F3B-RES, 2m, lemn, kit, no ARF/RTF... ... noua moda in planorism
#122
Postat 25 August 2017 - 10:31 PM
Noi... fiecare la el acasa :(
#123
Postat 25 August 2017 - 11:34 PM
renatoa, la 25 August 2017 - 10:31 PM, a spus:
Noi... fiecare la el acasa :(
Pai asta am gasit-o postata pe rcgroups de curand...
Cauti pe youtube F3B-rES si vezi ca nu prea sunt...
Dar am gasit perla asta:
Lansarea aia din mina de la inceput mi-aduce aminte de tipul ala care se juca cu Radianul pe post de bumerang si stand in poponetz...
#126
Postat 12 October 2017 - 11:47 AM
Un Pulsar de 2 m bate spre 600g, si are suprafata mai mica (32 dmp ... incarcare alara 18-19 g/dmp). Dynamo XL facut de TravelAir a iesit la 11.5 gr/dmp (427 g la 37 dmp...dar avea un fuselaj extra light) si XLS (facut de EGi) a iesit la 13g/dmp (480/37= 12.97 g/dmp). Asta e...am atins limita impus de regulament, daca ii mai facem si un sistem de balast (cu OB13) avem un planor "flexibil".
Mi-a spus ca montajul se face f usor, unghiurile diedru au iesit perfect (am folosit o solutie de joiner usor de construit, teava patrata de carbon de 6 si joiner din platbanda de carbon de 4 laminata, tubul si joinerele drepte, decuparile in nervuri dau unghiul diedru, montajul se face cu teava de 6 intreaga si la final se taie intre segmente)...ce nu i-a placut e faptul ca segmentul central se monteaza mai greu (lonjeronul central nu e drept ci are niste unghiuri diedre). Cred ca modific putin proiectul ca sa fie segmentul central drept si fac un mic tuning la washout si putem considera ca avem un model F3RES "autohton".
Mi-a mai spus ca la 2 m ar fi bune niste eleroane ... pentru proiectul asta F3RES si cu aripa cu 4 unghiuri diedre (si care e conceput pentru usurinta la montare) nu cred ca voi modifica proiectul pentru eleroane optionale. Pentru doritorii de flapsuri si eleroane se ruleaza programul postat de mine.
Alta dorinta : ampenaje in V. OK...asta ar fi de luat in considerare ca sunt mai protejate la aterizare. I-am taiat ieri si un set de ampenaje in V, ar trebui sa ma gandesc la un sistem de montare care sa mearga pe fuselajul de Dynamo.
Acum am doua fuselaje (de fapt 3): cel de sandou, cel electric original (este cel din modelul vandut de HobbyKing...dar in care incape un motor mic de diametru 22) si unul modificat de mine ca sa intre un motor de 28. Si de fapt ar fi si variantele "alungite" facute cu balsa de 107cm si pe care le recomand pentru anvergura de 2m. Crd ca pina la urma fac un singur fuselaj combo...dar e jos de tot pe lista prioritatilor. Deocamdata ramane un kit de F3RES.
#127
Postat 09 November 2017 - 10:43 PM
#128
Postat 09 November 2017 - 11:05 PM
Big, la 09 November 2017 - 10:43 PM, a spus:
Ai deja Dynamo?
Daca raspunsul este DA si vrei ceva variatie ia programul de facut kituri de aripi, ruleaza penrtu o coarda de 20 cm si apuca-te de construit.
Daca raspunsul este NU incepe cu un Dynamo...ai vreo 3 variante cu anverguri intre 1.5 si 2 m.
Apropo...daca in program alegi tipul de lonjeron "cu insertie" (ca la Dynamo) nu prea mai ai nevoie de plan pentru constructie..
#129
Postat 09 November 2017 - 11:35 PM
Ma gandesc la ceva intermediar ca anvergura, un Allrounder RES de 1600mm. E o anvergura decenta, usor de transportat, si la care se poate scoate un Reynolds decent. Poate cu un profil ceva mai cambrat cu un Cl mai mare...
#130
Postat 15 November 2017 - 12:07 PM
http://www.rs-aero.com
@big: ce ai zice de un model de panta, la 2m, mai greutz pe la 1 kg, ca pentru panta, si cu niste rotunjimi de vis, singurul cu care il pot compara ar fi un Rascal... sau poate un Radian, dar totusi fara urechi asa de rasucite...
Si nici nu e scump kit-ul, doar 50 Euro... plus ca l-am face impreuna, sunt tentat si eu de unul pentru zile mai vantoase :)
Uite o ocheada pe gaura cheii, pentru deschis pofta... :)
Fisiere atasate
-
VSN10.jpg (231.07K)
Number of downloads: 50
#131
Postat 16 November 2017 - 09:57 AM
#132
Postat 16 November 2017 - 10:01 AM
#133
Postat 16 November 2017 - 11:13 AM
renatoa, la 16 November 2017 - 10:01 AM, a spus:
Mdah...nu vazusem pe net poza respectiva dar subconstientul mi-a zis ca seamana "vag" cu Vesna ... si cand colo era coana Vesna in desuuri vazuta din spate. Ca sa vezi...
Asta e cand raspunzi de pe telefon si imaginea e puchinoasa char pe super rezolutii ...
#134
Postat 16 November 2017 - 09:56 PM
Nu stiu in cat timp soseste dar dupa ce arunc un ochi pe continutul lui si pun putin sublerul pe el (ma intereseaza mai ales solutiile constructive pentru spoiler) il voi scoate la vanzare la pretul de 250 de lei (eventual pot sa il completez cu materialele care nu fac parte din "short kit" si sa il fac kt complet inclusiv carbon, folie, diverse piese marunte de hardware...chiar si servo),
#135
Postat 17 November 2017 - 10:00 AM
De fapt... nu ar fi cinstit sa il clonezi... :( fara sa adaugi nimic inspiratie de la tine :)
Daca vorbesti de 250 lei originalul, ti-l iau eu, daca e pana in Craciun :)
#136
Postat 17 November 2017 - 10:42 AM
renatoa, la 17 November 2017 - 10:00 AM, a spus:
De fapt... nu ar fi cinstit sa il clonezi... :( fara sa adaugi nimic inspiratie de la tine :)
Daca vorbesti de 250 lei originalul, ti-l iau eu, daca e pana in Craciun :)
Originalul..short kit...fara alte materiale...plus taxele postale. Practic sponsorizez eu transportul spre Romania doar ca sa pun nitel sublerul pe el.
#137
Postat 17 November 2017 - 10:51 AM
#138
Postat 19 November 2017 - 02:05 AM
renatoa, la 15 November 2017 - 12:07 PM, a spus:
http://www.rs-aero.com
@big: ce ai zice de un model de panta, la 2m, mai greutz pe la 1 kg, ca pentru panta, si cu niste rotunjimi de vis, singurul cu care il pot compara ar fi un Rascal... sau poate un Radian, dar totusi fara urechi asa de rasucite...
Si nici nu e scump kit-ul, doar 50 Euro... plus ca l-am face impreuna, sunt tentat si eu de unul pentru zile mai vantoase :)
Uite o ocheada pe gaura cheii, pentru deschis pofta... :)
@Renatoa pentru vant tare am: si spume si balsa. M-a apucat boala asta cu RES-ul si voi sunteti de vina, in frunte cu Stefan Tiganas. Dynamo m-a chinuit putin sa-l fac sa zboare cum trebuie dar acum sunt 90% multumit. Oricum musai sa ii fac spoilere la urmatorul. Unde zbor eu langa Alba Iulia conditia e buna si de multe ori ma chinui cu Dynamo sa aterizez...
Stau foarte prost cu timpul, un kit ar fi salvarea dar nici bugetul actual nu e la nivelul cerut asa ca o mai rumeg.
Abia astept sa vad Vesna la RR2018 - care jur ca o sa fie fara circ, tiribombe si alte artificii in afara de alea de le facem noi :-) Dar discutam subiectul asta in alt topic.
Pe lista mea stau fain frumos:
Kuntur, Samba, Reser, Andreas... Rumeg...
#139
Postat 19 November 2017 - 08:44 AM
Al meu are si acum spoilerul infoliat, am inceput sa il prind in mana 1 din 3 aterizari... nu ma lasa pipota sa ii stric aerodinamica taind spoilerul... pe care nu ma prea vad folosindu-l... :unsure:
Kuntur ? :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 November 2017 - 08:45 AM
#140
Postat 19 November 2017 - 10:30 AM
Kuntur de la Horacio Levit, HL models.
#141
Postat 19 November 2017 - 11:41 AM
stiganas, la 07 August 2017 - 10:40 AM, a spus:
Singururele lucruri importante sunt daca avem unde organiza intalnirea si cati suntem. Daca ar fi sa fie la Brasov trebuie sa vorbim cu cei de acolo sa vedem unde o putem face caci nu e simplu deloc.
Multi vor fi inca plecati prin vacante in august si septembrie (eu sunt sigur plecat in ultimul WE din august inceput de septembrie). Asadar cred ca trebuie sa incepem cu a face un mic recensamant cu potentiali concurenti si WE-urile in care pot participa.
Daca zic ca vin 10 sunt sanse sa apara 5-6 in ziua respectiva.
Ma gandesc serios la o intalnire/concurs pe tema asta. Depinde foarte mult de cariera mea care se stabileste in primavara. In orice caz in zona Sebes, Alba Iulia avem conditii foarte bune: teren, cazare la cort sau la pensiune, conditie termica buna, echipa inimoasa antrenata la RR
#142
Postat 24 November 2017 - 12:21 PM
Anuntul, regulementul si cum s-a croit componenta echipelor pot fi urmarite in topicul dedicat pe rcgroups.
Mai jos aveti filmul evenimentului... atentie ca e lung, peste doua ore, chiar e film, asigurati-va cu popcorn :)
#143
Postat 24 November 2017 - 03:26 PM
Big, la 19 November 2017 - 02:05 AM, a spus:
Abia astept sa vad Vesna la RR2018 - care jur ca o sa fie fara circ, tiribombe si alte artificii in afara de alea de le facem noi :-) Dar discutam subiectul asta in alt topic.
aha...deci venim la RR şi în 2018!!!...să pui de pe acuma vorbele despre berea aia minunată, şi io, sper să mă pot abţine, pun vorbele să nu "beu tătă vişinata!"...
Legat de modele...mă râmă şi pe mine unul, dar, trebe timp...şi n-am!
#144
Postat 24 November 2017 - 03:39 PM
Nu pot crede cate bunatati ne-a distrus industrializarea asta alimentara... :(
Visinata, pot aduce si eu o sticla, facuta cu palinca de la Miki, si care la mine nu prea are succes, am facut-o prea dulce :(
#145
Postat 26 November 2017 - 11:12 PM
#146
Postat 27 November 2017 - 08:38 AM
#148
Postat 01 December 2017 - 08:44 PM
E undeva o discutie de ce nu sunt bune profilele de freeflight la F3-RES...
#149
Postat 01 December 2017 - 09:19 PM
Am zburat doua modele RC cu profil de zbor liber si nu e mare placere.
Esti in termica - super - tot ce trebuie sa faci e sa te rotesti cu grija, planorul urca frumos (dar nu spectaculos). Nu esti in termica - cobori rapid fara sa acoperi prea mult teritoriu. Adica daca nu ai bafta (indemanarea) sa il lansezi fix in termica sansele sa o gasesti in zbor sunt minime.
Modelele de zbor liber meseriase se autocentreaza singure in termica si urca/se plimba impreuna cu ea. La acelasi model dar facut RC pilotul mai mult strica decat ajuta cu miscatul constant din stickuri.
Peste asta nu urca in termica chiar atat de repede, adica urca frumos dar nu spectaculos, cam ca un Radian, un model F5J sau F3RES dedicat urca mai tare.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#150
Postat 02 December 2017 - 09:56 AM
Nu ma pot abtine sa nu remarc cat de mult seamana cu Vesna lui Mitija... :unsure: Poate am eu obsesii de model nou care asteapta sa fie construit :D
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 December 2017 - 10:00 AM