Modelism - RHC Forum: Pro si Contra - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Pro si Contra

#61 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 20 July 2003 - 10:08 PM

Draga speddy007 ! Asha cum a scris si S62 tu incerci sa creezi un perpetuum mobile. Multi, multi oameni au incercat inaintea ta sa faca asha ceva dar nu au reushit. De ce? Pentru ca exista forta de frecare. Ai un motor de 3 volti si un dinam de 3 volti; totul bine si frumos pana in momentul in care realizezi ca la motor nu mai ajunge puterea a 3 volti ci mai putin datorita frecarilor. SI daca nu ar fi frecarile date de pinioane, curele etc. ar fi frecarea cu aerul. Cam nashpa treaba , nu?
0

#62 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 20 July 2003 - 10:16 PM

VelociRaptor ! Eu am terminat Conservatoru asha ca mari pretentii nu poti sa ai de la mine !! :D Insa cand o sa vina Marinaru din concediu cred ca o sa regreti ca ai pus intrebarea :D :) :D . Nu de alta , da este prea "bazat" pentru oamenii de rand. :) :D
0

#63 Useril este offline   Speedy007 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 14-July 03

Postat 20 July 2003 - 10:53 PM

Pai da dar faza e ca dinamu e de 6V iar motorul de 3V.
Got it?Vezi ca o sa pun o schita pe subiectul deschis de mine.
0

#64 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2003 - 12:38 AM

VelociRaptor......nici nu stiu ce sa zic mai intai.


as incepe cu ideea ca suntem cam naivi de fel si in acelasi timp inca rupti de realitate.De aceea vrem sa ne cumparam lucruri care sa coste ...de pomana daca se poate , sa tina la infinit , sa nu necesite intretinere .Tot d'aia facem mit din masina care ne place initial ca design ... te bufneste rasul nu alta dar asta e realitatea ....
Motorul cu totul este o piesa de schimb daca stam sa ne gandim si daca nu ai grija de el in timp se duce si trebuie reparat.Pe de alta parte si daca ai grija de el ...tot se duce nu?D'asta ma gandesc ca pentru a-ti da un raspuns la intrebarea ta e mai bine de stiut ce situatie financiara are omul in cauza ptr ca pana la urma...la asta se rezuma.
Motoarele de capacitate mai mare se uzeaza intr'adevar mai greu si asta se datoreaza faptului ca dezvolta puteri mari la turatii joase fata de cele mici care genereaza putere prin turatie.(si...vezi tu ...aici si treaba cu motoarele de modelism...la capacitate cilindrica asa mica daca nu s-ar tura 'calumea' n-ar misca modelul care si-asa e usor usor).Motoarele mari au alte inertii si plus de asta avand mai mult de 4 cilindrii genereaza usor puteri mari...
O sa te intrebi de ce (zic din ce am experimentat) FIAT PUNTO 1,1 55cai atinge aproape 160 km/h cat MAZDA mea 323 1,5 75cai (ulterior am modificat-o putin si am ajuns la 185 insa am experimentat rar ptr ca nu sunt adeptul vitezei...dupa mine demarajul e senzatia...).Am sa-ti raspund simplu...FIAT are 5500 rpm la viteza aia iar MAZDA 4300rpm.Aici jocul se face din rapoartele de transmisie (cutia de viteze) - e clar.Iata deci cum doua motoare care fug la fel au fiabilitati diferite in sensul ca cel turat pica mai repede (un prim exemplu) .
De altfel, raportul dintre deschiderea segmentului si volumul camerei de ardere difera de la un motor mic la unul mare.(un al doilea exemplu)


Acu-i acu ...motorul mare cere mult ulei si nu numai (ex. am un MERCEDES 300 DIESEL in 6 cilindrii la care bag 7 kg de ulei).Daca bag ieftin omor motorul ...daca-l omor .....6 cilindrii....un vagon de piese=o caruta de bani . altfel uleiul scump costa...
Din fericire , fiind diesel nu ma arde la bani dar un motor in 6cil pe benzina iti haleste bani la benzina si te tine mult.Cu banii aia ai repara motorul mic care consuma putin dar cade mai repede...

ar fi multe de zis insa mai bine zi-mi pe scurt:

- cati km face omul respectiv pe an? (ca daca merge rar nu s-ar pune problema consumului si nici a uzurii)
- cum sta cu banii ? (nu cat are strans ptr masina cu nu e relevant...a-ti permite inseamna sa poti intretine nu doar achizitiona ...)

in afara subiectului dar nu departe..am 2 recomandari bune la raport consum/putere

LANCIA DELTA 2wd HF TURBO 1.6 16v

RENAULT 5 GT TURBO 1.4

le-am alergat si ... sunt meseriase si nu halesc rau ...doar ca trebuie sa le dai ulei din cel mai bun.
0

#65 Useril este offline   Duf 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 July 2003 - 08:21 PM

Pt Speedy

uiti de randament. Tu scoti 3 volti din dinam ca sa mearga motorasul ,dar la randu-i ,motorasul are un randament,cam 70% care inmultit cu 3v si cu intensitatea va face sa nu ai o putere necesara antrenarii dinamului pt a scoate 3volti.Mai adauga si randamentul dinamului si vei vedea ca mai bine le pui baterii.Randamentul e datorat frecarilor.
Nu tot ce zboara se mananca!
0

#66 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2003 - 12:18 AM

inca ceva VELOCIRAPTOR , o masina cu motor mare are si niste roti mari...ale caror cauciucuri daca sunt pe 16 si cu vreo latime peste 205 vor costa nu gluma fata de cele obisnuite pe 13 si 14 tzoli....
0

#67 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 22 July 2003 - 12:49 AM

Mamaaaa ce dea raspunsuri! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Mersi mult Cata. Intzeleg faza... dar am un argument (doar de dragul argumentului :) ). Tu in principiu spui ca un motor mare tine mai mult, insa cheltui mai mult cu el, cam aceeasi chestie cat te costa sa ai unul mai mic, mananca mai putin dar il repari/inlocuiesti mai des... nu?

Daca tot costa la fel la final, de ce sa nu-l iei pe ala mai mare si puternic, ca sa ai placere la volan? :D

Si nu vreau sa car discutia pe felia cu finantele (ca in cazul asta, e clar ca invinge motorul mic, unde ai cheltuieli mici la inceput, si mai incolo vezi tu cum o sa te descurci :) .

Si sustin si eu ca exemplul cu cele 2 motoare (dinam+motor) nu va functiona in veci.

Aceasta postare a fost editata de VelociRaptor: 22 July 2003 - 12:53 AM


A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#68 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2003 - 12:39 AM

De asta iti spuneam de motoare mici dar virile...(supraalimentate).Masina usoara , putere multa...asta da senzatie.

Mai conteaza si spatiul pe care ti-l ofera.Ca daca vrei sa pleci cu hangarale dupa tine sa ai unde sa le bagi...si asta sa nu te faca sa tragi de un motor care geme cand ii mai ceri sa si urce o panta....
0

#69 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 23 July 2003 - 01:42 AM

Buun... am lamurit-o si p'asta.

Acum alt subiect de pro-contra, la auto! :)

Exista o gramada de optiuni la noile autovehicule (Airbag, ABS, ESP sau DSC, WHIPS, GPS, SIPS, ETS, UIS, geamuri electrice, senzor de greutate, cutie automata, antifurt, aer conditionat... si ma opresc aici ca cred ca sunt zeci de optiuni).

Sa zicem ca vrei sa iti dotezi masina personala (care nu are nimic dintre optiunile astea pe ea) dar nu ai banii pentru toate optionalele, ci doar pentru 5 dintre ele (na, ca sa fie palpitant! :o ).

