Assault 450L HK Assault 450L-build/ impresii
#1
Postat 22 December 2016 - 09:46 AM
Deci still in business. Mi-am comandat saptamana in aceasta un Assault 450L de pe HK Olanda. Avand in vedere ca e frig afara :) ma voi pune sa il asamblez saptamana viitoare si voi posta aici poze si etape de constructie.
Pe mine unu m-a convins chitul avand in vedere feedbackul pozitiv de pe forumuri etc. Plus in primavara voi face cu usurinta conversia pe 6S unde aici spre deosebire de alte framuri de 450 am cred o mai mare libertate in alegerea Lipo ( ca si dimensiune ) :).
Respecte!
#2
Postat 22 December 2016 - 10:27 AM
Discul cu pale 360mm o sa-ti placa maxim :)
Eu te sfatuiesc sa-l echipezi direct pentru 6S si cu electronica decenta, (gen un servo tgy-306)
Cat despre kit in sine eu nu stiu mare lucru...stiu doar ca am dat peste un clip, chiar al cuiva din RO, care lista o serie de probleme. - https://www.youtube....h?v=0CHmBzc1f0s
sunt probleme rezolvabile dar trebuie sa fii atent la asamblare si eventual sa mai bricolezi cate ceva.
#3
Postat 22 December 2016 - 11:08 AM
Paii noh probleme sunt si la T-rex 450L cu suruburile de exemplu, am vzut si eu clipul respectiv si noh ce sa zik cred ca chiar a avut chinion :). Despre electronica doar in primavara voi trece pe 6S , si atunci vor si si servouri mai decente fata de ce am , tot TGY :), imi place sa zbor cu vre-o 6 baterii pe partida si daca trec amu pe 6S investitia este prea mare. Adik comanda acutala este de 300 dulars :) pe 3s.
#4
Postat 22 December 2016 - 12:13 PM
#5
Postat 22 December 2016 - 03:18 PM
Te intreb pentru ca zici ca ti-ai facut comanda de 300 dulars :) mai puneai un pic si iesea un kit Align...sau imi scapa ceva?
#6
Postat 23 December 2016 - 05:22 PM
Diferenta de calitate e de la cer la pamant intre Align si alta clona. Nu spun ca cei de la Align ar face modele perfecte, ca nu e asa, dar prefer sa platesc un ban in plus pe ceva mai calitativ decat sa fiu nevoit sa cumpar piese de schimb dupa primele zboruri. Nu am avut kitul de la Assault, dar nu cred ca e cine stie ce rasarit. Astept sa vad parerea ta dupa ce primesti kitul.
Ce se apropie mai mult de Align ca si calitate, e Tarotul, dar si de la ei am mai primit piese prost facute, dar si de la Align am primit piese defecte, depinde cum ai noroc.
Cu o clona ajungi sa platesti pana la urma mai mult decat daca ai cumpara kitul de la Align, asta e parerea mea dupa ce am zburat model cu piese de pe hk.
Eu unul as fi trecut direct la 500, asta e parerea mea si a lui Alex Atudori, dupa ce am pierdut timpul cu 450ul. 500ul e mult mai rezistent la cazaturi decat 450ul ca si cost de reparatie e decent, putin mai scump decat 450, dar nu cu mult.
Aceasta postare a fost editata de g2by: 23 December 2016 - 05:25 PM
#7
Postat 24 December 2016 - 12:18 PM
Daniel, baterii 3s am si nu am luat acum, am luat de pe HK accesorii pentru o drona. + ca pe 6s imi trebuie motorul si vre-o 4-6 baterii :), acum imi sarea doamna in cap daca ma spargeam cu inca vre-o cateva sutane, achizitia actuala e pe susta :))))).
@g2by - broo, sun deacord cu tine sau mai bine spus nu pot a nu iti da dreptate parttial. DAR :):
- eu sunt fan HK, jur, atat crashuiesc ca pentru mine un kit Align nu isi are sensul, kiturile de la HK sunt decente si din punctul meu de vedere isi merita banii. Am stat acum pe ganduri sa imi iau un kit de 550 Align, dar avand in vedere ca in 30-50 de zboruri tot il fac praf raman la clasa 450 HK. Aici binenteles discutia este foarte ampla cum ca ce preferi China HK sau China Align. Eu cand zbor, cum zbor nu vreau sa stau cu morcovul cat casa ca dau cu el de pamand, asa dau cu un HK asta e, Olanda e aproape si eftin :). Daca as fi mai atent cand zbor poate as ajunge la 100 zboruri fara crash si atunci poate in capul meu s-ar ivi ocazia de a lua un kit nou Align care va fi acela . Nu mai spun ca pe langa modelism sunt si un mare sau mic pescar :).
Saptamana viitoare imi ajunge :).
Cu respect.! Craciun fericit!
#8
Postat 24 December 2016 - 04:12 PM
Craciun fericit !
#9
Postat 26 December 2016 - 11:37 PM
sunt ovidiu, baiatul din ro cu video-ul de pe youtube.
in afara celor prezentate in acel film mai trebuiesc precizate cateva lucruri .
rulmentii din kit sunt de proasta calitate si au ajuns sa aiba jocuri mari in foarte scurt timp
rotorului principal nu numai ca avea defazajul prezentat in clip insa nici gripurile nu puteau fi montate in conditii bune.daca stringeam suruburile la maxim blocam rulmentii iar gripurile ramaneau intepenite.
a trebuit sa pilesc din distantierii din aluminiu care nu aveau cota corecta.
kitul nu are un spatiu dedicat pentru electronica ca cel de la align.
in varianta hk, kitul avea vibratii f mari ,ceaa ce a dus la desfacerea opritorului de la sania de baterie si proiectarea lui in rotorul de coada, in timp ce testam elicopterul la sol.....pale de coada , pinioane, tt, ax , tailboom. au trebuit schimbate din cauza impactului. piesele comandate de la hk au venit cu aceleasi probleme de calitate, deci nu cred ca mai e vorba de noroc .
asa ca am comandat piese de la align de care am fost foarte multumit.
partea buna e ca kitul de la hk vine cu toate upgrade-urile pe care le au cei de la align.....
cat despre intrebarea la vesnica dilema: clona sau original ?
parerea mea e ca nici o clona nu merita timpul si nici banii investiti. ajungi sa cheltui mai mult per total .mai bine strangi niste bani si cumper un kit original.merg bine din prima si satisfactia si calitatea zborului va fi mai mare cu siguranta.......
parerea mea.
cat despre modelul in sine ,ca e hk sau align(si mai e o clona gapp parca) ,cred ca e un model foarte frumos insa nu distig un castig major fata de un 450 clasic( scurt). cel putin in variant 3s .
Aceasta postare a fost editata de ovidiu69: 26 December 2016 - 11:40 PM
#10
Postat 27 December 2016 - 06:38 PM
La clasa 450 ,clonele nu mi-au creat mari probleme,suruburile si uneori rulmenti,deci relativ au fost ok.
In schimb la primul Hk 500,la primul zbor de teste si reglaje, trosc in aer si praf sa facut.A ajuns sa fie 75% Align.
De atuci nu am mai cumparat niciodata clone si am iesit mai ieftin decat sa tot inlocuiesc piese de prosta calitate.
Zboruri line si mult succes.
#11
Postat 27 December 2016 - 06:55 PM
- eu sunt fan HK, jur, atat crashuiesc ca pentru mine un kit Align nu isi are sensul, kiturile de la HK sunt decente si din punctul meu de vedere isi merita banii
Nu se lasa in ruptu-capului. Asta-i adevaratul aeromodelist. Aline, nu stiu daca folosesti simulator ptr, zbor, dar i-ti pot spune ca merita toata investitia(chiar daca-i de la HK )
La inceput si eu mai mult reparam pe elicoptere decat sa zbor cu ele. Dupa ce m-am bagat pe simulator, cashurile am scazut simtitor.Banuiesc ca doar la zboruri 3D dai cu el. Aici trebuie sa intervina simulatorul. Dupa ce stapanesti 100% manevra respectiva pe simulator, abia dupa aceea o pui in practica si atunci la o inaltime de siguranta. Primele dati este mai greu, dupa care incepi sa le stapanesti si treci la alta figura .Eu i-ti doresc succes in reusite!!-Radu
Aceasta postare a fost editata de radulp: 27 December 2016 - 06:56 PM
#12
Postat 28 December 2016 - 11:38 AM
radu, nu ma las frate cu clonele :), despre simulator am si zbor si exersez, dar pe camp te mai ia tentatia de a te grabii.
deci, mia ajuns, pot spune nedezamagit deloc de investitie dupa ce aproape l-am montat :) si testat. Dar sa o luam pe rand:
- pachetul, abmalarea, prima impresie ok, paint job canopy myltumit.
2
3
#14
Postat 28 December 2016 - 11:49 AM
-manualul de instructiuni este foarte sumar, dar corect din ce am observat.
-am deschis frameul pentru a verifica tailboom holderul/ rotile dintate/rulmentul torque tub.
2
3
4
#15
Postat 28 December 2016 - 11:52 AM
#17
Postat 28 December 2016 - 12:00 PM
2
3
4
5
6
-Esc Yep 40A
-Bec separat de 5 A au intrat cred unde le era destinat locul.
-servourile sunt digitale, eftinituri de pe HK.
-rulmentii de pe bearing block au urme de vaselina, mi se par cursivi fara glichiuri :), defapt avand in vedere ca am terminat asamblarea pot spune ca toti rulmentii la prima vedere mi se par ok, vedem cat vor tine.
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 28 December 2016 - 12:05 PM
#18
Postat 28 December 2016 - 12:10 PM
#20
Postat 28 December 2016 - 12:18 PM
-la montarea boomului, rulmentul de la torque tub vine gata montat, se pare ca si bine in cazul meu.
- main shaft este drept, la un prim spool up pot spune ca nu am observat vibratii iesite din limita pe logoul din k-bar.
#26
Postat 28 December 2016 - 12:40 PM
Eu eram obisnuit cu servo linkurile perpendiculare pe bratz???
respecte,
Timp de asamblare 6 ore :),
Mai am reglajele din kbar + servo coada, reglare coada ( nimicuri :)).
Ciprian97, la 28 December 2016 - 12:36 PM, a spus:
Dilaule :), bateria vine in frame doohhh, are tavitza
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 28 December 2016 - 12:44 PM
#27
Postat 28 December 2016 - 12:47 PM
Fu = forta utila in swash
Fs = forta aplicata de servo
α = unghiul dintre ele
Fu = Fs * cos α
pentru α=15grade sau cat ai acolo, cos α= 0.96.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 December 2016 - 12:52 PM
#30
Postat 28 December 2016 - 01:33 PM
Alin32, la 28 December 2016 - 12:40 PM, a spus:
Eu eram obisnuit cu servo linkurile perpendiculare pe bratz???
respecte,
Timp de asamblare 6 ore :),
Mai am reglajele din kbar + servo coada, reglare coada ( nimicuri :)).
Dilaule :), bateria vine in frame doohhh, are tavitza
kitul hk vine cu upgrade la Main Shaft Bearing Block. ca sa permit montarea mai multor tipuri de servo si necesita ball link-uri mai lungi (vezi video). sunt in punga.