Va salut!
Am un motor MVVS de 35cc din prima generatie.
Din cate observ bujia este un BRISK UR 17, cu ce as putea inlocui si de unde as putea comanda de la noi ? Se pare ca nu e asa populara ca altele des folosite la DLE de exemplu.
Alta problema este ca am stricat fisa la aprindere si am comandat una noua de la RCEXL , dar m-ar interesa daca pot adapta o fisa cu cablu la cea originala.
Revin cu o impresie dupa ce-l pornesc !
Pagina 1 din 1
MVVS 35cc
#4
Postat 09 November 2016 - 01:29 PM
Mi-a ajuns aprinderea noua si cred ca voi folosi senzorul vechi (nu vad care ar fi problema).
La MVVS senzorul se prinde cu suruburi intr-un loc fix cu un suport de aluminiu ... senzorul de la RCEXL este un mic tranzistor si un manson de plastic care vine prins cu acel colier negru.... Deci trebuie sa o rezolv cumva sa fie ok.
Legat de bujie daca nu gasesc la noi, singura solutie este sa fac o comanda.
La MVVS senzorul se prinde cu suruburi intr-un loc fix cu un suport de aluminiu ... senzorul de la RCEXL este un mic tranzistor si un manson de plastic care vine prins cu acel colier negru.... Deci trebuie sa o rezolv cumva sa fie ok.
Legat de bujie daca nu gasesc la noi, singura solutie este sa fac o comanda.
#5
Postat 12 November 2016 - 03:09 PM
Pana la urma merg pe aprinderea noua cu tot cu senzor care a intrat aproape la fix in suportul de aluminiu celui vechi. Cu niste masuratori empirice, am dat motorul peste cap si magnetul ajunge in dreptul senzorului cam la un grad dupa punctul superior (trece un pic de punct).... posibil sa functioneze ok fara reglaje.
O mare problema pe care o aveam , capota nu se inchidea complet din cauza pipei la bujie , dar am rezolvat impingand la maxim pipa pana s-a distantat un pic tablele :rofl: dar sta fix si nu par a fi probleme (se siguranteaza si cu un surub imbus).
Daca vremea e ok, saptamana viitoare ii dau la pala.
O mare problema pe care o aveam , capota nu se inchidea complet din cauza pipei la bujie , dar am rezolvat impingand la maxim pipa pana s-a distantat un pic tablele :rofl: dar sta fix si nu par a fi probleme (se siguranteaza si cu un surub imbus).
Daca vremea e ok, saptamana viitoare ii dau la pala.
#6
Postat 16 November 2016 - 06:33 PM
A pornit intr-un final, greu si cu avans reglat la ochi , dar cu ajutorul lui Mugurel am reusit ceva.... Urmeaza fine tunning :)
https://www.youtube....h?v=MBOTOMSXVqs
Ma cam deranjeaza acel tacanit din biela (un mic joc ) care se simpte la mana ... o fi pe duca motorul ?
https://www.youtube....h?v=MBOTOMSXVqs
Ma cam deranjeaza acel tacanit din biela (un mic joc ) care se simpte la mana ... o fi pe duca motorul ?
#7
Postat 20 November 2016 - 10:25 PM
Se pare ca pana la urma motorul este de 26 cc si nu de 35 cum banuiam...
Un video mai recent, este setat standard din carburator dar pare a fi ok.
https://www.youtube....h?v=MIgisMK01aY
Acum optiunile imi sunt limitate pentru a echipa macheta si tind catre un SuperTigre 2300 pe nitro pe care il am deja....
Un video mai recent, este setat standard din carburator dar pare a fi ok.
https://www.youtube....h?v=MIgisMK01aY
Acum optiunile imi sunt limitate pentru a echipa macheta si tind catre un SuperTigre 2300 pe nitro pe care il am deja....
Arata acest topic
Pagina 1 din 1