Modalitati de identificare motoare -rpm, multimetru, dimensiuni.....
#32
Postat 05 May 2017 - 06:56 PM
Fisiere atasate
-
IMG_5368.JPG (99.3K)
Number of downloads: 0 -
IMG_5367.JPG (97.37K)
Number of downloads: 0
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#33
Postat 09 May 2017 - 10:08 AM
fulgerica, la 05 May 2017 - 06:44 PM, a spus:
mai explica inca o data pasii, ca mie nu=mi iese..
Dupa o absenta de cateva zile am revenit in oras si am accesat forumul...
Am vrut sa zic ca iau doua faze ale motorului si le conectez la o sonda a osciloscopului, una pe ground si cealalta pe firul de "semnal". Necomplicandu-ma sa invart cu alt dispozitiv a carui turatie sa o stiu, am pus un pinion mic pe axul motorului si l-am invartit cu mana, cat de tare am putut. Am facut captura cu osciloscopul pe o secventa de cat mai multe pulsuri. Ideea este ca atunci cand invarti cu mana rotorul unui motor, acesta accelereaza, ajunge la o turatie, dupa care incepe sa decelereze si se opreste. Din momemntul in care accelereaza pana la turatia mare si incepe sa decelereze, se obtine un numar de sinusoide care au aproximativ aceeasi frecventa. Pun functia de masura a osciloscopului sa-mi verifice ca am cel putin 3 sinusoide cu aceeasi frecventa si acolo consider ca am turatie constanta si fac masuratorile de frecventa si amplituine si fac calculele de RPM/Volt. Acea zona o voi cauta, bineinteles, facand "zoom in" pe semnalul capturat. In felul asta nu am nevoie de un dispozitiv care sa-mi invarta rotorul motorului. Bineinteles, daca am asa un dispozitiv, este si mai bine sa impunem o turatie motorului, sau o amplitudine a sinusoidei. Dar eu am vrut sa simplific la maxim procedura. In rest, calculele cred ca sunt clare. Calculez turatia motorului cand prind acele sinusoide cu frecventa egala, masor amplitudinea lor si folosind regula de trei simpla, calculez RPM/V (KV).
Din pacate, nu reusesc sa deschid pozele care le-ai postat pe forum, habar nu am de ce. Poate le postezi prin alta metoda.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#35
Postat 12 August 2017 - 08:27 AM
fulgerica, la 05 May 2017 - 06:49 PM, a spus:
Nu stiu unde sa postez, am dat o cautare pe motoare termice si nu a gasit nimic. De aceea va rog sa-mi spuneti daca este posibil sa "imperechez" un motoras termic cu un mic generator, asa, pe la 1CP sau daca exista asa ceva industrial. Multumesc.
#37
Postat 14 August 2017 - 01:52 AM
http://www.sullivanuav.com/products/alternators/
De la 50W la 60kW.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 August 2017 - 01:55 AM
#38
#39
Postat 19 August 2017 - 11:51 AM
Acum depinde ce vrei sa faci, solutie de alimentare zburatoare sau terestra... sau uz casnic.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 August 2017 - 11:52 AM
#40
Postat 20 August 2017 - 04:10 AM
https://1drv.ms/f/s!...32DBh1fEd_bfXj9
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 August 2017 - 04:10 AM
#42
Postat 21 August 2017 - 07:26 AM
renatoa, la 20 August 2017 - 08:19 AM, a spus:
M-am uitat aici http://www.sullivanu...asheet-2016.pdf, de unde ar aparea aceasta diferenta de greutate? Desigur combustibil pui cat vrei tinand cont de consumul specific, dar de la 2kg pana la o,4..Eu vreau sa invat de la voi, sunt preincepator!
Aceasta postare a fost editata de gica70: 21 August 2017 - 07:30 AM
#43
Postat 21 August 2017 - 07:33 AM
gica70, la 21 August 2017 - 07:26 AM, a spus:
Referirea o fac la modelul S676-300U-01
#48
Postat 21 August 2017 - 05:37 PM
dan_mitea, la 20 August 2017 - 04:10 AM, a spus:
https://1drv.ms/f/s!...32DBh1fEd_bfXj9
Alternatorul folosit de Maynard a fost de putere mica, cativa Watti, doar cat sa alimenteze electronica de la bord, nu ca sa produca curent electric de propulsie, ca la o locomotiva diesel electrica.
#49
Postat 22 August 2017 - 12:57 PM