ianuarie 2006
#1
Postat 02 January 2006 - 06:22 PM
Chiar vroiam sa o pun de un reportaj pe Valea Lotrului. Bag emitatorul in masina, valiza cu scule, bagaje multe, saniuta, schiurile, palinka, gratarul si la sfarsit , mai fragila, Aripa. Ce a vrut sa intre? dau jos iar bagajele, iar aranjez si tot degeaba nu mai era loc(mai bine dadeam jos nevasta si puneam aripa sau puneam aripa , nevasta si dadeam jos gratarul) asta e! Poate ati zburat voi la inceput de an si va las sa ne povestiti si noua!LA MULTI ANI! la toti prietenii de suferinta......
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#2
Postat 09 January 2006 - 10:09 AM
Nu cine stie ce zboruri, ca terenul era mic si cam noroi sub zapada (o gradina arata).
Planorasul Salsa XL, de aruncat din mana, de capatul aripii (adica SAL -Side Arm Launch)...
#4
Postat 09 January 2006 - 03:23 PM
Nu sunt complet inutil cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
#6
Postat 09 January 2006 - 03:28 PM
Aruncatul cu prastia.
La prastie Bogdan
Camera: je
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Imagini atasate
Nu sunt complet inutil cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
#7 Guest_esox_*
Postat 11 January 2006 - 02:38 PM
Sunt si poze, dar inca nu au ajuns la mine. Le pun indata ce le primesc.
Modelul (varianta cea mai ieftina, fara eleroane) lansat din mana, zboara excelent, cred ca e numai bun pentru un incepator.
Prima zi s-a terminat cu un crash, cauzat de pilotul intrat in semipanica cand o rafala de vant a modificat traiectoria de zbor a modelului. In urma impactului cu terra mama s-a spart capota motor, a crapat fuselajul si amp. orizontal. Desi fiul meu mi-a zis chiar inainte de ultima lansare sa terminam pe ziua aceea (modelul ii apartine) eu am vrut sa descarc complet si al doilea pack, iar intre timp a pornit vantul (de fapt s-a intensificat).
Dupa reparatii am continuat zborul duminica, o zi frumoasa, fara vant, numai -6 grade C. Modelul tragea un pic intr-o parte, mai pronuntat la cresterea vitezei, nu am reusit sa compensez din trimare.
Inca nu am prins miscarea la aterizare: cu motorul oprit planeaza, dar panta e destul de abrupta si nu-si ridica botul daca trag mansa. La atingerea zapezii cu roata din fata cade pe bot, fara pagube.
Catre cei mari: sa nu aruncati in mine cu pietre, chiar nu am avut rabdare sa caut/ astept ajutorul unui pilot mai experimentat. Voi continua sa zbor si sa experimentez singur. Eventual niste indicatii clare pentru aterizare, cu miscarea descompusa pe faze mi-ar prinde bine.
#10
Postat 12 January 2006 - 01:47 PM
E cumva cimpul de pe deal unde asta vara era mlastina? :) iar la fo 7...800 de metri de la sosea e un fel de ferma?
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 12 January 2006 - 01:48 PM
#11 Guest_esox_*
Postat 12 January 2006 - 02:01 PM
Pai asta vara au fost mlastine cam peste tot pe aici, mai putin in locul unde am zburat. La 20 km de M-Ciuc inspre Nord de pe DN se vede o biserica fortificata pe un deal la cca 1 km de sosea. In zona aia am fost, pe dealul din spatele bisericii. Treci des pe aici?
#12
Postat 12 January 2006 - 02:04 PM
nu neparat des! :D
Oricum daca am drum ... dau mesage! :D
asta vara am zburat ez acolo! Mi-a cazut canopia la zborul pe spate si m-am umplut de apa pin la genunchi! :)
#13
Postat 15 January 2006 - 09:53 AM
Eu am zburat cu o aripa cu speed 400 cu reductor, un cacalimero; si WarMK a venit cu un electric super tare cu brushless si Li-Poly (nush cum ii zice aeromodelului) dar prindea viteza mare tata
@down a venit cu un Ornith sa ii faca niste probe la motor, dar nu a vrut sa porneasca nici de-a naibii.
Eu si Dan2 ne-am dat si cu masinute electrice
#14
Postat 15 January 2006 - 10:18 AM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#15 Guest_esox_*
Postat 15 January 2006 - 12:33 PM
Acum tocmai stau cu acumulatorii incarcati, cu un ochi spre deal, cu unul la termometru, dar nici cum nu vrea sa se urce peste - 13 grade C. Cred ca o sa ies oricum....
#16
Postat 15 January 2006 - 02:37 PM
A zburat bine, centrul de greutate era in fata, pentru siguranta primului sbor. Modelul a fost arf, montat, reglat, echilibrat in 3 ore, n-am mai avut timp nici sa scriu la kit review!
Imagini atasate
#18
Postat 15 January 2006 - 03:11 PM
eu am fost cu un cacalimero si o aripa. din cauza vantului, am zburat numai aripa, si cu aia aveam momente cand prindeam turbulente, si curenti descendenti puternici...mi s-a intamplat o data chiar la decolare sa prind o rafala , plus ca aveam centrul de greutate in fata, si a cazut in bot, dar a doua si a treia oara am centrat-o bine a a zburat destul de bine. mai am sa-i fac niste reglaje acasa
haideti fratilor nu mai zboara nimeni?
#20
Postat 16 January 2006 - 11:20 AM
Aici teo "la televizor" urmarind (remote) evolutia "jucariei" care sta incredibil de bine in hovering.
Imagini atasate
#22
Postat 16 January 2006 - 11:29 AM
In ceea ce priveste zborurile de afara am ramas complet fara accu la camera... cred insa ca a mai facut cineva fotografii... Oricum in ceea ce priveste ornith-ul nu a vrut deloc sa porneasca asa ca nu a meritat nici o poza - poate data viitoare. Dupa o ora de munca cu Charlie pentru a strange bucsa hexagon de pornire pe ax - care nu a vrut nici de-al dreaq sa stea la locul ei - ei bine cand am reusit s-o strangem deja era intuneric si... cum toti faceam pe noi de frig iar motorul mai mult de un pic de brrrrrr nu spunea, am decis sa plecam acasa cu "coada intre picioare".
Un success in schimb pentru electrice. Cei care au zburat pot da mai multe amanunte.
Imagini atasate
#23 Guest_esox_*
Postat 16 January 2006 - 11:54 AM
teo, la 15 Jan 2006, 15:11, a spus:
Cum sa nu? Ieri s-a mai "incalzit" un pic vremea, dar nicicum nu a vrut peste -10 grade. Am iesit la zbor cu Cessna, pe acelasi deal. Am facut chiar si looping cu el. E super. Din pacate fara poze de data aceasta.
@skyspy:
Sa stii ca asa am inceput, un tren complet, dar nu am gasit sarma de otel destul de tare. Am facut unul dintr-un electrod de sudura, dar a iesit prea moale. Dupa care am inversat carenajele si gata schiurile. De lucrat lucrez la Beaver acuma. La Cessna o sa pun eleroanele, dar mai incolo.
#24
Postat 16 January 2006 - 03:03 PM
Valteras, la 9 Jan 2006, 10:09, a spus:
Nu cine stie ce zboruri, ca terenul era mic si cam noroi sub zapada (o gradina arata).
Planorasul Salsa XL, de aruncat din mana, de capatul aripii (adica SAL -Side Arm Launch)...
Poze...
Imagini atasate
#25
Postat 16 January 2006 - 03:54 PM
teo, la 15 Jan 2006, 15:11, a spus:
Glumesti? Permanent se zboara! Si chiar lipsesc din poza cateva modele serioase care erau deja impachetate prin portbagaje deoarece era intunecat de-a binelea....
La noi au fost doar -2 grade insa vantul te-a facut sa-l simti de 10 ori mai mult. In principiu nu exista weekend la care sa nu iesim la zbor cate 4-5 ore.
In poza atasata este echipa mixta TM-AR pe aerodromul Cioca unde ne-am adunat " cu mic si cu mare ", electric, metanoale si benzinare... :lol:
Imagini atasate
#27
Postat 17 January 2006 - 11:08 AM
down, la 16 Jan 2006, 11:29, a spus:
In general iarna e o problema cu pornitul motoarelor.
In rest, cum e? L-ai zburat, il tii in hovering? Ce statie folosesti? Te-a ajutat cineva?
#28
Postat 17 January 2006 - 11:26 AM
In rest totul Ok, am schimbat toate servo cu hitec BB, vreo 3 elemente de comanda, ambreiajul si niste distantoare de la platou. Dar in noua configuratie nu l-am zburat inca.... poate cand se mai incalzeste. Te astept pe aici si iesim cu ele: intre timp poate termin si Edge 540 -ul si iesim cu ele.
In ceea ce priveste statia este tot aia Futaba FF7 CAP dar am facut upgrade de soft pentru FF7 CP care este ceva intre FF7 CAP si FF7 CHP (adica si heli si avioane).
Observ ca ti-ai luat Raptor :). Te-ai dat pe 3D?
#30
Postat 17 January 2006 - 11:56 AM
Citeaza
Nu, ca nu bea BR iar in ceea ce priveste fripturile.... e vegetarian! E o gluma! Ce zici Charly?
Asta este incercam sa-l tinem pe aproape.... nu stiu cum se face dar cand este de incasat cate un "paddle" peste maini in timpul reglajului sau o arsura de la motor numai el le ia... Asa ca datoria se inmulteste, se aduna si o veni si ziua aia cand n-o sa aiba loc sa bage berile promise :)