Modelism - RHC Forum: mig 15 1/4 f4c - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

mig 15 1/4 f4c compozit

#61 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 26 August 2017 - 07:34 AM

primul fuselaj compozit 😊

.

.

.

Fisiere atasate


0

#62 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 29 August 2017 - 01:11 PM

sunt gata si piesele de placaj care vor fi montate in fuselaj !!! multumesc Lasercut !!! :yahoo:

Fisiere atasate


0

#63 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 30 August 2017 - 07:21 PM

am inceput montarea structuri in fuselaj ! nu are nevoie de prea multa sa fie usor modelul !

.

.

.

Fisiere atasate


0

#64 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 30 August 2017 - 07:38 PM

.

Fisiere atasate


0

#65 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 02 September 2017 - 12:49 PM

mig 15 in lucru 😊

.

.

.

Fisiere atasate


0

#66 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 02 September 2017 - 07:51 PM

teava de evacuare potriveste perfect in locul ei ! 😊

.

.

.

.

Fisiere atasate


0

#67 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 02 September 2017 - 09:39 PM

Arata trasnet Mugurel, imperfectiunile care se vad dau tot farmecul modelului, exact ca cel real... cu tabla ondulata pe alocuri.

Chiar sunt curios cum zboara burtosul :good:
0

#68 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 03 September 2017 - 04:32 AM

Vezi postareaZippo, la 02 September 2017 - 09:39 PM, a spus:

Arata trasnet Mugurel, imperfectiunile care se vad dau tot farmecul modelului, exact ca cel real... cu tabla ondulata pe alocuri.

Chiar sunt curios cum zboara burtosul :good:


multumesc Zippo! si eu sunt tare curios cum va zbura dar la cum am auzit este tare bland 😊.
mai am de trecut un hop mare ,de facut matritele pt aripi ,sper sa zbor prototipul cam in 6 7 saptamani :drinks:
0

#69 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 September 2017 - 05:49 PM

Vezi postareaZippo, la 02 September 2017 - 09:39 PM, a spus:

Arata trasnet Mugurel, imperfectiunile care se vad dau tot farmecul modelului, exact ca cel real... cu tabla ondulata pe alocuri.

Chiar sunt curios cum zboara burtosul :good:


Desi am toata stima pentru Mugurel, ca e cel mai activ Constructor, trebuie sa zic ca pe MIG 15 tabla nu era ondulata de loc.Erau perfecte lucrate frumos.

In 1978 cand Aeroportul Arad era aeroport militar , deoarece Aeroportul Giarmata de la Timisoara era in reparatii, pentru lungirea pistei si altele, am vazut o gramada de Mig 21 si o celula de Mig 15 (2 avioane permanent in alarma, ca atunci au fugit 2 mecanici de la Bucuresti, cu un BN2 si din cauza vitezei lor mici de zbor , migurile 21 nu le-au putut dobora) , tabala era impecabila pe ele. Pe vremea aia faceam planorism si militarii foloseau hangarul nostru sa repare Mig urile. Nu era problema cu noi elevii piloti , ne-am urcat in ele, ne-am uitat peste tot,mecanicii ne spuneau tot ce voiam si ne aratau tot, nu erau chiar nici un fel de restrictii din partea militarilor , pentru noi desigur, pentru ca eram considerati viitorii piloti ai tarii . Si cred ca erau cel putin 150 de Mig uri (parca 170) si zburau toata ziua si ii injuram ca noi nu puteam zbura cu planoarele cand zburau ei.


Bafta

Ciao Sorin
0

#70 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 03 September 2017 - 06:06 PM

si boingul pare tipla de la distanta dar tabla tot este ondulata 😊

.

Fisiere atasate


0

#71 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 04 September 2017 - 08:03 AM

ieri in sfarsit am reusit sa fac doua zboruri fara probleme dupa multe reglaje si centraje la mig 29 😊,acum pot spune ca sunt multumit !


0

#72 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 04 September 2017 - 09:33 AM

Mugurele, m-am hotărât greu să scriu, deși ți-am luat apărarea de câteva ori și te consider un constructor priceput, ai început să ”aluneci” pe o pantă care nu-ți face cinste. Nu înlocui mândria lucrului bine făcut cu orgoliul.
Mai lipsește să spui că și Airbusul are tabla ondulată.
Ceea ce unii privitori iau drept tablă ondulată sunt, de fapt, identațiile de pe liniile de nituire și nu imperfecțiuni în suprafața tablei, sau la îmbinările panourilor.
Un avion cu viteza de peste 1000 km/h nu ar fi putut fi stăpânit sub nicio formă dacă ar fi existat neregularitățile care apar la modelul tău. Acele nereguralități apar doar la avioanele trecute în ”cimitir”. Una din problemele timpurii ale Mig-ului 15 a fost faptul că avea tendința de a se răsuci când pe o parte când pe alta, dar a fost rezolvată prin montarea cuțitelor de pe aripi care erau trimate la sol.
Cu siguranță avioanele operaționale aveau tabla și liniile niturilor perfecte.
Observația făcută de Nea Florian, aka DAC, este total pertinentă pentru că la tine apar multe nituri ieșite de pe axe și distanțele dintre ele neregulate vizibile cu ochiul liber, iar dacă le mărim la scară, pe avionul real ar fi niște imensități. Metoda de reprezentare contează mai puțin.
Păpușica de pilot ți-a ieșit super, numai că nu e pilotul de pe MIG 15.
Pot să afirm fără nicio urmă de exagerare că m-am născut și am crescut în cabina Mig-ului 15. Până pe la 9 ani am stat printre tehnicii și piloții de la punct și zebră și ajunsesem să cunosc avionul, cabina și lista de verificări de dinaintea zborului, pe de rost. Ba mai mult, ajunsesem să știu pe de rost și secvența de pornire a motorului, atât a RD-ului cât și a VK-ului (copii îmbunătățite ale motorului Rolls Royce NENE).

Spor la meșterit.

P.S. Tot costumul de pilot l-am avut permanent sub ochi. Există și acum în șifonierul lui tata.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 04 September 2017 - 09:36 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#73 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 04 September 2017 - 09:57 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 04 September 2017 - 09:33 AM, a spus:

Mugurele, m-am hotărât greu să scriu, deși ți-am luat apărarea de câteva ori și te consider un constructor priceput, ai început să ”aluneci” pe o pantă care nu-ți face cinste. Nu înlocui mândria lucrului bine făcut cu orgoliul.
Mai lipsește să spui că și Airbusul are tabla ondulată.
Ceea ce unii privitori iau drept tablă ondulată sunt, de fapt, identațiile de pe liniile de nituire și nu imperfecțiuni în suprafața tablei, sau la îmbinările panourilor.
Un avion cu viteza de peste 1000 km/h nu ar fi putut fi stăpânit sub nicio formă dacă ar fi existat neregularitățile care apar la modelul tău. Acele nereguralități apar doar la avioanele trecute în ”cimitir”. Una din problemele timpurii ale Mig-ului 15 a fost faptul că avea tendința de a se răsuci când pe o parte când pe alta, dar a fost rezolvată prin montarea cuțitelor de pe aripi care erau trimate la sol.
Cu siguranță avioanele operaționale aveau tabla și liniile niturilor perfecte.
Observația făcută de Nea Florian, aka DAC, este total pertinentă pentru că la tine apar multe nituri ieșite de pe axe și distanțele dintre ele neregulate vizibile cu ochiul liber, iar dacă le mărim la scară, pe avionul real ar fi niște imensități. Metoda de reprezentare contează mai puțin.
Păpușica de pilot ți-a ieșit super, numai că nu e pilotul de pe MIG 15.
Pot să afirm fără nicio urmă de exagerare că m-am născut și am crescut în cabina Mig-ului 15. Până pe la 9 ani am stat printre tehnicii și piloții de la punct și zebră și ajunsesem să cunosc avionul, cabina și lista de verificări de dinaintea zborului, pe de rost. Ba mai mult, ajunsesem să știu pe de rost și secvența de pornire a motorului, atât a RD-ului cât și a VK-ului (copii îmbunătățite ale motorului Rolls Royce NENE).

Spor la meșterit.

P.S. Tot costumul de pilot l-am avut permanent sub ochi. Există și acum în șifonierul lui tata.



👍👍👍
0

#74 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 04 September 2017 - 04:43 PM

Vezi postareafly, la 04 September 2017 - 09:57 AM, a spus:




Mugurel scuze ca am deschis topicul!

Nu m-am putut abtine! Si uite asa se duc de pe RHC si ultimii care mai incerca sa faca machete! Mai bune sau mai rele, oamenii au incercat sau incearca sa construieasca!
Nimeni nu s-a nascut inginer aeronautic. In final e un hobby si daca celui care construieste ii place atunci macheta e grozava. E a lui, e frumoasa, suna ca un avion, arata ca un avion si zboara tot asa! Vorba unui clasic F4C in viata!

Va doresc doar table si nituri de vis, taite cu laserul si nituite fara nituri,luciose si netede oglinda!

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 04 September 2017 - 04:44 PM

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro