FEBRUARIE 2006
#7
Postat 05 February 2006 - 01:17 PM
devilake, la 5 Feb 2006, 03:31, a spus:
Are o singura meteahna: se cam consuma in zbor modelul asta...la fiecare tura larga cate o piesa :)...sau voiai sa-l vinzi de-l lauzi asa?
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 05 February 2006 - 01:18 PM
Cu rabdare si ciocan.
#10
Postat 05 February 2006 - 02:24 PM
Citeaza
mare noroc a avut cand a cazut carma ca s-a prins intr-o pozitie neutra, daca era sa se aseze cu cateva grade mai mult,+/-, nush cum il mai aducea mobi la sol intr-o bucata.
:)
oricum zboara super, chiar si fara carma :)
#11
Postat 05 February 2006 - 04:10 PM
teo, la 5 Feb 2006, 15:24, a spus:
oricum zboara super, chiar si fara carma
carma, elica, vele, derivor, timona, cavile si alte componente vitale ale avioanelor!!! :) :)
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 05 February 2006 - 04:11 PM
Cu rabdare si ciocan.
#14
Postat 05 February 2006 - 09:17 PM
dar am poze cu celelalte dracovenii care au zburat sambata la Chitila.
pentru inceput, Marinarul ne trateaza cu spatele, dar are o scuza: se kinuie sa ii porneasca trainerul elevului sau :o
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de pahguletz: 05 February 2006 - 09:22 PM
Laser frate!
#26
Postat 06 February 2006 - 08:15 AM
pahguletz, la 5 Feb 2006, 21:36, a spus:
Pai nen'tu Puiu numa' fara motor stie sa aterizeze!
Cu motor nu prea se descurca!
O data a aterizat pe Feleac (da, ala de la Gyury Funar), cu un motodelta, fara motor!
Bine-bine! Motodelta avea motor (de Oltcit), dar i se oprise!
#28 Guest_esox_*
Postat 06 February 2006 - 12:04 PM