EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL
#31
Postat 03 January 2017 - 11:46 AM
Astfel am definitivat lampile de navigatie:
20161222_195140.jpg (21.83K)
Number of downloads: 29
Dupa cum se poate vedea am vopsit cu negru baza lampii pentru a evita efectul de translucenta avand in vedere ca LED-ul este pozitionat chiar la baza soclului.
Am cuplat si beacon-ul care este livrat cu doaua radiatoare. Un radiator plat cu gauri de prndere si unul cu aripioare de ventilatie. L-am ales pe cel plat . LED-ul cu soclu cu tot l-am fixat cu doua coliere de plastic, orice solutie de lipire introducind izolatie termica. Nici o prindere cu suruburi nu era posibila pentru ca riscam sa scurtcircuitez circuitul LED-ului.
RED BEACON ASSY 1.jpg (22.37K)
Number of downloads: 18
Pe dosul radiatorului am atasat cu doua suruburi doua bucati de placaj care urmeaza sa fie lipite pe capacul de pe fuselaj in asa fel incat lampa sa poata fi demontata.
RED BEACON ASSY.jpg (24.33K)
Number of downloads: 21
Analizand stabilizatorul vertical si modul de prindere cu un singur lonjeron si un surub de 3 de fixare am decis, in amintirea solutiei utilizate de CARF sa mai adaug un lonjeron chiar in vecinatatea zonei de prindere cu surub.
TAIL SPAR MARKING.jpg (17.68K)
Number of downloads: 22
Am realizat 2 fante perpendiculare la baza stabilizatorului in asa fel incat sa pot glisa 2 profile de placaj de 3 care sa sustina lonjeronul de aluminiu.
TAIL SPAR CROSS CUTS.jpg (22.46K)
Number of downloads: 17
Structura interna adaugata a fost aliniata la 90 grade si lipita cu POXIPOL
RIB SPAR ALIGNEMENT.jpg (22.8K)
Number of downloads: 17
Lonjeronul ales a fost de 10mm din aluminiu iar teaca a fost pe masura.
Piesa suport am facut-o din placaj de 6 mm multistrat iar guseele din lyte ply de 2.5mm
Totul lipit cu POXIPOL
TAIL SPAR HOLDER 1.jpg (22.24K)
Number of downloads: 17
TAIL SPAR HOLDER.jpg (21.17K)
Number of downloads: 16
Dupa fixarea si alinierea lonjeronului am asamblat stabilizatorul pe fuselaj folosind toate suruburile si am lipit suportul de jos in sus in interiorul fuselajului cu POXIPOL.
Ulterior am intarit totul cu fibra de carbon si rasina de 120 min in care am adaugat 1/5 fulgi de bumbac.
TAIL SPAR HOLDER GLUED AND REINFORCED.jpg (26.79K)
Number of downloads: 21
TAIL SPAR REINFORCEMENT IN THE FUSE.jpg (25.37K)
Number of downloads: 30
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#32
Postat 04 January 2017 - 09:33 AM
FUSE TAIL OUT CUT.jpg (15.84K)
Number of downloads: 21
TAIL ALU SPAR.jpg (21.64K)
Number of downloads: 17
BEACON SUPORTS GLUED INSIDE COVER.jpg (17.99K)
Number of downloads: 18
COVER WITH HOLE FOR BEACON.jpg (14.96K)
Number of downloads: 15
... si rezultatul final cu lampile de navigatie finalizate:
NAV LIGHT GRAY PAINTED.jpg (24.41K)
Number of downloads: 20
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#33
Postat 05 January 2017 - 12:54 PM
Operatia a fost suficient de neplacuta pentru ca coaja de fibra este subtire si nu exista posibilitatea lipirii pe cadre de structura decat partial. Dificil a fost si sa dibuiesc un traseu pentru cablajul de lumini. Cu aceasta ocazie am descoperit ca cadrele de inchidere de pe ambele aripi au lipituri "reci" . L-eam refacut, pe cele care le-am vazut, cu amestec de rasina de 120 min si 1/4 volumic fulgi de bumbac. Lipiturile originale sunt cu rasina si microballons (dezamagitor).
UNEVEN GAP WING SPAR.jpg (18.52K)
Number of downloads: 15
Patima a fost la circuitul pentru tren pentru ca accesul pentru a lipi suportii de placaj (2mm hard ply)in interiorul aripii.
Cadrele au fost lipite cu Poxipol si intarite ulterior cu rasina si 1/5 fulgi de bumbac. Conectorii preferati cei MPX lipiti cu rasina pe suporti de placaj tot de 2.
WING CONNECTOR 1.jpg (23.47K)
Number of downloads: 12
WING CONNECTOR HOLDER HATCH.jpg (18.56K)
Number of downloads: 12
WING CONNECTOR.jpg (23.57K)
Number of downloads: 14
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#34
Postat 10 January 2017 - 09:38 AM
NEW SHAPE UNI PIPE.jpg (25.41K)
Number of downloads: 16
S-a "demontat " totul cu discul de taiere (partea de fibra) , cu clestele (placajul) si cu piatra abraziva resturile de rasina de la lipiturile celor doua cadre F8.
UNI PIPE CUT IN THE BACK.jpg (28.7K)
Number of downloads: 11
Si o poza cu detaliul de la taietura de aliniere a noului panou F8. De mentionat ce cele doua parti centrale ale "optului" nu sunt simetrice.
CUT DETAIL ON THE CORNER.jpg (24.49K)
Number of downloads: 12
Noul cadru F8 a fost lipit pe pozitie cu UHU 2K cu aplicator.
Analizand cele doua variante de conuri - doua individuale si un "8" pentru un singur trust pipe am deis ca nici o solutie nu arata prea bine dar conurile individuale aratau incomparabil mai bine decat "optul" care dealtfel era incomplet laminat, cu exfolieri la interior si fara margini uniforme. Nici una din solutii nu avea nici macar o culoare realistica.
M-am hotarat sa fac un nou opt din conurile individuale si partile centrale de la optul original.
Nu stiu daca din poze se vede mare lucru dar sunt urate...
INDIVIDUAL CONE BORDER.jpg (30.08K)
Number of downloads: 14
UNI PIPE UGLY TIP.jpg (23.85K)
Number of downloads: 13
Am taiat conurile, am indepartat restuile de cadre F9 din conuri (cadrul F9 ) pentru un singur efuzor este livrat separat si nelipit), am taiat partile centrale din optul original si am inceput sa recontruiesc optul.
Toate componentele s-au montat si calat pe partea din spate a fuselajului pentru a "copia" profilul real .
Lipiturile pentru pozitionare s-au facut cu Cyanacrilat mediu si activator dupa care inbinarile finale s-au facut cu fibra de 25g/m2 si rasina de 120 min.
MODIFIED UNIPIPE CONE.jpg (27.05K)
Number of downloads: 11
MODIFIED UNIPIPE CONE1.jpg (27.76K)
Number of downloads: 11
In urma tuturor modificarilor am gasit ca F9 care contine si ghidajele de centrare pentru trust pipe este mai larg decat teava (92mm vs 86mm) iar partea din spate a "optului" este mult mai ingusta decat teava care este destul de usor deformabila.
Astfel a aparut necesitatea unui F10 pe care l-am taiat din placaj de 4 (lite play) copiind partea centrala a lui F9 mai putin diametrul si partile de sprijin pe piesa din fibra. Gaurile centrale 10mm au fost realizate in aceeasi pozitie cu cele de pe F9 pentru a permite alinierea , fara joc utilizand doua tevi de aluminiu de 10mm.
Am inceput prin a fixa cu punce the Cyanocrilat mediu "optul" de fibra pe cadrul F9 care in prealabil a fost montat cu suruburi pe fuselaj, peste F8.
Dupa fixarea in puncte am demontat ansamblul si l-am lipit final cu UHU 2-K cu aplicator.
CONE RIBS MOCK UP1.jpg (31.44K)
Number of downloads: 11
CONE RIBS MOCK UP2.jpg (33.52K)
Number of downloads: 8
Atunci cand am lipit definitiv "optul " pe F9 am adaugat si cadrul F10 taiat de mine, pe tevi, dar fara sa-l lipesc numai pentru a tine deschis "optul" la unghiul potrivit si a nu tensiona lipitura.
CONE RIBS MOCK UP.jpg (32.49K)
Number of downloads: 6
Dupa 24 h am asamblat "optul" pe fuselaj, am aliniat cadrul F10 cu F9 si l-am centrat, l-am fixat pe pozitie cu Cyanacrilat mediu , l-am demontat si am lipit totul cu rasina de 120 minute cu 1/3 volumic fulgi de bumbac. Cu ocazia aceasta am mai completat si golurile de la lipitura lui F9 pe con.
CONE RIBS PREPARED FOR GLUEING.jpg (30.55K)
Number of downloads: 7
CONE ALIGNED FOR GLUEING.jpg (27.97K)
Number of downloads: 8
Rezultatul dupa lipire:
CONE FINAL 1.jpg (24.31K)
Number of downloads: 10
CONE FINAL 2.jpg (29.63K)
Number of downloads: 15
Am inlaturat excesul de rasina, l-am debavurat, l-am chituit cu chit poliesteric auto si l-am ponsat.
CONE IN BLACK.jpg (30.46K)
Number of downloads: 7
I-am dut un strat de negru mat pentru baza:
CONE IN BLACK.jpg (30.46K)
Number of downloads: 7
Fisiere atasate
-
CONE PREPARED FOR PAINTING.jpg (32.99K)
Number of downloads: 22
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#35
Postat 10 January 2017 - 09:41 AM
CONE METAL EFFECT 1.jpg (235.89K)
Number of downloads: 13
CONE METAL EFFECT 2.jpg (25.67K)
Number of downloads: 13
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#36
Postat 11 January 2017 - 01:30 PM
Din capul locului kit-ul contine doua - unul pentru varianta cu 2 conuri si unul pentru "optul" pentru single trust pipe.
Amandoua laminate destul de grosier dar surpriza a venit cand am constatat ca cel care-mi trebuia avea 2 gauri de fixare date departe de cele de pe fuselaj si fara piulite prizoniere la interior. Sistemul de prindere destul de stufos prevede introducerea suruburilor dinspre interior spre exterior. Operatia este incomoda si imposibil de facut cu teava montata la interior.
TIP END NOT MATCHING HOLES.jpg (18.28K)
Number of downloads: 12
Pentru a ma lamuri i-am taiat fundul sa vad ce dreaq este inauntru:
TIP END INSIDE.jpg (23.22K)
Number of downloads: 11
Surpriza, in loc de piulite prizoniere in interior sunt doua blocuri de balsa pentru , probabil, doua suruburi autofiletante.
In plus aceasta piesa iese din gabaritul avionului exact cu partea cea mai fragila ... containerul de parasuta.
Am decis sa pot sa-l montez din exterior in asa fel incat sa poata fi usor demontabil pentru transport. Pentru asta la partea de jos, dupa eliminarea blocului de baza am largit gaura existenta la diametrul de 4 si am prelungit-o pina in afara pesei in asa fel incat sa am acces cu o cheie allen de laq exterior spre interior.
ALLEN KEY ACCESS.jpg (23.8K)
Number of downloads: 11
la partea de jos un surub Allen de 4 va strange piesa pe fuselaj. Pentru a nu se misca am folosit la partea de sus un cep de aluminiu din teava de 12 mm si teaca corespunzatoare la interior.
NUT.jpg (33.27K)
Number of downloads: 12
Calarea cepului s-a facut la pozitie cu lipitura proaspata de POXIPOL si teaca nelipita pe post de ghidaj :
DOWEL AND BOLT.jpg (23.61K)
Number of downloads: 12
DOWEL AND BOLT ALIGNEMENT.jpg (17.68K)
Number of downloads: 13
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#37
Postat 16 January 2017 - 09:53 AM
DOWEL GUIDE CHUTE CONTAINER.jpg (24.27K)
Number of downloads: 22
... si containerul de parasuta pe pozitie:
CHUTE CONTAINER IN POSITION.jpg (18.15K)
Number of downloads: 7
In week end m-am ocupat de echiparea stabilizatorului vertical cu servo.
Servoul ales este un Graupner 707 BB, MG, HV care duce 12kgxcm la 6V. Taierea fantei din ampenaj a fost o provocare pentru simplul motiv ca a fost destul de dificil de trasat datorita pozitiei cadrului de placaj si a excesului de rasina care impiedica o masuratoare cat de cat precisa:
RUDDER SERVO SLOT.jpg (15.53K)
Number of downloads: 4
Echia servo-ului este mica si subtire asa ca am decis sa mariez o echie de GR cu una de Hi tec. Pentru comparatie se pot vedea diferentele:
HORN COMPAIRASON.jpg (22.56K)
Number of downloads: 7
Si rezultatul:
HORN 1.jpg (22.56K)
Number of downloads: 5
HORN 2.jpg (23.83K)
Number of downloads: 6
HORN 3.jpg (25.9K)
Number of downloads: 5
Suruburile sunt M2 si au fost asigurate cu Loctite 262 pentru blocare. Echia de la Hi Tec a fost planata si alezata pentru a se centra pe o echie circulara de GR. La final totul a fost ajustat.
Pentru suprafata mobila am taiat o pereche pentru echia din kit din stratificat pentru electronica dublu placata cu Cu si cu grosimea de 2mm.
DOUBLE HORN MANUF.jpg (34.12K)
Number of downloads: 17
Inainte de lipirea cu Poxipol a echiilor am trasat directia , am taiat canal de 2.5mm si am protejat cu banda de mascare pentru a nu intinde rasina peste tot in jurul lipiturii.
HORN CUT BEFORE GLUEING.jpg (21.45K)
Number of downloads: 23
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#38
Postat 17 January 2017 - 08:37 AM
Stabilizatorul vertical cu suprafata mobila fixata, balamalele pin lipite cu rasina Du Pont de 15 min, echiile fixate si tija asamblata:
TAIL RUDDER ROD AND HORNS.jpg (21.69K)
Number of downloads: 34
Pentru un pic de diversitate m-am apucat sa stabilesc pozitia trust pipe-ului considerand pagina de mai jos si o distanta de 30-35mm de la capatul conului turbinei pana la intrarea in teava propriu zisa:
BELLMOUTH AND CONE.jpg (165.04K)
Number of downloads: 26
Dupa mai multe machetaje cu turbina (Booster 130 cu 140 N), careia a trebuit sa-i fac doua adaptoare din tabla de Al striata de 2mm :
TURBO MOCK UP.jpg (27.21K)
Number of downloads: 30
am decis sa tai din trust pipe aproximativ 95 mm astfel incat colectorul sa treaca de F5 si sa pastrez si conditia de 30-35 mm.
Teava este de f buna calitate, la intrare are 110mm la iesire 85 deci poate fi utilizata si la turbine pana la 200N.
Constructia este cu dublu perete, teava interioara din tabla de inox - titan de 0.2mm, camasa exterioara de 0.15mm totul sudat prin puncte. Aproape ca imi pare rau sa o tai....
TRUST PIPE SKIN REMOVED.jpg (28.67K)
Number of downloads: 36
Dupa ce am taiat invelitoarea am taiat si trust pipe-ul avand grija sa recuperez distantierul arc.
Trust -pipe-ul a fost taiat sub nivelul camasii exterioare cu 8mm pentru a permite o evacuare optima a gazelor si o extractie optima a aerului din mantaua de racire.
Separatorul elastic l-am fixat numai pe teava interioara cu suruburi de M2 X4mm cu piulite asigurate cu Loctite 262. Gaurile in tevi le-am dat cu freza cilindro frontala de 1.5 mm din carbura - altfel nici o sansa....
TRUST PIPE TIP END.jpg (28.08K)
Number of downloads: 33
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#40
Postat 19 January 2017 - 08:39 AM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#42
Postat 19 January 2017 - 09:51 AM
Planul central al "pilniei" a fost trasat initial , am folosit pozitia celor 4 distantoare ca referinta. Acestea sunt pozitionate exact la cate 90 grd intre ele iar bridele de fixare intre teaava si pilnie sunt decalate in mod special pentru a nu interfera cu suportii de prindere pentru fixarea in fuselaj.
BELLMOUTH SUPPORTS.jpg (197.45K)
Number of downloads: 20
BELLMOUTH SUPPORTS 1.jpg (213.93K)
Number of downloads: 17
Si pozitia in fuselaj:
TRUST PIPE INSIDE 1.jpg (30.29K)
Number of downloads: 13
TRUST PIPE INSIDE.jpg (25.7K)
Number of downloads: 17
TRUST PIPE TIP END OUT.jpg (29.42K)
Number of downloads: 23
Trust pie-ul iese in afara 8mm.
Si complet cu containerul de parasuta montat:
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#43
Postat 19 January 2017 - 09:52 AM
Number of downloads: 14
TRUST PIPE ALIGNMENT.jpg (35.88K)
Number of downloads: 16
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#44
Postat 19 January 2017 - 09:54 AM
fly, la 19 January 2017 - 09:49 AM, a spus:
Nu stiu de ce apare deformata , pozele sunt de mare definitie, mai mari de 3 M iar comprimarea este facuta cu MS Office 2010 in format document sau web pentru a incapea cat mai multe in mesaj. Daca este vreuna care te intereseaza o pot posta la formatul original.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#45
Postat 25 January 2017 - 03:02 PM
Un machetaj cu conurile si containerul de parasuta dupa toate modificarile datorate trust pipe-ului. Conurile au primit si ultimul strat de vopsea:
EJECT CONES AND CHUTE CONT.jpg (201.22K)
Number of downloads: 23
Am finalizat traseul cablajului de la servo-ul de coada. Suportii sunt facuti din teava de Al de 6mm cu 0.7 grosime. Au fost taiati la 10-12 mm fiecare iar cei pentru schimbarea directiei au fost si indoiti sub diferite unghiuri. Au fost, intr-un final lipiti Cu POXIPOL:
WIRING GUIDES.jpg (36.08K)
Number of downloads: 20
QUERR SERVO WIRE PATH.jpg (197.33K)
Number of downloads: 17
Am finalizat si conexiunile de la containerele din capatul aripilor cu 4 perechi de conectori bullet auriti de 2mm:
TIP CONTAINERS ELECTRIC CONEXIONS.jpg (20.09K)
Number of downloads: 20
Pentru capacele de la servvo-urile de aripa am decis sa utilizez solutia clasica de suporti usori de tip calaret. Solutia furnizata de FB era cu doua eclise la 90 grd si cu fizare in suruburi. Pentru ca gaurirerea capacului mi se parea complet inestetica (4 gauri inestetice) am refuzat sa o adopt.
Asa ca am facut suportul dintr-un cadru de 2.5mm hard ply si eclise tot din hard play de 6mm. Intre ele componentele suportului au fost lipite cu cyano mediu cu activator iar intreg asamblul mai tirziu , pe capac , cu epoxy de structura de la Du Pont.
Inainte de lipire am largit sloturile din capace pentru a face fata echiilor mai groase. Capacele se dovedesc , desi solide, foarte mici ca suprafata , abia incape, omeneste, servoul.
Ca servo-uri m-am decis la doua Atlas Hyperyon DS20 UMD digitale, metalice cu cuplu de 23.5kgxcm la 6V.
La echii am avut aceeasi problema ca la servou-urile GR - respectiv echii prea scurte pentru aplicatia data.Asa ca le-am modificat utilizand echii de la Hi Tec s echiile originale. Suruburile de M2 x 6mm au fost asigurate cu Loctite 262 si taiate dupa montare la 1-1.5mm peste piulita.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#46
Postat 25 January 2017 - 03:06 PM
Number of downloads: 21
WING SERVO HORN MOD.jpg (32.09K)
Number of downloads: 22
WING COVERS GLUED.jpg (190.71K)
Number of downloads: 21
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#47
Postat 27 January 2017 - 09:43 AM
AILERON SLOTS BEFORE HORN INSTALLATION.jpg (236.89K)
Number of downloads: 13
si echiile instalate:
AILERON HORN INSTALLED.jpg (144.81K)
Number of downloads: 15
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#48
Postat 30 January 2017 - 04:16 PM
MECHANISM WO CUTTING.jpg (24.49K)
Number of downloads: 21
TOUCH CONDITION.jpg (35.92K)
Number of downloads: 21
Pentru a elimina interferenta trebuie frezat de ambele parti cate un canal de 3-4mm adancime pe 7.6 mm latime
SUPORT PREPARATION.jpg (255.64K)
Number of downloads: 19
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#49
Postat 30 January 2017 - 05:03 PM
Noua pozitie a mecanismului este la limita pe verticala si orizontala, gaurile fiind foarte aproape de margini. Oricum voi aplica o structura aditionala care sa preia socurile si sa le transmita la aripa si structura ei de rezistenta. Din cei 11 mm grosime a placilor suport au ramas cam 6mm.In poza se poate vedea si jocul intre trapa si partea superioara a mecanismului.
GAP W DOOR CLOSED.jpg (138.49K)
Number of downloads: 11
Continuand am dat peste cateva surprize:
Trapa aripii stangi era doar partial lipita
QUALITY!.jpg (21.42K)
Number of downloads: 12
...si nu se potriveste in lacas spre deosebire de cea de pe partea dreapta.
COVER CLASH CONDITION.jpg (15.86K)
Number of downloads: 13
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#50
Postat 01 February 2017 - 02:41 PM
GRINDING THE INTERIOR HATCH.jpg (24.11K)
Number of downloads: 12
Lucrul la locasele mecanismelor de la trenul principal se dovedeste mai dificil decat ma asteptam pentru ca nu exista spatiu de manevra si nu prea sunt multe alternative pentru a realiza ceva solid in afara de a taia un capac in aripa pentru acces ceea ce este inadmisibil.
