbor cu Zephirul de vreo 15 min. Mie mi-a placut cum zboara, cum se misca in aer, urcari coborari. La aterizare, e drept s-a asezat cam ciudat, dar daca ai ceva ore pe el banuiesc ca nu e o problema majora.
In alta ordine de idei, tatal meu a zburat mult toamna asta la San Petru Bv, cu un Zephir. banuiesc ca despre asta e vorba. In primul rand avea pasul la elice total dereglat. S-a reglat, dar au descoperit ca un din pale nu e egala cu celelalte. Dupa care la o verificare mai detaliata, si taicameu si unul din mecanici (Huma) au descoperit ca are un joc slab la aripi. Deci nu e fictiune, avand in vedere ca au observat si mecanici. Dar, aerodromul de la San Petru este, probabil, unul din cele mai rele aerodromuri si solicitante. Asa ca nu e de mirare ca are joc la aripi.
Oricum, ce va scriu aici am auzit de la oameni care zboara si sunt in cadrul Aeroclubului de zeci de ani, asa ca nu tre sa puneti la indoiala cele de mai sus.
Personal am zburat cu mai multe ULM-uri , si concluzia finala este : nu sunt in Romania terenurile pentru o buna exploatare a avioanelor. Marea majoritate a problemelor care apar la structura sunt din cauza asta (in cazul in care se si zboara cum trebuie cu ele).

Numai bine Radu T.
0

#30 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 01 February 2007 - 02:54 PM

N-a zis nimeni ca este fictiune! Aripa de la Zephyr este prinsa pe lonjeron cu doua buloane sus-jos. Suplimentar la bordul de fuga si la cel de atac sint ghidaje care impidica torsiunea in zbor a intregului plan.
In timp este posibil sa para o foarte usoara miscare a aripii in planul orizontal. Vertical este extrem de rigida indiferent de conditiile de exploatare. De aici pina la DEFECTE MAJORE e cale lunga. Spre exemplificare sta YR5016 (la Clincenci) care are dupa estimarile mele are cam 900 de ore (grele) de zbor si se prezinte super ok din acest punct de vedere.
YR 5055, fost Oradea actualmente la Brasov, a fost livrat in kit si a fost finalizate de catre proprietar fara vreun ajutor din partea noastra. Solutiile tehnice si furnitura (motor, elice) le apartin in totalitate.
Temperatura: Am doua avioane la Clinceni, 5069 & 5083, care indiferent de regimul de zbor si temperatura exterioara nu depasesc 110 grade la ulei. In mod normal sta cam la 80 de grade (un pic cam rece)
Pe verificate si pe luate :D

Si un mesaj public: Nu am pretins niciodata ca Zephyr 2000 este cel mai bun ULM din Romania. Ar fi si greu de stabilit criteriile pentru o departajare. Este insa printre cele mai performante din tara noastra! Si pot sa probez oricind aceasta afirmatie prin zboruri demonstrative.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro