Modelism - RHC Forum: EUROFIGHTER 2000 C&C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL

#61 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 08 February 2017 - 08:44 PM

 Borian, la 08 February 2017 - 03:14 PM, a spus:

... poate jumatate de bucsa ... iar alea ar fi trebuit sa fie R nu Fi ... sau poate s-a mai schimbat desenul tehnic ...

Servus
Nu s-a schimbat, desenul este corect acum .... :rolleyes: ca si acum 30 ani.
La obiectele simetrice este de la sine inteles ca poti face o sectiune 90 grade si nu 180
Numai bine
0

#62 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 09 February 2017 - 08:53 AM

Borian,
Citeste raspunsul lui Horja.
Nici CAD nu este vreo diferenta. Incearca sa nu-mi poluezi topicul cu semijudecati de valoare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#63 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 February 2017 - 11:47 AM

Inca un pic de progres peste wek end:
Am continuat cu completarea mecanismelor de la trapele trenului principal respectiv echiile si pirghia de legatura. Utilizarea colierului din kit este imposibila datorita interferentelor iminente intre colier si suportii din interiorul aripii. Am folosit brida originala a jambelor , care surpriza placuta, are filete de M3 prelucrate la capete.
Fisier atasat  DOOR HORN.jpg (21.46K)
Number of downloads: 24
Fisier atasat  LEG HORN 1.jpg (18.26K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  LEG HORN 2.jpg (21.28K)
Number of downloads: 16
Fisier atasat  LEG HORN 3.jpg (21.66K)
Number of downloads: 23
Echia pentru trapa din dtratificat de FS dublu placat cu cupru de 1.5mm. Am prelucrat 3 gauri de 2 pentru a asigura posibilitatea de reglaj si cateva gauri nestrapunse de 2 mm pentru retentie la lipire. Lipiturile s-au facut cu POXIPOL. Gasirea pozitiei pe trapa a necesitat un pic de simulare pe planseta.
Echia pentru jamba din cornier de Al argintat de 20x20 x1.5mm. Am prevazut si acolo cate doua gauri pentru a ma asigura de posibilitatea reglajului.
Si ansamblul:
Fisier atasat  LEG , HORN AND ROD.jpg (179.59K)
Number of downloads: 22
O alta problema a fost gasirea solutiei optime pentru traseul cablajului de la frana in asa fel incat la rabaterea jambei cablajul sa nu fie strangulat sau forfecat de mecanism. Pentru asta am prelucrat elementul scale de la baza in care am practicat un canal de 4mm si 3 gausri de 1.2mm pentru o siguranta din sirma de coliere.
Fisier atasat  LEG BASEMENT 3.jpg (169.51K)
Number of downloads: 22
Ansamblul cu cablajul pozitionat arata cam asa:

Fisier atasat  BRAKE WIRE RESTRICTION 1.jpg (183.17K)
Number of downloads: 24
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#64 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 February 2017 - 12:10 PM

In procesul de setare al trenului principal mi-am propus sa fac si o verificare exhaustiva a starii fiecarei jambe.
Astfel am constatat ca cupla articulatiei din capatul jambei, cupla care preia o mare parte din efortul de la plunjerul telescopului nu este fixata robust pe jamba. Observasem de fapt ca interstitiul intre suprafata de limitare a cursei pe jamba tot crestea la fiecare solicitare axiala semn ca si cupla "aluneca" pe corpul telescopului (la amandoua la fel).
Am desfacut jamba bucati , nu foarte usor pentru ca intre piesele din Al si cele de otel era mult oxid de aluminiu iar stifturile filetate de M4 nu se mai desfaceau din cauza oxidului.
Fisier atasat  LEG OVERHAUL 1.jpg (328.34K)
Number of downloads: 19
Am ramas placut surprins de executia componentelor si de sistemul de suspensie cu 2 arcuri , cu caracteristici diferite, inseriate. Vaselina la interior era din cele mai ordinare asa ca am curatat-o la limita bunului simt.
Am reasamblat totul folosind Loctite 262 doar intre cupla si telescop nu si la stifturi. Am schimbat si stifturile de blocare care nu mai erau utilizabile pentru ca amprenta hexagonala era oxidata puternic si abia mai permitea asigurarea cuplului.

