Multumesc frumos. N-a fost de loc lung. Mi-a parut rau cand s-a terminat.
Te rog sa-mi spui, daca nu-i cu banat, de ce nu se intampla la fel cu Lazy Bee?
Reparatia continua. Va spune lumea ca sunt obsedat si nu vreau sa renunt. Mai incerc o data.
Aeronca C-3 1935 Planul si articolul sunt, cred, din 1974
#123
Postat 16 April 2019 - 11:15 AM
dan_mitea, la 12 April 2019 - 02:56 AM, a spus:
Multumesc frumos. N-a fost de loc lung. Mi-a parut rau cand s-a terminat.
Te rog sa-mi spui, daca nu-i cu banat, de ce nu se intampla la fel cu Lazy Bee?
Reparatia continua. Va spune lumea ca sunt obsedat si nu vreau sa renunt. Mai incerc o data.
Te rog sa-mi spui, daca nu-i cu banat, de ce nu se intampla la fel cu Lazy Bee?
Reparatia continua. Va spune lumea ca sunt obsedat si nu vreau sa renunt. Mai incerc o data.
Au aripi (profile total diferite). Diferă foarte mult și unghiul de incidență.
La Aeronca ai o aripă similară cu cea a unui planor. E de viteză redusă și nu prea. Reduci gazul - se-nfundă repede dacă menții nivelul de zbor.
Lazy Bee are aripă clasică de viteză mică. Coarda aripii este mult mai mare; la fel și unghiul de incidență. În consecință viteza de zbor a lui Lazy poate fi considerabil mai mică decât a lui Aeronca, dar Aeronca va plana pe o distanță mai mare decât Lazy, fără motor.
Zboruri multe ... "monșer". :D
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 16 April 2019 - 11:17 AM
URA şi la zbor fofezelor !