Pagina 1 din 1
Kyosho On-road 1/10
#1
Postat 17 February 2017 - 03:02 PM
De curând am intrat în posesia unui automodel termic kyosho 1/10 termic.
Automodelul a avut si zile mai bune,nefiind pornit de ceva vreme.
Presupun ca este un model 2004-2005 (poate mai nou).
Are un motor Sirio S12.
Starea generala a automodelului este mulţumitoare,electronica e funţională,suspensia rezistă,gumele sunt in regulă.
Am desfăcut si curaţat motorul si am verificat compresia.Am luat in calcul şi ataşarea unui pull-start,dar axul este prea scurt si nu permite.(cred ca se poate porni doar cu banc)
As dori sa pot să îl pun pe picioare pentru sezonul de vară.
Dacă este cineva pe aici care mă poate ajuta cu cateva sfaturi despre acest model si procesul de recondiţionare,voi fi recunoscător.
.
.
.
Automodelul a avut si zile mai bune,nefiind pornit de ceva vreme.
Presupun ca este un model 2004-2005 (poate mai nou).
Are un motor Sirio S12.
Starea generala a automodelului este mulţumitoare,electronica e funţională,suspensia rezistă,gumele sunt in regulă.
Am desfăcut si curaţat motorul si am verificat compresia.Am luat in calcul şi ataşarea unui pull-start,dar axul este prea scurt si nu permite.(cred ca se poate porni doar cu banc)
As dori sa pot să îl pun pe picioare pentru sezonul de vară.
Dacă este cineva pe aici care mă poate ajuta cu cateva sfaturi despre acest model si procesul de recondiţionare,voi fi recunoscător.
.
.
.
#2
Postat 17 February 2017 - 08:06 PM
Rugina aia in motor, pe arbore. Desfa tot, curata bine, vibrochen, rulmenti. Scoate setul, cilindru piston.
As desface diferentiale, uleiuri amortizoare.
Foarte misto ca o pregatesti. Daca esti din Bucuresti, solicita ajutor si ti-l vom oferi, neconditionat.Vine vara si pista de la Frumusani, este fix ce trebuie sa te distrezi sau sa concurezi.
Asteptam vesti sau intrebari
Daca vrei roti, te pot ajuta, fara cost. Din cele de foam, folosite, dar excelente pt distractie
As desface diferentiale, uleiuri amortizoare.
Foarte misto ca o pregatesti. Daca esti din Bucuresti, solicita ajutor si ti-l vom oferi, neconditionat.Vine vara si pista de la Frumusani, este fix ce trebuie sa te distrezi sau sa concurezi.
Asteptam vesti sau intrebari
Daca vrei roti, te pot ajuta, fara cost. Din cele de foam, folosite, dar excelente pt distractie
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 17 February 2017 - 08:08 PM
#3
Postat 19 February 2017 - 04:51 PM
Salut!
Vă multumesc pentru interesul acordat.
Deocamdată principala prioritate este curățarea și mai apoi pornirea motorului.
Mi-ar fi de folos sfaturi pentru pornirea motorului,precum și o inspecție inițială a acestuia din partea cuiva mai experimentat.
Vă voi ține la curent cu evoluția modelului.
Vă multumesc pentru interesul acordat.
Deocamdată principala prioritate este curățarea și mai apoi pornirea motorului.
Mi-ar fi de folos sfaturi pentru pornirea motorului,precum și o inspecție inițială a acestuia din partea cuiva mai experimentat.
Vă voi ține la curent cu evoluția modelului.
#4
Postat 23 October 2017 - 09:27 AM
Asa cum am promis mai devreme,vin cu cateva noutati.
Am reusit sa pornesc modelul,dupa cateva piedici datorate arderii motorului origininal din starter box si o asteptare de 1.5 luni dupa altul.
Inca sunt la etapa de calibrat si setat.
Ca o mica observatie:Imi place ca este puternic,galagios,dar in timpul rularii se mai opreste (o sa investighez).
O mica proba:aici
Am reusit sa pornesc modelul,dupa cateva piedici datorate arderii motorului origininal din starter box si o asteptare de 1.5 luni dupa altul.
Inca sunt la etapa de calibrat si setat.
Ca o mica observatie:Imi place ca este puternic,galagios,dar in timpul rularii se mai opreste (o sa investighez).
O mica proba:aici
#5
Postat 24 October 2017 - 11:09 AM
Motorul suna foarte sec. Amestecul este foarte sarac ii mai trebuie combustibil. Cand o pornesti la urmatoarea iesire o lasi sa se incalzeasca dupa care incerca sa deschizi surubul pe la care iti intra combustibilul, deschizi treptat cu jumatate de tura dupa care din sfert in sfert, dupa fiecare reglaj il lasi un pic sa se unformizeze amestecul( rulezi modelul o linie dreapta doua). De urmarit si temperatura 90-110 grade celsius.
#6
Postat 25 October 2017 - 01:27 PM
Pe motorul acela, cred ca jumatate si chiar un sfert de tura sunt modificari mari! Este foarte sarac la cum se aude, si nici pe accelerare nu scoate cine stie ce fum, tocmai din aceasta cauza e posibil sa se si opreasca. E foarte greu de mentinut de un incepator un amestec corect la motoarele mici.
Aceasta postare a fost editata de hassel: 25 October 2017 - 01:28 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#7
Postat 07 November 2017 - 12:28 AM
Am incercat sa reglez carburatorul dupa sfaturile voastre.
Am observat ca motorul a ramas mai turat si implicit mai greu de controlat.Poate ca turatia a fost explicata prin vremea mai rece de afara:aproximativ 5 grade C.
Motorul suna cam asa.
Cert este ca intro clipa de neatentie,am scapat modelul de sub control si a suferit un accident minor:o planetara spate pierduta in iarba,dar recuperata a doua zi cand i-am simtit lipsa si o piesa ce tine bratul suspensiei.
Pana la un nou test,astept piesa si continui documentarea.
Toate bune!
Am observat ca motorul a ramas mai turat si implicit mai greu de controlat.Poate ca turatia a fost explicata prin vremea mai rece de afara:aproximativ 5 grade C.
Motorul suna cam asa.
Cert este ca intro clipa de neatentie,am scapat modelul de sub control si a suferit un accident minor:o planetara spate pierduta in iarba,dar recuperata a doua zi cand i-am simtit lipsa si o piesa ce tine bratul suspensiei.
Pana la un nou test,astept piesa si continui documentarea.
Toate bune!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1