EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL
#91
Postat 02 May 2017 - 07:54 AM
LIGHT CONTROL MODULE.jpg (19.82K)
Number of downloads: 21
LIGHT CONTROL MODULE 1.jpg (25.72K)
Number of downloads: 16
Modulul de control al luminilor si-a gasit un loc pe cocoasa (sic!)
Placa pe care se afla servo-ul canard-ului a trebuit intarita cu o grinda altfel datorita efortului se incovoia exagerat. Acesta este dezavantajul solutiei de montare pe care am ales-o . Daca il pastram in pozitia recomandata de FB efortul se repartiza tangent la place nu normal. Asta e...
LGM BAY AND PLATE REINFORCEMENT.jpg (22.33K)
Number of downloads: 10
Tot pe placa am atasat suportul modului de control al trenului:
LGM BAY.jpg (25.39K)
Number of downloads: 13
Am mai adaugat si suportul pentru ECU-ul de control al turbinei:
ECU SUPPORT.jpg (29.51K)
Number of downloads: 19
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#92
Postat 08 May 2017 - 07:37 AM
MAIN DECK BEFORE RESIN.jpg (24.07K)
Number of downloads: 19
MAIN DECK BEFORE RESIN 1.jpg (26.16K)
Number of downloads: 15
MAIN DECK AFTER PAINT.jpg (44.96K)
Number of downloads: 19
ALL COMPONENTS PAINTED.jpg (37.56K)
Number of downloads: 21
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#93
Postat 08 May 2017 - 08:00 AM
comnean, la 08 May 2017 - 07:37 AM, a spus:
MAIN DECK BEFORE RESIN.jpg
MAIN DECK BEFORE RESIN 1.jpg
MAIN DECK AFTER PAINT.jpg
ALL COMPONENTS PAINTED.jpg
Frumos si maiestrie ! Felicitari ! Lucrezi curat ingrijit si miticulos,mai cunosc eu una asa "adica eu" de curiozitate la ce greutate iti va iesi modelul ?
#94
Postat 08 May 2017 - 08:27 AM
Ma astept la 13.5 fara carburant. Fuselajul complet echipat este in jur de 10kg. Aripile amandoua echipate 3.1 kg. Incep sa cantaresc mai des ansamblul desi nu-mi fac probleme de putere.
Cu rezervoarele full se mai adauga inca vre-o 3.2 kg la 3.7l capacitate totala.
Turbina impinge 140N , voi avea deci un raport tractiune/greutate 0.8/1.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#95
Postat 09 May 2017 - 07:56 AM
ELECTRONIC COMPS.jpg (412.06K)
Number of downloads: 26
Si panoul pentru intrerupatoare special conceput pentru montarea in cocoasa:
SWITCHES DECK.jpg (27.2K)
Number of downloads: 24
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#96
Postat 11 May 2017 - 12:30 AM
comnean, la 08 May 2017 - 08:27 AM, a spus:
Ma astept la 13.5 fara carburant. Fuselajul complet echipat este in jur de 10kg. Aripile amandoua echipate 3.1 kg. Incep sa cantaresc mai des ansamblul desi nu-mi fac probleme de putere.
Cu rezervoarele full se mai adauga inca vre-o 3.2 kg la 3.7l capacitate totala.
Turbina impinge 140N , voi avea deci un raport tractiune/greutate 0.8/1.
De asta intrebam,si al meu a iesit la 17kg gata de zbor si eu am turbina ATJ 140...e cam racheta la aterizare...si daca incerc mai usor intra in limita...lam echipat cu toate prostiile lumini,leduri,pilot,afterburner etc..nu se echilibra la CG.si asa am adaugat 200g plumb...am zis decat sa car plumb..mai bine il mai "COAFEZ" í ½í¸‚í ½í¸‚í ½í¸‚Succes!!!
Aceasta postare a fost editata de bogdan_bacau: 11 May 2017 - 12:33 AM
#97
Postat 15 May 2017 - 02:21 PM
Primul pas - bridele de ancorare. Sunt "manufacturate din placaj hardply de 2-2.5mm si "scoabe" de cablaj no.5. Pe dreptunghiuri de 10x15mm am fixat cu cuiul (sic!) din dotare bridele. Inainte de a fixa cuiele am dat gauri de 1.5mm pentru a permite cuiului sa treaca fortat fara sa sparga placajul. Cuiele au fost taiate la fata placajului lasand in dos cam 0.3-0.5mm in afara pentru ca capatul taiat sa se inglobeze in rasina cu care vor fi fixate pe fuselaj in interior. Dupa taierea lor am procedat la o lipire cu rasina epoxy pe exterior pentru o mai buna fixare si pentru a evita sa se roteasca. Din nefericire PP nu se lipeste cu nimic, rasina avand mai mult rol de consolidare pe pozitie.
STRAP BRIDGES.jpg (21.96K)
Number of downloads: 26
NAILS FLUSH.jpg (18.74K)
Number of downloads: 20
SINGLE BRIDGE.jpg (19.94K)
Number of downloads: 17
Si am purces la organizarea pe etape:
WH 1.jpg (46.88K)
Number of downloads: 20
WH 2.jpg (36.54K)
Number of downloads: 19
WH 3.jpg (40.39K)
Number of downloads: 21
WH 4.jpg (35.22K)
Number of downloads: 31
Toate cablurile au fost mai intai pozitionate si mai apoi taiate si crimpate cu terminali de servo.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#98
Postat 18 May 2017 - 07:34 AM
Una mica 2 s 1500 mAh recuperata din una de 3 s numai pentru lumini.
LIGHT BATT.jpg (35.08K)
Number of downloads: 7
Si pentru sistemele principale, absolut noi :
2 x 2s Absima 4200mAh
1x 2s Well Power 2500mAh pentru tren
1 x 3s Hyperyon 2500 mAh pentru turbina
MAIN BATT.jpg (367.29K)
Number of downloads: 9
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#99
Postat 29 May 2017 - 10:51 AM
Pentru a adauga suportul pt acumulatori, care dealtfel este obligatoriu pentru centrare, am eliminat primul cadru de dupa con.
Astfel primul cadru este inlocuit cu un altul , oarecum identic dar din hardply de 6mm:
F1 NOSE FORMER.jpg (27.6K)
Number of downloads: 8
F1 NOSE FORMER 1.jpg (22.81K)
Number of downloads: 6
Fara a face decupaturile am realizat mai intai pinii de centrare din bara de 5mm de carbon. Unul este semicilindric, unul rombic si celalalt paralelipipedic (fixare, orientare, blocare). Ghidajele s-au facut din teava de aluminiu de 6/5mm in care bara aluneca cu un mic joc. Pentru alinierea celor doua cadre si gaurire am prins placa si cadrul din con cu autofiletante.
NOSE PINS.jpg (24.72K)
Number of downloads: 6
FORMER ALIGNEMENT.jpg (23.87K)
Number of downloads: 6
Intr-un final am croit suportul de baterii
BATTERY TRAY.jpg (23.99K)
Number of downloads: 5
...si sistemul defixare al conului . Acesta este compus dintr-o brida cu piulita si o pereche de bullet-uri de 3.5 mm pentru blocare.
NOSE HOOK AND BUSHING 1.jpg (37.1K)
Number of downloads: 5
NOSE HOOK AND BUSHING.jpg (39.52K)
Number of downloads: 5
HOOK IN POSITION.jpg (22.12K)
Number of downloads: 5
REATAINER BOLT IN POSITION.jpg (15.74K)
Number of downloads: 10
Tot ansamblul a fost lipit mai apoi in fuselaj si va fi intarit cu rasina si bumbac.
BAT TRAY.jpg (23.19K)
Number of downloads: 10
BATTERY TRAY MOKE UP.jpg (25.1K)
Number of downloads: 12
La repezeala am realizat si echilibrarea statica a canardurilor. Am taiat sloturi si am adaugat plumb (sic!) lipind totul cu rasina. Nu stiu cat plumb pentru ca nu m-a interesat decat sa fie echilibrat sistemul. si sa se potriveasca in sloturi.
CANARD SLOTS.jpg (30.73K)
Number of downloads: 10
CANARD LEAD.jpg (31.58K)
Number of downloads: 10
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#100
Postat 06 June 2017 - 09:25 AM
Dupa analiza mai multor poze si desene a rezultat ca 150/27/2.5mm ar fi scale. De altfel pe partea dreapta se vede urma racordarea de la radacina winglet-ului , pe partea stanga merge la ghiceala si masuratori. Cel putin la mine dupa 30 minute de masuratori comparative am reusit sa deslusesc un vag contur (damm).
Racordarea s-a facut cu placaj de 0.8 mm iar winglet-ul din placaj hard in 4 straturi de 2.5mm.Alinierea pe fuselaj s-a facut cu CA intre winglet si placa de inchidere . Wingleturile au fost aliniate la unghi de incidenta 0.
Vinglet-urile au fost tratate cu rasina de impregnare, chituite si vopsite inainte de lipirea finala:
HORIZONTAL WINGLETS.jpg (16.82K)
Number of downloads: 13
HORIZONTAL WINGLETS 1.jpg (33.87K)
Number of downloads: 12
HORIZONTAL WINGLETS 2.jpg (18.87K)
Number of downloads: 9
HORIZONTAL WINGLETS 3.jpg (15.39K)
Number of downloads: 8
HORIZONTAL WINGLETS 4.jpg (33.08K)
Number of downloads: 16
Am profitat de vacanta pentru a organiza definitiv circuitele electrice:
ORGANISING ELECTRICAL.jpg (42.35K)
Number of downloads: 17
ORGANISING ELECTRICAL1.jpg (36.59K)
Number of downloads: 17
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#101
Postat 08 June 2017 - 08:32 AM
Mai am doar 2 referinte despre model. cea din manualul FB in care este prevazut 15800 cu KingTech de 140N dar si cu active slats si rachete.
O alta indicatie dintr-un thread unde apare 16 kg ca estimare .
Personal nu ma mira la FB. Calitatea kit-ului per ansamblu si modificarile facute de C&C models (oare) cred ca adauga la loc acel 1kg cu care se lauda cum ca ar fi fost eliminat.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#102
Postat 19 June 2017 - 02:33 PM
Am simulat incarcarea rezervoarelor principale cu produes de sezon. zaharul m-a ajuta mult pentru ca chiar aveam nevoie de 800g circa si punga de 1 kg chiar are cu ambalaj cu tot 820-850g. De sezon!
SEASONAL GOODS FOR LOAD.jpg (24.41K)
Number of downloads: 14
Am obtinut de la 0.5 l la 3.7 l un dezechilibru in ambele sensuri de aprox 40 g care se traduce printr-o deplasare de sub 10mm a CG-ului.
Asta este doar o evaluare preeliminara. Fine tuning-ul il voi face cu trenul escamotat.
In total, pentru echilibru am adaugat 160g de plumb in bot. Tot ansamblul este prins cu suruburi in asa fel incat sa pot sa scot sau sa adaug la nevoie din greutate.
CG ASSESSMENT.jpg (41.81K)
Number of downloads: 12
CG ASSESSMENT 1.jpg (361.82K)
Number of downloads: 10
BATT TRAY WITH LEAD.jpg (27.24K)
Number of downloads: 14
Am definitivat si toate conexiunile electrice dupa o scurta runda de programare a curselor.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#103
Postat 19 June 2017 - 02:34 PM
Number of downloads: 25
MAIN BOARD IN PLACE 1.jpg (45.78K)
Number of downloads: 28
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION