Modelism - RHC Forum: Piper Cub J-3 120cm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Piper Cub J-3 120cm By Dululutu

#1 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 11 February 2017 - 05:20 PM

Salut !

Inca in decembrie a sosit Piperul de la Dululutu dar numai astazi am avut ocazia sa zbor cu el.
Dupa lipirea amprenajelor:
https://s24.postimg.org/4wtwf7a51/IMG_6267.jpg

Aproape gata de zbor, un upgrade la tren, roti de 80 si bechie de 30, motor A2212 930KV, elice 1050, ESC 20A Roxxy 720, RX FS-i6A, 4x servo 9g.

http://s29.postimg.org/my3xn3yrb/IMG_4615.jpg

http://s28.postimg.org/3n9635i4t/IMG_4618.jpg

Nu am putut monta bechia chiar in coada asa ca a trebuit sa "joc" un pic cu tija de comanda.

http://s27.postimg.org/wef631cwz/IMG_4613.jpg

A ramas un gyro de la vechiul heli si am montat cu arici ca sa pot schimba axa, directie sau eleroane.

http://s23.postimg.org/t5opgrf1n/IMG_4617.jpg

Aztazi am reusit sa fac maidenul, era terenul plin de burien mari + noroi, asa ca am ramas la lansare din mana. Piperul a zburat frumos dar au venit rafale de vant si aterizarea nu a fost una fericita :( tren rupt si coada rupta. Am lipit deja sper ca maine o sa am o aterizare mai buna :) (daca nu fac abonament la Dululutu :drinks: )

http://s28.postimg.org/w7ww3v47h/IMG_4619_xnbak_xnbak_xnbak.jpg

Aceasta postare a fost editata de freefly: 11 February 2017 - 05:25 PM

T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#2 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 February 2017 - 06:05 PM

Inadmisibil, sesizez adminul. Cum este posibil sa pui fotografii de asta vara?
Felicitari si la cat mai multe reusite.
0

#3 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 12 February 2017 - 09:09 PM

Vezi postareadan_mitea, la 12 February 2017 - 06:05 PM, a spus:

Inadmisibil, sesizez adminul. Cum este posibil sa pui fotografii de asta vara?
Felicitari si la cat mai multe reusite.


:) Multumesc, era chiar vreme buna dar din pacate cu rafale de vant. Azi la o aterizare mai dura, acumulatorul a alunecat atat in fata incat a fost impuns de varful surubului care prindea motorul :( . Acumulatorul a topit botul avionului :( asa ca un timp raman pe sol...
Am comandat unul altul de la Dululutu (astept confirmarea)

http://s2.postimg.org/7n1mgzm2h/eges.jpg
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#4 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 26 February 2017 - 04:19 PM

Fiecare sfarsit inseamna un alt inceput :)

Noul Piper de la Dululutu, intarit fuselajul in zona de coada + am invelit cu folie de laminare dupa indrumarea lui cosmin77.
Prinderea motorului am facut cu piulite captive astfel nu mai exista pericolul sa inpunga acumulatorul.

https://s28.postimg.org/rbttm89gt/IMG_9980_dusty.jpg

https://s24.postimg.org/t0ugix9k5/IMG_9981_dusty.jpg

https://s17.postimg.org/7zgrf2pf3/IMG_9982_dusty.jpg
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#5 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 28 February 2017 - 12:43 AM

https://s28.postimg.org/ec51mjvjh/IMG_9984_dusty.jpg

https://s12.postimg.org/5n26sw3lp/IMG_9985_dusty.jpg
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#6 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 10 May 2017 - 11:47 AM

Si in varianta termica, echipat cu un Magnum XLS de 2,5 ccm.
Foarte bine si foarte solid realizat, marca Dululutu.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 4.jpg
  • Imagine atasata: 5.jpg
  • Imagine atasata: 6.jpg

0

#7 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 10 May 2017 - 11:49 AM

Am doua posibilitati de echipare cu aripi:
cea originala evident si cea de pe spacewalker, acelasi profil dar cu diedru + eleroane.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg

0

#8 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 10 May 2017 - 12:23 PM

Frumos, ma tenteaza si motorul termic dar deocamdata raman pe Lipo. Rezervorul de cat ml este ? Nu ai avut probleme de balansare ?
Dupa ce am imbracat in folie a devenit foarte rezistent dar trebuie sa pun un lipo de minim 2200mA impins la maxim in fata ca cog sa fie ok.

Daca ramane asa vremea scot si eu mai spre seara.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#9 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 10 May 2017 - 12:36 PM

Rezervorul dedicat acestui motor e de 90. Acesta l-am avut pe spacewalkerul de 1200 termic - acelasi motor.
Acum pe piper am pus unul de 120; imi trebuia greutate pe fata.
Diferenta dintre cele 2 aripi este de 60 grame. cea infoliata de la spacewalker e mai grea cu 60 de grame, dar a vazut ceva lipituri si multe zboruri, inclusiv pe termic.
Nu am observat sa se faca balans datorita combustibilului, cel putin mu m-a deranjat acest aspect in zbor.
E altceva termicul: sunet, fum, putere si...suspanshttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
0

#10 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 11 May 2017 - 09:00 AM

Ieri nu a mers prea bine :( Doua elice rupte + un ax indoit. Ceva ia razna si deodata intra intr-un viraj necontrolat si pica din cer :( .
Ce am gasit ca dupa o modificare la RX antena era prea aproape de servourile de profundor si dirictie si din cand in cand miscau necontrolat. (glitch)

Botul sa scurtat cu 3mm :(

Sper ca azi nu o sa mai am probleme...
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#11 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 May 2017 - 11:11 AM

Am terminat si pozitionarea electronicii; foarte ergonomic toate "piesele" sunt la locul lor.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

Fara carburant imi sta perfect la orizontala la un CG calculat la 1/3 fata de B.A.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg

0

#12 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 May 2017 - 11:12 AM

Fiecare antena am scos-o in afara, prin corpul fuselajului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3.jpg

0

#13 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 11 May 2017 - 11:56 AM

Am antene destul de scurte dar si eu am scos acum cat de afara din fuselaj.

Ai pus un ESC pt BEC ?
Foarte ieftin gasesti sursa dc-dc reglabil care reglezi cu potentiometru sau pui o rezistenta fixa la ex. 5,2V si gata.
Mini 360
putere mai mare, 3A

Folosesc pe cel mini 360 setat fix la 5,2V pt. ca am un ESC fara BEC pe motor.

Aceasta postare a fost editata de freefly: 11 May 2017 - 11:59 AM

T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#14 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 May 2017 - 12:18 PM

Folosesc ESC ul in loc de UBEC, ca numai atata am.... L-am bagat in canalul 6 iar servo de la motor in canalul 3; e ok

Nu ma prea pricep la electronica.... desi mi-as dori foarte mult un stabilizator de tensiune la 1,2 - 1,5 volti sa il pun la lipo de 12v ptr incalzitorul de bujie

Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 11 May 2017 - 12:20 PM

0

#15 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 May 2017 - 12:23 PM

Apropo de problema ta cu servourile... si eu am patit la fel cu 2 servo metalice digitale de la HK, pur si simplu pe nepusa masa incepeau sa interfereze si sa miste... cu totul intamplator, mi-am dat seama ca daca cu radiocomanda pornita, daca decuplam alimentarea si apoi alimentam scapam de problema..... dar am inteles ca nu e prea bine sa decuplezi alimentarea cu statia pornita prea des...
0

#16 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 11 May 2017 - 01:29 PM

Legat de Piper, profundorul cum ai reglat ? Daca nu dau destul "negativ" din profundor si la turati mici incepe sa urce.
La eleroane am dat expo 30% si asa este destul de sensibil. Pe directie expo la 40%.

Tu cum ai setat ?

Zbor mult cu F22 care este racheta pe langa Piper, acolo am expo la 50% din cauza suprafetei mari la elevoane. Imi place piperul ca este cu totul opus Raptorului, asa completeaza unul pe celalat :)
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#17 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 May 2017 - 07:46 PM

Poate fi din cauza unghiului motorului. Intotdeauna fac maidenul cu toate elementele de comanda la zero. Nu mai tin minte cum am trimat piperul electric....de atunci a trecut ceva vreme si vreo 9 -
10 modele diferite. Dar la piper nu trebuie mult expo pe profundor ca suprafata de comanda e mare. La termic am sa setez expo 45 % si vizual profundorul la poz 0 din trim.
Totusi sustin ca daca o ia in sus dupa cum zici e din unghiul motor insuficient reglat in jos
0

#18 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 11 May 2017 - 08:45 PM

Multumesc pentru sfat ! :drinks:
Az a mers un pic mai bine dar tot ia razna :( La viteze mici/moderat si manevre lente zboara fara probleme dar cum era vremea azi (cu vant) trebuie din cand in cand accelerat la maxim sau luat cateva curbe mai stranse. (nu la 3D ma refer :D )
Am observat ca la viteze mari intra in vrie din care nu mai pot sa scot nici cum :( . De parca am trage directia inrt-o parte. (dar nu e)
Nu stiu de la ce vine :unknw: oare nu am pus perfect amprenajele ? sau cauciucul care prinde aripa nu este prea stransa ? Deobicei problema apare cand la viteze mari fac o manevra mai brusca dar nu pot sa confirm 100%. :unsure:
COG este la 2/3 de la bordul de scurgere, in linia unde este intarit aripa.

:help: :help: :help:
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#19 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 May 2017 - 03:13 AM

Este cuplul de la elice. Cand accelerezi, creste cuplul, modelul lasa aripa stanga in jos si normal, coteste la stanga. Pentru a compensa acest lucru se plaseaza motorul inclinat, fata de axa modelului, la dreapta. Totodata modelul are tendinta de a ridica nasul, deci se si inclina motorul in jos. Vorbim de unghiuri in jur de 4 grade.
0

#20 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 12 May 2017 - 07:05 AM

Eu stabilesc CGul la clasicul 1/3 fata de BA. La piper cam pe la 6,3 cm fata de ba si nu am avut probleme.
0

#21 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 12 May 2017 - 09:10 AM

Vezi postareadan_mitea, la 12 May 2017 - 03:13 AM, a spus:

Este cuplul de la elice. Cand accelerezi, creste cuplul, modelul lasa aripa stanga in jos si normal, coteste la stanga. Pentru a compensa acest lucru se plaseaza motorul inclinat, fata de axa modelului, la dreapta. Totodata modelul are tendinta de a ridica nasul, deci se si inclina motorul in jos. Vorbim de unghiuri in jur de 4 grade.


Multumesc, eu am incercat sa nu fie inclinat deloc. (deci o gresala)

Ce inca nu inteleg de ce nu pot scoate din vrie. Am incercat si cu acceleratia la 0 cand nu mai intervine cuplul de la elice. Data viitoare incerc sa filmez dar pana atunci incerc sa descriu.
La o inaltime cca. 100m cu zbor contavinat virez (stanga/dreapta) cu botul lasand in jos (ca sa scad din inaltime). Vantul din spate acum il prinde si creste brusc viteza (+vine in jos) aici este punctul cand itervine ceva (sau nu) si intra in vrie. Pot zbura minute in sir fara probleme dar cand intervine nu mai pot sa scot nicicum. Nu zic ca sunt un pilot experimentat si nu exclud gresala de pilotare dar 95% cred ca este ceva problema cu modelul. (o piesa defecta, ceva montat gresit).

La F22 (depron) nu am probleme de pilotare, scot din orce situatie, zbor cu el pe vant mare. Stiu ca este elevon si un pic altfel zboara.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#22 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 12 May 2017 - 09:12 AM

Vezi postareacosmin77, la 12 May 2017 - 07:05 AM, a spus:

Eu stabilesc CGul la clasicul 1/3 fata de BA. La piper cam pe la 6,3 cm fata de ba si nu am avut probleme.



Atunci inseamna ca e bine cum am facut. 1/3 de la bordul de atac sau 2/3 de la bordul de scurgere. Dar masor si acei 6,3cm. Mersi
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#23 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 03 June 2017 - 10:34 PM

Din nou la zbor :) :yahoo:
https://s8.postimg.org/41d1grcdx/IMG_5215.jpg

https://s18.postimg.org/c009mwnll/IMG_5281.jpg
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#24 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 06 June 2017 - 09:56 PM

Am incercat si eu flaperon la Piper si functioneaza destul te ciudat :blink:
Am setat pe un intrerupator cu 3 pozitii (ambele eleroane sus 50% - 0 - ambele eleroane jos 50%). In timpul zborului am actionat intrerupatorul si a functionat cam invers (prima data m-am gandit ca am gresit pozitia dar nu :). Cu ambele eleroane in jos 50% modelul coboara botul si devine instabil, cu eleroanele in sus, modelul ridica botul si poate zbura cu viteze mult mai mici - usor de aterizat) exact invers cum ar trebui :wacko:
Am citit aici pe forum ca cineva a patit la fel dar nu am mai gasit topicul. Sigur exista si o explicatie logica.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#25 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 June 2017 - 07:25 AM

Eu exact asa am patit, poate eu sunt persoana...desi toata lumea a spus ca sunt "contra fizicii"....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif
Si tot la piper.
Ce am observat este ca, cu ambele eleroane in sus este ff stabil pe vant.
dar am si avut un crasch la aterizare ca le-am ridicat cam mult i nu am compensat din profundor in jos...modelul s-a ridicat mult de tot de bot, a pierdut portanta si poc...
De atunci nu mai folosesc functia flaperon.

http://www.rhcforum....__1#entry823047

Spor!!

Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 07 June 2017 - 07:29 AM

0

#26 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 June 2017 - 07:33 AM

Vezi postarea nr 9
0

#27 Useril este offline   freefly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 04-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Interests:electronica si tot ce zboara :)

Postat 07 June 2017 - 07:57 AM

Asta e, mersi, pot confirma ca se comporta la fel si al meu, sigur exista si o explicatie logica.
Devine stabil in vant dar am renuntat si eu la flaperon ca piperul vine destul de frumos la aterizare nu prea are nevoie de flapsuri si e cam "subtire zona" in care mai are portanta si unde pica din aer.

Daca tot am facut loc pentru un gyro (de elicopter) am probat pe eleroane si pe vant devine stabil ca la simulator :) asa ca poate exersa si juniorul pe piper :)
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
0

#28 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 07 June 2017 - 06:46 PM

Vezi postareafreefly, la 07 June 2017 - 07:57 AM, a spus:

Asta e, mersi, pot confirma ca se comporta la fel si al meu, sigur exista si o explicatie logica.
Devine stabil in vant dar am renuntat si eu la flaperon ca piperul vine destul de frumos la aterizare nu prea are nevoie de flapsuri si e cam "subtire zona" in care mai are portanta si unde pica din aer.

Daca tot am facut loc pentru un gyro (de elicopter) am probat pe eleroane si pe vant devine stabil ca la simulator :) asa ca poate exersa si juniorul pe piper :)

Salut junimea
Ezista o esplicatie.
Profilul este un Clark Y cu portanta mare pentru viteze de aer mici.
Eleroane sus scad portanta aripii dar datorita vitezei vantului, la final forta de sustentatie = portanta va fi aceeasi ca si la un profil normal fara vant deci stabil.
Eleroane jos cresc portanta atat de mult incat avionul devine extrem de sensibil la cea mai mica variatie.... si vantul numa contant nu e :pardon:
Sper ca am reusit sa ma fac inteles o tzara
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 07 June 2017 - 06:47 PM

0

#29 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 June 2018 - 08:38 AM

Piper by Dululutu biplan.
https://youtu.be/PF7ZXOCyv8I

Aripa de sus de 1500 mm anvergura, cu flapsuri si eleroane.
Aripa de jos e de la spacewalkerul de 1200 mm nvergura, iar eleroanele le-am folosit pe post de flapsuri.
Motorizare un OS fs .52 surpass.
Super model.
0

#30 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 June 2018 - 08:40 AM

https://youtu.be/EPZGNIzB3Jg
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro