Modelism - RHC Forum: CUPA ZIZIN Heli & FPV racing ed.IV-a 15-17.iulie 2016 Braşov Sa - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

CUPA ZIZIN Heli & FPV racing ed.IV-a 15-17.iulie 2016 Braşov Sa Concurs şi întâlnire amicală de elicoptere RC outdoor & FPV racing

#1 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 03 February 2016 - 01:24 PM

Dragii mei,
Ne bucurăm să vă anunţăm faptul că anul acesta, ca şi în anii trecuţi, CUPA ZIZIN Heli se va desfăşura la Aeroclubul Teritorial Braşov
în perioada 16-17.iulie 2016. Ca şi în anii trecuţi... Apemin ZIZIN S.A. ,promotorul, va face tot posibilul ca
evenimentul să rămână în amintirile noastre ca unul de neuitat.
Anul acesta concursul se va desfăşura după regulamentul de anul trecut, atât la începători cât şi la avansaţi.
Deocamdată atât, în următoarele zile, săptămâni, luni, vom reveni cu detalii.

Cu drag: POP Vasile-Petre

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 14 June 2016 - 10:02 AM

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#2 Useril este offline   HELIFAN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3637
  • Inregistrat: 06-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Elicoptere

Postat 03 February 2016 - 01:47 PM

daca nu intervine nimic o sa vin si anul acesta :)
TX - Futaba T-10CAP 2,4 Ghz - Radio
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz

Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4
- http://www.rhcforum....e/page__st__600
0

#3 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 February 2016 - 07:49 PM

Vezi postareaHELIFAN, la 03 February 2016 - 01:47 PM, a spus:

daca nu intervine nimic o sa vin si anul acesta :)

Cred ca vin si eu .
Cum fac sa imi platesc cotizatia anuala la aeroclub ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 03 February 2016 - 09:19 PM

Cred ca vin si eu .
Cum fac sa imi platesc cotizatia anuala la aeroclub ?
[/quote]

Salut, ai putea vorbi cu F.P. sau cu Nica Radu.
Sau poti veni sambata in Brasov...

Cu stima: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#5 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2016 - 12:55 PM

Ti-o platesc eu .Esti membru permanent ,cunoscut.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#6 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 25 February 2016 - 07:34 PM

Vezi postareaflypol, la 25 February 2016 - 12:55 PM, a spus:

Ti-o platesc eu .Esti membru permanent ,cunoscut.

Iti trimit eu banii in cont , multumesc maestre .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#7 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 06 April 2016 - 11:47 PM

Buna seara,
Programul de concurs ? Ramanem la acelasi de anul trecut + optionale?


Rivelino
0

#8 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 07 April 2016 - 05:45 PM

Vezi postareaRivelino, la 06 April 2016 - 11:47 PM, a spus:

Buna seara,
Programul de concurs ? Ramanem la acelasi de anul trecut + optionale?


Rivelino


Da programul de concurs este același ca și anul trecut, eventual anul acesta vom face modificări pentru anul viitor.... noi preferăm să mergem pe conceptul FAI,
în sensul în care programul de acrobație î-l schimbăm și anunțăm din timp, adică cu cel puțin trei luni înainte
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#9 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 09 May 2016 - 09:59 AM

Bună ziua tuturor,
Având în vedere că mai avem vreo două luni până la reântâlnire m-am gândit să vă arăt un videoclip de pe youtube...
poate vă vine pofta de zbor... :)

http://www.youtube.c...e&v=gF0an-WBaCc

Evident vizaţi sunt cei ce doresc să participe la MISTER HELI 2016.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#10 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 09 May 2016 - 10:07 AM

Iar aici am găsit ceva şi pentru acrobaţii heli:



Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#11 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 09 May 2016 - 11:09 AM

Din pacate voi fi in concediu in aceea data dar sper ca la anu apuc sa vin.Am fost la ed.II si a fost super.Bafta si anul acesta
ALIGN 450 SPORT
0

#12 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 09 May 2016 - 12:21 PM

Iată şi un pic de istorie a clasei F3C;



Interesant nu ???

Tot cu drag:

PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#13 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 09 May 2016 - 12:39 PM

Şi pentru echilibru vis-a-vis de cei ce vor să concureze la MISTER Heli 2016,
iată şi o demonstraţie de virtuozitate....



Tot aşa.... PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#14 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 09 May 2016 - 05:06 PM

Va salut domnule Vasile Pop,
Din anii trecuti stiu ca programul de concurs a fost in clasa F3C.
Din ce cunosc eu comunitatea de elicopteristi in RO, cred ca exista un interes spre zona de freestyle si eventual flight to music (pe modelul 3D Masters sa zicem).
Poate anu asta o sa luati in cosiderare si o competitie de acest gen?
0

#15 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 09 May 2016 - 05:38 PM

[quote name='daniel_ionut' timestamp='1462806383' post='854263']
Va salut domnule Vasile Pop,
Din anii trecuti stiu ca programul de concurs a fost in clasa F3C.
Din ce cunosc eu comunitatea de elicopteristi in RO, cred ca exista un interes spre zona de freestyle si eventual flight to music (pe modelul 3D Masters sa zicem).
Poate anu asta o sa luati in cosiderare si o competitie de acest gen?

De ce nu...
Te aşteptăm cu drag anul acesta cu o demonstrație şi dacă prinde conceptul la participanți şi la public de anul viitor î-l vom introduce în program.

Cu stimă:

POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#16 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 09 May 2016 - 11:35 PM

Hmm, nu stiu daca e nevoie de demonstratie. Din ce am vazut in clipurile de anii trecuti, nu cred ca a fost vreun elicopter pregatit pentru F3C. Majoritatea sunt elicoptere de 3D, freestyle.
Oricum ar fi, anul asta mi-am rezervat perioada aceea si voi fi prezent.
O sa-mi faca placere sa vad si alti elicopteristi, mai ales ca pe zi ce trece eu am impresia ca e din ce in ce mai putina activitate in acest hobby.
0

#17 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 May 2016 - 03:38 PM

Bună ziua din nou,
M/am gândit că nu ar strica să aveți la îndemână și regulamentele după care se va desfășura concursul.
Mai jos este regulamentul pentru avansați;


REGULAMENT CONCURSCUPA ZIZIN Heli 2015;2016PROGRAM IMPUS AVANSAŢI
Despre elicopter: Orice tip deelicopter comandat prin radio(de preferat2,4Ghz) , care posedă un singur motorde acţionare atât pentru rotorulprincipal, cât şi pentru rotorul de coadă, cusuprafaţa rotorului principal cenu depăşeşte 250 dmp., iar greutateatotală a modelului (fără combustibil) nudepăşeşte 6,5 Kg.

Despre propulsie: Orice tip de motor cu ardere internă(cilindreenelimitată),sau orice tip de motor electric ce nu depăşeşte tensiunea dealimentare de 51Volţi.

Despre competitor: Orice persoană care deţine temporar sau definitivunelicopter RC conform al.1 şi 2, şi care poate pilota în siguranţă un astfeldeaparat, în condiţiile impuse de prezentul regulament, fără a fiajutat(intervenţie directă asupra emiţătorului) în timpul evoluţiei deterţepersoane.

Despre arbitru: Persoana desmnată de către finanţatorul concursuluipentrua verifica buna funcţionare a aparatelorde zbor înainte deînceputulconcursului; şi de a evalua evoluţia în zbor a acestor modele.Totodatăarbitriivor realiza şi clasamentul final în funcţie de scorul fiecăruipilotparticipant la concurs.

Despre poligon: Suprafaţa de terenînierbată, macadam, asfaltatăsaubetonată; sub forma unui pătrat cu latura de 30M delimitat în fiecare colţdecâte un steag cu înălţimea catargului de 50 cm măsuraţi de la baza solului.Peuna din laturile poligonului, la mijloc va exista un cerc cu diametrul de2Mcare reprezintă punctul de decolare/aterizare a modelului.

Despre timpul de lucru: Este acea periodă de timp ,limitată, cuvaloarea de 12 min.(darnu mai mult de 15min.), în decursul căreia concurentuleste obligat săpregătească , să pornească modelul şi să evolueze înconformitate cu programulfigurilor impuse.

Despre interzicereazborului: Interdicţia de zbor se poate referiatât laun model care nu corespunde d.p.d.v. tehnic, dar se poate referi şi lapilotulcare nu respectă regulile de siguranţă în timpul concursului.

Reguli de siguranţazborului: Pilotarea elicopterelor se va facedoar înspaţiul desemnat acestei activităţi. Distanţa minimă a modelului înzbor faţă destanduri clădiri corturi, şi/sau spectatori este de 30M. Zborul cuelicopterulRC este permis doar după ce acesta a fost supus unei verificăritehnice de cătrepilot şi arbitri.




Figurile impuse: Acestea sunt în număr de şase:

Fig.1 Triunghi:Din cercul de decolare/aterizare urcare 2m la verticalămişcareînainte la aceeaşi înălţime până la capătul laturii; ridicare la45grade încă2,5M răsucire la 180 grade, continuarea ridicării la 45 grade încă2,5M ,răsucire 360 grade; coborârela 45 grade spre capătul opus laturii dezbor, 2,5M,răsucire 180 grade, continuarea coborârii la 45 grade până la 2M.Zbor orizontalla 2M pănă la cercul de decolare/aterizare, aterizare.

Fig.2 Dublu tonou stânga/dreapta:După prima figură modelul urcă spre stânga lao înălţime de siguranţă de 7-8Mşi distanţa faţă de pilot de 15-20 M. Sefac douătonouri stânga/dreapta, astfel încăt al doilea tonou să se încheie îndreptulcentrului cercului de decolare/aterizare, după care se execută douătonouri însens invers primelor două.

Fig.3 Oval cu flip în mişcare: Seîncepe de la altitudinea de 2-3M (max.5) separcurge partea de jos a ovaluluiîn zbor normal se realizează sfert deloopingnormal, după care sfert de looping pe spate, se revine după o secundăla zbornormal, iar la mediana poligonului se execută flip 360 grade, după care secontinuă normal se începejumătatea de looping prin sfert de looping pe spate,ultimul sfert de loopingse execută normal, după care zbor orizontal până lacercul dedecolare/aterizare.

Fig.4 Ranversare dublă: Se porneşte de la înălţimea de siguranţă minimă de2M(max.10) se urcă vertical 15-20M ,serăsuceşte botul la 180 grade,coborâreverticală până la înălţimea de siguranţă cu un sfert de looping pespate , apoiun sfert de looping pe spate în urcare, răsucire pe faţă şi urcarela 15-20 demetri, răsucire bot la 180 grade, coborâre la înălţimea de siguranţăcu unsfert de looping normal la final.

Fig.5 Lumânare cu flip în coborâre: Se urcă vertical la 20-25Mperpendicular pemediana poligonului, după care o cădere pe coadă de minim 2M ,după care flip la180 de grade astfel încât la revenirea la orizontală modelulsă fie în zbor pefaţă.

Fig.6 Autorotaţia cu două răsuciri la 90 grade: De la 30M altitudine seîncepeautorotaţia astfel încăt la primul 90 grade modelul să fie poziţionat cubotulspre pilot, iar la al doilea 90 grade botul modelului să fie poziţionatlateralstânga/dreapta, iar aterizarea în cercul de decolare/aterizare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post-112766-0-94615900-1431532647_thumb.jpg

Aceasta postare a fost editata de vasipop: 12 May 2016 - 03:40 PM

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#18 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 May 2016 - 03:43 PM

Iată și formatul pe care î-l puteți tipări;


Cu stimă:

POP Vasile/Petre

Fisiere atasate


NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#19 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 May 2016 - 03:55 PM

Iată și regulamentul pentru începători:


REGULAMENTCONCURS CUPA ZIZIN Heli 2015;2016 PROGRAM IMPUS ÎNCEPĂTORI Despreelicopter: Orice tip deelicopter comandat prin radio(de preferat2,4Ghz) , care posedă un singur motorde acţionare atât pentru rotorulprincipal, cât şi pentru rotorul de coadă, cusuprafaţa rotorului principal cenu depăşeşte 250 dmp., iar greutateatotală a modelului (fără combustibil) nudepăşeşte 6,5 Kg. Desprepropulsie: Orice tip de motor cu ardere internă(cilindreenelimitată),sau orice tip de motor electric ce nu depăşeşte tensiunea dealimentare de 51Volţi. Desprecompetitor: Orice persoană care deţine temporar sau definitivunelicopter RC conform al.1 şi 2, şi care poate pilota în siguranţă un astfeldeaparat, în condiţiile impuse de prezentul regulament, fără a fiajutat(intervenţie directă asupra emiţătorului) în timpul evoluţiei deterţepersoane. Desprearbitru: Persoana desmnată de către finanţatorul concursului pentruaverifica buna funcţionare a aparatelorde zbor înainte de începutulconcursului;şi de a evalua evoluţia în zbor a acestor modele.Totodată arbitriivor realizaşi clasamentul final în funcţie de scorul fiecărui pilotparticipant la concurs. Desprepoligon: Suprafaţa de terenînierbată, macadam, asfaltatăsaubetonată; sub forma unui pătrat cu latura de 30M delimitat în fiecare colţdecâte un steag cu înălţimea catargului de 50 cm măsuraţi de la baza solului.Peuna din laturile poligonului, la mijloc va exista un cerc cu diametrul de2Mcare reprezintă punctul de decolare/aterizare a modelului. Despretimpul de lucru: Este acea periodă de timp ,limitată, cuvaloarea de 12 min.(darnu mai mult de 15min.), în decursul căreia concurentuleste obligat săpregătească , să pornească modelul şi să evolueze înconformitate cu programulfigurilor impuse. Despreinterzicerea zborului: Interdicţia de zbor se poate referiatât la un model care nucorespunde d.p.d.v. tehnic, dar se poate referi şi lapilotul care nu respectăregulile de siguranţă în timpul concursului. Reguli desiguranţa zborului: Pilotarea elicopterelor se va facedoar în spaţiul desemnatacestei activităţi. Distanţa minimă a modelului înzbor faţă de standuri clădiricorturi, şi/sau spectatori este de 30M. Zborul cuelicopterul RC este permisdoar după ce acesta a fost supus unei verificăritehnice de către pilot şiarbitri. Figurileimpuse: Acestea sunt în număr de două: Fig.1Hover cu patrulare:Din cercul de decolare/aterizare urcare 2m laverticală mişcare înainte laaceeaşi înălţime până la capătul laturii; rotirela 90 de grade pe direcţiaurmătoarei laturi şi mişcare înainte până la capătulcelei de-a doua laturi;rotire 90 de grade pe direcşia celei de-a treia laturişi deplasare până lacapătul ei; rotire la 90 de grade şi deplasare înaintepână deasupra cercului dedecolare/aterizare; aterizare în interiorul cerculuide decolaare/aterizare. Fig.2 Triunghi:Dincercul de decolare/aterizare urcare 2m la verticalămişcare înainte la aceeaşiînălţime până la capătul laturii; ridicare la45grade încă 2,5M răsucire la 180grade, continuarea ridicării la 45 grade încă2,5M , răsucire 360 grade;coborârela 45 grade spre capătul opus laturii dezbor, 2,5M, răsucire 180 grade,continuarea coborârii la 45 grade până la 2M.Zbor orizontal la 2M pănă lacercul de decolare/aterizare, aterizare.








NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#20 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 May 2016 - 04:04 PM

Și pentru că nu am reușit să editez, iată și fișierul descărcabil:

Cu drag: POP Vasile-Petre

Fisiere atasate


NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#21 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 May 2016 - 06:08 PM





În clipul de ma sus merită studiat hover-ul.

PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#22 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 15 May 2016 - 10:37 PM

Buna seara,

In programul avansati , figura 1 si 2 nu corespunde cu descrierea din concursul FAI.
Chiar si in videoclip se observa manevra corecta.
Figura 4 trebuie inversata cu figura 5 pentru cursivitate.

De ex;
P1: Triangle 1 (UU) 1.5
MA takes off vertically from the helipad and ascends to 2m and
hovers for a minimum of 2 seconds
flies backwards to flag 1 (2) and stops
hovers for a minimum of 2 seconds
ascends at 45° while simultaneously performing a 180° pirouette in either direction and stops over the helipad
hovers for a minimum of 2 seconds
performs a 360° pirouette in either direction
hovers for a minimum of 2 seconds
descends at 45° while simultaneously performing a 180° pirouette in either direction and stops over flag 2 (1)
hovers for a minimum of 2 seconds
flies backwards and stops over the helipad
hovers for a minimum of 2 seconds
descends and lands in the helipad

P7: Opposite rolls (DD) None
MA flies straight and level for a minimum of 10m and
performs a full roll in either direction
immediately performs a full roll in the opposite direction
MA flies straight and level for a minimum of 10m
Note: The middle of the manoeuvre must be centred.

Program FAI 2015

Pana la urma cum se vor executa manevrele ?

Rivelino.
0

#23 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 16 May 2016 - 07:09 AM

Vezi postareaRivelino, la 15 May 2016 - 10:37 PM, a spus:

Buna seara,

In programul avansati , figura 1 si 2 nu corespunde cu descrierea din concursul FAI.
Chiar si in videoclip se observa manevra corecta.
Figura 4 trebuie inversata cu figura 5 pentru cursivitate.

De ex;
P1: Triangle 1 (UU) 1.5
MA takes off vertically from the helipad and ascends to 2m and
hovers for a minimum of 2 seconds
flies backwards to flag 1 (2) and stops
hovers for a minimum of 2 seconds
ascends at 45° while simultaneously performing a 180° pirouette in either direction and stops over the helipad
hovers for a minimum of 2 seconds
performs a 360° pirouette in either direction
hovers for a minimum of 2 seconds
descends at 45° while simultaneously performing a 180° pirouette in either direction and stops over flag 2 (1)
hovers for a minimum of 2 seconds
flies backwards and stops over the helipad
hovers for a minimum of 2 seconds
descends and lands in the helipad

P7: Opposite rolls (DD) None
MA flies straight and level for a minimum of 10m and
performs a full roll in either direction
immediately performs a full roll in the opposite direction
MA flies straight and level for a minimum of 10m
Note: The middle of the manoeuvre must be centred.

Program FAI 2015

Pana la urma cum se vor executa manevrele ?

Rivelino.




Dacă toată lumea este de acord, (mă refer la piloţi heli) atunci se pot face modificările propuse de RIVELINO.


Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#24 Useril este offline   niro 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 04-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras
  • Interests:WOT 4

Postat 16 May 2016 - 08:19 PM

Fagarasul prezent :clapping:
0

#25 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 31 May 2016 - 04:43 PM

Având în vedere faptul că a mai rămas o lună și jumătate până la eveniment ne-am gândit să mai asezonăm întâlnirea noastră cu încă un concurs....
De QUAD coptere.... Sincer ne-am inspirat de la Bulgari, și dacă ei pot nu cred că pentru noi ar fi vreo mare problemă....
Așadar: Sâmbătă elicoptere, iar duminică QUADRACER.

Regulamentul nu va fi prea diferit de cel de la bulgari, iar traseul î-l vom comunica la fața locului , în ziua competiției.
Oricum suntem deschiși la propuneri și sugestii constructive.

Cu drag: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#26 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 31 May 2016 - 05:04 PM

Și pentru neofiți, câteva exemple....



Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#27 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 31 May 2016 - 05:08 PM

Iar mai jos cursa care mie personal mi-a plăcut cel mai mult...

.



Cu același drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#28 Useril este offline   dumy132 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2016 - 10:30 PM

Pebtru cei ce nu au fost la bulgari se poate detalia putin? Macar un link cu programul/traseul de la vecini.

Multumesc anticipat.
0

#29 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 08 June 2016 - 09:40 AM

Vezi postareadumy132, la 07 June 2016 - 10:30 PM, a spus:

Pebtru cei ce nu au fost la bulgari se poate detalia putin? Macar un link cu programul/traseul de la vecini.

Multumesc anticipat.


http://www.youtube.com/user/hash8484

Mai sus ai un filmuleţ de la antrenamente... mai multe detalii la secţiunea FPV racing
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#30 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 08 June 2016 - 09:42 AM

Acelaşi link, dar mai direct...



Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro