Doar informativ si pentru cine nu a citit unde merge directia in zona UE:
http://www.sesarju.e..._Study_2016.pdf
Cine finanteaza:
http://www.sesarju.e...r-sesar/funding
Cine este:
http://www.sesarju.e.../background-ses
In principiu dupa toate sta aviatia commerciala care doreste sa utilizeze spatiu aerean mai intens.
In comparatie cu Lobbyismul lor si altor interese commerciale nu avem nicio sansa mai ales pe cind politicul in toata UE sau chiar si mondial are in vedere preponderent interese commerciale. Viata omului este doar un factor economic in ochii politicului. Probabil trebuie schimbat ceva fundamental in societatea omeneasca in sensul spriritual.
Pagina 1 din 1
Eurpean Drones Outlook Study sau cine sta in spate
#2
Postat 22 February 2017 - 09:34 AM
Pai s-a schimbat, si nu in bine... natura a ales redundanta functiilor intr-un organism, dubland toate organele, economoistul zice ca merge si cu un singur organ, e mai ieftin sa inlocuiesti decat sa repari... si o aplica si la oameni...
o lectura instructiva:
http://www.economica...ost_133533.html
o lectura instructiva:
http://www.economica...ost_133533.html
... cu picioarele pe pamant ...
#4
Postat 22 February 2017 - 11:06 AM
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
#5
Postat 22 February 2017 - 02:01 PM
Oricine care are un aparat din astea stie ca nu o poti zbura oricind oriunde, tehnic vorbind. Mai departe e complet inutil pentru ca iti trebuie un om la receptie, si nici nu poti trimite rambursuri, nu poti face reclamatii la receptie (pachet distrus) etc. si alte alea. Pe urma si costuri? Stimi noi bine ca acumulatori in modelism tin maxim 100 de incarcari realiste si pe urma sint de aruncat. Iar ce faci tu cu obstacole care sin de genul sirma trasa prin teren sau peste teren. Nu cred ca sistemele de anticollisiune le vad si pe astea. Pe urma se pierd aparatele alea. Tehnica este departe de ar fi functionala.
In plus zgomot. Noi modelisti trebuie sa zburam extravilan si din cauza zgomotului iar pe urma a casa o se ne viziteze 500 de multicoptere zilnic in imprejur?
Pur sf.
In plus zgomot. Noi modelisti trebuie sa zburam extravilan si din cauza zgomotului iar pe urma a casa o se ne viziteze 500 de multicoptere zilnic in imprejur?
Pur sf.
Walter Born
rhc@born.ro
rhc@born.ro
#6
Postat 22 February 2017 - 02:40 PM
La noi n-or sa apeleze niciodata la metoda asta de livrare, din considerente...practice! :D
#7
Postat 22 February 2017 - 04:08 PM
Mie toate astea imi suna a spalari de bani pe reteta ARCA... :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 February 2017 - 04:08 PM
... cu picioarele pe pamant ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1