Am decis sa adaug cate doua plachete din placaj de aviatie de 6mm, plachete care ulterior sa fie sustinute de cate 2 gusee verticale care sa preia socurile si sa le distribuie mai departe la "coaja" si structura interioara.Situatia se prezinta ca in schita de mai jos. Ca sa fiu sincer nu prea exista alte solutii sau cel putin nu le vad eu...
ADDED STRUCTURE.jpg (17.98K)
Number of downloads: 10
Cam asa arata plachetele, frezate pe margini pentru a permite lipirea direct pe sectiunile interioare verticale. Frezarea va permite evitarea interferentelor cu cordoanele de rasina deja puse.
PLAYWOOD PLATES.jpg (202.07K)
Number of downloads: 10
Si guseele verticale , tot din placaj multistrat de 6mm:
PLYWOOD TABS.jpg (35.2K)
Number of downloads: 11
Si cam asa arata ansamblul pana in prezent:
PLYWOOD TABS IN POSITION.jpg (26.99K)
Number of downloads: 12
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#51
Postat 01 February 2017 - 02:43 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#52
Postat 01 February 2017 - 02:52 PM
ENDO SPAR 1.jpg (66.73K)
Number of downloads: 14
ENDO SPAR 2.jpg (66.73K)
Number of downloads: 14
Am uitat sa mentionez ca la toate lipiturile facute la suportul de mecanism de tren am folosit UHU 2k cu aplicator cu amestecator.
Aceasta postare a fost editata de comnean: 01 February 2017 - 02:54 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#53
Postat 03 February 2017 - 08:56 AM
Ca balama am utilizat balama pian , din tabla de otel. Datorita spatiului foarte ingust nici un fel de alta balama nu s-ar potrivi in afara de cele din nylon pe care le are kitul.
PIANO HINGE.jpg (17.83K)
Number of downloads: 12
Dupa mai multe taieturi :
LIMITED HATCH SPACE.jpg (21.85K)
Number of downloads: 11
LIMIT POSITION OF THE MECHANISM.jpg (141.67K)
Number of downloads: 10
LEG IN POSITION.jpg (22.81K)
Number of downloads: 13
Balamaua, chiar daca nu foarte estetic va ramane prinsa in suruburi de M2
CLOSED DOOR.jpg (14.69K)
Number of downloads: 13
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#54
Postat 07 February 2017 - 12:47 PM
SELF SECURED NUT1.jpg (14.39K)
Number of downloads: 14
SELF SECURED NUT2.jpg (14.24K)
Number of downloads: 10
Toate au fost lipite folosind Poxipol.
La final am intarit zona dintre suportii verticali ai placii pentru mecanismul de tren cu carbon de 180g pentru a rigidiza zona , cadrele verticale si imbinarile. BTW am facut cateva teste de incovoiere cu mecanismul in care am fixat jamba , direct pe suport fara a a avea intarita zona si toata suprafata dintre cadrele verticale flexa vizibil.
GEAR SUPPORT DRILLED.jpg (26.74K)
Number of downloads: 12
NUT INSTALLED.jpg (35.73K)
Number of downloads: 15
In lipsa de materiale (suruburi de M2) pentru a definitiva si trapele am revizuit un pic jambele trenului principal si am "insirat"cablajul de la frane (cam inestetic):
LEG WIIRED.jpg (21.57K)
Number of downloads: 15
Am tras repede si bucsile de adaptare pentru stifturile de prindere ale jambelor. Cele din kit trebuiau modificate la greu si erau largi pe diametrul de stift.
BUSHING.jpg (13.83K)
Number of downloads: 15
Si un mic desen pt viitorii interesati. Piesa se potriveste cu ELECTRON eVo 40 si cu stift de 7mm pe jamba.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#55
Postat 07 February 2017 - 12:50 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#57
Postat 08 February 2017 - 08:13 AM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#58
Postat 08 February 2017 - 01:41 PM
BUSHING AND ROD PREP.jpg (380.36K)
Number of downloads: 6
FLUSH CONDITIONS.jpg (34.22K)
Number of downloads: 5
FLUSH CONDITIONS.jpg (34.22K)
Number of downloads: 5
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#59
Postat 08 February 2017 - 01:44 PM
Number of downloads: 6
Pozitia unghiulara a stiftului in jamba in raport cu stifturile de blocare va fi decisa in momentul in care aripile vor fi aliniate pe fuselaj in asa fel incat sa se pata face alinierea trenului principal cu axa fuselajului.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION