Pagina 1 din 1
MRT Touring Open Sala de sport Antilopa
#1
Postat 27 September 2016 - 04:45 PM
Concursurile se vor tine in datele de:
Open 1- 22-10-2016
Open 2- 12-11-2016 Link Inscriere
Open 3- 10-12-2016 Link Inscriere
Open 4- 21-01-2017 Link Inscriere
Open 5- 4-03-2017 Link Inscriere
Nu este necesara inscrierea in club sau federatie, este un concurs deschis pentru posesorii de automodele Electrice Touring Onroad 1/10 190mm.
Concursurile se vor desfasura in Sala de sport Antilopa Șoseaua Gării Cățelu 4, București.
Pista se monteaza in fiecare Vineri inaintea concursului, orice ajutor la montarea pistei este binevenit.
Organizatori: Club Motorsport Racing Team
Parteneri: www.autorc.ro
Clase de participare.
Touring Modified
Touring Stock
Touring Hobby/Fun
TAXA PARTICIPARE :
Stock13.5T : 80,00lei
Modified : 80,00 lei.
Hobby: 50,00 lei
Taxa Inchiriere Transponder 30.00lei.
Touring Stock+Touring Mod-Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
ORAR
Sambata 8:00AM-20:00PM Antrenamente libere, calificari, finale.
Orarul poate fi modificat in functie de numarul de participanti
Procedura de Cursa
Pista este deschisa incepand cu ora 8:00 pentru antrenamente libere pana la ora 9:00
Calificari-5 runde de calificare de cate 5 minute. Suma celor mai bune 2 runde va determina pozitia de calificare pentru finale.
Finale-cele mai bune 2 din 3 runde vor puncta pentru clasamentul final.
Touring Modified
Acumulatori:Li-Po 2S 7.4V (Hardacase-Carcasa rigida)
Acumulatorii LiPo trebuiesc incarcati in saci de incarcare speciali
Tensiunea maxima permisa: 8.40 V
Aditivi:
Se pot folosii doar aditivi speciali nemirositori.
Caroserii:
190mm 4-usi sedan touring disponibile in comert.
Modelul:
Latime maxima fara caroserie = 190 mm
Latime maxima cu caroserie = 200 mm
Inaltime minima cu caroserie = 115 mm
Greutate minima = 1350 grame incluzand transponder personal.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
Touring Stock
Acumulatori:Li-Po 2S 7.4V (Hardacase-Carcasa rigida). Acumulatorii LiPo trebuiesc incarcati in saci de incarcare speciali
Tensiunea maxima permisa: 8.40 V
Aditivi:
Se pot folosii doar aditivi speciali nemirositori.
Caroserii:
190mm 4-usi sedan disponibile in comert.
Modelul:
Latime maxima fara caroserie = 190 mm
Latime maxima cu caroserie = 200 mm
Inaltime minima cu caroserie = 115 mm
Greutate minima = 1350 grame incluzand transponder personal.
Reguli pentru motoare:
Motoare 13.5T Stock Spec EFRA Aproved (http://news.efra.ws/...20v6%20pdf2.pdf ) . Timingul motor poate fi modificat.
Raport Impus: 5.0
Variatorul Pro-Stock:Variatorul trebuie sa fie trecut in modul Blinky (0 boost/0 timing profile) si sa fie vizibil profilul.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
Touring Hobby/Fun.
Automodele 1/10 OnRoad indifernet de sasiu atat timp cat este sasiu de plastic. Nu se accepta automodele cu sasiu de carbon sau textolit.
Orice tip de motor/variator.Piloti care au mai participat la alte concursuri nu pot folosi motoare mai puternice de 13.5T sau accepta recomandarile organizatorului pentru reducerea vitezei din radiocomanda.
Orice tip de acumulator 7.2v Ni-Mh sau 7.4v Li-Po 2S (in cazul acumulatorilor Li-Po neaparat carcasa rigida)
Orice tip de radiocomandă.
Orice tip de servomecanism.
Roti de Hobby, nu jante pline sau cauciucuri slick. Jante spitate sau cu model si cauciucuri cu profil.
NU caroserii de competitie aerodinamice
Greutate minima 1350g.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Clasa deschisa pentru toata lumea!
Orice neregula neintelegere a regulamantului, parere opinie se poate confirma/raporta la adresa de mail.
florin.popescu@autorc.ro
Open 1- 22-10-2016
Open 2- 12-11-2016 Link Inscriere
Open 3- 10-12-2016 Link Inscriere
Open 4- 21-01-2017 Link Inscriere
Open 5- 4-03-2017 Link Inscriere
Nu este necesara inscrierea in club sau federatie, este un concurs deschis pentru posesorii de automodele Electrice Touring Onroad 1/10 190mm.
Concursurile se vor desfasura in Sala de sport Antilopa Șoseaua Gării Cățelu 4, București.
Pista se monteaza in fiecare Vineri inaintea concursului, orice ajutor la montarea pistei este binevenit.
Organizatori: Club Motorsport Racing Team
Parteneri: www.autorc.ro
Clase de participare.
Touring Modified
Touring Stock
Touring Hobby/Fun
TAXA PARTICIPARE :
Stock13.5T : 80,00lei
Modified : 80,00 lei.
Hobby: 50,00 lei
Taxa Inchiriere Transponder 30.00lei.
Touring Stock+Touring Mod-Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
ORAR
Sambata 8:00AM-20:00PM Antrenamente libere, calificari, finale.
Orarul poate fi modificat in functie de numarul de participanti
Procedura de Cursa
Pista este deschisa incepand cu ora 8:00 pentru antrenamente libere pana la ora 9:00
Calificari-5 runde de calificare de cate 5 minute. Suma celor mai bune 2 runde va determina pozitia de calificare pentru finale.
Finale-cele mai bune 2 din 3 runde vor puncta pentru clasamentul final.
Touring Modified
Acumulatori:Li-Po 2S 7.4V (Hardacase-Carcasa rigida)
Acumulatorii LiPo trebuiesc incarcati in saci de incarcare speciali
Tensiunea maxima permisa: 8.40 V
Aditivi:
Se pot folosii doar aditivi speciali nemirositori.
Caroserii:
190mm 4-usi sedan touring disponibile in comert.
Modelul:
Latime maxima fara caroserie = 190 mm
Latime maxima cu caroserie = 200 mm
Inaltime minima cu caroserie = 115 mm
Greutate minima = 1350 grame incluzand transponder personal.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
Touring Stock
Acumulatori:Li-Po 2S 7.4V (Hardacase-Carcasa rigida). Acumulatorii LiPo trebuiesc incarcati in saci de incarcare speciali
Tensiunea maxima permisa: 8.40 V
Aditivi:
Se pot folosii doar aditivi speciali nemirositori.
Caroserii:
190mm 4-usi sedan disponibile in comert.
Modelul:
Latime maxima fara caroserie = 190 mm
Latime maxima cu caroserie = 200 mm
Inaltime minima cu caroserie = 115 mm
Greutate minima = 1350 grame incluzand transponder personal.
Reguli pentru motoare:
Motoare 13.5T Stock Spec EFRA Aproved (http://news.efra.ws/...20v6%20pdf2.pdf ) . Timingul motor poate fi modificat.
Raport Impus: 5.0
Variatorul Pro-Stock:Variatorul trebuie sa fie trecut in modul Blinky (0 boost/0 timing profile) si sa fie vizibil profilul.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Cauciucuri impuse LRP CPX V2 110.00lei(set 4 bucati) Se pot folosi in continuare cauciucuri din primavara cu marcajul “16”
Touring Hobby/Fun.
Automodele 1/10 OnRoad indifernet de sasiu atat timp cat este sasiu de plastic. Nu se accepta automodele cu sasiu de carbon sau textolit.
Orice tip de motor/variator.Piloti care au mai participat la alte concursuri nu pot folosi motoare mai puternice de 13.5T sau accepta recomandarile organizatorului pentru reducerea vitezei din radiocomanda.
Orice tip de acumulator 7.2v Ni-Mh sau 7.4v Li-Po 2S (in cazul acumulatorilor Li-Po neaparat carcasa rigida)
Orice tip de radiocomandă.
Orice tip de servomecanism.
Roti de Hobby, nu jante pline sau cauciucuri slick. Jante spitate sau cu model si cauciucuri cu profil.
NU caroserii de competitie aerodinamice
Greutate minima 1350g.
Garda la sol a modelului trebuie sa fie de minim 5mm.
Clasa deschisa pentru toata lumea!
Orice neregula neintelegere a regulamantului, parere opinie se poate confirma/raporta la adresa de mail.
florin.popescu@autorc.ro
#2
Postat 27 September 2016 - 06:40 PM
Evident, excelenta initiativa.
De ce nu mergem pe varianta unui campionat, cu clasament si puncte?
Cred ca este mai interesanta o astfel de abordare, mareste prezenta sau cel putin creaza o constanta.
Este doar o idee. Tratati-o ca atare.
De ce nu mergem pe varianta unui campionat, cu clasament si puncte?
Cred ca este mai interesanta o astfel de abordare, mareste prezenta sau cel putin creaza o constanta.
Este doar o idee. Tratati-o ca atare.
#3
Postat 28 September 2016 - 10:57 AM
Buna ideea. Se puncteaza 5 etape din 6 cu urmatorul punctaj. Este punctajul folosit de FRMD la Cupa Romaniei.
Loc Puncte
1 50
2 46
3 42
4 40
5 38
6 36
7 34
8 32
9 30
10 28
11 27
12 26
13 25
14 24
15 23
16 22
17 21
18 20
19 19
20 18
21 17
22 16
23 15
24 14
25 13
26 12
27 11
28 10
29 9
30 8
31 7
32 6
33 5
34 4
35 3
36 2
37 1
38 1
39 1
40 1
41 1
42 1
43 1
44 1
45 1
46 1
47 1
48 1
49 1
50 1
Loc Puncte
1 50
2 46
3 42
4 40
5 38
6 36
7 34
8 32
9 30
10 28
11 27
12 26
13 25
14 24
15 23
16 22
17 21
18 20
19 19
20 18
21 17
22 16
23 15
24 14
25 13
26 12
27 11
28 10
29 9
30 8
31 7
32 6
33 5
34 4
35 3
36 2
37 1
38 1
39 1
40 1
41 1
42 1
43 1
44 1
45 1
46 1
47 1
48 1
49 1
50 1
#5
Postat 17 October 2016 - 08:32 PM
Poate ar fi bine ca incepand cu concursul asta, sa ne apropiem cumva de normalitate si sa verificam voltajul si greutatea inainte de cursa.
Iarasi...este doar o parere.
Iarasi...este doar o parere.
#6
Postat 26 October 2016 - 01:42 AM
Frumoasa initiativa !
La clasa hobby se mai poate concura cu motor periat ? Daca da, atunci cate turns ? Am cu 14, 16 si 17. Raport de transmisie 8,2 : 1 sau mai rau (10 : 1 si 11 : 1).
Concret: automodel Tamiya TA-02 din 1992 cu sasiu din plastic, caroserie sedan 4 usi (Mercedes 190) si roti scale (cam coapte/rigide dupa 24 de ani) pe care le-as tine doar pt display dar am si slick-uri HPI, Sorex si Orion din anii 2000 - 2005 pe jante cu spite sau pline. Statie cu stick-uri, fara reglaje, in 40MHz, din 1992 si ea. In 2008 modelul mergea satisfacator ca demaraj dar cam greu de controlat, cu acumulator LiPo 1600 mAh de aero camuflat integral in box-ul pt baterie deci neaccidentabil dar autonomie maximum 5 minute. De atunci, sta si asteapta un prilej de a iesi la pista.
https://youtu.be/lywakPb3IIU
La clasa hobby se mai poate concura cu motor periat ? Daca da, atunci cate turns ? Am cu 14, 16 si 17. Raport de transmisie 8,2 : 1 sau mai rau (10 : 1 si 11 : 1).
Concret: automodel Tamiya TA-02 din 1992 cu sasiu din plastic, caroserie sedan 4 usi (Mercedes 190) si roti scale (cam coapte/rigide dupa 24 de ani) pe care le-as tine doar pt display dar am si slick-uri HPI, Sorex si Orion din anii 2000 - 2005 pe jante cu spite sau pline. Statie cu stick-uri, fara reglaje, in 40MHz, din 1992 si ea. In 2008 modelul mergea satisfacator ca demaraj dar cam greu de controlat, cu acumulator LiPo 1600 mAh de aero camuflat integral in box-ul pt baterie deci neaccidentabil dar autonomie maximum 5 minute. De atunci, sta si asteapta un prilej de a iesi la pista.
https://youtu.be/lywakPb3IIU
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 26 October 2016 - 01:44 AM
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#7
Postat 26 October 2016 - 07:48 AM
Orice tip de motor. Masina ta este conform Regulament hobby.
Recomand insa un alt acumulator. Mansa dureaza parca 6 min.
Recomand insa un alt acumulator. Mansa dureaza parca 6 min.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 26 October 2016 - 07:48 AM
#8
Postat 26 October 2016 - 08:51 AM
Din cate imi aduc aminte, chiar 7 minute
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
Arata acest topic
Pagina 1 din 1