Pagina 1 din 1
Alegere motor termic
#1
Postat 16 January 2017 - 10:48 AM
Am nevoie de un sfat. Mi-am comandat un DEWOITINE 520, 1,80m anvergura si 4,5-5kg greutate de zbor.(http://www.hobbyfly....om_store=german). In oferta este dat benzinar de 17cmc. Ce ma sfatuiti? Sa iau un NGH-GT17(1,8HP) sau un NGH-GT25(2,7HP). Diferenta de greutate intre cele 2 este mica, dar cel mai mare s-ar incadra la limita in capota. Multumesc.
Vlad
Vlad
#3
Postat 18 January 2017 - 12:26 AM
Servus
http://www.miniplane...0m-p-16767.html
uita-te, te rog, la sugestia lor de motorizare
Dar eu pt un warbird de 5kg as merge clar AGM 30cc :pardon:
Numai bine
http://www.miniplane...0m-p-16767.html
uita-te, te rog, la sugestia lor de motorizare
Dar eu pt un warbird de 5kg as merge clar AGM 30cc :pardon:
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 18 January 2017 - 12:30 AM
#5
Postat 18 January 2017 - 11:40 AM
Horja, la 18 January 2017 - 12:34 AM, a spus:
Atentie ca esti la 110g/dm² si anvergura de numai 1.8m hmmmm :blush:
Deci avion rapid cu necesar de putere :clapping:
Nu stiu ce experienta ai, dar va fi un avion dificil de zburat
Bafta
Deci avion rapid cu necesar de putere :clapping:
Nu stiu ce experienta ai, dar va fi un avion dificil de zburat
Bafta
Multumesc pentru sfaturi. Am de facut 2 observatii:
1. Conform calculelor mele (poate gresesc) am 101,4g/dm2
2. Din pacate, distanta de la flansa elicei pana la panoul de foc este de 15cm, asa ca modelul de motor propus nu incape (avand carburatorul in spate, este mult prea lung). La o putere de aprox. 2,5HP nu am gasit altceva sa se incadreze in cei 15 cm.
#6
Postat 18 January 2017 - 11:16 PM
Servus
Eu am pus in calcul un motor mai puternic si mai greu. In acelasi timp la un warbird pune si ceva rezerva in plus fata de ce da pe hartie VANZATORUL.
Ca regula citeste mult pe forumuri pentru a ajunge sa vezi si ce au mai facut altii in lumea reala :good:
Bafta
PS Pt carburator poti decupa panoul de foc.Ce e important este sa faci racirea motorului corecta :clapping:
Eu am pus in calcul un motor mai puternic si mai greu. In acelasi timp la un warbird pune si ceva rezerva in plus fata de ce da pe hartie VANZATORUL.
Ca regula citeste mult pe forumuri pentru a ajunge sa vezi si ce au mai facut altii in lumea reala :good:
Bafta
PS Pt carburator poti decupa panoul de foc.Ce e important este sa faci racirea motorului corecta :clapping:
Aceasta postare a fost editata de Horja: 18 January 2017 - 11:18 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1