proba sportiva pentru un viitor pilot
#33
Postat 24 September 2007 - 03:42 PM
#34
Postat 24 September 2007 - 04:15 PM
ASSASSIN(S), la 24 Sep 2007, 16:42, a spus:
ba da ,poti.
invata ,invata si iar invata....ptiu ce comunist suna!!
dar pe cat de comunist suna ,pe atat de adevarat este.
#35
Postat 24 September 2007 - 04:33 PM
#36
Postat 24 September 2007 - 04:47 PM
am dat un test psihologic de curand....nu mai stiu al catelea in 18 ani de aviatie....am raspuns la 600 de intrebari ,unele idioate.
cat despre vizita medicala(tot saptamana trecuta am refacut-o) ,totul e computerizat ,doctorii te evalueaza din ochi..nu mai poti ascunde guma in coltzu gurii cand intrii la barocamera ca te prind....
daca nu stii matematica si o si urasti...nu prea ai ce cauta la academia de aviatie...
#37
Postat 24 September 2007 - 05:42 PM
Aceasta postare a fost editata de ASSASSIN(S): 24 September 2007 - 05:45 PM
#38
Postat 24 September 2007 - 06:40 PM
ASSASSIN(S), la 24 Sep 2007, 18:42, a spus:
nu este nimic greu,nu trebuie sa te sperii.
intrebarile sunt confidentiale,si se schimba cel putin anual.
ca sa-ti faci o idee intrebarile suna cam asa:
cand esti la o petrecere iti place sa stai singur intr-un colt? sau
cand erai mic iti placea sa omori pisici? sau
deseori iti vine sa te sinucizi? sau
deseori ai vise erotice?
daca esti perfect sincer la cele 600 de intrebari,nu ai cum sa pici.
Atentie : sunt contra cronometru,si testul psihologic include si fascicole cu intrebari de inteligenta:
ex: de pe un aeroport decoleaza avioane.in fiecare minut numarul avioanelor care decoleaza se dubleaza .dupa 5minute au decolat toate.
intrebare :dupa cat timp decoleaza jumatate din avioane. timp de raspuns approx 7-8 secunde,ca sa te incadrezi in timp.
#39
Postat 24 September 2007 - 07:27 PM
ms mult pt raspunsuri.
#40
Postat 24 September 2007 - 08:59 PM
#42
Postat 24 September 2007 - 09:12 PM
te duci la CMJ(centrul militar judetean) si depui o cerere pt academie, ei iti dau o fisa de aia medicala cu care mergi la un spital militar(nu e vizita de la inmas) si faci niste teste preliminarii sa nu fi miop, surd, daltonist, sa nu ai boli grave etc
cu fisa aia si actele care ei ti le mai cer, printre care cazier, copie dupa certificat de nastere etc, te duci si ei iti fac dosarul care mai apoi il trimit la centrul regional(in cazul tau cred ca e Campulung) unde vei fi programat sa dai testele sportive.
acolo dai prima data un test psiho de asta cu intrebari cum a enumerat @silviu66 , intrebari de inteligenta, figuri de alea geometricea, si un test cu intrebari de genu: iti vine des sa te sinucizi? :huh:
dupa asta urmeaza proba sportiva propriu-zisa care include un traseu utilitar si o proba de alergare rezistenta 2000m, iar ultima zi e un test de asta ca sa vada daca ai calitati de lider(nu mai stiu cum se cheama).
daca treci de asta, esti programat la INMAS, acolo incepi cu testul ala psiho(altul) enumerat de @silviu si apoi testele medicare(vizita dureaza cateva zile-2-3-4). aici se pica la greu daca nu esti facut pt asa ceva. in final daca iei inmas-ul, in august pe la inceput este examenul teoretic, cuprinzand in ordine engleza, matematica si psihologia(aia de la scoala).
in mare asta e.
mai multe detalii, vb pe mess daca vrei. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#45
Postat 18 November 2007 - 01:38 PM
despre piloti stiu ca au nevoie,ca numai zilele trecute fro 30 si-au dat demisia....
p.s. de maine sunt 3 saptamani pe aeroport la Luna/Campia Turzii...daca doresti o discutie mai aprofundata....
#48
Postat 20 November 2007 - 01:18 AM
#52
Postat 08 July 2010 - 12:21 AM
jester, la Jan 15 2006, 02:41 PM, a spus:
dar de F-22 americanilor care a picat anu trecut din cauza opririi motoarelor la decolare ai auzit?
si e F-22!!, nu teava.
veche postarea da mno....F22 au picat datorita testelor efectuate pentru imbunatatiri.....pana sa ajuns la F22 Raptor din ziua de azi au picat multe.F22 inca ramane unul din cele mai bune avioane facute vreodata. Mig-ul nostru pica din cauza vechimii si a faptului ca e cu muult depasit :D . Ar trebui sa fie la muzeu nu in functiune.