Pitts Special S2-A 1/4 Scale
#31
Postat 16 November 2016 - 06:19 PM
Ma poate ajuta cineva cu o sursa de unde pot lua folie de 0.8 - 1mm ? dar sa fie pentru asa ceva ca m-am saturat sa tot incerc :pardon:
#32
Postat 16 November 2016 - 08:54 PM
Mai de mult peste 30 de ani , modelul mai exista cam harbuit dar mi-am propus sa-l refac
Prietenul meu Marta Dimitrie Eugen care l-a facut a fost de 3 ori campin national cu el . Era captiv cam 1250 mm anvergura cu HB 61 PDP
Bafta
Ciao Sorin
Fisiere atasate
-
IMG_20161116_203651.jpg (173.66K)
Number of downloads: 87 -
IMG_20161116_203651.jpg (173.66K)
Number of downloads: 87
#33
Postat 16 November 2016 - 09:19 PM
Iti recomand sa ocolesti koveralul si sa mergi pe SolarTex sau OraTex, mult mai ok si se poate vopsi fara probleme.
#36
Postat 22 November 2016 - 03:03 PM
Zippo, pai nu am scis eu clar: 0.8-1mm grosime? temperatura la care termoformez eu este de 100-120 g. asta ca sa se intanda frumos, curat.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#37
Postat 22 November 2016 - 07:19 PM
Diferenta dintre PET-A si PET-G este ca PET A se albeste dupa racire si nu este la fel de maleabil.
#38
Postat 22 November 2016 - 07:23 PM
Zippo, la 22 November 2016 - 07:19 PM, a spus:
Diferenta dintre PET-A si PET-G este ca PET A se albeste dupa racire si nu este la fel de maleabil.
Se lucreaza mai usor decat cu durofol? Pune o poza sa vad cum ti-a iesit :rolleyes:
#39
Postat 22 November 2016 - 08:21 PM
Fly, iti pot trimite o placa daca vrei, eu mi-am luat o foaie mare de 1x2 metri, nu dadeau mai putin si am stoc :)
#40
Postat 25 November 2016 - 03:41 PM
Zippo, la 22 November 2016 - 07:19 PM, a spus:
Diferenta dintre PET-A si PET-G este ca PET A se albeste dupa racire si nu este la fel de maleabil.
aha, ai luat de la Constantinescu. bravo, uitase-m de el.
petA se fol in industria publicitara, se fac fete de caseta luminoasa termoformata. de aia se albeste si dupa racire devine extrem de dur.
apropos, la ce pret ti-a dat pe mp?
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#42
Postat 25 November 2016 - 05:54 PM
Zippo, la 25 November 2016 - 05:13 PM, a spus:
aha, next time sa ceri minim 10% reducere. ii spui ca ai recomandare de la Evergreen :yahoo:
PS: vezi ca are si bucati mai mici decat foaie intreaga. depinde de dimensiunile de care ai nevoie!
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 25 November 2016 - 05:55 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#43
Postat 27 November 2016 - 09:14 AM
MVVS-ul meu vibreaza la anumite turatii destul de tare si mi-e frica sa nu se transmita catre model ... la o macheta unde sunt multe detalii riscul e cu atat mai mare sa se desprinda piese mici.
Pe bancul de teste , a vibrat destul de tare si marea problema este ca fisa de bujie imi poate lovi repetat in capota si o poate rupe... probabil ca am folosit un batiu flexibil cu motorul montat mult in fata si a permis sa fie mai elastic.
Unii spun ca este mai bine de a monta motorul rigid pe model pentru ca vibratiile rezultate de la puferi, pot rezona in model si fac mai rau... PARERI ?
La mine e cam nasol pentru ca trebuie sa prelungesc botul , motorul va fi prins cu 4 distantiere de aluminiu pe panoul de foc pentru a iesi axul unde trebuie.
#44
Postat 27 November 2016 - 10:10 PM
Aprops de rodaj, nu am vazut in nici un manual recomandarea sa se faca pe stand (vorbesc despre motoarele pe care le am). Dimpotriva se specifica clar ca se face pe model cu aripile instalate. Pe banc strici motorul.
Numai bine, mestere.
#45
Postat 28 November 2016 - 08:24 AM
MVVS-ul este deja rodat, are cativa zeci de litri arsi pana acum, doar l-am pornit dupa mult timp , la SuperTigre pe care l-am postat la Motor Review da, e un post-rodaj, restul pe model cand va fi cazul.
#46
Postat 28 November 2016 - 02:05 PM
http://manuals.hobbi...gt22-manual.pdf
Si manualul de la DLE20, in care recomanda sa utilizezi batiul de la DuBro. Pe ultima pagina da si template-ul pentru gauri.
http://manuals.hobbi...manual-v1_1.pdf
Numai bine, mestere cu maini se aur.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 November 2016 - 02:06 PM
#47
Postat 29 November 2016 - 06:26 PM
Acum vad ce inseamna sa lucrezi la o macheta cand e gata vopsita, trebuie atentie maxima sa nu o murdaresti sau sa se scurga adeziv sau vopsea atunci cand mai sunt unele chestii de adaugat.
Calitatea pozelor nu e tocmai ok, telefonul meu e de vina...
IMG_4857.jpg (154.68K)
Number of downloads: 106
#48
Postat 29 November 2016 - 06:58 PM
Zippo, la 29 November 2016 - 06:26 PM, a spus:
Acum vad ce inseamna sa lucrezi la o macheta cand e gata vopsita, trebuie atentie maxima sa nu o murdaresti sau sa se scurga adeziv sau vopsea atunci cand mai sunt unele chestii de adaugat.
Calitatea pozelor nu e tocmai ok, telefonul meu e de vina...
IMG_4857.jpg
Foarte fain ti-a iesit ! :drinks:
#49
Postat 14 December 2016 - 09:00 PM
Am pus de la mine 500g (acumulatori si centraj), total maxim 6.5 Kg.
Aici aveam emotii
#50
Postat 09 March 2017 - 10:35 AM
#51
Postat 12 March 2017 - 01:55 PM
Neavand incalzire in atelier am preferat sa mai astept un pic, mai am de vopsit aripa de jos + cateva elemente si fara minim 15 grade nu am ce face.
Intre timp am lucrat la benzile de otel pentru rigidizare aripi + ampenaje si ceva la batiu motor.
Este de lucru la detalii insa pentru a-l pregati pentru zbor nu mai e mult, sper vara asta sa ma pot antrena cu el.
#52
Postat 22 March 2017 - 07:42 PM
IMG_0034.JPG (257.43K)
Number of downloads: 44
#53
Postat 05 July 2017 - 12:06 PM
Cel mai mult mi-a luat montarea motorului pe care l-am facut modular (se poate demonta tot sistemul format din motor-rezervor-aprindere si servo).
Pana acum am 6200 grame complet echipat si cu servo de test, probabil va ajunge la maxim 7 Kg centrat si gata de zbor.
Urmeaza sa termin carenajele de sub burta , cateva detalii mici si partea electronica de montat si testat.... deocamdata ma ocup de alte detalii fiindca sunt in pana de buget si e posibil sa mai intarzie zborul.
IMG_1232.JPG (450.28K)
Number of downloads: 43
#55
Postat 05 July 2017 - 12:18 PM
#56
Postat 05 July 2017 - 12:37 PM
Am lucrat si la dosar asa cum am inteles din cele vazute la Campionat, mai lipsesc plansele de detalii comparative dintre modelul meu si cel real, si mostrele de culoare sau codurile de culoare ale vopselelor.
Plansele vor fi printate pe foi cartonate A3 in 2 exemplare dupa ce voi primi avizul FrMD.
1.jpg (131.9K)
Number of downloads: 41 2.jpg (81.42K)
Number of downloads: 40 3.jpg (171.8K)
Number of downloads: 53
4.jpg (119.11K)
Number of downloads: 43 5.jpg (168.43K)
Number of downloads: 42 6.jpg (125.92K)
Number of downloads: 39
7.jpg (128.32K)
Number of downloads: 38 8.jpg (153.1K)
Number of downloads: 37 9.jpg (172K)
Number of downloads: 54
#58
Postat 17 July 2017 - 09:22 AM
#59
Postat 21 July 2017 - 09:06 AM
Este destul de mult pentru MVVS de 26 cc.... nu de speriat insa voi vedea cum vine la aterizare.
De zburat va zbura, chiar daca nu voi avea suficienta putere pentru unele figuri.
#60
Postat 30 July 2017 - 04:18 PM
Rulaj lung si viteza mica, se simptea ca nu trage suficient. Model de 7Kg si motor de 26cc (elice 18x8).
Nu a patit decat un mic capotaj pentru ca a iesit in decor, insa am banuiala ca nici motorul nu e grozav, un model din prima serie cu aprindere chinezeasca modificata de mine...
Voi cumpara MVVS de 40cc nou, si nu cred ca voi mai avea probleme de tractiune .
Partea proasta este ca nu stiu daca ma voi incadra pentru campionat....