quad deadcat pro incepator confuz :(
#91
Postat 23 October 2016 - 07:17 PM
#92
Postat 23 October 2016 - 07:48 PM
Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 23 October 2016 - 07:51 PM
#93
Postat 23 October 2016 - 08:17 PM
#94
Postat 23 October 2016 - 08:31 PM
#95
Postat 24 October 2016 - 02:57 PM
#96
Postat 24 October 2016 - 08:30 PM
andrewbt, la 24 October 2016 - 02:57 PM, a spus:
astea toate le ai la vers. PRO... corect?
#97
Postat 24 October 2016 - 09:38 PM
Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 24 October 2016 - 09:39 PM
#98
Postat 25 October 2016 - 06:52 AM
#99
Postat 25 October 2016 - 07:37 AM
De fapt... nu am folosit niciodata powermodule, sunt anti senzoristica de curent.
#100
Postat 25 October 2016 - 07:53 AM
#101
Postat 25 October 2016 - 08:12 AM
am deconectat zilele trecute telemetria(emitatorul) am crescut cu 2~3min. timpul de zbor...
Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 25 October 2016 - 08:13 AM
#102
Postat 25 October 2016 - 08:45 AM
cu 6000mAh 4s 20 minute este normal la 2kg.
daca aia or avea 6s, mai au de unde pune osanza... nu vad mirarea ... :unsure:
O balanta "normala" a greutatilor si energiei intr-un multicoptera ar fi cam 1/5 din total motoarele, 1/5 sarcina, si restul de 3/5 impartit intre cadru si baterie.
Evident ca sarcina poate fi tot o baterie, daca scopul este statul in aer cat mai mult...
Avand o energie specifica medie de aproximativ 160 Wh/kg la un lipo medium-low C, sa zicem 20C, si o tractiune specifica medie pentru o zburatoare de clasa phantom, de aproximativ 8g/W = 125 W/kg, daca rezolvam ecuatia asta pentru diferite rapoarte intre greutatile baterie si cea totala, poti estima destul de corect timpul de zbor, si de unde sa tai ca sa il cresti.
De exemplu daca bateria este 1/3 din greutatea totala:
160 (Wh/kg) / (1000 * 3 / 8 (g/W) ) * 60 (minutes) = 25.6
Adica aprox cat zboara un phantom, cu o baterie de 462g la 1380g greutate totala. ;)
Problema mai trista e alta... :) ca ecuatia asta iti arata foarte dur si fara loc de intors cat de sensibil e totul la greutate... 40-45 grame +/- = un minut !
#103
Postat 25 October 2016 - 08:52 PM
#104
Postat 28 October 2016 - 08:51 AM
#105
Postat 28 October 2016 - 10:03 AM
#106
Postat 28 October 2016 - 10:41 AM
sunrise 20A blheli 4s
rctimer 16A de 2 grame, nu mai stiu ce soft...
#107
Postat 28 October 2016 - 03:06 PM
1: cum as avea mai multe sperante la timp de zbor mai mare? cu 4s sau 6s? motoare 390kv. ?
2. as putea conecta un Neo 6M gps ptr miniAPM la APM 2.6 ? modulul are o singura mufa cu fire(6)
#108
Postat 28 October 2016 - 03:16 PM
renatoa, la 28 October 2016 - 10:41 AM, a spus:
sunrise 20A blheli 4s
rctimer 16A de 2 grame, nu mai stiu ce soft...
acele sunrise sunt slim?
#109
Postat 28 October 2016 - 04:36 PM
2. La GPSul ala probabil ai fire de 5V, GND, RX, TX de la modulul GPS si inca 2 fire SDA, SCL de la busola.
#110
Postat 28 October 2016 - 05:39 PM
#111
Postat 28 October 2016 - 07:04 PM
#112
Postat 28 October 2016 - 09:21 PM
Deobicei e asa:
-1 Rosu +5V
-2 Negru GND
-3 Galben TX
-4 Verde RX
-5 Albastru SCL
-6 Alb/Portocaliu SDA
#113
Postat 30 October 2016 - 11:09 AM
#114
Postat 30 October 2016 - 11:14 AM
#115
Postat 30 October 2016 - 11:15 AM
#116
Postat 31 October 2016 - 08:43 AM
#117
Postat 31 October 2016 - 08:59 AM
#118
Postat 31 October 2016 - 09:01 AM
#119
Postat 31 October 2016 - 10:30 AM
#120
Postat 31 October 2016 - 01:00 PM
andrewbt, la 28 October 2016 - 04:36 PM, a spus:
Destul de corect...
andrewbt, la 28 October 2016 - 04:36 PM, a spus:
Partial corect, si de fapt incorect prin partile esentiale :)
Curentul mediu e mai mic, dar acesta este format din impulsuri de curent mai mari ca amplitudine si mai mici ca pwm decat la 4s, ceeace pentru un motor este RAU !
Ia orice motor care da niste foi serioase de teste si o sa vezi ca e mai eficient la tensiuni mici, pentru aceasi sarcina...
Daca nu am explicat inca la vademecum de ce si cum, putem pune o pagina noua pe tema asta...
andrewbt, la 28 October 2016 - 04:36 PM, a spus:
insignificant, un ESC de azi, cu fet-uri bune, care au 1-2mO, trecerea de la 4A la 6A inseamna maxim 4mW disipati in plus, in schimb in motor pot apare pierderi de cativa Watti buni, daca merge la pwm mai mic !
andrewbt, la 28 October 2016 - 04:36 PM, a spus:
Corect, si ceace este surprinzator, ambele vor fi la acelasi C ! Atunci de ce ar fi mai bine pentru baterie sa fie 6s ? :D
Din contra, e mai rau cu 6s, iarasi daca luati niste fise de fabricant si cercetati un motor care la 4s sa zicem ca ar consuma 6A, o sa gasiti ca la 6s, pentru aceasi tractiune, nu consuma 4A, ci un pic mai mult ;)
Deci bateria de 6s va trebui sa aiba C un pic mai mare, nu mult, dar teoretic mai mare...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 31 October 2016 - 01:01 PM