Modelism - RHC Forum: EUROFIGHTER 2000 C&C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EUROFIGHTER 2000 C&C KITUL

#1 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 November 2016 - 05:07 PM

Dupa mai multe deliberari si dintr-o total acuta lipsa de timp am decis sa-l chem pe Mosu' mai devreme cu un EF 2000 la 1:6.5 de la C&C models.Binainteles ca Vee-ul va avea un nou prototip in scurt timp iar Hawk-ul va avea si el un viitor.
In principiu este varianta imbunatatita si usurata a EF2000 de la Fei Bao.
Pentru inceput am deschis cutia la primire si am facut un scurt inventar.
Totul a fost perfect impachetat, practic mai bine de 8kg din cele 20 ale coletului a fost carton si folie cu bule.
Cam asa arata la prima vedere:
Fisier atasat  canard and tail tip.jpg (189.29K)
Number of downloads: 84
Fisier atasat  cockpit.jpg (221.78K)
Number of downloads: 81

Fisier atasat  doors and tips.jpg (161.84K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  doors and tips.jpg (161.84K)
Number of downloads: 13

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#2 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 November 2016 - 05:10 PM

Fisier atasat  fuse 1.jpg (191.35K)
Number of downloads: 54
Fisier atasat  legs &gears.jpg (222.39K)
Number of downloads: 54

Fisier atasat  retracts and smalls.jpg (183.26K)
Number of downloads: 55
Fisier atasat  tail.jpg (156.95K)
Number of downloads: 48

Fisier atasat  TANK COMPRESSED.jpg (143.31K)
Number of downloads: 41
Fisier atasat  wings.jpg (220.06K)
Number of downloads: 43
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#3 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 November 2016 - 05:16 PM

Fata de FB schimbarile sunt:
1. Fara sloturi mobile pe LE
2. Rezervor modificat , capacitate marita si lipsa rezervoare laterale din ratiuni de stabilitate a centrului de greutate
3. Datorita noului rezervor se pare ca suportul de electronica/baterii a disparut la partea din fata
4. Conuri moke up si tail end pentru varianta cu trust pipe simplu sau in Y. Este posibila si utilizarea conurilor pentru tractiune vectorizata.
Pe masura ce mai despachetez voi posta mai multe detalii.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#4 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 11 November 2016 - 05:17 PM

Felicitari si sa ai parte de zboruri faine cu el !!! :drinks:
0

#5 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 November 2016 - 12:25 AM

Vezi postareafly, la 11 November 2016 - 05:17 PM, a spus:

Felicitari si sa ai parte de zboruri faine cu el !!! :drinks:

Multumesc, la fel de mult succes doresc proiectelor tale.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#6 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 November 2016 - 03:41 PM

Peste week end am inceput sa lucrez cate putin la model.
Cateva minusuri:
- cockpit-ul este dintr-un ABS subtire si foarte fragil, l-am gasit spart sub scunul din fata si intr-un colt.
- foarte dificil de gasit o solutie pentru demontarea faila a cockpit-ului mai ales in conditii de fragilitate
- scaunele trebuie modificate la greu pentru a primi un pilot scale de 1:6
- scaunule nu respecta originalul si sunt la fel de fragile ca si restul cockpit-ului
- lipsesc cu desavirsire winglet-urile laterale , locurile de incastrare sunt marcate dar nu se produc (C&C mi-a confirmat) . Nici CARF nu le are ca piese de schimb.
Ca progres:
-m-am decis sa tai cockpit-ul in doua bucati. Una pentru partea din fata si restul. Partea din fata nu doresc sa o lipesc pentru ca accesul la servoul de canard sa fie facil. Asa ca am decis sa-i fac un sistenm de prindere care este inca in lucru.
Poze:

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 November 2016 - 03:45 PM

Fisier atasat  ASSEMBLY 1.jpg (107.47K)
Number of downloads: 64
Fisier atasat  FRONT DASH.jpg (187.56K)
Number of downloads: 58
[a

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#8 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 November 2016 - 03:46 PM

