Sugesti imbunatatire ARA Ce a mers bine si ce nu mers bine : propuneri, sugestii
#1
Postat 17 April 2017 - 08:18 PM
Am sters subiectul deschis de Adyc dupa o discutie prealabila in care ne-am inteles asupra acestui lucru. Nu a fost sters abuziv. Acum vin cu rugamintea sa veniti aici si va sa faceti cunoscuta parerea conform cu subiectul acestui topic. Va rog sa pastram un ton decent si civilizat, sa venim cu argumente temeinice si cu propuneri realiste, sa putem imbunatati ARA atat pentru prezent cat mai ales pentru viitor!
Cu stima!
#2
Postat 17 April 2017 - 08:48 PM
Din pacate regulile forumului nu permit, iar asta ii stimuleaza pe unii. Ar trebui folosite mai des avertizarile si ban-urile inclusiv pentru comportament indecent, nu numai pentru cuvinte si expresii.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3
Postat 18 April 2017 - 06:37 AM
b Actionarea statuara
c) Transparenta in fata de membriilor
= democratizare
Deschidere la comunicare si cu non-membri
Fermitate cu administratie publica
Mai putin cult de persoana.
Mai putin grandomania
Mai multa incredere
Mai putine suspiciuni
Mai multa concentrare pe sarcini, pe tematica pentru care a fost fondat ARA.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 18 April 2017 - 06:39 AM
rhc@born.ro
#4
Postat 18 April 2017 - 07:13 AM
#5
Postat 18 April 2017 - 11:06 AM
#7
Postat 19 April 2017 - 09:29 AM
Vad ca lumea inca nu pricepe ca spatiul clasa G lor le apartine... si singura solutie manageabila este zburatul in spatii segregate.
Aeromodelismul clasic a mers pana acum pentru ca se practica pe terenuri oficiale, nici la casa pionierilor nu ieseam sa zburam in parc... ci la aerodrom.
#9
Postat 19 April 2017 - 11:20 AM
renatoa, la 19 April 2017 - 09:29 AM, a spus:
Moștenire de la Decebal, desigur!
Soluția simplă ar fi înființarea unor zone dedicate, în parcuri, la marginea orașului etc, unde să ne putem desfășura liniștiți.
"Fandacsiile" ăstora că mamă Doamne nu se poate zbura în oraș sunt fix mofturi, nu încurci nici un trafic aerian, dacă ajunge 747-le deasupra Herăstrăului something went wrong!
Dpmdv e mai safe să zbori în parc decât la marginea DN-ului!
Iar armata, să fim serioși, n-are bani să zboare în poligon, darămite în afara lui!
Cât despre tâmpenia cu anunțat dacă ai cameră, "să nu furi secrete de stat" trăim în secolul XXI, ori le vezi direct pe Gogu'...
#10
Postat 19 April 2017 - 09:11 PM
Garett, la 19 April 2017 - 11:20 AM, a spus:
Soluția simplă ar fi înființarea unor zone dedicate, în parcuri, la marginea orașului etc, unde să ne putem desfășura liniștiți.
"Fandacsiile" ăstora că mamă Doamne nu se poate zbura în oraș sunt fix mofturi, nu încurci nici un trafic aerian, dacă ajunge 747-le deasupra Herăstrăului something went wrong!
Dpmdv e mai safe să zbori în parc decât la marginea DN-ului!
Iar armata, să fim serioși, n-are bani să zboare în poligon, darămite în afara lui!
Cât despre tâmpenia cu anunțat dacă ai cameră, "să nu furi secrete de stat" trăim în secolul XXI, ori le vezi direct pe Gogu'...
bosss, dai cu mucii de gard. cum poti spune ca e safe sa zbori in parc? daca asta e mentalitate de modelist...
de ce oare baietii din Galati (ca de pe acolo parca esti) zboara pe camp, departe de oras, parca pe drumul spre gradina zoo (sper ca nu incurc prea rau drumurile, n-am mai fost de 2 ani in zona). ca era mai comod aproape de oras, dar ei prefera sa fie safe.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#11
Postat 19 April 2017 - 09:33 PM
Doar ca nu se specifica nicaieri ca parcul la ei e cat tot Galatiul, parcelat pe discipline sportive, si ca undeva este rezervata o tarla doar pentru RC, cam cateva stadioane...
https://www.royalpar...f-richmond-park
Click in meniu Visitor Information/Flying drones in Richmond Park
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 April 2017 - 09:33 PM
#12
Postat 19 April 2017 - 09:36 PM
Spor la treaba tuturor.
Telefon: 0721 385365
#13
Postat 19 April 2017 - 09:44 PM
ALLEN, la 19 April 2017 - 09:11 PM, a spus:
de ce oare baietii din Galati (ca de pe acolo parca esti) zboara pe camp, departe de oras, parca pe drumul spre gradina zoo (sper ca nu incurc prea rau drumurile, n-am mai fost de 2 ani in zona). ca era mai comod aproape de oras, dar ei prefera sa fie safe.
"Boss" sa ma anunti cand evoluezi de la vocabularul de cartier daca vrei sa discutam!
Nu de alta dar nu tin minte sa fi dus bovinele la camp impreuna...
#15
Postat 19 April 2017 - 09:48 PM
bitex, la 19 April 2017 - 09:36 PM, a spus:
Nu le da idei crete birocratilor, ca nu se stie!
Pana acum vreo doi ani arcul era "arma"! :rolleyes:
Apropo de faptul ca "drona-aeronava" nu e nici primul nici ultimul exemplu de cretinism al "autoritatilor"! ;)
Aceasta postare a fost editata de Garett: 19 April 2017 - 09:49 PM
#16
Postat 19 April 2017 - 09:51 PM
serios acum, nu e OK deloc. daca si acum, dupa mii de discutii, para discutii etc etc, inca se mai doreste sa se zboare in parcuri, langa bloc si alte locuri din astea... ce sa mai zic, are dreptate Bitex, asta e viitorul modelismului in tara asta.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#17
Postat 19 April 2017 - 10:33 PM
Garett, la 19 April 2017 - 09:48 PM, a spus:
Pana acum vreo doi ani arcul era "arma"! :rolleyes:
Apropo de faptul ca "drona-aeronava" nu e nici primul nici ultimul exemplu de cretinism al "autoritatilor"! ;)
Buna seara cu tot respectul!
Nu mai stiu legislatia noua, dar i-am explicat ca arcul e o arma. Stie ca si o radiera aruncata cum trebuie poate fi o arma. Il las sa traga cu arcul doar in curtea proprie, cu reguli stricte, cu tinta bine definita si fara riscuri. Cu toate astea, la cateva zile ma trezesc cu sageti de recuperat de prin curtile vecinilor. Deci gradina lui Dumnezeu e mare si-mi dau seama ca nu pot controla totul. Desi sunt in foarte mare dilema daca multirotoarele ar trebui incluse si protejate de regulile aeromodelismului, asa precare cum sunt ele, sincer, inclin sa cred ca cei care le piloteaza sunt la fel de responsabili ca si noi si ca au depasit momentul de inceput. Parerea mea sincera este ca pilotii de "drone" stiu ce fac si fac la fel de responsabil totul. Revin cu intamplarea cum ca eram in Politehnica si pe deasupra unei stradute destul de aglomerata zbura o astfel de drona foarte calm si linistit, cu pilotul la vedere si nimeni nu era nici macar mirat de ce vede. Unii zambeau, altii stiau ca pot fi filmati si faceau cu mana, altii erau doar curiosi de normalitatea si simplitatea zborului. Apoi, la cateva zeci de metri pe camp printre copaci cativa pasionati se antrenau pentru racing cu modele mult mai agresive. Dar pareau pilotate cu grija. I-am urmarit multa vreme sperand ca voi gasi un punct slab, sa-i critic, macar de amorul artei. N-am primit ocazia, desi cu cateva zile una a cazut la 10 m de mine in iarba. N-am fost nici speriat si nici mirat, era ca o mierla "cazuta" in iarba. Apropo, azi tot in Politehnica am vazut o frumoasa pereche de fazani, spre lasatul serii. Vreme urata, am incercat sa fac poze. N-am verificat ce am facut, dar imi pare bine ca inca mai exista exemplare izolate prin oras.
Pe undeva ii invidiez ca ei pot face ce nu fac eu, dar daca vor fi discutii pe forum de acum inainte, va rog sa ma credeti ca am incredere in ei. Sunt foarte buni piloti si sigur sunt si responsabili. Profita ca oricare dintre noi de ce pot, si nu cred ca o fac impotriva modelismului clasic. Ar trebui sa vedem pe calendar in ce an suntem, cum evolueaza tehnica si cum se scurge timpul. La inceput si masinile cu abur erau considerate bombe pe roti, dar momentul a fost depasit. Zic si eu...
PS. N-as vrea sa amintesc ca cei cu dronele sau cu FPV-ul sunt oarecum cu un pas inainte privind multe aspecte, diferite de cele ale zborului clasic (radio, telemetrie, GPS, electronica...). Eu zic ca e loc destul pentru toata lumea si destul loc pentru schimbul de experienta...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 19 April 2017 - 10:42 PM
Telefon: 0721 385365
#18
Postat 20 April 2017 - 04:28 AM
ALLEN, la 19 April 2017 - 09:51 PM, a spus:
serios acum, nu e OK deloc. daca si acum, dupa mii de discutii, para discutii etc etc, inca se mai doreste sa se zboare in parcuri, langa bloc si alte locuri din astea... ce sa mai zic, are dreptate Bitex, asta e viitorul modelismului in tara asta.
Daca erai nitel mai atent la nuante si mai putin la cum sa ma gratulezi mai repede cu varii apelative observai ca m-am referit la zone special delimitate in parcuri...
Asa cum exista prin tari mai rasarite zone speciale pentru caini, sa nu te impiedici la tot pasul de "deseurile" lor ar putea la fel de bine exista in parcurile mari o zona special desemnata pentru zmee, "zburatoare" mici s.a.m.d. Daca tot ne batem cu caramida in piept ca "vrem sa tinem hobby-ul in viata sisa-ltransmitem mai departe copiilor", cati copii sunt dispusi sa se duca la mama naibii in camp? Pe vremea cand eram la Casa Pionierilor aeromodele se zburau fain frumos deasupra kartodromului si nu se criza nimeni! Si culmea, era in plina era comunista! Fix la kartodromul ala ma gandeam, e langa un parc si e teren viran, nu il mai foloseste nimeni! "Bonus" alte cateva terenuri virane, foste fabrici sau unitati militare...
Dincolo de isteria propriu-zisa nimeni n-a demonstrat cu adevarat "periculozitatea" aeromodelelor! Mai ales o chestie din polistiren, balsa sau chiar ABS.
Se tot bate moneda pe treaba asta dar exemple concrete reale, nexam! I se nazare unuia ca vede "ceva alb" pe trasa de aterizare "cremenalii, teroristii, ajutor, sariti!" Dupa doua zile "oops, era o punga!"
OK, desigur, a zbura in zona aeroporturilor e o tampenie care trebuie interzisa cu desavarsire, dar cine zboara, mai exact, din aviatia "mare", pe deasupra oraselor? SMURD? Aia sunt ei insisi un pericol, in halul in care zboara! :rolleyes:
Daca imi demonsreaza cineva cum un kg de plastic pe un maidan e mai periculos decat 3t de metal si kerosen care trece razant pe deasupra blocurilor...
#19
Postat 20 April 2017 - 06:27 AM
Adaug un punct la imbunattaire ARA:
Sa se dezvolta un ROI si pentru comportament fata de alti modelisti in public.
Ceva friendly, frumos, atragator si de bun simt.
Ar fi bine totusi ARA se arata a ceva atractiv se fie membru nu o alta bisericuta.
rhc@born.ro
#20
Postat 20 April 2017 - 07:48 AM
Daca se renunta la comportamentul asta "
Am observat inca de la inceput atitudinea asta de falsa superioritate, nefondata.
Fara sa fi socializat in real life consider cel putin deplasat sa emit judecati de valoare la adresa unora sau altora.
Altii se pare ca nu se pot abtine sa o faca...
Aceasta postare a fost editata de Garett: 20 April 2017 - 07:49 AM
#21
Postat 20 April 2017 - 08:38 AM
bitex, la 19 April 2017 - 10:33 PM, a spus:
Parerea mea sincera este ca pilotii de "drone" stiu ce fac si fac la fel de responsabil totul.
Revin cu intamplarea cum ca eram in Politehnica si pe deasupra unei stradute destul de aglomerata zbura o astfel de drona foarte calm si linistit, cu pilotul la vedere si nimeni nu era nici macar mirat de ce vede. Unii zambeau, altii stiau ca pot fi filmati si faceau cu mana, altii erau doar curiosi de normalitatea si simplitatea zborului.
Apoi, la cateva zeci de metri pe camp printre copaci cativa pasionati se antrenau pentru racing cu modele mult mai agresive. Dar pareau pilotate cu grija. I-am urmarit multa vreme sperand ca voi gasi un punct slab, sa-i critic, macar de amorul artei. N-am primit ocazia, desi cu cateva zile una a cazut la 10 m de mine in iarba. N-am fost nici speriat si nici mirat, era ca o mierla "cazuta" in iarba. ...
Ambele exemple, in ciuda descrierii idilice au in ele potential de accident, cel putin de acelasi nivel cu unul care merge cu o bicicleta pe aleile politehnicii ;)
In primul caz, drona nu era pilotata, ci invers... Daca dintr-un motiv atmosferic oarecare GPS-ul pierdea semnalul, si pilotul nu stapanea modul manual, se putea intampla orice, era o drona scapata de sub control.
De exemplu, daca te uiti la acest grafic, care este dinamic, asa ca am salvat situatia exact in momentul postarii, (postare 9:38, grafic 9:15) in clipa asta nu este recomandat sa zbori o drona din asta super desteapta, pentru ca sunt conditii de furtuna magnetica care o pot face sa o ia razna, cazuri fara numar pe net, doar sa vrei sa le cauti...
http://altigator.com/gps-status/
Relativ la facut cu mana si zambit frumos, legile despre protectia intimitatii sunt facute pentru minoritatea celor care nu vor sa apara intr-o asemenea imagine, nu pentru majoritatea narcisistica de selfiomani care pare ca ne sufoca, daca ar fi sa ne luam dupa media... unii au ajuns la tribunal din cauza unui vecin care le-a facut cu mana de la fereastra, din spatele unei asemenea legi... caz relatat aici de un coleg al nostru.
In cazul al doilea, ar fi bine sa te feresti de mierla... in Hunger Games a doborat o intreaga oranduire ;)
Data viitoare mergi pana la acei piloti de racing si roaga-i sa iti arate taieturile de la elici ;)
Apoi gandeste-te daca ai vrea sa le vezi la junior... sau altul sa i le faca, asa ca era din intamplare in acel parc ;)
De fapt, daca nu ti-ai facut griji ca o sageata ar putea provoca ceva major, nu stiu ce sa mai zic... si la RR am vazut cazuri, chiar personal am salvat juniorul unui coleg extrem de cunoscut de la impactul cu un metanol scapat de sub control... ce m-a frapat cel mai tare a fost indiferenta tatalui cat si a pilotului ca toata faza se putea termina urat, daca nu bagam eu piciorul in fata juniorului.
Si atunci cum mai pot avea pretentii de judecata lucida de la unii care se pare ca nu prea le mai functioneaza instinctul de autoconservare...
Fisiere atasate
-
gps_kp_3d.gif (8.8K)
Number of downloads: 12
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 April 2017 - 08:40 AM
#22
Postat 20 April 2017 - 09:05 AM
1 - aeromodelismul de START si cel care creeaza " pofta " sau nu - modele mici ( fie avioane, fie planoare, fie elicoptere,
fie multirotoare )
2 - aeromodelismul din grupa mare - modele MARI ...
Daca se doreste ca acest hobby sa fie atractiv si sa asigure " pepiniera " pentru viitor , nu trebuie neglijat aeromodelismul de START .. care este
si mai accesibil financiar , cat si mai permisiv ca spatiu de " testare " ..
Mai greu de crezut ca un copil pleaca in acest sport direct cu un benzinar de 3 metrii ci mai repede este atras de parintele sau prietenul parintilor daca intr-un un week-end la picnic pana se face gratarul se " joaca " cu un model mic .
Evident cele doua clase ( grupa mica si grupa mare ) au abordari diferite inclusiv ca spatiu de al practica ...
Cu un Cessna Artech ( daca or mai exista ) poti sa te opresti pe un tapsan la marginea drumului si sa il avanti catre cer ...
totul e sa nu il pilotezi stand pe linia continua a drumului la marginea caruia ai poposit si nici pe axul soselei ... il avanti deasupra
lanului de porumb.
Cu un model mare ( implicit periculos ) trebuie alta abordare .. pornind de la cunostinte si responsabilitate privind echiparea tehnica , pana la terenul si regulile aplicate acelui teren ( desi si aici am vazut la colegi cu experienta , cablare interioara cu un rest din prelungitorul de la
televizor, si ridicat in aer cu pack-urile de receptie pe ZERO ... adica un fel de pana prostului - rezultatul .. crash )
Acum in baza acestor doua mari categorisiri , si strategia ARA ar trebuie armonizata pentru a " multumii " pe toata lumea ...
De asemenea colegii cu experienta ( fie ei Galactici sau nu ) cat si cei fara experienta , ar trebuie sa manifeste ingaduinta si toleranta unul fata de celalalt , incercand cu mai multa diplomatie sa se inteleaga reciproc pentru ca nu detine nimeni adevarul absolut.
Stiu ca o sa fie greu ... eu din 2008 nu am constatat vre-o ameliorare in acest sens .. se mentine o constanta greu de depasit.
Exemplul cel mai bun este zborul de la Chitila comparat cu cel de pe un modelodrom organizat ca la carte cum este sa spunem cel al baietilor de
la Adunati ...
La Chitila vezi multe modele mici , multe modele homemade, dar vezi si copii care zboara ,care si construiesc asa ceva , vezi si cate o fata
care piloteaza un planor .. o zona ca un fel de woodstock al aeromodelismului Bucurestean ..
La aerodromul profi amintit vezi modele de top, dar si modele mai mici .. vezi si copii dar cei ai caror parinti au putut sustine financiar un model de 1000 Euro.
Vorba dulce mult aduce .. spune un proverb .. o fi doar teorie ?
#23
Postat 20 April 2017 - 09:12 AM
renatoa, la 20 April 2017 - 08:38 AM, a spus:
In primul caz, drona nu era pilotata, ci invers... Daca dintr-un motiv atmosferic oarecare GPS-ul pierdea semnalul, si pilotul nu stapanea modul manual, se putea intampla orice, era o drona scapata de sub control.
De exemplu, daca te uiti la acest grafic, care este dinamic, asa ca am salvat situatia exact in momentul postarii, (postare 9:38, grafic 9:15) in clipa asta nu este recomandat sa zbori o drona din asta super desteapta, pentru ca sunt conditii de furtuna magnetica care o pot face sa o ia razna, cazuri fara numar pe net, doar sa vrei sa le cauti...
http://altigator.com/gps-status/
Relativ la facut cu mana si zambit frumos, legile despre protectia intimitatii sunt facute pentru minoritatea celor care nu vor sa apara intr-o asemenea imagine, nu pentru majoritatea narcisistica de selfiomani care pare ca ne sufoca, daca ar fi sa ne luam dupa media... unii au ajuns la tribunal din cauza unui vecin care le-a facut cu mana de la fereastra, din spatele unei asemenea legi... caz relatat aici de un coleg al nostru.
In cazul al doilea, ar fi bine sa te feresti de mierla... in Hunger Games a doborat o intreaga oranduire ;)
Data viitoare mergi pana la acei piloti de racing si roaga-i sa iti arate taieturile de la elici ;)
Apoi gandeste-te daca ai vrea sa le vezi la junior... sau altul sa i le faca, asa ca era din intamplare in acel parc ;)
De fapt, daca nu ti-ai facut griji ca o sageata ar putea provoca ceva major, nu stiu ce sa mai zic... si la RR am vazut cazuri, chiar personal am salvat juniorul unui coleg extrem de cunoscut de la impactul cu un metanol scapat de sub control... ce m-a frapat cel mai tare a fost indiferenta tatalui cat si a pilotului ca toata faza se putea termina urat, daca nu bagam eu piciorul in fata juniorului.
Si atunci cum mai pot avea pretentii de judecata lucida de la unii care se pare ca nu prea le mai functioneaza instinctul de autoconservare...
REAL DESIGN, la 20 April 2017 - 09:05 AM, a spus:
1 - aeromodelismul de START si cel care creeaza " pofta " sau nu - modele mici ( fie avioane, fie planoare, fie elicoptere,
fie multirotoare )
2 - aeromodelismul din grupa mare - modele MARI ...
Daca se doreste ca acest hobby sa fie atractiv si sa asigure " pepiniera " pentru viitor , nu trebuie neglijat aeromodelismul de START .. care este
si mai accesibil financiar , cat si mai permisiv ca spatiu de " testare " ..
Mai greu de crezut ca un copil pleaca in acest sport direct cu un benzinar de 3 metrii ci mai repede este atras de parintele sau prietenul parintilor daca intr-un un week-end la picnic pana se face gratarul se " joaca " cu un model mic .
Evident cele doua clase ( grupa mica si grupa mare ) au abordari diferite inclusiv ca spatiu de al practica ...
Cu un Cessna Artech ( daca or mai exista ) poti sa te opresti pe un tapsan la marginea drumului si sa il avanti catre cer ...
totul e sa nu il pilotezi stand pe linia continua a drumului la marginea caruia ai poposit si nici pe axul soselei ... il avanti deasupra
lanului de porumb.
Cu un model mare ( implicit periculos ) trebuie alta abordare .. pornind de la cunostinte si responsabilitate privind echiparea tehnica , pana la terenul si regulile aplicate acelui teren ( desi si aici am vazut la colegi cu experienta , cablare interioara cu un rest din prelungitorul de la
televizor, si ridicat in aer cu pack-urile de receptie pe ZERO ... adica un fel de pana prostului - rezultatul .. crash )
Acum in baza acestor doua mari categorisiri , si strategia ARA ar trebuie armonizata pentru a " multumii " pe toata lumea ...
De asemenea colegii cu experienta ( fie ei Galactici sau nu ) cat si cei fara experienta , ar trebuie sa manifeste ingaduinta si toleranta unul fata de celalalt , incercand cu mai multa diplomatie sa se inteleaga reciproc pentru ca nu detine nimeni adevarul absolut.
Stiu ca o sa fie greu ... eu din 2008 nu am constatat vre-o ameliorare in acest sens .. se mentine o constanta greu de depasit.
Exemplul cel mai bun este zborul de la Chitila comparat cu cel de pe un modelodrom organizat ca la carte cum este sa spunem cel al baietilor de
la Adunati ...
La Chitila vezi multe modele mici , multe modele homemade, dar vezi si copii care zboara ,care si construiesc asa ceva , vezi si cate o fata
care piloteaza un planor .. o zona ca un fel de woodstock al aeromodelismului Bucurestean ..
La aerodromul profi amintit vezi modele de top, dar si modele mai mici .. vezi si copii dar cei ai caror parinti au putut sustine financiar un model de 1000 Euro.
Vorba dulce mult aduce .. spune un proverb .. o fi doar teorie ?
Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 20 April 2017 - 05:35 PM
Motiv editare: Sa folosim un ton civilizat, fara acuzatii. Toti isi pot exprima parerea atat timp cat suntem civilizati si ne respectam. Multumesc!
#24
Postat 20 April 2017 - 10:23 AM
RedDevil, la 20 April 2017 - 09:12 AM, a spus:
Si desi se vrea a se incerca nealterat topic-ul
Si desi se face apel la conciliere
Si desi consider ca oricine isi poate exprima liber un punct de vedere ce
poate fi preluat daca este bun sau combatut cu argumente daca este gresit
rezultatul este acelasi .. din 2008 incoace ..
Daca se crede prin ce am spus ca vreau sa imi impun vre-o ideologie e slaba puterea de intelegere ca su spun
altfel si sa se interpreteze ca jignire ...
Daca vrea domnul RedDevil sa ne impina ideologia domniei sale sau a unei grupari din care face parte, poate
sta linistit ca nu concurez cu nimeni pe aceasta tema cu atat mai mult daca este si ideologia perfecta.
Am insa o nedumerire : afirmatia cu trolii este emanatia gandirii sale sau e " imprumutata " ?
Daca e imprumutata nu risca sa devenia ligusitorul de serviciu ? macar sa preia limbajul dedicat ..
" Andras Boss ! Te pup ! Pana acum ai fost perfect "
Desi nu cred ca d'astea mai are nevoie domnul Andras dupa toate cele ...
P.S.
Un singur exemplu de trolling din parte mea ar ajuta !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 April 2017 - 10:27 AM
#25
Postat 20 April 2017 - 10:25 AM
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 April 2017 - 10:26 AM
#26
Postat 20 April 2017 - 11:19 AM
ce vreau eu sa se inteleaga, este faptul ca zburatul in locuri unde exista potential de risc (parcuri, langa bloc, etc) nu este in avantajul nostru ca si comunitate. da este spectaculos pt spectatori, dar in acelasi timp si un mare pericol, pe care ei nu il inteleg. mai bine sa prevenim noi decat sa se ajunga la altele...
nu degeaba noi (galacticii cum ne-au numit unii si altii) am militat si vom milita pentru zbor in conditii de siguranta, atat pentru noi ca si practicanit cat si pentru spectatori.
ARA, prin ce a intreprins si la modul cum s-a implicat in diverse evenimente a facut acelasi lucru. a incercat sa impuna o anumita conduita, simpla, de bun simt. din pacate mai sunt si haiducii care nu vor sau nu pot intelege acest aspect. probabil ca doar printr-o lege bine pusa la punct se vor plia si ei.
apropo de asta, vorbeam zilele trecute cu 2 amici, unul in Franta, altul in Germania... he he, situatia nu e chiar roz. in ambele tari, zonele pentru aeromodelism sunt la ceva km de oras, la cateva sute de metri de asezari (case, ferme si ce or mai fi). si sunt zile sau ore sau zone in care nu ai voie cu termicul.
cat despre drone... doar in anumite locuri sunt agreeate, si doar cele racing. ar fi bine sa ne spuna si nenea Dan Mitea cum e in Canada... de curiozitate.
cat despre ARA, tare sunt curios, tare cine si cum va duce mai departe tot ce s-a facut pana acum.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 20 April 2017 - 11:23 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#27
Postat 20 April 2017 - 11:49 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#28
Postat 20 April 2017 - 11:54 AM
Cu tot respectul pentru Andras si implicarea lui, de necontestat, impactul ARA asupra legiferarii hobby-ului a fost marginal, in cel mai bun caz.
Atunci cand nu a lipsit cu desavarsire, vezi cazul conferintei de anul trecut, despre care ARA a aflat post-factum din presa in ciuda "bunelor relatii" cu AACR...
Dpmvd ARA trebuia sa fie mult mai vizibila si mai incisiva.
OK, de acord, "de pe margine" se vede altfel, evident, iar organizarea unor evenimente a fost salutara, dar per ansamblu, motivat desigur si de haosul legislativ in general, situatia este cam la fel de incerta ca acum 2 ani, cu si fara contributia ARA...
Aceasta postare a fost editata de Garett: 20 April 2017 - 11:57 AM
#29
Postat 20 April 2017 - 12:23 PM
Și n-am auzit pe RCGroups să fi pățit vreunul ceva...
#30
Postat 20 April 2017 - 12:45 PM
Garett, la 20 April 2017 - 12:23 PM, a spus:
Și n-am auzit pe RCGroups să fi pățit vreunul ceva...
Apropos de China ... comert ambulat cu modele rc in plina strada ..
Parca nu e totusi o solutie ok ..
https://www.youtube....h?v=UWu-9MSlcL0
https://www.youtube....GzaxTZfI&t=163s
https://www.youtube....h?v=BkvbgA1cEks