OBS: stiu ca nu exista masina care sa nu aiba NICIUNA dintre astea pe ele (poate doar DACIA :o ), dar hai sa admitem asta doar asa de joaca, ca sa vedem de fapt ce ne trebuie pe o masina.

CARE LE-AI ALEGE MATALUTA??!

Eu personal cred ca as merge pe: ABS, ESP, Airbag, geamuri electrice si aer conditionat. Asta ca pe mine ma intereseaza siguranta (ABS, ESP, Airbag) si confortul intern (aer conditionat).
In plus mi-e asa o greata cand trebe sa dau la manivela cand deschid geamul la Dacia mea, incat geamurile electrice le doresc pur si simplu.

Dar voi?

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#70 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2003 - 04:30 PM

pai tinand cont de faptul ca siguranta e pe primul loc normal ca nr 1 e ABS dupa care EBD ... etc.
0

#71 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2003 - 04:33 PM

Privind treba cu geamurile electrice am ceva interesant pentru tine : sistem complet de transformare a mecanismelor din manual in automat (are butoane luminate)... Sistemul e nou nout si-l vand si in 2 jumatati in sensul ca pentru o masina cu 2 usi trebuie doar 2 motoare (+accesorii)

Pretul este de 100 euro
0

#72 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2003 - 04:35 PM

Iata si poza - aici apare versiunea ptr 2 usi - in realitate este de 2 ori ce se vede in poza -

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: speed2.gif

0

#73 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 28 July 2003 - 04:46 PM

cataWRC, la 28 Jul 2003, 16:33, a spus:

Privind treba cu geamurile electrice am ceva interesant pentru tine : sistem complet de transformare a mecanismelor din manual in automat (are butoane luminate)... Sistemul e nou nout si-l vand si in 2 jumatati in sensul ca pentru o masina cu 2 usi trebuie doar 2 motoare (+accesorii)

Pretul este de 100 euro

Ca sa intzeleg bine... "il vand" inseamna "ei" sau "eu"? :)
Adica il vinzi tu sau altcineva?

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#74 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 July 2003 - 12:03 AM

Il vand eu si este nou nout.Aveam pentru 4 usi dar cineva deja mi-a cerut ptr 2 deci mai am ptr 2
0

#75 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 August 2003 - 09:17 PM

Ce ziceti de noua Mazda RX-8 cu motor rotativ cu randament crescut fata de Mazda RX-7?

Aceasta postare a fost editata de teo: 01 August 2003 - 09:19 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#76 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 12:08 PM

E tare de tot si ca design ...si nu zic asta doar ptr ca am si eu mazda...
0

#77 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 05:56 PM

rx8 hard top

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Rx_8_coupe.jpg

0

#78 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 05:57 PM

rx8 cabrio

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Rx_8cV.jpg

0

#79 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:02 PM

motorul rotativ...in interior

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Rensis_b.jpg

0

#80 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:03 PM

iata si un rx7 care nu-i mai prejos zic eu
0

#81 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:06 PM

A, poza

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: RX7f1.jpg

0

#82 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:07 PM

alta scula HONDA S2000

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: S2000f21.jpg

0

#83 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:12 PM

alt rx7

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mazda_rx7_sweet_ass_rims.jpg

0

#84 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:13 PM

mazda prototip

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mazda_mx_sport.jpg

0

#85 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:16 PM

un mic diavol :D mazda mx3

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mx3.jpg

0

#86 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:17 PM

un mare diavol :D mx6

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mx_6_1.jpg

0

#87 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:19 PM

mx6 interior

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mx6_inside.jpg

0

#88 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:21 PM

motorul rotativ simbolizat pe un ceas

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: stillcausingtrubble_img400x300_982612057watchbox.jpg

0

#89 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:22 PM

evolutia motorului rotativ

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: stillcausingtrubble_img450x600_982612106rotaryback.jpg

0

#90 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2003 - 06:23 PM

ajunge ca v-am plictisit...cred...
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro