Debandada?
#1
Postat 12 September 2016 - 10:01 PM
Incerc sa ma lamuresc exact care este statutul final al legislatiei in vigoare.
Toate topicele sunt fixe, care mai de care cu comentarii (unii mai o iau pe campuri) toate actuale.
Nu puteti sa faceti unul in care sa puteti sa modificati data la care a fost actualizat?
Il el sa existe scurt si la obiect chiar link-uri catre legi, ce trebuie sa facem daca avem :avioane,heli,multicoptere,etc...
Sincer nu ma intereseaza ca fac altii in UK,Germania si alte tari. M-am saturat sa citesc balarii. Chiar imi pierd timpul cu prostii.
De "Specialisti" stiu ca forumul este plin. Chiar am ajuns la saturatie de ei.
Faceti un sumar si curatenie ?
#2
Postat 13 September 2016 - 08:50 AM
E clar ca dumneata nu conduci o afacere, ca sa ceri legi clare pe meleagurile astea...
#3
Postat 13 September 2016 - 09:21 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#4
Postat 13 September 2016 - 03:40 PM
În principiu, autorităţile române nu sunt în stare să aresteze un violator cu el în faţă lăudându-se cu ce a făcut sau să ridice un autovehicul parcat pe o trecere de pietoni. Dar se laudă cu amenzi pentru mucuri de ţigări aruncate pe jos şi boschetari ridicaţi din canale.
Tot pălăvrăgind cu unii şi alţii din cadrul ministerului (afacerilor interne), concluzia generală era că hoţul ne prins e negustor cinstit - deci, în principiu, e bine să ai o bună condiţie fizică!
Conform legislaţiei în vigoare,orice zboară cu motor este aeronavă. şi este tratată în consecinţă. Operatorul/pilotul este pilot de aeronavă nu de aeromodel.
Este absurd, este stupid, este idiot, dar modelismul nu are definiţie în monitorul oficial. Deci veliera aia la scară, la care ai lucrat 4 ani, trebuie s-o treci pe la căpitănie ca să nu-ţi iei amendă, maşinuţei nitro pe care tocmai ai cumpărat-o pentru fiul tău, de ziua lui, trebuie să-i faci ITP-ul, iar, veselie-bucurie, Hubsanul ăla mic de încape într-un pachet de Carpaţi, luat de crăciun, o să aibă indicativul YR-002D. (Sau YD... nu mai ştiu.)
Ok, suntem unii cărora ne-ar place să vedem pe jucăriile noastre un YR-IAL :D dar ce-i prea mult e prea mult. (pe mine, personal nu mă mănâncă în ampenaj de asemenea cascadorii chiar dacă mi-ar place)
Vrei răspunsuri mai pertinente? Oficiale? Trimite cerere scrisă la ministerul transporturilor. Nu te uita ce debitează ”specialiştii” de pe forumuri. Aşa nu mai pierzi ore căutând pe forum şi o să pierzi şarje consecutive de câte 30 de zile lucrătoare :).
Aceasta postare a fost editata de Săndel: 13 September 2016 - 03:41 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#6
Postat 13 September 2016 - 07:47 PM
Săndel, la 13 September 2016 - 03:40 PM, a spus:
Si tie iti multumesc pentru raspuns.
In grupul nostru se zboara in majoritate heli pe un teren privat departe de case la marginea orasului. Doar cativa au avioane de la 1m la 2.2m. La cat tot au fost discutii cu legea,asociatiile,federatile peste care tot au fost citari din propuneri de legi,etc.
Scopul era daca trebuie sa ne inregistram aparatele si unde . Sau, daca fugim daca vine Bau-Bau.
#7
Postat 13 September 2016 - 07:54 PM
renatoa, la 13 September 2016 - 08:50 AM, a spus:
E clar ca dumneata nu conduci o afacere, ca sa ceri legi clare pe meleagurile astea...
Renato, asta e clar ca nu conduc sau o sa conduc vreo afacere.
De ex. Heli nu este afiliat la nici o asociatie sau federatie.Probabil este mai aparte?
Ce am vazut clar la echipa Aeropower, este ca ei sunt inregistrati FAI ca si avioanele lor ca sa poata concura international(F4c F4H la Ploiesti).
La noi e chiar asa greu sa inregistrezi adevaratii pasionati de zbor la sume decente ?
Aceasta postare a fost editata de Rivelino: 13 September 2016 - 07:55 PM
#8
Postat 14 September 2016 - 09:49 AM
http://www.fai.org/c...rol-helicopters
Ca nu sunt exista pentru federatie... asta face parte din alta poveste... poate federatia nu stie ca exista zburatori de heli in tara :)
De ce nu intrebati la Aeropower in ce a constat inregistrarea ? :unsure: