Credeti ca zboara??? Macheta Nieuport 161
#61
Postat 07 March 2006 - 06:17 AM
Hm, interesant. Nu am stiut. Un pic de scoci pe la bordul de atac s-a mai vazut, dar nu pe toata suprafata. Cum se procedeaza? Pun peste tot? Si scociul mi se pare cam greuceanu.
Cat despre folie microlite (o fi ca monokotul?), aia daca se strange, nu-mi torsioneaza aripa? Nu de alta, dar foaia asta de polistiren e cam fragila la torsionare pe lung. Am avut un coco a carui aripa cred ca era torsonata ca la balamuc. E singura explicatie pentru faptul ca odata ce decola, incepea sa vireze chiar daca ii dadeam de eleroane in parte a cealata cu maneta la maxim. Pana la urma se inclina din ce in ce mai mult si tot musca din glie.
In concluzie, astept sugestii de scociuire/acoperire.
Multumesc,
Cirip
Cat despre folie microlite (o fi ca monokotul?), aia daca se strange, nu-mi torsioneaza aripa? Nu de alta, dar foaia asta de polistiren e cam fragila la torsionare pe lung. Am avut un coco a carui aripa cred ca era torsonata ca la balamuc. E singura explicatie pentru faptul ca odata ce decola, incepea sa vireze chiar daca ii dadeam de eleroane in parte a cealata cu maneta la maxim. Pana la urma se inclina din ce in ce mai mult si tot musca din glie.
In concluzie, astept sugestii de scociuire/acoperire.
Multumesc,
Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#62
Postat 07 March 2006 - 06:55 AM
@bodda,sa stii ca avionul tau n-arata asa rau,da bine cu fata de masa in patratele,eu unul l-as pune in categoria POPART!!!Vreau sa spun ca ai facut ceva mai mult decat un aeromodel.Are tot ce-i trebuie,dar mai ales dramatism!!!!
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 07 March 2006 - 06:59 AM
#63
Postat 07 March 2006 - 07:34 AM
Cirip, la 7 Mar 2006, 06:17, a spus:
...
In concluzie, astept sugestii de scociuire/acoperire.
In concluzie, astept sugestii de scociuire/acoperire.
@Ciripone, fa urmatorul test !
Ia doo bucati plane de depron, identice: una lucru si una martor !
Pe aia martor pune-o deoparte ! :D
Pe aia de lucru, acoper-o cu scoci, bine intins, inchizand circuitul de scoci !
Cantareste-le si compara-le !
Ia acu' cele doua bucati de depron si incearca sa le rupi/indoi/lovesti/tot_ce-ti_trece_prin_minte !!
O sa vezi in favoarea cui se inclina balanta ! :D :D :rolleyes:
Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#64
Postat 07 March 2006 - 07:27 PM
Folia de ca va spuneam este cam cea mai usoara.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXGDW1&P=7
Oricum este mai usoara ca hartia japoneza. Si strangerea este usurica. Am ales-o ca sa nu-mi deformeze ampenajele fragile ale lui musiu Telemaster.
Singurul inconvenient este ca folia de protectie se deslipeste greusor.
Prietenii stiu.....
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXGDW1&P=7
Oricum este mai usoara ca hartia japoneza. Si strangerea este usurica. Am ales-o ca sa nu-mi deformeze ampenajele fragile ale lui musiu Telemaster.
Singurul inconvenient este ca folia de protectie se deslipeste greusor.
Prietenii stiu.....
#65
Postat 07 March 2006 - 07:39 PM
Si ca rezistenta mecanica, cum se compoarta ? Ma refer la lovituri, intinderi, socuri, ...
Stima,
Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#67
Postat 07 March 2006 - 08:31 PM
Se poate si asa ?, la 7 Mar 2006, 20:43, a spus:
Asta ti-o spun dupa primul zbor al lui musiu Telemaster.
cred ca te referi la prima aterizare.... :rolleyes:
flying is my life...
#68
Postat 10 March 2006 - 08:55 AM
Citeaza
@bodda,sa stii ca avionul tau n-arata asa rau,da bine cu fata de masa in patratele,eu unul l-as pune in categoria POPART!!!Vreau sa spun ca ai facut ceva mai mult decat un aeromodel.Are tot ce-i trebuie,dar mai ales dramatism!!!!
Merci, merci ... De cand exista arta pe pamant, exista si critici de arta :D
Sunt convins ca si Da Vinci a avut criticii lui ...
Acum serios, l-am acoperit cu ... ceva si l-am vopsit, ca sa-i dau o tenta "istorica". Cat am reusit, se vede in poze. Acum, avand in vedere ca eu vreau sa zbor, am dat un pic rasol, sa-l pot atarna in cui si sa incep o macheta "adevarata". Cred ca la iarna, cand n-oi avea ce face in lungile seri geroase, probabil ca voi relua subiectul, il voi "coji" si-l voi acoperi gigea.
Deocamdata, am oarece "timpi morti" in modelism, ca ma pregatesc pentru un nou job, o schimbare foarte importanta in cariera mea. Dar imediat ce "se linistesc apele" voi printa un plan adevarat, pe un A0 adevarat, si voi face un avion adevarat.
P.S.: Va rog, putin respect pentru celebritatile mondiale. Poate ati observat ca domnul Batman a avut amabilitatea de a pilota macheta mea, chiar daca pentru a incapea in carlinga a trebuit sa-si dea jos cornitzele. ;)
Toate bune,
Boddha
Boddha
#69
Postat 10 March 2006 - 09:33 AM
Materialul de invelit, anduranta si parametrii mecanici (deformare, aderenta, elasticitate, greutate etc.) caracterizeaza (confera) dramatic ansamblul realizat. Un invelis bun intareste exact cit trebuie aripa, o protejeaza atit la socuri, gaze, lichide, raze, etc. (solicitari accidentale) cit si (in mod deosebit) la solicitarile de seviciu (fortele care le suporta si transmite intr-o folosire normala). Tipul de material este impus in principal de realitatea pe cimp (uita-te cum fac marile firme), asta bine inteles nu exclude dreptul de a incerca noi materiale, numai sa incerci pe pielea proprie nu pe aeromodeleel altora (intervin cu aspectul moral, etic daca vreti, al anumitor sfaturi si recomandari).