Fisier atasat  PILOT 1.jpg (162.08K)
Number of downloads: 32
Fisier atasat  PILOT 1.jpg (162.08K)
Number of downloads: 32

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#9 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 November 2016 - 03:48 PM

Fisier atasat  SUP FOR DASH FRT.jpg (148.35K)
Number of downloads: 26
Fisier atasat  FRT DASH IN COCKPIT.jpg (99.74K)
Number of downloads: 25
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#10 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 November 2016 - 08:59 AM

Am continuat cu sistemul de fixare al dash -ului, pe partea dreapta. Usor de demontat si de montat pentru acces facil la interior.Urmeaza doar un mic opritor la partea din fata si e gata.
Fisier atasat  DASH IN PLACE.jpg (177.26K)
Number of downloads: 29
Fisier atasat  FIX FRONT DASH.jpg (19.85K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  FRT DASH LEVER.jpg (27.27K)
Number of downloads: 23
Fisier atasat  LH FRT DASH.jpg (22K)
Number of downloads: 27
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#11 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 November 2016 - 02:41 PM

Inca un pas mic spre definitivarea solutiei de fixare a cockpit-ului. Materialul este foarte fragil si la socuri moderate se sparge.
Fisier atasat  COCKPIT PROGRESS 1.jpg (219.35K)
Number of downloads: 37
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#12 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 November 2016 - 08:01 AM

O schimbare radicala de scaun respectiv modificarea celui urat din kit intr-unul asemanator cu MK 16 A specific Eurofighteru-lui.
Nu am pretentii ca este la detaliu dar scopul a fost sa-l usurez si sa-l fac sa semene cat de cat. In plus datorita grosimii spatarului, pilotul nu prea are loc pe postul de pilotaj.
Fisier atasat  MK 16 6.jpg (18.71K)
Number of downloads: 43
Fisier atasat  OLD SEAT 1.jpg (180.22K)
Number of downloads: 37

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#13 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 November 2016 - 08:03 AM

Fisier atasat  OLD SEAT 3.jpg (186.07K)
Number of downloads: 22
Fisier atasat  MK 16 1.jpg (271.84K)
Number of downloads: 17

Fisier atasat  MK 16 2.jpg (262.17K)
Number of downloads: 22
Fisier atasat  MK 16 3.jpg (181.08K)
Number of downloads: 22
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#14 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 November 2016 - 08:05 AM

Fisier atasat  MK 16 4.jpg (206K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  MK 16 5.jpg (206.87K)
Number of downloads: 13
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#15 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 November 2016 - 08:13 AM

Si un machetaj in postul de pilotaj....
Dreaq, mai e de lucru!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#16 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 November 2016 - 08:14 AM

Fisier atasat  BS 1.jpg (177.37K)
Number of downloads: 23
Fisier atasat  BS 2.jpg (165.83K)
Number of downloads: 22
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#17 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 November 2016 - 08:58 AM

Cateva detalii inainte de finalizarea postului de pilotaj :
Scaunul din fata modificat pentru a face loc pilotului
Fisier atasat  FRT SEAT.jpg (31.52K)
Number of downloads: 20
...si modificarile mock-upului de post de pilotaj. Din capul locului materialul este foarte fragil, prost termoformat (probabil nu a fost incalzit uniform) si sunt zone extrem de fragile care au tendinta sa se crape la torsiune.Fisurile odata amorsate nu mai pot fi stopate. Am taiat fundul in trei locuri pentru a elimina zonele foarte fagile iar mai apoi am intarit cu gusee marginile cockpit-ului pentru a rgidiza ansamblul. Peste marginea cockpit-ului am adaugat plywood de 1mm pentru a intari zonele care se vor sprijini pe marginile fuselajului. Scopul este ca cockpit-ul sa poata fi montat-demontat in secunde si sa nu "plece" de pe pozitie. fara partea din fata , la final am obtinut 497 g care nu prea este putin. Ajuta la echilibrare dar per total constituie un balast de care nu am nevoie.
Fisier atasat  BOTTOM REMOVED.jpg (28.58K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  REINFORCMENT.jpg (27.19K)
Number of downloads: 16
Am atasat si o schita :
Fisier atasat  COCKPIT SECTION.jpg (16.95K)
Number of downloads: 21
Pilotul a primit ca supozitor o piulita sertizabila pentru a putea fi montat iar "podelele" au fost modificate corespunzator.
Fisier atasat  ASS HOLE.jpg (29.09K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  PILOT PLATE.jpg (22.54K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  BACK SEAT PLATE.jpg (24.47K)
Number of downloads: 16
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#18 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 November 2016 - 09:00 AM

La final rezultatul este cat de cat pozitiv, zic eu:
Fisier atasat  FROM BACK SEAT VIEW.jpg (206.13K)
Number of downloads: 24
Fisier atasat  PILOT IN POSITION 1.jpg (255.23K)
Number of downloads: 26
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#19 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 November 2016 - 09:03 AM

Fisier atasat  PILOT IN POSITION.jpg (268.68K)
Number of downloads: 30
Si cateva detalii de pe original pentru documentare:
Fisier atasat  hands-on-throttle-control.jpg (24.01K)
Number of downloads: 28
Fisier atasat  MBMk16AEjectionSeat.jpg (87.75K)
Number of downloads: 30
Fisier atasat  3015465134_7d1df5114a.jpg (119.07K)
Number of downloads: 30
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#20 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 29 November 2016 - 09:03 AM

Un scurt machetaj in fuselaj cu cockpit-ul:
Fisier atasat  IN POSITION 1.jpg (27.59K)
Number of downloads: 34
Fisier atasat  IN POSITION2.jpg (30.54K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  IN POSITION3.jpg (27.1K)
Number of downloads: 27
Partea din spate , pe cupola , arata oribil dar ma voi ocupa atunci cand voi avea idei. O imagine din spatele scuanului de pilotaj ar fi nepretuita, dar inca mai caut.
Am last cockpit-ul la dospit si am inceput sa evaluez lagarele canardu-lui.
Prima surpriza : urechile lipite de mantuiala si cadrul foarte fragil deja plesnit.
Fisier atasat  BEARING FRAME F2.jpg (21.21K)
Number of downloads: 24
Oricum placajul se repara cu o injectie de cyano foarte subtire dupa care ma gandesc sa-l laminez local cu rowing de carbon. La o simpla presiune cu aratatorul panoul se arata foarte elastic. Ii voi adauga doaua gusee pentru stabilitate cu toate ca odata fixata placa pe care se vor fixa servoul si anexele electronice tot anasamblul se va rigidiza . Este complet neplacut ca din solicitari tubul lagar sa se miste in asa fel incat canard-urile sa frece in fuselaj pe exterior. Am patit-o la cel de la CARF.
Fisier atasat  F2 FEAGILE.jpg (21.07K)
Number of downloads: 32
La machetarea canardu-rilor am afalat ca trebuie prelucrate destul pentru a asigura un joc de 3mm simetric intre fuselaj si canard in pozitia orizontala si o rotatie fara frecari.Tijele de carbon au fost si ele scurtate cu cate 5mm fiecare. Mai mult, cele doua canarduri nici nu sunt simetrice la coarda de incastrare, in sectiune.
Fisier atasat  CANARD GRINDING.jpg (23.75K)
Number of downloads: 31
Fisier atasat  CANARD GRINDING 1.jpg (21.6K)
Number of downloads: 33
Fisier atasat  20161128_223117.jpg (15.5K)
Number of downloads: 36
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#21 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 05 December 2016 - 01:43 PM

Pe parcursul minivacantei am continuat lucrul la coaja.
1. Pentru ca am constatat ca spre bot materialul este subtire si gelcoatul poate crapa la deformatii moderate am decis sa realizez o structura de rowing de carbon fara a ingreuna modelul. In acelasi timp am adaugat fibra de carbon de 180g/m2 in zonele in care se vor adauga wingletururile care de fapt nu se gasesc.
Fisier atasat  GAP ADJUSTMENTS.jpg (24.65K)
Number of downloads: 34
Voi reveni cu mai multe detalii. Din poza se vede cum nu se potriveste placa pentru componente din cauza intariturilor de la tubul port lagar.
Pentru canarduri m-am decis sa utilizez un servo SAVOX 1283, digital pe metal cu cuplu de 30Kgxcm.In poza se vede cum ar trebui asamblat dar nu-mi place solutia de transmitere a miscarii asa ca il voi monta intr-o pozitie la 90 deg cu ambele echii in acelasi plan.
Fisier atasat  CANARD SERVO.jpg (27.31K)
Number of downloads: 29
Cu aceeasi ocazie am constatat ca sper deosebire de restul suruburilor care sunt metrice de 3 si 4 mm suruburile de la echia canardului sunt de 1/8 cu pas tot in inch. Dupa multe injuraturi pentru ca nu aveam la indemana cheie imbus in inchi am constatat ca in punga de hardware exista si cheia potrivita asa ca a fost perfect.
Voi pune maine si poze cu solutia aleasa si pentru echia de servo (in hardware-ul original nu am gasit o echie care sa ma satisfaca si am confectionat una)
Cu aceeasi ocazie am smuls toate urechile de prindere de la placa pentru electronica pentru ca placajul nu este capabil sa sufere demontari repetate de autofiletatante. Am confectionat altele din hard playwood de 8mm.
Fisier atasat  20161130_171346.jpg (38.17K)
Number of downloads: 29
Am machetat si jamba de fata :
- placajul pe post de suport este firav chiar daca este tras in fibra de 18g/m2
- partea inferioara a fuselajului este foarte fragila pentru a suporta solicitarile transmise de cadrele F4 si F5 , la aterizare.
- placa port jamba este taiata pentru cilindrul pneumatic C 50 de la Behotec iar eu am decis sa folosesc Electron-ul EV 40 din dotare cu deschidere de 26mm
In urma unei analize sumare am decis intarirea , in trepte a zonei dintre cadre cu doua straturi suprapuse de 180 si respectiv 200g/m2 de fibra de carbon. Am acoperit cu un singur strat de 180g/m2 si suprafata pana la la cadrul F6 are sustine lonjeronul de aripa.
Fisier atasat  BOTTOM REINFORCEMENT.jpg (45.67K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  BOTTOM REINFORCEMENT.jpg (45.67K)
Number of downloads: 18
Am decis sa inlocuiesc placa de placaj cu una de 7.5mm de stratificat de fibra de sticla de inalta densitate. Pentru repartizarea efortului am inceput sa tai si cadrele laterale care vor uni placa placa port jamba cu fuselajul.
Este interesant ca unghiul de 105Deg intre axa fuselajului si jamba de fata este dat din inclinarea placii port jamba intre cadrele F4 si F5.
Fisier atasat  FRT LEG PLATE MOKE UP.jpg (38.46K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  FRT PLATE REINFORCEMENT.jpg (31.62K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  SIDE REINFORCEMENT WALLS.jpg (31.96K)
Number of downloads: 23
Si finalul pentru placa port jamba:
Fisier atasat  FINAL POS FRT LEG.jpg (19.86K)
Number of downloads: 32
Voi adauga si cateva cadre suplimentare in 2 sectiuni pentru o distributie cat mai eficienta a solicitarilor catre fuselaj.
In treacat fie spus , pe teren prost la cel de la CARF am avut probleme nenumarate cu acea placa port jamba care era firava .
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#22 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 December 2016 - 09:15 AM

Cateva poze cu servoul de canard:

Fisier atasat  CANARD SERVO 2.jpg (24.7K)
Number of downloads: 29
Pentru suport am folosit profil de duraluminiu argintat de 20x25x2.5mm.
Echia a fost confectionata din dubblu placat pentru circuite , de 2 mm, aplicat peste o echie mini, rotunda, a servoului.
Fisier atasat  20161205_230735.jpg (25.7K)
Number of downloads: 27
Zonele intarite cu fibra de carbon de 180g/m2, in interiorul fuselajului in zona in care se vor atasa winglet-urile.
Fisier atasat  INSIDE REINFORCEMENT FOR WINGLETS.jpg (29.7K)
Number of downloads: 25
Cu aceasi ocazie am facut un machetaj cu intake air duct. Nu prea se potrivesc iar in diverse thread-uri alti constructori nu le-au folosit pe toata lungimea. Ca idee sunt OK, rigidizeaza partea din fata a fuselajului formand un soi de structura interioara dar nu se potrivesc grozav. Mai vedem...Oricum cadrul nu se poate inchide decat daca se sparg ducturile.
Fisier atasat  DUCT INTAKE 2.jpg (24.97K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  DUCT INTAKE 1.jpg (22.62K)
Number of downloads: 26
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#23 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 December 2016 - 12:01 PM

Un foarte mic progres zilele acestea pentru ca trebuie sa ma mai duc si la serviciu...
Structura suportului pentru retract-ul jambei de fata :
Fisier atasat  FRT LEG MOUNT.jpg (32.79K)
Number of downloads: 24
Scopul guseelor laterale este de a distribui efortul de la jamba pe o suprafata cat mai mare.
Toate piesele din hardplay de 5 si 6mm le-am acoperit cu fibra de sticla de 80g/m2.

Fisier atasat  PLYWOOD SIDES GLASS.jpg (42.95K)
Number of downloads: 25
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#24 Useril este offline   dirkcim 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 11-September 08

Postat 08 December 2016 - 01:57 PM

wow, a lot of Progress!

go further :-)
0

#25 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 December 2016 - 09:54 AM

Doar un mic progres peste week end:
Am asezat pe pozitie suportul trenului fata si l-am lipit pe pozitie. Toate imbinarile s-au facut cu joc de 0.3-0.5 mm pentru a permite rasinii sa patrunda si sa realizeze o lipitura solida.
Ca rasina am ales Vepoxy de la BVM (Aerospace grade) care de fapt este un adeziv structural de la Du Pont utilizat si la Boeing. Proportie volumica de 75%la 25% intaritor.
Fisier atasat  EPOXY.jpg (23.04K)
Number of downloads: 16
Fisier atasat  FRT LEG SUPPORT.jpg (34.08K)
Number of downloads: 10
Montarea balamalelor pentru trapa trenului fata s-a dovedit destul de complexa pentru simplul motiv ca balamalele standard din kit trebuiau modificate in asa fel incat sa permita bascularea peste 90 deg a trapei.
Alinierea balamalelor inainte de fixare am realizat-o cu o tija de otel de 1.8 mm si am prelucrat pe rand gaurile de fixare pentru a putea reaiza alinierea perfecta a acestora.
Fisier atasat  HINGE ALIGNEMENT.jpg (33.43K)
Number of downloads: 7
Ulterior am taiat aprox 2.5 mm din marginea trapei pentru a permite articularea in jurul centrului de rotatie al balamalei:
Fisier atasat  2.5 MM CUT1.jpg (26.11K)
Number of downloads: 11
Balamalele au fost taiate corespunzator:
Fisier atasat  HINGE MOD 2.jpg (18.99K)
Number of downloads: 16
Pentru a face diferenta fata de una normala:
Fisier atasat  HINGE MOD.jpg (19.58K)
Number of downloads: 20
Si rezultatul final cu balamalele montate cu suruburi M2, desi nefinalizat:
Fisier atasat  FRT DOOR FINAL POSITION.jpg (23.08K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  DOOR FINAL POSITION INSIDE.jpg (42.57K)
Number of downloads: 19
Din experienta nu recomand montarea balamalelor cu rasina . Sunt situatii in care trebuie se fie inlocuite sau sunt necesare ajustari ulterioare. Prefer sa intaresc zona din fuselaj unde se monteaza balamalele si sa le fixez cu suruburi de 2mm cat de lungi permite spatiul. Prefer sa nu folosesc thread lock pentru a le putea desface. Suruburile fiind lungi nu se vor desface definitiv chiar daca se slabesc atata timp cat sunt verificate periodic.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#26 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 December 2016 - 12:46 PM

Am decis si pozitia servoului de trapa fata:
Fisier atasat  FRT DOOR SERVO POSITION.jpg (37.57K)
Number of downloads: 23
Si rezultatul final - trapa se inchide perfect fara puncte de agatare. la cursa completa a servoului trapa se deschide 120deg ceea ce este super ok.
Fisier atasat  FRT CLOSED DOOR POSITION.jpg (15.93K)
Number of downloads: 22
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#27 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 December 2016 - 01:28 PM

Am reusit sa finalizez suportul si sa fixez in pozitia deja decisa servoul pentru trapa.
Suportul este un cadru din liteplay de 6mm cu gusee din hard play de 6mm. Baza cadrului a fost profilata dupa profilul fuselajului pentru a se aseza perfect in pozitie. servoul ales este un 5645 MG de la Hi Tec refolosit in care am incredere. Pentru suprafetele de comanda nu voi folosi nici un Hi Tec.
Toate asamblarile cu POXYPOL care este perfect pentru lipituri mici din punctul de vedere al timpului de intarire.
Fisier atasat  DOOR SERVO SUPPORT 1.jpg (29.27K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  DOOR SERVO SUPPORT 2.jpg (26.03K)
Number of downloads: 24
Fisier atasat  DOOR SERVO IN FUSE 1.jpg (41.45K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  DOOR SERVO IN FUSE 2.jpg (39.17K)
Number of downloads: 31
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#28 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 December 2016 - 08:50 AM

In acest week end am mai progresat un pic:
- am instalat trapele trenului principal pe fuselaj. Trapa din dreapta este OK , cea din stanga are un profil putin diferit de ceea ce ar trebui sa fie. Deformarea s-a produs la lipirea celor doua jumatati.
- tijele de comanda , incrucisate , nu permit furci asa ca am utilizat clasicul cuplaj "Z"
- ca servouri am ales doua HiTec 5645 MG digitale
Fisier atasat  MAIN DOORS INSIDE 1.jpg (32.54K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  MAIN DOORS OUT.jpg (18.44K)
Number of downloads: 15
Fisier atasat  SERVO HATCH MAIN DOOR.jpg (24.67K)
Number of downloads: 15
...si suportul de servo de pe partea stanga instalat. Toate lipiturile cu POXYPOL.
Fisier atasat  MAIN DOORS INSIDE 2.jpg (35.98K)
Number of downloads: 19.
Printre picaturi am facut si inventarul instalatiei de lumini pentru a-mi face o idee despre cum va trebui sa le "indes" pe capetele de aripi si coada. Datorita radiatoarelor voluminoase gabaritul fiecarei componente depaseste asteptarile cu toate ca kit-ul este small -S.
Toate LED-urile sunt de 4W.
- kit-ul:
Fisier atasat  LIGHT SET 1.jpg (27.04K)
Number of downloads: 18
- lampile de navigatie (verde &rosu) cu dispersoarele aferente.
Fisier atasat  SIDE NAVIGATION.jpg (33.32K)
Number of downloads: 19
- Beacon-ul dorsal, lampa de coada (alb cald) si controlerul instalatiei
Fisier atasat  CONTROLER BEACON TAIL.jpg (30.75K)
Number of downloads: 19
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#29 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 December 2016 - 09:25 AM

Ieri dupa proba cu cele doua servo ale trapelor trenului central am constatat ca partea de jos a fuselajului este extrem de flexibila. Uitandu-ma atent la diferentele dintre FB original si CC models am constatat ca zona la FB este intarita cu FC. La o scurta analiza a solicitarilor posibile intre F4 si F5 am constatat ca zona are deschideri foarte mari (capacul de acces si golurile de la trapele trenului principal) , eforturile intre fuselajul frontal si cel posterior fiind preluate de cele doua cadre F4 si F5 unite cu suportii de turbina. In rest coaja este subtire si foarte elastica.
Asa arata inainte de renforcare. Portiunea acoperita cu FC este tot adaugata de mine
Fisier atasat  BEFORE REINFORCEMENT.jpg (30.92K)
Number of downloads: 19
Am analizat si filmuletul de la : http://youtu.be/VktVmn2QlHY impreuna cu constatarile ghnionistului proprietar si astfel m-am decis pentru :
- intarirea zonei centrale cu 4 straturi de unidirectional panglica de 60g/m2 pentru a forma un soi de lonjeron
- realizarea unui cadru intre cele doua suporturi de servo , din FC de 180g/m2 (un mic patrat laminat intre doua straturi de unidirectional
Fisier atasat  AFTER REINFORCEMENT.jpg (39.82K)
Number of downloads: 14
- laminarea unor panglici de unidirectional de 60g/m2 intre F4 si F5
Fisier atasat  SIDE REINFORCEMENT 1.jpg (32.02K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  SIDE REINFORCEMENT 2.jpg (32.54K)
Number of downloads: 17

Aceasta postare a fost editata de comnean: 20 December 2016 - 09:26 AM

MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#30 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 December 2016 - 10:07 AM

Am finalizat trapele trenului si am instalat servourile aferente. Din pacate trapele nu au chiar profilul exterior care trebuie dar nu le voi taia ca sa le schimb curbura. Probabil au fost deformate la lipirea celor doua jumatati.
Fisier atasat  MAIN DOORS & SERVO INSTALLED - CLOSED.jpg (41.22K)
Number of downloads: 18
Pentru ca nu m-am decis asupra modului in care voi monta servo-ul de directie si nici asupra amplasariim-am decis sa asamblez luminile de navigatie pe "containerele" din capatul aripilor.
Intai am taiat "lampa" originala:
Fisier atasat  SIDE BOOM COMPARISON.jpg (30.75K)
Number of downloads: 12
Fisier atasat  RH SIDE BOOM CUT 1.jpg (24.39K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  RH SIDE BOOM CUT 2.jpg (25.63K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  RH SIDE BOOM CUT.jpg (15.12K)
Number of downloads: 9
Deliberat am lasat un umar de jur imprejurul lampii pentru a forma un suport pentru lampa care trebuia lipita. In plus nu este recomandat sa tai prea mult din radiator, LED-ul fiind de 4W.
Fisier atasat  NAVI LAMP GREEN BEFORE CUT.jpg (24.9K)
Number of downloads: 10
In treacat fie spus este necesara multa grija la taierea "containerului" materialul este foarte fragil si subtire.
Lampa am lipit-o discret intr-un punct cu cyanocrilat mediu :
Fisier atasat  NAVI LAMP RH GLUED.jpg (20.93K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  NAVI LAMP RH WITH EXTENSION.jpg (21.13K)
Number of downloads: 10
Dispersorul frontal a fost lipit ulterior cu rasina de 10 min transparenta si foarte tixotropica.
Am format , de jur imprejurul ansamblului de dispersoare un cordon de rasina , aplicat in doua straturi cu intarire intre aplicari, Ulterior "rama" va fi conturata cu gri si gata....
Fisier atasat  Picture1.jpg (17.05K)
Number of downloads: 17
Pana in prezent nu am fost incantat de calitatea materialelor utilizate la fuselaj si la "containere" . Diferente este clara intre FB si Tomahawk Design sau Aviation Design sau Sky Master. Primele doua practica preturi cu 75% mai mari la aceeasi scara de ARF-uri dar calitatea , materialele si grija pentru detalii este foarte buna.Folosesc Airex si Carbon si rasini de aviatie. Sky master este net mai sus decat FB la un pret comparabil dar nu are structuri optimizate din punct de vedere greutate. Composite ARF se situeaza deasupra FB dar aproape de Sky Master. Asta e....
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro