TOC 2017 (Transilvania Off-Road Cup) Concurs National de automodele
#62
Postat 23 May 2017 - 12:07 PM
Cu tot respectul cuvenit, dar cred ca ar fi fost cel mai bine sa fi fost prezent la concurs sa vedeti cum au stat lucrurile in realitate si nu sa luati de bune toate lucrurile povestite de acei participanti "afectati" de evenimente, de reusite sau nereusite in concurs. Spun asta pentru ca toti judecam lucrurile prin prisma subiectivismului propriu, in functie daca am avut o reusita, sau lucrurile nu au mers intocmai conform asteptarilor noastre.
Si punctual, suprafata pe care a avut loc concursul de la Tg Mures a fost una foarte dificila si alegerea cauciucurilor a fost critica si chiar am vazut multi care au venit cu niste cauciucuri total neadecvate la aceste conditii. Nu stiu daca era vorba de acele persoane care vi s-au plans, dar eu cred ca un sfat in alegerea unui setup de concurs, ar trebui sa fie mereu binevenit.
In rest, pot sa-mi dau seama ca formularea din partea celor in cauza, poate varia foarte mult, in funtie de subiectivismul lui, de la in sfat primit, pana la alta forma, amintita de dumneavoastra, dar nu inseamna ca aceasta este si cea de la fata locului.
Orice decizie asupra deciziei de a schimba conditiile de concurs, dat fiind si conditiile meteo din acea zi, au fost supuse votului si cei toti au putut sa influenteze deciziile. Cui nu i-a convenit ceva, era liber sa isi exprime deciziile, in rest, sa pastreze tacerea... Mai corect de atat, nu stiu ce ar putea fi!
In rest, sa continui cu inceputul, la clasa de juniori a decurs totul bine, in afara unui participant cu un automodel 4x4, a carui prezenta a fost tolerata, dat fiind comportamentul sau total nesportiv din concurs.
Daca era altcineva la jurizare, l-ar fi exclus de prima data din concurs, dupa primele abateri. Acel junior ar trebui sa invete mai intai ce inseamna sportivitatea. Daca despre acel caz era vorba, atunci astea sunt aprecierile mele, daca era vorba despre alte cazuri, nu imi sunt cunoscute.
Din punctul meu de vedere, singura chestie care care m-a deranjat la acest concurs, a fost faptul ca lucrurile s-au cam grabit si timpul disponibil intre manse, pentru cei care au concurat la doua clase, a fost foarte scurt si mi-a fost greu sa fac fata atunci cand trebuia sa remediez ceva la masina sau la setup. Dar avand in vedere ca aceasta graba a fost pentru a reusi sa parcurgem cat mai mult din concurs pana sa vina ploaia, a avut o justificare, deoarece, in cele din urma, ploaia a si aparut inainte de terminarea concursului.
Cu speranta ca nu am deranjat pe nimeni, am tinut sa fac aceste precizari, deoarece am fost prezent la aceasta etapa de concurs si aprecierile mele sunt de la fata locului.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#63
Postat 23 May 2017 - 05:31 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#64
Postat 23 May 2017 - 05:42 PM
Kitty, la 23 May 2017 - 05:31 PM, a spus:
Ca nordu a participat la foarte multe curse din campionatele sudului.
#65
Postat 23 May 2017 - 06:18 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#66
Postat 23 May 2017 - 09:47 PM
In legatura cu discutiile de mai sus cred ca "ganditi" prea mult si va legati de toate aiurelile in loc sa va distrati si sa va simtiti bine....
Ce legatura are sudul cu nordul fiecare e liber sa vina , sa faca ce vrea , cum vrea ... daca nu le place sa fie sanatosi.
Nu zic ca nu trebuie sa evoluam / perfectionam dar prea atacati organizatorii pt. non-sensuri...
Gume sunt 2-3 perechi de care ai nevoie pt pistele din ro asa ca nu cred ca este un capat de tara. Dam milioane pe masini si nu ne mai permitem 70 de lei pt. doua gume...
Bucurativa ca exista acest campionat si ne putem intalni de cateva ori pe an sa ne simtim bine.
Cred ca este mai ok asa decat sa privim masinile pe raft sau sa le folosim in parc.
Numai bine , ne vedem la urmatoarele etape :)
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#67
Postat 23 May 2017 - 09:53 PM
1. Concurenti Kovacs David si Orlea Stefan nu au fost descalificati de la clasele unde au participat ci clasificati in final la categoria 4wd unde urmeaza sa primeasca medaliile pentru locul obtinut
2. In ceea ce priveste comportamentul pe pista a concurentului Orlea Stefan este de inteles deoarece a pilotat un model mult prea puternic fata de aptitudinile sale in acest moment. Am avut o discutie du tatal acestuia in care i-am oferit tot suportul necesar pentru al ajuta pe acest junior sa cunoasca si sa stapaneasca un automodel in cursa absolut gratuit, intocmai pentru al incuraja sa participe in continuare pentru ca are potential. Avem aici un caz de greseala clasica in care concurentul vine cu un model pe care nu il poate stapani. Acesta este si motivul pentru care nu l-am lasat sa participe la clasa SC4WD pentru ca ar fi avut alte consecinte mai grave.
3. Concursurile organizate de clubul pe care il conduc incearca tot timpul sa fie la o calitate cat mai inalta, din pacate timpul nu imi mai permite sa ma ocup asa de mult cum as dori de organizarea acestora. In ceea ce priveste participarea celor din "Sud" din discutiile avute cu o mare parte din fosti concurenti motivele sunt variate si pornesc de la cheltuiala si distanta prea mare pana la trecerea la un alt hobby. Nu exclud si un ele persoane care pot avea ca motiv diverse dispute pe circuit.
4. Concursurile organizate de clubul Fxracingms nu au ca scop comercializarea masiva a produselor de modelism (sa nu uitam ca o mare parte a magazinele din tara au supravietuit in momentele de criza si de pe urma acestor copetitii) din contra asa cum sa mai precizat incercam sa adunam cat mai multi modelisti pasionati si sa-i incurajam sa se dea la un nivel competitional cat mai ridicat. Va asigur ca in momentul actual nici o competitie din aceasta tara inclusiv CN nu sunt cu nimic mai presus ca TOC-ul.
5. TOC este un campionat national privat (in momentul de fata cel mai mare din tara la clasa de automodele electrice). Toti organizatori sunt oameni de seama in cadrul acestor discipline si care fac asta din pasiune
6. In ceea ce priveste afirmatia dl. Fernea pot sa confirm ca la un moment dat in calificari am avut cateva scapati din cauza dezlipiri unor senzori de pe bara de cronometraj, dar asa cum ve-ti vedea pe rezultatele finale dansul a reusit chiar si in finala unde au alergat doar 3 concurenti un rezultat mai slab decat ultimul clasat in finala A. Nu in ultimul rand in una dintre calificari a fost nevoie sa repun la loc conctorul senzorului de cronometraj iesit probabil din cauza unor mici incidente pe circuit. Faptul ca dl. Fernea a revenit in arena competitionala nu face decat sa ne bucure si il asteptam si la urmatoarele etape unde ne vom asigura ca sistemul de cronometraj sa fie montat corespunzator in ambele parti.
Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 23 May 2017 - 09:58 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#68
Postat 23 May 2017 - 09:55 PM
Fisiere atasate
-
Race Results.pdf (14.23K)
Number of downloads: 273
Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 23 May 2017 - 09:55 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#69
Postat 24 May 2017 - 07:23 PM
Fxpower, la 23 May 2017 - 09:53 PM, a spus:
1. Concurenti Kovacs David si Orlea Stefan nu au fost descalificati de la clasele unde au participat ci clasificati in final la categoria 4wd unde urmeaza sa primeasca medaliile pentru locul obtinut
2. In ceea ce priveste comportamentul pe pista a concurentului Orlea Stefan este de inteles deoarece a pilotat un model mult prea puternic fata de aptitudinile sale in acest moment. Am avut o discutie du tatal acestuia in care i-am oferit tot suportul necesar pentru al ajuta pe acest junior sa cunoasca si sa stapaneasca un automodel in cursa absolut gratuit, intocmai pentru al incuraja sa participe in continuare pentru ca are potential. Avem aici un caz de greseala clasica in care concurentul vine cu un model pe care nu il poate stapani. Acesta este si motivul pentru care nu l-am lasat sa participe la clasa SC4WD pentru ca ar fi avut alte consecinte mai grave.
3. Concursurile organizate de clubul pe care il conduc incearca tot timpul sa fie la o calitate cat mai inalta, din pacate timpul nu imi mai permite sa ma ocup asa de mult cum as dori de organizarea acestora. In ceea ce priveste participarea celor din "Sud" din discutiile avute cu o mare parte din fosti concurenti motivele sunt variate si pornesc de la cheltuiala si distanta prea mare pana la trecerea la un alt hobby. Nu exclud si un ele persoane care pot avea ca motiv diverse dispute pe circuit.
4. Concursurile organizate de clubul Fxracingms nu au ca scop comercializarea masiva a produselor de modelism (sa nu uitam ca o mare parte a magazinele din tara au supravietuit in momentele de criza si de pe urma acestor copetitii) din contra asa cum sa mai precizat incercam sa adunam cat mai multi modelisti pasionati si sa-i incurajam sa se dea la un nivel competitional cat mai ridicat. Va asigur ca in momentul actual nici o competitie din aceasta tara inclusiv CN nu sunt cu nimic mai presus ca TOC-ul.
5. TOC este un campionat national privat (in momentul de fata cel mai mare din tara la clasa de automodele electrice). Toti organizatori sunt oameni de seama in cadrul acestor discipline si care fac asta din pasiune
6. In ceea ce priveste afirmatia dl. Fernea pot sa confirm ca la un moment dat in calificari am avut cateva scapati din cauza dezlipiri unor senzori de pe bara de cronometraj, dar asa cum ve-ti vedea pe rezultatele finale dansul a reusit chiar si in finala unde au alergat doar 3 concurenti un rezultat mai slab decat ultimul clasat in finala A. Nu in ultimul rand in una dintre calificari a fost nevoie sa repun la loc conctorul senzorului de cronometraj iesit probabil din cauza unor mici incidente pe circuit. Faptul ca dl. Fernea a revenit in arena competitionala nu face decat sa ne bucure si il asteptam si la urmatoarele etape unde ne vom asigura ca sistemul de cronometraj sa fie montat corespunzator in ambele parti.
Pai in finala B eram doi si il depasisem cu o tura pe Marius.Ce rost avea sa fortez?Cand ti-am zis ca o tura de-a mea o avut 56 de secunde si ca e imposibil,mi-ai spus ca poate m-am lovit.In aceste conditii,toti trebuiau sa ma depaseasca cu un tur,avand in vedere ca majoritatea faceau turul undeva la 30 de secunde sau sub 30 de secunde.Daca ma loveam cu alt concurent,trebuia sa aiba si acela un timp mai mare pe tur,insa nu,in acea mansa am fost singurul cu 56 de secunde
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#70
Postat 24 May 2017 - 09:07 PM
Am stat fata in fata, la telefon sau alte moduri de comunicare si ne-am strans mainile.Am admis ca am gresit, mi s-a spus ca s-a gresit.....si gata ma, se uita.
Lasati naiba rautatile si replicile acide......ca suntem si putini si mai suntem si oameni pe de-asupra.
Sunati-va fratilor si rezolvati problemele....e pacat sa ne diminuam din cauza unor rahaturi...
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 May 2017 - 07:25 AM
#71
Postat 24 May 2017 - 09:11 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#72
Postat 25 May 2017 - 08:30 PM
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#73
Postat 26 May 2017 - 10:12 PM
aiurica, la 24 May 2017 - 09:07 PM, a spus:
Am stat fata in fata, la telefon sau alte moduri de comunicare si ne-am strans mainile.Am admis ca am gresit, mi s-a spus ca s-a gresit.....si gata ma, se uita.
Lasati naiba rautatile si replicile acide......ca suntem si putini si mai suntem si oameni pe de-asupra.
Sunati-va fratilor si rezolvati problemele....e pacat sa ne diminuam din cauza unor rahaturi...
Pai daca nu ai fost la Mures,cred ca te poti abtine in cazul meu,nu ai fost de fata nu ai cum sa stii care e treaba.Am semnalat acel lucru la fata locului,am vb cu Luci,nu s-a rezolvat nimic in timpul cursei.Dupa ce sa ii mai dau telefon dupa cursa?Sa il intreb cu ce s-a imbracat?
Ai dreptate....suntem putini.....da te intrebi si de ce?Cu astfel de concursuri prost organizate cine vrei sa vina?Nu se imbunatateste nimic de la un an la altul
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#74
Postat 27 May 2017 - 12:20 AM
Cumpara tu un sistem de cronometrare, fa o pista si apoi sa ne punem intrebari.
Te rog din suflet, vorbiti la telefon. Aici lucrurile pot degenera si e pacat.
Seara faina.
#75
Postat 27 May 2017 - 12:38 PM
Kitty, la 26 May 2017 - 10:12 PM, a spus:
Ai dreptate....suntem putini.....da te intrebi si de ce?Cu astfel de concursuri prost organizate cine vrei sa vina?Nu se imbunatateste nimic de la un an la altul
Eu am fost la concurs la Tg Mures si sunt in masura sa vorbesc! Toti am trecut pe sub acea bara de cronometrare si vad ca numai tu, sau foarte putini ati semnalat probleme. Stiu ca sunt mai multi care in timpul cursei, inclusiv eu, care am observat ca nu de fiecare data, cand treceam pe sub bara de cronometrare, se auzea acel bip. Dar acest lucru nu inseamna ca timpul nu a fost cronometrat. Si eu am trecut de multe ori pe sub bara si neauzindu-se bipul, aveam impresia ca nu mi se citesc turele, dar la sfarsit, eram cu toate turele cronometrate. Deci daca este asa un caz, pica din start. Au mai fost cazuri in care am observat ca transponderele pur si simplu atarnau pe caroseriile masinilor si in aceste cazuri, daca nu s-au cronometrat turele de fiecare data, nu este grija organizatorilor sa vina la fiecare sa le lipeasca transponderele pe caroserii in pozitii corecte, "vizibile" pentru senzorii receptori. Au mai fost si cazuri cand am verificat masini oprite in timpul cat eram ridicator si am vazut fie transpondere smulse efectiv din conectorul care vine bagat in receptor, sau chiar mufe puse cu contact imperfect in receptor. In toate cazurile astea vina este exclusiva a celor in cauza care nu au bagat bine trasponderele in mufele receptoarelor, sau nu au asezat bine cablurile lor in interiorul caroseriilor si din cauza asta si a vibratiilor, mufele fie au iesit, fie nu faceau contact permanent. Cat despre verificarea barei de cronometrare, am vazut personal cum organizatorii au verificat-o de cateva ori dupa manse.
Atat timp cat cei care vocifereaza ca aceste concursuri nu au fost organizate la nivelul asteptarilor lor si totusi ei nu si-au pus problema organizarii, sau nu au organizat niciodata un concurs, sa stiu cat de complicat este si cate demersuri sunt si costuri implicate, eu cred ca ar trebui sa se abtina, deoarece nu fac altceva decat sa prezinte "sindromul romanilor" si acela de a se plange mereu de lucruri care nici ei nu sunt in stare sa le faca! In loc sa ne "scoatem ochii", hai sa dam o mana de ajutor si sa vedem ce putem sa facem ca data viitoare sa fie mai bine si cu ajutorul nostru!
Si Kitty, hai sa fim seriosi, una este sa acuzi ca nu ti-a fost contorizat un timp pe tura si te lupti pentru finala A si pentru primele 3 locuri si alta este sa te "bati" pentru unul din locurile din finala B, oricare ar fi el. Din punctul meu de vedere, in finala B nici nu trebuie premiate locurile, caci in finala B concureaza numai cei ce nu sunt in stare sa intre in finala A. Fara suparare, dar decat sa se cheltuiasca niste bani pe acele medalii din finala B, mai bine se ofera niste premii simbolice celor din finala A, macar o pereche de insertii, sau ceva de genul asta. Si eu deseori nimeresc in finala B si ma includ si pe mine aici :D
Suntem putini in acest hobby si decat sa ne "ghiontim" unii pe altii din pricini marunte, mai bine hai sa ne sustinem si sa aducem acest hobby la nivelul la care cred ca toti ne dorim. In felul acesta toti vom avea de castigat. Daca nu contribuim cu totii, sa facem ca lucrurile sa fie mai bune, chiar si cand unul sau altul mai greseste, cu totii vom avea de suferit si per total vom pierde.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#76
Postat 27 May 2017 - 01:25 PM
Octavian_B, la 27 May 2017 - 12:38 PM, a spus:
Atat timp cat cei care vocifereaza ca aceste concursuri nu au fost organizate la nivelul asteptarilor lor si totusi ei nu si-au pus problema organizarii, sau nu au organizat niciodata un concurs, sa stiu cat de complicat este si cate demersuri sunt si costuri implicate, eu cred ca ar trebui sa se abtina, deoarece nu fac altceva decat sa prezinte "sindromul romanilor" si acela de a se plange mereu de lucruri care nici ei nu sunt in stare sa le faca! In loc sa ne "scoatem ochii", hai sa dam o mana de ajutor si sa vedem ce putem sa facem ca data viitoare sa fie mai bine si cu ajutorul nostru!
Si Kitty, hai sa fim seriosi, una este sa acuzi ca nu ti-a fost contorizat un timp pe tura si te lupti pentru finala A si pentru primele 3 locuri si alta este sa te "bati" pentru unul din locurile din finala B, oricare ar fi el. Din punctul meu de vedere, in finala B nici nu trebuie premiate locurile, caci in finala B concureaza numai cei ce nu sunt in stare sa intre in finala A. Fara suparare, dar decat sa se cheltuiasca niste bani pe acele medalii din finala B, mai bine se ofera niste premii simbolice celor din finala A, macar o pereche de insertii, sau ceva de genul asta. Si eu deseori nimeresc in finala B si ma includ si pe mine aici :D
Suntem putini in acest hobby si decat sa ne "ghiontim" unii pe altii din pricini marunte, mai bine hai sa ne sustinem si sa aducem acest hobby la nivelul la care cred ca toti ne dorim. In felul acesta toti vom avea de castigat. Daca nu contribuim cu totii, sa facem ca lucrurile sa fie mai bune, chiar si cand unul sau altul mai greseste, cu totii vom avea de suferit si per total vom pierde.
Foarte probabil te refereai si la cazul meu cand ai spus de problemele sistemului de cronometraj aparute din cauza concurentilor. Eu aveam mufa de plastic de la transponder putin deteriorara,in sensul ca era rupta partea de plastic si nu prea mai tinea bine partile din cupru. In primele 2 calificari am iesit pe locul 3,iar in finala mi-a iesit transponderul si nu mi-a mai fost cronometrat nici macar un tur,dar asta nu e motiv sa fac scandal sau ceva de genu,pentru ca a fost in totalitate vina mea. Eu am ales transponderul,eu l-am montat,eu nu mi-am batut capul de ii schimb partea de plastic (ar fi durat 1 minut..)
Sistemul de cronometrare este deja destul de vechi,dar asta nu inseamna ca nu e bun,pentru ca daca e folosit cum trebuie nu sunt probleme cu el.
In conditiile outdoor trebuie sa avem mai multa grija cu el,deoarece sunt multi factori care influenteaza finctionarea acestuia la capacitate maxima,cum ar fi caldura,lumina,inaltimea senzorilor de cronometrat,pozitia transponderului,etc.
In cele 2 calificari in care transponderul meu "primea si curent",nu am avut probleme cu el..mi-a numarat toate turele,si mai sunt multi alti concurenti care de asemenea nu au avut probleme.
Probabil problema era la masina ta si la felul in care era montat transponderul pe ea,sau poate avea un contact slab...cine stie. Data viitoare cand mai observi ca ai probleme de genul cere-i lui Lucian sa iti schimbe transponderul ,iar daca problema persista inseamna ca problema nu e de la sistem.
Anyway, in linii mari, consider ca a fost o etapa reusita,pentru ca am reusit sa facem macar cate o finala pentru fiecare clasa. Chiar daca nu am castigat nimic de data asta ,asta nu inseamna ca nu m-am distrat... pentru ca pana la urma la asta se rezuma totul,la distractie. Este doar un hobby, ceva pentru care iti faci timp pentru ca te face sa te simti bine,pentru ca esti pasionat de aceste minuni ingineresti in miniatura,pentru ca iti place sa mesteresti si pentu ca iti place senzatia pe care o ai cand esti la concurs si simti "presiunea" .
Nu cred ca este vreo persoana care participa la cursele noastre si este pilot sponsorizat ,care doar din asta traieste si isi primeste salariul in functie de cate curse castiga...asa ca hai sa privim mereu partea buna si sa incercam sa ne distram de fiecare data.
contact:
0748209958
#78
Postat 27 May 2017 - 03:04 PM
aiurica, la 27 May 2017 - 12:20 AM, a spus:
Cumpara tu un sistem de cronometrare, fa o pista si apoi sa ne punem intrebari.
Te rog din suflet, vorbiti la telefon. Aici lucrurile pot degenera si e pacat.
Seara faina.
Daca aveam pista la Cluj,organizam,stai relax si iti garantez ca era mult mai bine.Avem experienta conursurilor RC de drift si crawling,in care organizarea a fost una foarte buna.Inca odata te intreb.Ce sa vb cu el la telefon?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#79
Postat 27 May 2017 - 03:12 PM
Octavian_B, la 27 May 2017 - 12:38 PM, a spus:
Atat timp cat cei care vocifereaza ca aceste concursuri nu au fost organizate la nivelul asteptarilor lor si totusi ei nu si-au pus problema organizarii, sau nu au organizat niciodata un concurs, sa stiu cat de complicat este si cate demersuri sunt si costuri implicate, eu cred ca ar trebui sa se abtina, deoarece nu fac altceva decat sa prezinte "sindromul romanilor" si acela de a se plange mereu de lucruri care nici ei nu sunt in stare sa le faca! In loc sa ne "scoatem ochii", hai sa dam o mana de ajutor si sa vedem ce putem sa facem ca data viitoare sa fie mai bine si cu ajutorul nostru!
Si Kitty, hai sa fim seriosi, una este sa acuzi ca nu ti-a fost contorizat un timp pe tura si te lupti pentru finala A si pentru primele 3 locuri si alta este sa te "bati" pentru unul din locurile din finala B, oricare ar fi el. Din punctul meu de vedere, in finala B nici nu trebuie premiate locurile, caci in finala B concureaza numai cei ce nu sunt in stare sa intre in finala A. Fara suparare, dar decat sa se cheltuiasca niste bani pe acele medalii din finala B, mai bine se ofera niste premii simbolice celor din finala A, macar o pereche de insertii, sau ceva de genul asta. Si eu deseori nimeresc in finala B si ma includ si pe mine aici :D
Suntem putini in acest hobby si decat sa ne "ghiontim" unii pe altii din pricini marunte, mai bine hai sa ne sustinem si sa aducem acest hobby la nivelul la care cred ca toti ne dorim. In felul acesta toti vom avea de castigat. Daca nu contribuim cu totii, sa facem ca lucrurile sa fie mai bune, chiar si cand unul sau altul mai greseste, cu totii vom avea de suferit si per total vom pierde.
Pai eu am contestat rezultatele din calificari,nicidecum cele din finala B.Si da,nu m-am calificat in finala A,pt ca in cea mai buna mansa de calificari,cea in care am gasit un setup ok pt masina,nu mi-a fost numarate un tur.Daca tu crezi ca eu vin la concurs sa primesc un carton A4 si o medalie,te inseli amarnic.Totusi nici sa fii fraierit pe fata,cu toate ca am semnalat treaba de vreo 2-3 ori si totusi nu s-a intamplat nimic.Daca veneai acum 5-6 ani sa vezi ce batalie era la fiecare clasa si aproape fiecare clasa aveau mai multe manse de calificari din cauza numarului mare de participanti.Astazi unele clase nici nu se mai trag.Eu nu vreau sa mentionez detaliile aici,ca iese balamuc,insa cei care sunt cu musca pe caciula,stiu adevaratul motiv.Degeaba tot incercam sa o dam dupa cires,ca lucrurile nu se vor schimba.Trebuie ca cei care organizeaza,sa indrepte greselile in viitor.Si ca o concluzie,dupa concursul de la Mures vreo 2 particpanti nu cred ca vor mai veni la competitii.In ritmul asta iti dai seama unde ajungi.
bogdan97, la 27 May 2017 - 01:30 PM, a spus:
1.Kitty
2.Dinu
3.OFF-ROAD Ring Satu Mare
4.
5.
....
B.Pastrare rezultate din calificari
1.
2.
3.
4.
5.
...
Pai s-a tras o singura mansa de calificari,deci nu prea are rost sa mentii rezultatele,pe o pista plina de noroi
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#80
Postat 27 May 2017 - 03:35 PM
Kitty, la 27 May 2017 - 03:04 PM, a spus:
Pai fa pista la Cluj, investeste intr-un sistem de cronometrare, strica-ti vreo 30 de sambete, munceste la pista si apoi vezi daca merita ca la sfarsit sa vina Aiurica sa te ia pe forum, cand ar fi putut sa te sune sa lamuriti live.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 27 May 2017 - 03:36 PM
#81
Postat 27 May 2017 - 03:42 PM
Avem piste, cat doua degete de la mana.....
Daca s-a gresit, cu siguranta da. Daca se va mai gresi, cu siguranta da. Stati fata in fata si va spuneti ce ganditi. Cu siguranta castigam cu totii.
E pacat sa nu se mai vina la Mures, Bucuresti, Cluj sau Satu Mare, pt ca ceva a mers prost. Din pacate, atat se poate astazi.
Kitty, lucrezi intr-un magazin de profil. Stii foarte bine cum supravietuieste un astfel de bussines. Cu eforturi supreme. Discutia este complexa. Hai sa lasam toti orgoliile de-o parte....
Iar cei doi ce au hotarat sa nu mai vina, sa mai vina.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 27 May 2017 - 03:44 PM
#82
Postat 27 May 2017 - 06:09 PM
Kitty, la 27 May 2017 - 03:04 PM, a spus:
Noi nu am primit pista niciodata. Am primit doar un loc unde sa putem amenaja o pista temporar. Pista a fost mereu amenajata de membrii clubului,care s-au strans in limita timpului disponibil cu lopeti,greble,motocoase si au muncit moca doar ca sa avem unde sa ne dam si sa putem organiza un concurs din cand in cand,pentru a aduna mereu aceasta mana de oameni care a ramasa in acest hobby si pentru a ne simti bine.
Ideea este ca in tot ce inseamna concurs organizat de clubul nostru,este investita multa munca/timp/efort ,si nu ai de unde sa intelegi asta pana cand nu organizezi si tu asa ceva.
Concursurile de drift si crawling sunt putin mai usor de organizat,pentru ca trebuie facut doar un circuit intr-un loc special amenajat,si nu sunt pietre care trebuie greblate de pe pista,nu sunt buruieni de jumatate de metru care trebuie scoase de pe pista,nu este un sistem de cronometrare care sa faca probleme ...
Toti cei care au ajutat la amenajarea pistei au facut asta in timpul lor liber,dupa job,cursuri si a fost munca facuta din pasiune pentru acest hobby.
Nu este chiar asa de usor sa organizezi un concurs de genul,dar este foarte usor sa arati cu degetul.
Chiar nu vreau sa mai continuam aceasta discutie ,pentru ca nu are sens sa umplem acest topic de post-uri de genul.
Sper sa ne revedem etapa urmatoare in numar cat mai mare. :drinks:
contact:
0748209958
#83
Postat 28 May 2017 - 12:54 PM
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 28 May 2017 - 12:57 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#84
Postat 28 May 2017 - 12:56 PM
aiurica, la 27 May 2017 - 03:35 PM, a spus:
Dacaas avea teren,as face pista,insa nu am.Mai intreb odata,ce sa lamuresc live?Am fost fata in fata cu el si nu s-a lamurit nimic.Mai live de atat e posibil?
Ce crezi ca un sistem performant de cronometrare e o avere?NU
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 28 May 2017 - 01:00 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#85
Postat 28 May 2017 - 01:14 PM
Kitty, la 28 May 2017 - 12:56 PM, a spus:
Ce crezi ca un sistem performant de cronometrare e o avere?NU
Kitty, se pare ca suntem pe un forum si pe restul dintre noi char nu ne intereseaza comentariile tale si vrem sa discutam despre reluarea etapei de la Satu Mare. asa ca te rugam sa te conformezi si sa revenim la vot. Alte discutii te rog sa le ai cu persoanele in cauza, cu care se pare ca ai de impartit ceva. Daca totusi vrei sa continui discutiile in acest sens, te rog sa deschizi un topic separat si sa nu mai incarci pe acesta, care are alta destinatie! Iti mulumim cu totii anticipat!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#86
Postat 28 May 2017 - 10:43 PM
Stimabile Catalin te invit sa achizitionezi un sistem klumea complet cu 30 de senzori (asta dupa mine inseamna un AMB) si esti invitatul meu in calitate de cronometror la toate competitiile, momentan toate veniturile pe care clubul le-a realizat s-au indreptat spre cele doua piste din posesie, organizarea de evenimente si premiere.
Eu recunosc ca nu pot fi tot timpul atent la tot ce se intampla pe pista sau la sistemul de cronometraj pentru ca in momentul de fata sunt singurul care se ocupa de asta, dar asa cum a mentionat si Bogdan se poate cere oricand un alt transponder. Probabil dupa etapa de la Satul mare voi cere partnerilor marirea contributiei la competitie din partea concurentilor de la 50 la 100 de ron /clasa ca sa putem plati 2 arbitri si un cronometror ca sa eliminam astfel de dispute si atunci nu vom avea probleme.
Daca voi aveti impresia ca ne-a donat cineva spatiile pentru piste in Mures de ochi frumosi va inselati amarnic. Tot ceea ce are clubul Fxracing este obtinut prin sute de ore de munca voluntara si nopti nedormite de-a lungul anilor si pe aceasta cale tin sa le multumesc tuturor membrilor pentru sustinere.
In incheiere ca sa nu mai poluam topicul degeaba propun sa discutam ambi si sa sa vedem cum putem rezolva problema, eventual sa gasim cativa parteneri care sa ne ajute sa achizitionam un sistem AMB in afara de cel al FRMD :clapping:
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#87
Postat 29 May 2017 - 05:03 PM
Octavian_B, la 28 May 2017 - 01:14 PM, a spus:
Esti tu avocatul poporului?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#88
Postat 29 May 2017 - 05:10 PM
Fxpower, la 28 May 2017 - 10:43 PM, a spus:
Stimabile Catalin te invit sa achizitionezi un sistem klumea complet cu 30 de senzori (asta dupa mine inseamna un AMB) si esti invitatul meu in calitate de cronometror la toate competitiile, momentan toate veniturile pe care clubul le-a realizat s-au indreptat spre cele doua piste din posesie, organizarea de evenimente si premiere.
Eu recunosc ca nu pot fi tot timpul atent la tot ce se intampla pe pista sau la sistemul de cronometraj pentru ca in momentul de fata sunt singurul care se ocupa de asta, dar asa cum a mentionat si Bogdan se poate cere oricand un alt transponder. Probabil dupa etapa de la Satul mare voi cere partnerilor marirea contributiei la competitie din partea concurentilor de la 50 la 100 de ron /clasa ca sa putem plati 2 arbitri si un cronometror ca sa eliminam astfel de dispute si atunci nu vom avea probleme.
Daca voi aveti impresia ca ne-a donat cineva spatiile pentru piste in Mures de ochi frumosi va inselati amarnic. Tot ceea ce are clubul Fxracing este obtinut prin sute de ore de munca voluntara si nopti nedormite de-a lungul anilor si pe aceasta cale tin sa le multumesc tuturor membrilor pentru sustinere.
In incheiere ca sa nu mai poluam topicul degeaba propun sa discutam ambi si sa sa vedem cum putem rezolva problema, eventual sa gasim cativa parteneri care sa ne ajute sa achizitionam un sistem AMB in afara de cel al FRMD :clapping:
Asta cu achizitionatul sistemului si sa particip la etape,e ca si cand imi cumperi tu un apartament si cand treci prin Cluj,poti si tu sta in el.Iti dai seama ca daca era pista la Cluj,faceam un efort si cumparam un sistem.Las-o asa,eu am fost de vina ca sistemul tau nu a mers.Imi cer scuze
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#89
Postat 29 May 2017 - 05:20 PM
4500 eur
plus 30 amb transponder,
3000 eur
cine face un astfel de efort?
merita sa faca cineva un astfel de efort daca nu se mai vine la curse din diferite motive?
mi se pare ca aruncam foarte usor vorbe.....facem un efort..luam....dar....de fiecare data este un dar.
#90
Postat 30 May 2017 - 09:12 AM
Ia cu rom!
:)
Un moderator sa mute discutiile astea in alta parte si lasati topicul curat.
Imi amintesc de astfel de discutii si in trecut, dar tot la telefon sau fata in fata le-am remediat.
Nu ajungeti nicaieri asa, pe bune.
Donez eu 2 ture de la mine.