Quanum Nova - Probleme cu receptia
#1
Postat 04 November 2016 - 08:34 PM
Receptia cred eu se face cu intarziere, pentru ca de la miscarea stickului la comanda aparatului trec 1-3sec.
Am recalibrat transmiterul si nimic.
Trebuie sa specific, ca fostul proprietar a facut o modificare in interior, a marit spatiul ptr baterie introducand 4 distantiere de plastic care au inaltat piciarele existente pe care era dispusa placa electronica.
Modificarea am vazut-o si eu pe Youtube.
Ce-i de facut? M-a poate ajuta cineva ?
#2
Postat 04 November 2016 - 09:00 PM
#3
Postat 05 November 2016 - 08:33 AM
#4
Postat 05 November 2016 - 08:54 AM
La multicoptere nu se face nici o "calibrare" la statie, trim-urile la zero toate, trimarea de zbor level se face din accelerometre.
#5
Postat 08 November 2016 - 09:10 PM
In interior sau afara la camp ptr a avea acces si la sateliti ?
#6
Postat 08 November 2016 - 09:25 PM
incepi cu calibrarea statiei
ai un pic de citit, incepi cam de pe aici:
http://ardupilot.org...g-hardware.html
#8
Postat 18 November 2016 - 08:28 PM
Am calibrat radiocomanda si nimic.
Ledul de bind dupa drona sta aprins dupa pornirea radiocomenzii.
#9
Postat 20 November 2016 - 07:08 AM
Am vizionat nenumarate filmulete pe Youtube dar nu a dat rezultat.
#10
Postat 20 November 2016 - 09:18 AM
#11
Postat 21 November 2016 - 01:13 AM
#12
Postat 21 November 2016 - 07:57 AM
Altfel nu prea vad rostul calibrarii, care de fapt este o scanare a limitelor fiecarui canal, ca sa stie APM-ul la ce sa se astepte in zbor... e de fapt calibrare a apm-ului pe statia respectiva, nu se calibreaza nimic la statie.
Si problema cu nearmarea apare de regula cand dupa calibrare se umbla la EPA, subtrim sau trim-uri, ducand valorile in alte domenii decat cele descoperite la calibrare.
#13
Postat 21 November 2016 - 07:02 PM
#14
Postat 22 November 2016 - 08:47 AM
#15
Postat 22 November 2016 - 03:58 PM
La final fa si calibrarea interferentelor de la motor.Daca nu te descurci iti spun eu unde sa vizionezi chestia asta in Mission Planner
Ce varianta de APM are in burta domnul Nova?
Aceasta postare a fost editata de cristirusu70: 22 November 2016 - 04:00 PM
#16
Postat 23 November 2016 - 08:06 AM
#17
Postat 23 November 2016 - 08:25 AM
De asta e recomandat sa incerci o decolare mai in forta, uramta de o oprirea la o inaltime confortabila, sa zicem la nivelul ochilor.
Prima incercare de decolare ar trebui sa o faci cam cum am povestit aici, postul #35:
http://www.rhcforum....858#entry785858
#18
Postat 23 November 2016 - 09:14 AM
Asta e un capitol al dracu de sensibil,mi a luat multe ore de lectura si filmulete pe youtube si tot nu sunt 100% convins ca am inteles exact procedura de setre a parametrilor.
Acolo cred ca este buba.
#19
Postat 23 November 2016 - 09:58 AM
FC de azi s-au maturizat destul ca sa zboare rezonabil o platforma standard 330-450 la 1 kg cu valorile default.
Experienta mea cu APM zice ca daca dai P-ul pe rate un pic mai jos decat valoare default zboara multumitor din prima fara sa mai umblii la nimic altceva.
In filmul la care am dat link mai sus era un APM virgin, totul pe default.
Nu vad cum oricare din valorile PID ar putea provoca rasturnare din start, trebuie sa ajunga intai in aer ca sa oscileze... :unsure:
La rasturnare poti ajunge foarte usor daca nu ai curaj la decolare, ridici prea timid turatia, in momentul desprinderii este suficient ca o buruiana sa agatze trenul de aterizare si gata.
Daca mai este si supramotorizat, este reteta perfecta.
Decolarile alea slo motion care le vedeti la unii pro sunt facute cu platforme supraincarcate, care au hover chiar la 70% din mansa.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 November 2016 - 10:01 AM
#20
Postat 30 November 2016 - 05:50 PM
Va dau de veste ce am facut. O seara buna !
#21
Postat 04 December 2016 - 09:47 AM
#22
Postat 04 December 2016 - 11:09 AM
Defineste greu de controlat... :unsure:
#23
Postat 04 December 2016 - 06:35 PM
A executat o curba spre mine si la eliberarea stickului pe pozitia de mijloc ar fi trebuit sa franeze si sa ramana la altitudinea la care se afla.
A continuat miscarea pana ce am tras de stick in directia opusa si s-a oprit si am adus quadul jos.
Specific, vantul era moderat eram pe stadion .In modul manual l-am tinut foarte bine si a raspuns la comenzi bine. (zic eu...)
#24
Postat 04 December 2016 - 07:49 PM
Ce numesti manual este de fapt Stabilize... iar ce numesti Stabilize este Acro
Imprevizibilitatea miscarilor... e posibil ca in modul Acro sa fi programat/bifat din greseala si un Simple Mode :D
#25
Postat 04 December 2016 - 09:08 PM
rimburelu, la 04 December 2016 - 06:35 PM, a spus:
ma bag si eu in seama, sper sa nu te superi :)
statie nova.jpg (101.84K)
Number of downloads: 6
eticheta.jpg (53.36K)
Number of downloads: 6
- atentie la statie switch-ul "B" este in stanga iar "A" este in dreapta - o cunostinta vesnic confunda si din cauza asta comenzile erau proaste!
- apoi vezi si eticheta cu setarile la switch - una este 0-1 si alta 1-0 = deci pentru stabil mode este 0 la B si 1 la A!
- daca nici asta nu este problema atunci vezi aici -- mai ales de la 6:05 incolo -- se face la urma si de cate ori este nevoie: https://www.youtube....h?v=RglcZndNhlM este la cx, dar cred ca si la nova este valabil! calibrarile se fac unde nu sunt interferente prea multe :)
multa bafta!!!
#26
Postat 04 December 2016 - 10:05 PM