Fisier atasat  LEG OVERHAUL 2.jpg (282.28K)
Number of downloads: 19
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#65 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 23 February 2017 - 04:11 PM

Printre picaturi am finalizat trapele din aripi ale trenului central si am fixat , pana la alinierea finala jambele si mecanismele trenului principal:
Fisier atasat  DOORS W HINGE.jpg (29.83K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  DOORS W HINGE 1.jpg (24.47K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  LEG ASSY AND WIRED.jpg (25.25K)
Number of downloads: 15
Cu aceeasi ocazie am verificat functionarea si inchiderea trapelor dupa reglarea lungimii parghiilor de la trape.
Fisier atasat  DOOR CLOSED.jpg (22.25K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  DOOR CLOSED 1.jpg (23.47K)
Number of downloads: 13
Am decis, dupa o scurta analiza sa schimb sistemul de actionare al trapelor de pe fuselaj. Cel conceput initial
Fisier atasat  MAIN DOORS & SERVO INSTALLED - CLOSED.jpg (41.22K)
Number of downloads: 15
avand dezavantajul parghiilor lungi si elastice. Atata timp cat trapele sunt deschise actioneaza, in zbor ca niste suprafete de control verticale si nu ar fi OK sa intre in flutter.
In acest scop a trebuit sa ma folosesc de simularea cinematicii deschiderii trapelor pentru a putea optimiza forma balamalelor. Fiecare pereche contine o balama simpla si una pe care sa se prinda articulatia parghieie de actionare a trapei.
Iata ce a iesit:
Fisier atasat  FUSE DOORS HINGES.jpg (34.67K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  FUSE DOOR HINGE W HORN.jpg (22.66K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  FUSE DOOR HINGE WO HORN.jpg (26.58K)
Number of downloads: 18
La final le-am asamblat pentru a putea alinia cursele trapelor.Am utilizat gaurile pe care le-am prevazut initial pentru balamalele vechi , pe fuselaj, iar pe trape am prevazut altele urmand ca cele vechi sa fie acoperite si retusate cu vopsea. Si taieturile initiale de pe marginea fuselajului vor "dispare" actualele balamale permitand bascularea trapelor fara a crea interferente.
Fisier atasat  FUSE DOOR HINGE BOLTED.jpg (37.18K)
Number of downloads: 23
Fisier atasat  FUSE DOOR HINGE BOLTED 1.jpg (27.35K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  FUSE DOOR HINGE BOLTED 2.jpg (23.07K)
Number of downloads: 23
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#66 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 February 2017 - 01:09 PM

Rezultatul la final dupa instalarea noilor balamale si reglarea curselor bratelor:
Fisier atasat  BELLY DOORS.jpg (141.18K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  BELLY DOORS 1.jpg (20.94K)
Number of downloads: 16
Urmeaza parghiile de actionare a trapelor si tijele de comanda.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#67 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 March 2017 - 04:12 PM

Si cu parghiile montate:
Fisier atasat  BELLY DOORS 2.jpg (329.26K)
Number of downloads: 26

Fisier atasat  BELLY DOORS 3.jpg (189.2K)
Number of downloads: 27
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#68 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 01 March 2017 - 04:29 PM

Iese tare fain!!! :drinks:
0

#69 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 March 2017 - 04:56 PM

Multumesc Mugurel, din pacate nu-i chiar ce vreau 100% iar kit-ul este lasat un pic cam mult la "inspiratia" modelistului.
Desi este varianta diferita de FB, special comandata de C&C models si facuta la FB, deci oarecum un up grade mai sunt foarte multe de schimbat pt a fi OK. Desi recomandarea de tren este pe ELECTRON eVo 40 modelul este conceput pt BEHOTEC (cred C 35) iar modificarile pe aripi implica un risc structural ce trebuie asumat/verificat pe diferite suprafete de rulaj. Rezervorul este oarecum schimbat dar trebuie optimizat si el. Suportul de baterii/electronica din dom lipseste. Din acest punct de vedere Eurosportul de la CARF este un pic mai evoluat cu toate ca avea probleme grave de structura la fuselajul posterior din pricina unui gigantic capac ventral de vizitare/acces la turbina.
Vom vedea...
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#70 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 01 March 2017 - 04:59 PM

Are un rezervor sau doua ?
0

#71 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 March 2017 - 12:15 PM

Originalul FB are 3 in afara de hooper, unii au facut doar 2 custom in afara de hooper iar C&C a optat pt unul mare de 2.7 l (cred) . C&C pare cel mai OK datorita amplasarii chiar in CG>
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#72 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 March 2017 - 04:11 PM

Un mic progres peste week end.
Reglarea pozitiei fiecarei trape in parte , la trenul principal.
Am incercat sa le aliniez sa se inchida cat mai binme si realist cu compromisurile de rigoare.
Din nefericire asamblarea aripilor se dovedeste greoaie pentru ca trenul trebuie escamotat la montare si demontare inainte de a monta aripile pe fuselaj. Altfel nu se poate...Daca era pneumatic era mult mai simplu de actionat cilindrii fara a conecta circuitul la instalatia de aer...
Fisier atasat  DOORS AND LEG.jpg (26.88K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  DOORS AND LEG 1.jpg (21.86K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  DOORS AND LEG 2.jpg (24.76K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  DOORS CLOSED.jpg (17.78K)
Number of downloads: 17
Din pura intamplare am constatat ca toate suruburile de poe elementele de inbinare ale structurii de placaj din interiorul fuselajuleui erau slabite. Sunt mai multe cauze printre care reducerea umidatii din placaj este una.
Am decis sa le asigur pe toate cu LOCTITE 262. La fel si suruburile de la suportii de lonjerane. Se vede in poza unde a fost adaugat LOCTITE care e rosu.
Fisier atasat  LOST BOLTS.jpg (29.68K)
Number of downloads: 15
Suplimentar am instalat suruburile de blocare a lonjeroanelor de aripa. Am folosit unele mai lungi cu 8 mm decat cele originale pentru a aduga in capatul liber cate o piulita cu autoblocare pentru a nu permite surubului sa se desfaca si sa cada din fuselaj. Piulita este doar pe post de siguranta in capatul surubului.
Fisier atasat  BLIND NUT.jpg (32.72K)
Number of downloads: 19
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#73 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 March 2017 - 01:34 PM

Am mai "fabricat" suportul de servo pentru directia jambei fata:
Fisier atasat  NOSE GEAR STEERING.jpg (26.04K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  NOSE GEAR STEERING 1.jpg (23.65K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  NOSE GEAR STEERING 2.jpg (24.23K)
Number of downloads: 11
Pentru servo m-am decis la un Hitec (sic!) HS 7954 SH . Acesttip de servo l-am mai avut pe jambe fata si nu m-a dezamagit.
Pozitia suportului de servo in fuselaj
Fisier atasat  NG SERVO.jpg (37.08K)
Number of downloads: 14
Echia servoului este inclinata fata de planul orizontal cu 11deg 30 min pentru ca asa am calculat pozitia optima pentru cablurile de la pull-pull.
Am facut si o revizie a jambei cu traditionalele actiuni: LOCTITE 262 la segmente, curatirea vaselinei de pe arcuri si regresare, schimbarea stifturilor filetate...
Fisier atasat  NOSE GEAR OVERHAULING.jpg (37.25K)
Number of downloads: 16
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#74 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 March 2017 - 12:06 PM

Un pic de progres peste week end :
Sistemul Pull Pull cu arcurile adaugate (1kgf):
Fisier atasat  PULL PULL.jpg (28.28K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  WIRE SPRINGS.jpg (45.94K)
Number of downloads: 12
Bascula mecanismului de escamotare (numai accesoriu scale):
Fisier atasat  FOLDABLE STRUT JOINT.jpg (27.59K)
Number of downloads: 12
Si bascula prinsa pe cadrul de la F5:
Fisier atasat  FOLDABLE STRUT TRUNION.jpg (28.08K)
Number of downloads: 10
Noi balamale pentru trapa trenului fata:
Fisier atasat  NG HINGE 1.jpg (17.5K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  NG HINGES.jpg (17.91K)
Number of downloads: 11
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#75 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 March 2017 - 03:37 PM

Cablurile si echia servo-ului de directie tren fata:
Fisier atasat  NG SERVO AND DOOR HORN.jpg (44.54K)
Number of downloads: 16
si noile balamale ptr trapa fata instalate.
Fisier atasat  FRT DOOR HINGE.jpg (192.26K)
Number of downloads: 16
Urmeaza ajustarea cursei cu noua tija si "retusarea golurilor".
Spre sa inchei dupa 2 luni cosmarul cu trenul de aterizare si sa trec la lucruri mai "serioase"
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#76 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2017 - 03:33 PM

Am incheiat, in sfarsit cu trapele trenului fata:
Fisier atasat  FRT DOOR FINISHED.jpg (21.66K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  DOOR CLOSED.jpg (20.53K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  DOORS OPEN.jpg (24.16K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  FRT GEAR OUT.jpg (26.88K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  FRT GEAR OUT 1.jpg (25.38K)
Number of downloads: 16
Si sistemul de zavorare al parghiei de control al jambei fata. Cele doua opritoare sunt facute dintr-o lamela de Alu de 2 si cate o lamela arc de 0.8 mm pentru a evita deformatiile in cazul rasucirii cablurilor sistemului pull pull.
Fisier atasat  RTENTION PADDLES.jpg (30K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  RETENTION PADDLES 1.jpg (38.39K)
Number of downloads: 14
Dupa un pic de relaxare trecem la lucruri mai serioase...intake duct, tank...
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#77 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 March 2017 - 09:48 AM

Intake duct-ul creaza mai multe probleme decat ma asteptam.
In primul rand componentele au fost lipite mizerabil, cu multe goluri, si la fiecare solicitare radiala se desprind bucati de rasina care desigur pot fi aspirate de compresor.In plus partea din fata care se monteaza in desciderile prizelor de aer arata inestetic si trebuie chituite si pe interior pentru a putea fi vopsite si pentru a arata cat de cat ok.
Fisier atasat  CRACK1.jpg (18.49K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  CRACK2.jpg (20.43K)
Number of downloads: 7
Fisier atasat  CRACK3.jpg (22.76K)
Number of downloads: 7
Fisier atasat  CRACK4.jpg (21.93K)
Number of downloads: 8
Fisier atasat  CRACK5.jpg (22.41K)
Number of downloads: 10
Am decis ca toate acestea trebuie corectate , toate lipiturile se vor reface dar numai dupa ce voi separa tubulatura in doua parti din cateva motive clare:
1. Nu se potriveste nici un tub , perfect cu deschizatura prizei din fuselaj decat daca ar fi lipita
2. Greu de asezat in arhitectua actuala si mai ales cu din ce in ce mai mult echipament in zona.
3. Doresc ca partea din fata a tubulaturii sa fie activa structural , respectiv sa uneasca partea din fata a fuselajului (fragila si usor de deformat) cu F5 si F6 in dreptul drepul suportului de tren fata.
Astfel am separat tuburile si am creat o bordura de imbinare.
Fisier atasat  JOINT BORDER.jpg (18.46K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  DUCT CONNECTED 1.jpg (22.38K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  DUCT CONNECTED.jpg (24.25K)
Number of downloads: 15
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#78 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 27 March 2017 - 11:08 AM

Am incheiat cu prizele de admisie care s-au dovedit mai dificil de asamblat in fuselaj decat ma asteptam:
Fisier atasat  FRT INTAKE GLUED 1.jpg (33.84K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  FRT INTAKE GLUED.jpg (38.76K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  FRT INTAKE FULL.jpg (32.72K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  FRT INATEK FULL 1.jpg (35.31K)
Number of downloads: 18
Potrivirea partii frontale s-a facut cu mult efort si cu cateva dispozitive ajutatoare. Rezultatul va fi OK cu cateva mici retussuri de vopsea:
Fisier atasat  FRT INTAKE.jpg (23.81K)
Number of downloads: 17
Cea mai mare provocare a venit de la rezervorul livrat cu kit-ul. L-am asezat in fuselaj si am inceput sa ma intreb cine dreaq m-a pus sa ma apuc de kit0-ul asta:
Fisier atasat  TANK RIDICOLOUS.jpg (24.35K)
Number of downloads: 17
In afara faptului ca are capacitatea de 4l nu se potriveste pe nicaieri desi avusesem deja aceasta discutie cu cei de la C&C.
In originalul de la FB sunt livrate 3 rezervoare amplasabile foarte prost fata de CG si atat de subtiri incat sunt aproape transparente.
Dupa cateva zile de studiu m-am decis pentru 2 planuri :
a. Modificarea rezervorului existent, foarte solid dealtfel in 3 rezervoare cu o gramada de efort
b. 3 rezervoare de la DU BRO - deja comandate - unul principal de 1.5 l, si doua de .750ml.
In week end am dat inainte cu solutia a pe care o prefer. Astfel am machetat si taiat rezervorul din dotare astfel incat sa incapa in fuselaj sub capacul de vizitare din fuselaj.
Din estimarea mea , prima partitie are un volum de 2.4-2.5l ceea ce este super.
Fisier atasat  TANK PARTITION.jpg (25.38K)
Number of downloads: 14
Fundul este taiat din material de circuit , stratificat, placat pe o fata. Partea cu Cu va fi pozitionata pe exterior pentru a putea cositori firul pentru descarcarea sarcinilor electrostatice. Lipiturile s-au facut : la interior cu UHU 2k cu aplicator si pe exterior cu rasina epoxy de laminare (60 min) cu fulgi de bumbac. la final va capata si o centura de fibra de sticla.
Fisier atasat  MAIN TANK BOTTOM.jpg (28.83K)
Number of downloads: 16
Fisier atasat  MAIN TANK BOTTOM 1.jpg (28.61K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  MAIN TANK BOTTOM 2.jpg (25.31K)
Number of downloads: 13
Din ceea ce a ramas a mi realizat doua partitii de 0.5 l fiecare care miraculos se potrivesc perfect pe laterala.
Si acestea vor suferi acelasi tratament. Datorita pozitiei rezervoarelor laterale fata de CG am decis ca alimentarea pompei sa se faca din rezervorul principal astefel incat punerea la atmosfera am prevazut-o pe rezervoarele laterale . Prefer ca modelul sa fie un pic greu de bot la aterizare decat greu de coada...
Fisier atasat  SADDLE TANKS.jpg (33.25K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  SADDLE TANKS 1.jpg (22.07K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  SADDLE TANKS 2.jpg (24.11K)
Number of downloads: 22
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#79 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 March 2017 - 11:14 AM

Rezervoarele laterale inchise:
Fisier atasat  SADDLE TANKS READY.jpg (22.66K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  SADDLE RIGHT.jpg (24.02K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  SADDLE RIGHT 1.jpg (19K)
Number of downloads: 7
Am masurat capacitatea fiecarui rezervor:
Rezervorul principal are 2 l plin la refuz (cam dezamagitor, asteptasem mai mult dar trebuie ca a rezultat mai mic in urma ajustarii si pozitionarii fundului)
Rezervoarele laterale conform astepratilor au 0.5 l la refuz. In total 3l. Imi doresc sa optimizez sistemul de absorbtie pentru o capacitate utila de 2.7 -2.8 l.
Cu 2.5 l , cu Booster-ul meu de 140N se poate zbura lejer 6-7 minute in conditiile in care nu este fortat "full gas".
Mai sunt de rezolvat amplasarea sorbului in rezervorul principal,forma pendulului pentru fiecare rezervor in scopul reducerii zestrei rezervorului, pozitia prizelor rezervoarelor mici in rezervorul principal, studiul hooper-ului. La modul cu am gandit circuitul de alimentare s-ar putea ca rezervorul principal sa tina loc de hooper.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#80 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 28 March 2017 - 11:21 AM

Nu ar fi mai simplu refacute alte rezervoare din fibra care sa aibe cantitatile dorite ?! 😊Spor la mesterit si te asteptam la Sanpetru la un zbor :drinks:
0

#81 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 March 2017 - 01:37 PM

Am incercat mai multe metode de facut rezervoare, in timp, din fibra de 180-200g/m2.
Cea mai simpla este cu spuma de inalta densitate imbracata in fibra iar mai apoi spuma se extrage prin dizolvare cu benzina.
Rezultatul este nemultumitor pentru mine.
A doua metoda este cam la fel dar cu spuma "imbracata" cu banda de impachetare (ordinarul scotch) - se face mai putina mizerie, se taie si se extrage dar rezultatul la fel de slab.
A treia metoda (mai restrictiva din punct de vedere forma) consta in utilizarea unei casolete PP de alimente "aleasa" si ajustata cat de cat pentru aplicatia dorita.
Aceste trei solutii dau porozitati inaccepatbile sau un aspect si o greutate complet necorespunzatoare. In plus datorita neuniformitatii stratului de rasina , in functionare apar fisuri mai ales la rezervorul complet presurizat, fara priza atmosferica.
Cea mai corecta este in matrita clasica cu contramatrita din "silicon", cauciuc, sau gel balistic turnat in prealabil intr-o alta matrita. La toate astea se adauga laminarea prin vacumare. Tot procesul este costisitor si anevoios, si imi cere mai mult de 3 zile. Pentru o evolutie ulterioara a kit-ului poate ca da, ma voi gandi sa dezvolt rezervoare specifice.
Asa cum am procedat am obtinut ceva solid, usor,la capacitatea si forma dorita, folosind rezervorul original dealtfel bine facut.
In plus am planul B pregatit de cei de la Du Bro dar nu cred ca mai e cazul.

Aceasta postare a fost editata de comnean: 28 March 2017 - 01:38 PM

MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#82 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 28 March 2017 - 02:32 PM

 comnean, la 28 March 2017 - 01:37 PM, a spus:

Am incercat mai multe metode de facut rezervoare, in timp, din fibra de 180-200g/m2.
Cea mai simpla este cu spuma de inalta densitate imbracata in fibra iar mai apoi spuma se extrage prin dizolvare cu benzina.
Rezultatul este nemultumitor pentru mine.
A doua metoda este cam la fel dar cu spuma "imbracata" cu banda de impachetare (ordinarul scotch) - se face mai putina mizerie, se taie si se extrage dar rezultatul la fel de slab.
A treia metoda (mai restrictiva din punct de vedere forma) consta in utilizarea unei casolete PP de alimente "aleasa" si ajustata cat de cat pentru aplicatia dorita.
Aceste trei solutii dau porozitati inaccepatbile sau un aspect si o greutate complet necorespunzatoare. In plus datorita neuniformitatii stratului de rasina , in functionare apar fisuri mai ales la rezervorul complet presurizat, fara priza atmosferica.
Cea mai corecta este in matrita clasica cu contramatrita din "silicon", cauciuc, sau gel balistic turnat in prealabil intr-o alta matrita. La toate astea se adauga laminarea prin vacumare. Tot procesul este costisitor si anevoios, si imi cere mai mult de 3 zile. Pentru o evolutie ulterioara a kit-ului poate ca da, ma voi gandi sa dezvolt rezervoare specifice.
Asa cum am procedat am obtinut ceva solid, usor,la capacitatea si forma dorita, folosind rezervorul original dealtfel bine facut.
In plus am planul B pregatit de cei de la Du Bro dar nu cred ca mai e cazul.

Eu am incercat mai dedemult sa termoformez doua jumatati de plastic peste un calapod din polistiren extrudat ,aceasi tehnica ca si la canopie si pe urma am dat ceara de matrita si turnat 3 straturi de fibra de sticla 160 g
0

#83 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 March 2017 - 04:11 PM

Este o varianta dar nu sunt multumit sa aplic ceva fara laminare . Orice forma ai acoperi cu fibra si rasina nu va crapa sigur numai daca peretii sunt suficient de grosi ca sa fie suficienti de rigizi. Asta inseamna si greutate in acelasi timp. As vrea sa evit excesul de greutate pe cat posibil. Avantajul solutiei propuse detine este obtinerea formei dorite din folie pp sau altceva termoformabil lucru pe care il obtineam si eu cu spuma de inalta densitate si banda adeziva de colete. Problema este ca nu poate fi vacuumata forma daca piesele sunt prea inalte/adinci.
Pe moment sunt confortabil cu ce am obtinut. Ma voi uita si la cele doua rezervoare laterale de la Du Bro pentru ca au 0.75l numai ca imi muta centrul de greutate mult dupa CG catre coada. Cele doua de 0.5 l ar fi perfecte fiind si inalte cat sa nu depaseasca prea mult CG catre spate.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#84 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 April 2017 - 08:30 AM

Un minuscul progres folosind o combinatie din cele doua planuri initiale respectiv pastratrea tancului principal (2l) in favoarea celui de 1.5 l de la Du Bro si inlocuirea tancurilor laterale cu cele doua de 0.75 l de la Du Bro , mai greu de montat, in defavoarea celor doua profilate din fibra de cate 0.5 l fiecare. Astfel zestrea nu prea mai conteaza la o capacitate de 3.5 l in loc de 3l.
Am mai si taiat componentele suportilor laterali si am realizat circuitele in rezervoarele laterale astfel incat sa le fac sa se goleasca inaintea celui principal.
Fisier atasat  PLAN B AGAINST PLAN A.jpg (26.29K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  PENDLE PLUMBING.jpg (35.75K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  POSITION OF TANKS.jpg (25.35K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  SU BRO 750 ML.jpg (20.81K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  SADDLE TANK SUPPORT.jpg (28.7K)
Number of downloads: 14
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#85 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 April 2017 - 01:53 PM

Un foarte mic progres cu rezervoarele care mi-au dat de cap din cauza constructiilor suplimentare si a spatiului foarte mic dintre ele:
Fisier atasat  SADDLE IN THE SUPPORT.jpg (20.25K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  SADDLE IN THE SUPPORT 1.jpg (21.8K)
Number of downloads: 6
Fisier atasat  SADDLE IN THE SUPPORT 2.jpg (23.65K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  SADDLE SUPPORT IN POSITION.jpg (36.57K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  SADDLE LH AND MAIN IN POSITION.jpg (25.23K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  SADDLE LH AND MAIN IN POSITION1.jpg (23.44K)
Number of downloads: 15
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#86 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 24 April 2017 - 12:00 PM

Un mic progres in decursul unei saptamani de concediu:
1. Circuitul intern al rezervorului principal:
Fisier atasat  MAIN TANK PENDLE.jpg (41.29K)
Number of downloads: 19
2. Circuitele rezervoarelor in paralel impreuna cu circuitele rezervorului principal:
Fisier atasat  CIRCUITS LABELS.jpg (23.29K)
Number of downloads: 12
Toate legaturile intre rezervoare s-au facut cu TYGON 6/4mm. Circuitele dinspre pompa spre valve/turbina cu PP de 4/3mm. Se poate vedea si a doua grinda de sustinere a rezervorului principal construita de la 0 aproximativ asemanatoare cu brida de inchidere originala.
Fisier atasat  MAIN TANK CONNECTIONS.jpg (23.83K)
Number of downloads: 16
Toate furtunele au fost asigurate cu sirma de coliere de 0.3 mm. In poza de mai sus se poate vedea si priza de alimentare a rezervoarelor care este de fapt un robinet cu bila FESTO de 4/4mm.
Fisier atasat  MAIN TANK AND ACILLIARY.jpg (26.91K)
Number of downloads: 15
... se poate observa ca rezervorul principal are grefate pe suporti cam toate elementele circuitului principal in asa fel incat tot sistemul sa fie modular si cat mai usor de intretinut. Pe partea dreapta valva princpala Evo Jet de 4/4 si furtunul de punere la atmosfera peste nivelul maxim al rezervorului principal. Punerea la atmosfera se face din rezervoarele mici in asa fel incat cel mare/principal sa ramana presurzat la cei 600mbar cat face pompa pe partea de alimentare. Ideea este ca doresc, din ratiuni de mutare al CG in timpul zborului, sa se goleasca mai intai cele doua rezervoare care sunt amplasate putin in spatele CG iar mai apoi rezervorul principal care este puti amplasat in fata CG.
Fisier atasat  START VALVE POSITION.jpg (28.31K)
Number of downloads: 14
....si valva de start Evo Jet 4/3
La partea de jos a fuselajului am amplasat priza atmosferica:
Fisier atasat  AIR VENT.jpg (22.23K)
Number of downloads: 13
3. Hooper tank-ul pregatit pentru instalare cu unul dintre suporti instalat.
Intrarea in pompa din hooper cu PP transparent semirigid de 6/4 , iesirea pe silicon soft de 5/32/4.
Urmeaza filtrul si un robinet de protectie pe circuitul principal de alimentare al turbinei, pana in ramificatie.
Fisier atasat  HOOPER LOCATION.jpg (30.78K)
Number of downloads: 18
Voi reveni si cu o schema a circuitului complet pentru edificare.
La final toate suprafetele de placaj vor fi impregnate cu un strat subtire de rasina de laminare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#87 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 24 April 2017 - 12:27 PM

Si schema circuitului de alimentare cu carburant:
Fisier atasat  FUEL SCHEMATIC.jpg (173.34K)
Number of downloads: 20
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#88 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 April 2017 - 02:31 PM

Cateva schimbari de ultima ora in urma mai multor consultari si analize:
Fisier atasat  GENERAL ROUTING CHANGE.jpg (182.08K)
Number of downloads: 17
Dupa cum se vede au fost inversate pe hooper circuitul de alimentare extern cu cel de colectare din rezervorul principal. In acest fel hooper-ul va ramane plin cel putin 90% tot timpul (sau cel putin asta este solutia la toate hooperele de pe piata).
Si aspectul general al ansamblului de rezervoare pregatit pentru interventie facila in afara modelului. Practic toate racordurile , robinetii si valvele se gasesc pe acelasi ansamblu:
Fisier atasat  TANK ASS'Y FINAL ROUTING.jpg (30.75K)
Number of downloads: 13
Si pozitia cu circuitele definitive pt hooper:
Fisier atasat  HOOPER FINAL ROUTING.jpg (32.73K)
Number of downloads: 13
In acest moment partea de alimentare este cam gata (ar trebui sa mai fie si functionala), am testat-o pentru scapari si este OK, urmeaza sa trec la cablarea modelului si la amplasarea diverselor module electronice.
La final suprafetele de placaj vor fi acoperite cel putin cu rasina de laminare diluata...
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#89 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 28 April 2017 - 02:35 PM

Cred ca trebuie sa verifici daca va scoate in mod egal din doua rezervoare in acelasi timp ,eu am incercat o data si nu mi-a iesit si la final am facut ca sa treaca din unu in altul si mi se pare mai sigur , :drinks:
0

#90 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 April 2017 - 03:07 PM

Cu toata stradania mea - circuite identic dimensionate, prize identic amplasate, lungimi egale de trasee...sunt sigur ca nu se vor evacua aceleasi cantitati din cele doua rezevoare decat poate ... in afara dinamicii zborului.
Pe de alta parte nu sunt adeptul legarii in serie in nici un fel. Oricum inaltimea prizelor din rezervorul principal este calculata in asa ffel incat , cele laterale, chiar daca nu in mode egal sa se goleasca inaintea celui principal. Oricum cu 2.4 litri, in blana se poate zbura cu Hammer-ul meu 6-7 minute. Acuma am 3.5 deci nu m-ar deranja prea mult zestrea.
Cateva consideratii de bun simt, zic eu, aici:
https://www.ultimate...-considerations
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro