Modelism - RHC Forum: RCM Telemaster 72 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

RCM Telemaster 72 Fratele cel mare

#1 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 03 November 2016 - 06:30 AM

Dintr-odata biroul a devenit foarte foarte mic.

Pentru ca dupa mai bine de 3 ani, micul telemaster inca ma surprinde cat de bine zboara, m-am decis sa-i fac un fratior, mai mare, mai zgomotos dar care va zbura la fel de bine.

Short kit-ul a fost decupat laser iar restul de materiale le-am adunat eu. Practic va fi Senior Telemaster miscorat cu 25%, astfel ajungand la cei 72 de inch anvergura, in loc de 95. Cel mare ar fi fost mult prea mare de construit si transportat. Si asa am emotii, dar vedem.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC04269.JPG
  • Imagine atasata: DSC04270.JPG
  • Imagine atasata: DSC04271.JPG
  • Imagine atasata: DSC04272.JPG
  • Imagine atasata: telemaster.jpg
  • Imagine atasata: Untitled.jpg

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 03 November 2016 - 06:30 AM

0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 November 2016 - 01:12 PM

Da, un model frumos. Un adevarat clasic. Felicitari.
Asa redus, este cat un Telemaster 40. Stii, acest model are o singura meteahna: nu vrea sa aterizeze. Daca ai campul mare, nu-i nici o problema.
Felicitari mestere.

PS. Vezi ca este pe aici povestea lui Telemache 40.
0

#3 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 03 November 2016 - 10:11 PM

Asa este. Am vrut și eu un kit de 40 dar cei de la HobbyExpress (fostul HobbyLobby) mi-au spus ca sunt în mijloc de schimbat furnizorul de kituri si 40-urile nu vor apărea în stoc prea curând.

Cred ca am văzut poze cu Telemache 40 pe Facebook. Trebuie sa caut si topicul pe aici.
0

#4 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 05 November 2016 - 09:43 PM

Ne-am apucat de panoul de foc.

Trebuie sa folosesc suportul de metal. E specificat de producatorul motorasului, motivul fiind ca lucreaza ca si radiator. Mai trebuie sa decupez zona hasurata pentru corpul carburatorului si sa vad pe unde va trece comanda pentru gaz. Toate astea le-as face inainte sa-l lipesc de fuselaj (trebuie lipit inainte sa unesc cele doua jumatati)



Am descoperit un utilaj nou, 'balsa stripper', nu stiu daca are si alta denumire. Functioneaza bine, voi avea baghete mult mai consistente in loc de cele individuale cumparate din magazin.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC04273.JPG
  • Imagine atasata: DSC04274.JPG

0

#5 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 06 November 2016 - 07:12 AM

Momentul magic, cum ii place lui Dan sa spuna, cand infigi primul ac :)


Trebuie sa gasesc ceva solutie alternativa pe post de greutati in timpul constructiei. Pietre de ascutit nu am iar cutia de munitie e cam mare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_7990.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7991.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7992.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7993.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7994.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 06 November 2016 - 07:12 AM

0

#6 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 06 November 2016 - 09:36 AM

Gata, ultimele poze pe azi. Mic detaliu din coada.
Maine cealalta parte a fuselajului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_7995.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7996.JPG

0

#7 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 06 November 2016 - 03:55 PM

Pe post de greutăți poti utiliza saculeti cu nisip. Spor la treaba.
Sultan Eduard
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 November 2016 - 05:40 PM

Cutia de munitii este varianta americana a greutatilor.
Pietrele de ascutit se gaseau la Dollarama. A fost o solutie excelenta. Acum au disparut. Se mai gasesc la magazinele mari, dar sunt in jur de 10 cad...nu merita.
Tot de la Dollarama si tot din ciclul "fuse si se duse" au fost si greutatile pentru exercitii fizice.
Mosii nostri foloseau ciorapi unpluti cu nisip. Este solutia suprema, precum masa de biliard pe post de masa de lucru. Sunt cei mai buni deoarece se muleaza pe suprafete si exercita o presiune constanta. Varianta moderna, bineinteles mai proasta, este sa umpli pungulite din plastic cu nisip si sa le lipesti la cald.
Este un model superb, un clasic cum mai gasesti doar la SIG. Cu solutii uitate de "avansatii'' de astazi, gen ampenaj portant.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 November 2016 - 05:41 PM

0

#9 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 07 November 2016 - 08:58 AM

Incet incet.

Am suprapus cele doua parti de fuselaj sa fie sigur ca toate se aliniaza cum trebuie.



Un mic pont pe care l-am invatat intr-un domeniu complet diferit dar care se aplica bine aici si poate ajuta pe cineva. Hartia abraziva se curata foarte bine cu guma de sters. Nu trebuie frecat mult si se va duce tot praful de balsa din adancurile ei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_7997.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7998.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7999.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8000.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8001.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8003.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8004.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8005.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8006.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8008.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 07 November 2016 - 08:58 AM

0

#10 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 08 November 2016 - 09:08 AM

Nenea care mi-a decupat piesle mi-a spus de un punct slab a fuselajului de Senior Tele clasic si anume partea din fata a ampenajului. Am vazut poze cu mai multe rupte acolo. Ca sa eliminam problema, mi-a trimis 2 piese de placaj subtire (0.8mm) sa intaresc coada. Un avantaj bonus este ca asa imi va fi mult mai usor sa ajung la unghiul de incidenta corect al ampenajului orizontal.


Stiu, greutate adaugata in coada, sacrilegiu, se va multiplica de 4 ori in bot. Momentan nu imi fac probleme. Ma gandesc la un motoras destul de mare. Poate chiar si servourile le punem pe coada. Vedem.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8009.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8010.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 08 November 2016 - 09:13 AM

0

#11 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 November 2016 - 09:16 AM

Maine imbinam fuselajul. Sper sa fie drept. Trebuie!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8011.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8012.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8013.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 09 November 2016 - 09:17 AM

0

#12 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2016 - 11:03 AM

Bine Victoras,


te misti, ce nu-mi place e sistemul de constructie fragil, dupa mine de la bot spre spate und se termina balsa . Doar 2 baghete pe laterala lipte mai lung celelalte lipite cap in cap cu balsa?

Asa era si original sau cel care a taiat l-a modificat pentru a taia mai usor?

Bafta

Ciao Sorin
0

#13 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 November 2016 - 06:06 PM

Nu a fost modificat nimic de la planul original. Ba chiar a mai adaugat piese, pentru intarit coada si pentru prins aripa in suruburi in loc de gume. Baghetele care sunt lipite cap in cap de sectiunea din fata vin toate dublate, nu am lipit inca tot ce trebuie.

In schimb si eu imi fac griji cu parte din fata a fuselajului. Practic panoul de foc e prins numai de balsa dupa planuri. Daca l-as fi facut electric era ok, cel putin pentru baghetele lungi am ales balsa mai rigid.

Inainte sa imbin fuselajul ma mai gandesc cum sa intaresc un pic botul, mai ales ca motorasul va fi in 4 timpi, prefer sa fie sigur ca rezista la vibratii chiar daca ridic un pic greutatea totala. Ar merge cred ca niste baghete de lemn tare prinse prin panoul de foc, pe interior pe laterale pana mai in spate un pic.



Daca ai timp, arunca te rog un ochi pe planuri, orice sfat e binevenit. De aici le-am printat: http://www.outerzone...ter_oz5044.pdf.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8014.JPG

0

#14 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 November 2016 - 07:25 PM

Telemasterul zboara de zeci de ani. L-am avut pe cel de .40, iar un amic pe cel mai mare. Ambele cu motoare termice. Nu are, decat, un bai: nu vrea sa aterizeze. In rest este un viis.

PS. Aruncati un ochi si aici, daca vreti:
http://www.rhcforum....-telemaster-40/
0

#15 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2016 - 08:47 PM

Victoras,

Daca monsieur Dan zice ca e ok asa sa fie.
Io care sunt mai carcotas as fi facut putin altfel, era la fel de greu dar ceva mai rezistent insa poate ceva mai complex de construit
Pe siteul care l-ai dat nu se poate intra, ceva nu e in regula.
Am vazut la Dan ca fuselajul mai are o dublura de balsa din fata panouui parafoc spre bot , e ok dar carcotas din fire ma intreb daca mai avea de la panoul parafoc in spate spre panoul din fata bordului de atac ceva dubluri ii strica si il ingreuna prea tare?Si ceva triunghiuri din spatele acestui panou spre coada?
Nu vreau sa contrazic pe altii care au construit modelul.

Cu motor pe benzina nu stiu , vezi si tu daca au facut si altii si daca au modificat ceva la fuselaj.

Bafta.

Ciao Sorin
0

#16 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 November 2016 - 10:16 PM

Ma scuzati, nu am verificat linkul dupa ce l-am copiat: http://www.outerzone...ster_oz5044.pdf (trebuie deschis direct de aici, nu merge copiat si pus de mana in alta pagina)


Mergem conform planului dar mai pun si ceva intarituri dupa panoul de foc.

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 09 November 2016 - 10:17 PM

0

#17 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 November 2016 - 12:17 AM

M-am framantat o zi intreaga sa ma decid cum imbin fuselajul sa fie sigur ca iese drept. Gata, nu ne mai lungim atata.

La bot am dublat conform planului cu balsa dar am pus si ceva bucati de lemn tare. La fel si dupa panoul de foc pana la urmatorul panou. Punem si triunghi dar mai incolo.




Incep sa ma gandesc la trenul de aterizare. Nu l-as face din sarma si parca in loc de aluminiu, ar merge mai bine ceva din carbon. Sigur va arata bine si nu se va deforma.


PS: nu e greseala ca panoul de foc este un pic mai jos

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8015.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8016.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8017.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8018.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8019.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 11 November 2016 - 12:17 AM

0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 November 2016 - 03:14 AM

Ai incredere in vechea scoala. Un tren de carbon nu se deformeaza, doar se rupe. Un tren din sarma sau din aluminiu, bine dimensionat, absoarbe socurile normale. Daca gresim aterizarea, se indoaie, dar nu se rupe.
La Four Star am taiat cele doua aparatori...nu stiu cum sa le zic. Oricum nu fac mare lucru, dar, in schimb, ai acces la motor.
http://www.rhcforum....post__p__859822
http://www.rhcforum....post__p__866964

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 November 2016 - 03:18 AM

0

#19 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 November 2016 - 03:54 AM

Nu-i nimic decis inca. Depinde de unde gasesc sa cumpar ceva cat mai apropiat la dimensiuni de trenul din plan. Ar merge si aluminiu.

La bot vedem un pic mai incolo, cand prind motorasul prima data, sa vedem daca e nevoie de mai mult loc de access.
0

#20 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 November 2016 - 08:07 AM

Nu m-am putut abtine.



Dane, iti mai aduci aminte cat era de greu motorasul care l-ai avut in Telemache 40 si cum s-a echilibrat?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8021.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 11 November 2016 - 08:09 AM

0

#21 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 November 2016 - 02:05 PM

Era un .40 LA. Usurel. I-am pus o piulita grea din alama pentru a strange elicea. Zbura bine, dar in nici un caz, nu era greu de bot. De aceea am fost surprins sa aud ca vrei sa pui servo-uri in spate. Cred ca ai avea probleme.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 November 2016 - 02:08 PM

0

#22 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 November 2016 - 02:57 PM

Victoras,

fa si restul , aripa , ampenaj,tren de aterizare,montezi motorul dupa ce ai impanzit si atunci poti estima CG ul si montezi servourile si bateria in consecinta.Atunci nu ai cum sa gresesti.

Ce motor e ala ce il pui?

Bafta

Ciao Sorin
0

#23 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 November 2016 - 07:21 PM

Știu ca nu am cum să-l echilibrez de acuma dar un pic încep să-mi fac griji.
Motorașul asta îl aveam în dulap de ceva vreme și as vrea tare mult să-l pot folosi acuma. E mare și nu, în sensul ca producătorul îl recomanda ca și 'good fit' pentru avionase 40-60. E un Saito în 4 timpi de 13cc (.82) Este cam cu 200g mai greu ca un OS .40LA. Pe de alta parte mai economisesc din greutate la rezervor, aparent cu 100ml zboară cam 20 min.

Vedem mai încolo. Dacă nicicum nu se va putea, cumpărăm altceva. Nu vreau sa ajung în situația sa adaug greutate la coada.
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 November 2016 - 05:24 AM

Cam asa ceva ii adaugasem:
http://www3.towerhob...?&I=LXK243&P=ML
si mai vroia.
Nu cred ca vei avea probleme. Eu credeam ca este cu benzina. Daca este cu metanol, as pune servo-ul de gaz langa motor.
Inca nu am avut un model sa ceara plumb in spate.
0

#25 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 12 November 2016 - 06:50 AM

Este varianta cu benzina. Modulul de aprindere e mic si usor. Rezervorul va fi la fel, mic, de 4oz ajunge.
In fata langa motor nu mai e loc de un servo. Fie imediat dupa panoul de foc pe langa rezervor sau mai in spate. Trebuie sa studiez un pic cum fac legatura de la gaz la sevo. Exista ceva conectori speciali?
Presupun ca ar trebui sa evit tija metalica si sa fac cumva sa reduca vibratiile transmise.

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 12 November 2016 - 06:51 AM

0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 November 2016 - 11:30 PM

Daca-i cu benzine, se zice, ca servo-ul trebuie sa fie la un picior distanta. Daca bratul de la carburator are arc, atunci, iti recomand sa pui doar o tija din plastic. Nu mai ai nevoie si de tub. Avantajul ar fi ca nu fortezi nimic daca reglezi cursa prea mult la inchidere, Pur si simplu se indoie tija. Asa am facut la ultimele doua modele.
http://www.rhcforum....post__p__842430
http://www.rhcforum....post__p__866964

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 November 2016 - 11:32 PM

0

#27 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 13 November 2016 - 07:30 AM

Nu are arc. Bratul de pe carburator e din ceva plastic. M-am mirat si eu, eram convins ca e metal.

Solutia ta de la four-star cu legatura 'indirecta' este din cauza pozitionarii carburatorului si pentru ca are arc? Are si alte avantaje sa fie asa?





Ne-am mai miscat cu fuselajul. Am lipit placajul penru tren si dublari/triughiuri in zona. Cel mai probabil voi regreta ca nu am facut gaurile pentru tren inainte dar inca nu l-am comandat.

Este suficient sa 'vopsesc' partea din fata cu epoxy? Ma refer la panoul de foc si zona rezervorului. Tratez si exteriorul in fata sa nu ajunga ulei/combustibil pe sub folie? Merge sa folosesc epoxy de 30 min diluat cu un pic de alcool?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_8022.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8023.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8024.JPG
  • Imagine atasata: IMG_8025.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 13 November 2016 - 07:30 AM

0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2016 - 07:46 AM

Este solutia clasica pentru motoarele in patru timpi cu carburatorul in spate. M-am framantat mult pana m-am hotarat ce si cum.
Despre vopsit. Las placajul neacoperit unde va fi folia:
http://www.rhcforum....post__p__859822
Pe placaj dau cu Balsarite. Dupa infoliere mai dau un strat de epoxi peste folie in zona de tranzitie. Iti recomand calduros epoxi fluid:
http://www3.towerhob...p?&I=LXCX58&P=7
0

#29 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 13 November 2016 - 08:00 AM

Multumesc, asa facem.

Chiar ma gandeam cum se va alinia legatura la carburator fiind in spate si destul de sus. Ar iesi tija prin capota. Cu bratul indirect totul se va alinia. Presupun ca se gaseste set de conectori, nu trebuie sa bricolez unul.

Trebuie sa fac comanda de maruntisuri. Rezervor, furtunase, conectori (mi-au placut legaturile ball-link pentru suprafetele de comanda), servouri, tren de dur-al, gasesc mai toate la tower. Oare uit ceva? Rotita din coada, ...sa vad pe ce sistem mergem.

Pentru infoliat, recomanzi un anume tip de folie? Stiu exact cum va arata, va fi la fel ca si Telemasterul cel mic, rosu si alb. Va fi maxim de haios sa-i vedem unul langa celalalt.
0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2016 - 09:17 PM

Asta-i minunea:
http://www3.towerhob...p?&I=LXD939&P=7
Eu am folosi MonoKote.
UltraCote ar fi mai bun, dar nu-mi place ca folia de protectie este o hartie nelipita si nu prea poti pastra bucatile ramase. Poate sunt, doar, pitici.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 November 2016 - 09:21 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro