Salut domnilor .
Am o TT 60 cu terminal ProJet . Cu ajutorul lui Mugurel am pornit'o saptamana aceasta , dar nu reusesc sa'i setez limitele acceleratiei .
Fac toti pasii , thr minim trim minim , trim max , dar la throtle max trim max incerc sa confirm dar primesc un mesaj de eroare , am inteles ca are o legatura cu fail safe .
Ceva sfaturi ,,, idei ?
Pagina 1 din 1
Trefz TT 60 Setare limite
#1
Postat 17 December 2016 - 06:17 PM
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2
Postat 19 December 2016 - 09:12 AM
Ce fel de terminal ai? (Hornet I, II sau III)
Care este mesajul de eroare?
Care sunt valorile de tensiune pentru pompa?
Cablajul de la turbina la platina este original?
Exista posibilitatea ca turatia sa nu poata fi setata in conditiile in care tensiunea la pompa, tipul de raspuns (slow, med, fast) nu sunt corelate cu turatia.
Daca ai putea da cateva detalii poate ca ... ne dumirim.
Care este mesajul de eroare?
Care sunt valorile de tensiune pentru pompa?
Cablajul de la turbina la platina este original?
Exista posibilitatea ca turatia sa nu poata fi setata in conditiile in care tensiunea la pompa, tipul de raspuns (slow, med, fast) nu sunt corelate cu turatia.
Daca ai putea da cateva detalii poate ca ... ne dumirim.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#3
Postat 22 December 2016 - 07:08 PM
comnean, la 19 December 2016 - 09:12 AM, a spus:
Ce fel de terminal ai? (Hornet I, II sau III)
Care este mesajul de eroare?
Care sunt valorile de tensiune pentru pompa?
Cablajul de la turbina la platina este original?
Exista posibilitatea ca turatia sa nu poata fi setata in conditiile in care tensiunea la pompa, tipul de raspuns (slow, med, fast) nu sunt corelate cu turatia.
Daca ai putea da cateva detalii poate ca ... ne dumirim.
Care este mesajul de eroare?
Care sunt valorile de tensiune pentru pompa?
Cablajul de la turbina la platina este original?
Exista posibilitatea ca turatia sa nu poata fi setata in conditiile in care tensiunea la pompa, tipul de raspuns (slow, med, fast) nu sunt corelate cu turatia.
Daca ai putea da cateva detalii poate ca ... ne dumirim.
Salut , hornet 1
Am facut reverse pe thr , am setat limitele . Porneste , imediat ce intra pe auto si cobor thr primesc mes " slowing down " si se opreste .
https://youtu.be/Ltlqe5LfAGo
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 23 December 2016 - 11:34 AM
S-ar putea sa ma insel dar cred ca faci o greseala sistematica. procedura de start trebuie sa fie asa:
1. trim thrt max si-l lasi in pozitia respectiva
2. stick thtrotle max si inapoi in zero o data sau de doua ori dar scurt
3. turbina porneste si verifica parametrii pana la 80% din putere
4. ECU trece in automat numai daca toate valorile sunt OK setate.
5. numai acuma poti atinge stick-ul de thtr pentru a trece prin turatii.
Poate nu am vazut bine dar mi s-a parut ca misti de stick pana sa treaca in mod automat. Poate ma insel!
1. trim thrt max si-l lasi in pozitia respectiva
2. stick thtrotle max si inapoi in zero o data sau de doua ori dar scurt
3. turbina porneste si verifica parametrii pana la 80% din putere
4. ECU trece in automat numai daca toate valorile sunt OK setate.
5. numai acuma poti atinge stick-ul de thtr pentru a trece prin turatii.
Poate nu am vazut bine dar mi s-a parut ca misti de stick pana sa treaca in mod automat. Poate ma insel!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#5
Postat 23 December 2016 - 04:22 PM
Gata am reușit . Trebuia dus trim'ul de la thr la 100 în loc de 135 carcera setarea standard .
Mulțumesc de ajutor , o sa pun un film .
Mulțumesc de ajutor , o sa pun un film .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#6
Postat 23 December 2016 - 07:19 PM
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
Arata acest topic
Pagina 1 din 1