Salut,
Am inteles asta, dar, voi nu vreti a intelege un lucru, ne raportam la o singura celula, adica 6 s-ul este rupt in 6 celule, incarcarea se face idependent pe fiecare celula prin cablu de egalizare, asta inseamna ca pot incarca fiecare celula cu 6A ceea ce pe 1550 mah am nevoie de 26.04W. In speta eu pe 1550 mah pot incarca cu 6A si pot incarca un 6s de 1550 mah cu 6a/ celula , adica cu maxim 3.8C pot incarca in 1550 mah 26.04W*6 celule= 156 WATI. Chargerul baga pana in 6A in 4.2 volti. Avand in vedere ca raportarea o fac la 4.2 volti sustin cei 36 amperi, daca as raporta pe INCARCARE IN SERIE ( ceea ce chargeru asta nu incarca in serie ) as discuta aberatii binenteles deoarece nu poate sustine chargeru asta blamat atat o incarcare de 36A pe 22 volti 6s!.
Din punctul meu de vedere cred ca am fost destul de clar si nu mai comentez pe acest aspect, in fond ce m-a interesat de la inceput este timpul de incarcare si cred ca asta conteaza si urmarim cu totii.
In alta ordine de idei, am tesat si setat heliul pe 6s cu noul motor,pale de 360, noile servouri, revin cu poze si un filmulet.
ps si cred ca remarci de genul, ``iti fac poza cu charger adevarat `` sau tampenii din astea nu cred ca isi au locul, ideea este sa discutam constructiv si fara a jignii, de acolo si remarca mea ca suntem o mana de elicopteristi in RO.
Salut.
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 01 March 2017 - 09:26 AM