Demonstrații de zbor cu aermodele la mitingurile mari
#96
Postat 18 June 2018 - 10:42 AM
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 18 June 2018 - 10:43 AM
#97
Postat 18 June 2018 - 11:18 AM
Mai jos puteti vedea cateva poze si comentarii cu ce am primit atunci pentru reparatie.
https://www.facebook...d_comment_reply
#99
Postat 18 June 2018 - 03:59 PM
Nu vreau să comentez prea mult, dar ține de mândrie națională. La fel s-a făcut și cu IAR 80 și Coandă ... . De asta își permit toți proștii să ne ia la mișto.
Nu pentru că nu am putea face, ci din lene, superficialitate, "lasă că merge și așa", "mulți văd - puțini cunosc".
E păcat. Ne furăm singuri căciula.
Nu am facebook, dar cu siguranță motorul nu e un Gnome rotativ.
#100
Postat 18 June 2018 - 06:10 PM
I-am zis ca eu nu ma bag sa lucrez cu inca o droaie de idioti dupa mine si ca daca se plateste il fac la mine la Uzina de Avioane, sa si zboare dar nu ma bag sa-l pilotez, inclusiv si motorul ca cel original , bineinteles cu o finantare corespunzatoare.Mai erau vreo 3 ani pana la centenarul zborului si se putea face mai ales cu tehnologia de azi .
Pana la urma nu m-am bagat,fiindca au tot tras mata de coada inclusiv cu banii si pentru ca nu voiam sa colaborez cu toti habarnistii care sa franeze si sa fie Gica Contra la tot.
La fel a fost si la replica lui Vlaicu 2 cine stie ce capete luminate au gandit acolo.de a iesit ce a iesit.Motorul l-au primit gratis de la Sigried Gobler care era patronul la firma de motoare Hirth.
Ciao Sorin
#105
Postat 02 July 2018 - 07:51 AM
În septembrie 1916 este mutat la Bacău "Grupul 2 Aviațiune" având în dotare avioane de luptă și de școală de tip Nieuport și Farman. De aici se continuă misiunile de luptă peste Carpați și școlarizarea tinerilor ofițeri piloți. Aerodromul a luat ființă pe islazul satului Mărgineni, lângă Bacău (3 km la vremea respectivă). După război a rămas ca centru de instrucție militară până în anul 1924. În paralel, s-a înființat și filială a Aeroclubului Regal, baza devenind și aeroport civil.
În 1968 a luat ființă, din nou, centrul de instrucție militară, dar și trecere pe supersonice cu 3 escadrile (două dotate cu MIG 21 și una cu MIG 15). Începând cu 1969 a început instruirea efectivă pe avioanele MIG 21.
Dacă vrei o istorie mai detaliată, se rezolvă. :)
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 02 July 2018 - 07:53 AM
#107
Postat 24 July 2018 - 09:15 PM
I-am zis ca eu nu ma bag sa lucrez cu inca o droaie de idioti dupa mine si ca daca se plateste il fac la mine la Uzina de Avioane, sa si zboare dar nu ma bag sa-l pilotez, inclusiv si motorul ca cel original , bineinteles cu o finantare corespunzatoare.Mai erau vreo 3 ani pana la centenarul zborului si se putea face mai ales cu tehnologia de azi .
Pana la urma nu m-am bagat,fiindca au tot tras mata de coada inclusiv cu banii si pentru ca nu voiam sa colaborez cu toti habarnistii care sa franeze si sa fie Gica Contra la tot.
La fel a fost si la replica lui Vlaicu 2 cine stie ce capete luminate au gandit acolo.de a iesit ce a iesit.Motorul l-au primit gratis de la Sigried Gobler care era patronul la firma de motoare Hirth.
Ciao Sorin
Chiar trebuie sa fi-ti asa rautacios !!????
#109
Postat 21 February 2019 - 07:33 PM
#111
Postat 03 March 2019 - 06:36 PM
Mihai_supy, la 21 February 2019 - 07:33 PM, a spus:
poate asa ne facem si noi mai vizibili, nu?
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#112
Postat 03 March 2019 - 10:23 PM
Ideea e că, am reușit să zburăm în mitingurle mari cu aeromodelele noastre, și, zic eu, cel puțin în aviația militară, există aeromodele, și zic asta pentru că sunt cel puțin trei mitinguri militare unde suntem bineveniți..și anume, Bacău, Tecuci și Boboc. Cei de la Borcea și cei de la Focșani m-au sunat, dar, nu mă pot împărți în mai mute locuri.
Rămâne de văzut ce efect ar avea planorul lui Cristi, Mig-ul 21 (sau cel mic, 15) al lui Mugurel, zborul cu fum al Sbach-ului lui Florin... sunt modele și modeliști spectaculoși. Rascalul lui Nea Gigi, Yak-ul meu, Sbach-ul lui Bogdan, Goblinul lui Optimus...ei bine modelele astea au stârnit multe aplauze!
Să ne vedem cu bine!.
#113
Postat 21 March 2019 - 04:46 PM
Daca cineva va face poze sau voi avea acces la vreo-un film, il voi posta aici...(voi zbura un model electric, pentru ca terenul de fotbal, ma rog, spatiul dintre tribune este de doar 170x70m).
#118
Postat 13 July 2019 - 06:54 PM
#119
Postat 15 July 2019 - 07:51 AM
Mihai_supy, la 13 July 2019 - 06:54 PM, a spus:
Se poate zbura lejer cu quad250, mai am un biplan la 1m depron si un F14 depron, aripa epp, dar o sa fie plina parcarea de masini ? Sau o sa fie lasat ceva loc ?