Radubv, la 09 September 2017 - 12:47 PM, a spus:
@Allen : Multumesc, m-am gandit si eu la faza cu surubul, doar ca e cam mic, nu cred ca pot prinde o piulita de el, eventual voi lua un stutz de-a gata care are si contrapiluita.
@Vip_Eol : Clei sau plastic de-ala la bara ? Sau e una si acelasi lucru ?! M-am gandit si la asta, singura grija fiind faptul ca nu va adera nemaipomenit de bine la plastic si ca in timp va fi afectat de benzina.
Multumesc mult insa pentru sfaturi.
Plastic la bară, dar majoritatea îi spun Hot Glue (clei fierbinte). De fapt e un tip de policlorură de vinil, bară. Trebuie să fie foarte fierbinte să topească puțin și din rezervor, altfel nu face priză. De asta trebuie curățat și degresat bine.
E foarte bună și metoda lui Allen și presupune mai puțină muncă. Partea nasoală e că nu prea ai loc să ții piulița pe interior să o strângi cum trebuie. Eu am lipit un rezervor de barcă FSR pe benzină pentru că nu am reușit să blochez pe interior, destul de ferm, piulița și nu se etanșa. Ba am mai și muncit de mi-am făcut, la strung, un ștuț cu partea filetată puțin mai lungă.
Vezi dacă ai poziție să bagi o pensă hemostatică cu care să ții piulița și atunci e simplu cum a spus Allen.
Ar mai fi soluția să astupi gaura veche cu Hott Glue și să dai o altă gaură mai în dreptul bușonului principal și aplici metoda cu piulița.
Spor la meșterit.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 September 2017 - 01:28 PM