Picares F5J Langohr un fulg de 2 500mm
#272
Postat 01 March 2017 - 07:38 PM
#273
Postat 03 March 2017 - 05:11 AM
renatoa, la 27 February 2017 - 08:37 PM, a spus:
Radiatia maxima e imprejur, inelar.
Asta inseamna, daca inteleg eu, ca situatia cea mai proasta ar fi cu antena recetorului verticala. Asa-i?
Merge daca o pun in model, in lungul receptorului si foarte aproape de el? Nu am loc de nici o culoare.
Concret: As face un pachet cu receptorul si antena, invelite in burete si impinse aproape de bordul de atac. Antena ar veni paralela cu axa modelului la, sa zicem, 8-10mm de receptor.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 March 2017 - 05:15 AM
#274
Postat 03 March 2017 - 09:08 AM
Numai daca zbori deasupra capului.
AMbele antene verticale sunt pozitia optma pentru zburat la distanta si jos, sub 30 grade elevatie.
> Merge daca o pun in model, in lungul receptorului si foarte aproape de el? Nu am loc de nici o culoare.
> Concret: As face un pachet cu receptorul si antena, invelite in burete si impinse aproape de bordul de atac. Antena ar veni paralela cu axa modelului la, sa zicem, 8-10mm de receptor.
Merge, cu precautia de a nu avea cumva antena statiei indreptata spre model cand se afla departe si jos.
Sincer, eu as folosi fara nici o ezitare unul din asta in locul unui receptor cu o singura antena... mai ales ca nu ai nici telemetrie...
http://alofthobbies....compatible.html
#275
Postat 03 March 2017 - 11:10 AM
Asa ca eu zic sa pui receptorul antena cum intra mai bine/elegant, fara sa te gandesti la partea cu semnalul. Cel putin eu asa am facut si nu am avut niciodata probleme, cand a fost sa pice au picat langa mine.
Chiar m-am jucat cu Radian si am pus statia in range check cu planorul in zbor si am avut semnal cam 100m, cand am ramas fara semnal nu s-a intamplat nimic, planorul a continuat sa planeze netulburat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#276
Postat 03 March 2017 - 04:14 PM
Si fara telemetrie, sfanta inocenta a celui care a uitat de glitch-uri... ;) si nu stie ca planorul zboara in failsafe hold de fapt :D
Asta cu planarea netulburata depinde de cum si daca ai avut setat failsafe.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2017 - 04:15 PM
#277
Postat 03 March 2017 - 04:32 PM
Aceasta postare a fost editata de F2B: 03 March 2017 - 04:33 PM
#278
Postat 03 March 2017 - 04:44 PM
renatoa, la 03 March 2017 - 04:14 PM, a spus:
Si fara telemetrie, sfanta inocenta a celui care a uitat de glitch-uri... ;) si nu stie ca planorul zboara in failsafe hold de fapt :D
Asta cu planarea netulburata depinde de cum si daca ai avut setat failsafe.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#279
Postat 03 March 2017 - 04:51 PM
45 grade le impaca pe toate intr-adevar... ai o pierdere permanenta de semnal de 3dB, dar e aceasi indiferent de pozitie.
#280
Postat 03 March 2017 - 05:19 PM
#281
Postat 03 March 2017 - 06:04 PM
victoras_h, la 03 March 2017 - 05:19 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#282
Postat 03 March 2017 - 07:23 PM
Optima 6 Lite are oarece telemetrie. Am ales-o pentru greutate, in nici un caz de pret. Totodata nenea Hitec de Montreal a spus ca are receptie mai buna ca
http://www3.towerhob...p?&I=LXAEXT&P=7
Acum, mea culpa, unde sa ma uit la nivelul semnalului? Parca nu am vazut nimic nici la receptoarele cu full telemetrie.
#283
Postat 03 March 2017 - 07:38 PM
Nu ai posibilitatea de a fi avertizat decat daca le cumperi si sistemul vocal.
Sau folosesti un hub diy, adica open source :p
#284
Postat 03 March 2017 - 07:46 PM
victoras_h, la 03 March 2017 - 05:19 PM, a spus:
Sau sa faca cercuri, si daca nu e vant sa stea pe loc, cat de cat, si sa te duci tu la el, pe cat e posibil...
#285
Postat 04 March 2017 - 04:49 AM
renatoa, la 03 March 2017 - 07:38 PM, a spus:
Nu ai posibilitatea de a fi avertizat decat daca le cumperi si sistemul vocal.
Sau folosesti un hub diy, adica open source :p
Pai nu ar fi un capat de tara. De mult am vrut unul. Dar, cred, ca nu spune nimic de conexie. Eu il voiam sa-mi spuna cate minute de zbor am. Nu-i capabil. Tot ce stie este: "... the status of receiver battery, SPC voltage, speed, altitude, RPM, temperature, fuel, current and wattage."
#286
Postat 04 March 2017 - 05:15 AM
#287
Postat 04 March 2017 - 05:23 AM
Asta este, cum spune un amic, "dar cui ii ghine in ziua de azi?"
Dar de taria semnalului, cred ca nu sufla nimic.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 March 2017 - 05:24 AM
#288
Postat 04 March 2017 - 10:04 PM
Austriecii spun ca "am putea atinge 530g".
"DasRohbaugewicht liegt bei ca. 285 Gramm. Mit Leichtwindsetup und Light Folie istbeim Segler ein Abfluggewicht ab 450 Gramm erreichbar. Mit Elektroantrieb(A10-7L mit Getriebe) sind ca. 530 Gramm erreichbar."
Acum ramane de vazut daca nu se va dezintegra, dar asta nu are nici o importanta. A fost fun sa-l fac.
Oricum, urmatorul va fi mare, sa pot sa ma misc usor in el si mai greut sa pot sa-l zbor si pe vant.
Sa fiti iubiti, dragilor.
PS. CG-ul este corect, dar controllerul a ajuns langa receptor. Este catastrofic?
Fisiere atasate
-
IMG_0091.jpg (186.07K)
Number of downloads: 45 -
IMG_0094.jpg (107.54K)
Number of downloads: 42 -
IMG_0095.jpg (74.89K)
Number of downloads: 46
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 March 2017 - 10:05 PM
#289
Postat 04 March 2017 - 10:42 PM
Sa ne spui neaparat cum se simte in aer, poate cu filmulet!
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 04 March 2017 - 10:43 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#290
Postat 05 March 2017 - 01:25 AM
Picares Longears F3J/F5J
Wing span 2.5 m 98 in
Wing area 38.3 dm2 594 sq in
Length 127 cm 50.0 in
Flying weight from 590 g 20.8 oz
Wing loading 15.4 g/dm2 5.0 oz/sq ft
la o masa de 480g (cam aici ajung cu ceva atentie planoarele de 2m RES fara motor) ai o incarcare de
12.53 g/dm2
ca sa pun lucrurile in perspectiva un planor F5J de top se invarte in jurul a 15g/dm2 si un DLG de top in zona 11-12g/dm2
iti doresc sa zboare ca un vis.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#291
Postat 05 March 2017 - 04:31 AM
Atentie, asta nu mai este Picares Longears, este Picares EVO electric cu anvergura de 2 000mm. Ei ziceau ca ar putea ajunge si la 530g...copii.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 March 2017 - 04:34 AM
#292
Postat 05 March 2017 - 08:24 AM
Aripa mai mare se compenseaza cu coarda mai mica si tot acolo ajungi ca suprafata, al meu are 37.4 dmp.
Cu vantul, nu iti face probleme, pregateste "ceva" de 40g, o placutza de Pb, care o prinzi in CG cu velcro, sa intre in golul fuselajului, si sa vezi cum tine si la 25 km la ora.
Cel putin asa raporteaza altii, pentru clasa asta de zburatoare, ca fiind greutatea optima de lestare.
Pentru scopul asta am doua randuri de bare de imbinare urechi aripa, unele de otel masiv, care au 20g, si altele de carbon, de 3g.
Le schimb in punctie de cum bate vantul, ca nu le-am lipit ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 March 2017 - 08:29 AM
#293
Postat 05 March 2017 - 12:33 PM
Mi-a scapat. Dar si asa e foarte bine, planorul pur e listat la hyperflight:
Picares Evo V2 Specifications
Wing span 2.0 m 78 in
Wing area 30.4 dm2 471 sq in
Length 127 cm 50.0 in
Flying weight from 445 g 15.7 oz
Wing loading 14.6 g/dm2 4.8 oz/sq ft
Al tau, electric are doar 35 de grame in plus si asta cu o baterie mare de 800 mah (eu mi-am luat pakuri de 450 mah)
dan_mitea, la 05 March 2017 - 04:31 AM, a spus:
Atentie, asta nu mai este Picares Longears, este Picares EVO electric cu anvergura de 2 000mm. Ei ziceau ca ar putea ajunge si la 530g...copii.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#294
Postat 05 March 2017 - 10:48 PM
Am adaugat un prelungitor intre receptor si ESC. Asa il voi putea reprograma pe camp, fara sa scot receptorul, pe care l-am inghesuit cu greu. Pretul a fost de doua grame. Nu le-as pune la socoteala pentru ca il pot scoate dupa primele zboruri.
Cam asta este. Astept o zi calma si cu ceva iarba. Daca il aterizez...presupunand ca ajung in faza asta...pe bolovani de gheata, praf se face.
Sa fiti iubiti.
Fisiere atasate
-
IMG_0120.jpg (116.4K)
Number of downloads: 30 -
IMG_0124.jpg (96.16K)
Number of downloads: 25 -
IMG_0127.jpg (138.57K)
Number of downloads: 22 -
IMG_0129.jpg (135.5K)
Number of downloads: 21 -
IMG_0132.jpg (112.13K)
Number of downloads: 21 -
IMG_0134.jpg (126.43K)
Number of downloads: 26 -
IMG_0137.jpg (104.24K)
Number of downloads: 27 -
IMG_0146.jpg (229.14K)
Number of downloads: 29 -
IMG_0148.jpg (232.43K)
Number of downloads: 29 -
IMG_0139.jpg (87.9K)
Number of downloads: 29 -
IMG_0141.jpg (100.89K)
Number of downloads: 39
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 March 2017 - 10:52 PM
#295
Postat 05 March 2017 - 11:53 PM
dan_mitea, la 05 March 2017 - 10:48 PM, a spus:
Sa fiti iubiti.
Cu siguranta il vei putea incetini mult de tot si nu va fi greu sa-l prinzi in mana. Cel mai bine de bot sau daca poti, foarte fin, de aripa. Sa nu uiti de throttle lock cand vei incerca.
#296
Postat 06 March 2017 - 04:14 AM
Mesteri mari, luminati-ma si pe mine. Cum pun un elastic sa se stranga elicea? Tot m-am mosmondit, dar nu vine de nici o culoare. Va rog sa nu uitati ca intre con si panoul de foc am, pentru ca m-am gandit la racire, maximum 1mm.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 March 2017 - 04:15 AM
#297
Postat 06 March 2017 - 06:27 AM
#298
Postat 06 March 2017 - 09:43 AM
dan_mitea, la 06 March 2017 - 04:14 AM, a spus:
Mesteri mari, luminati-ma si pe mine. Cum pun un elastic sa se stranga elicea? Tot m-am mosmondit, dar nu vine de nici o culoare. Va rog sa nu uitati ca intre con si panoul de foc am, pentru ca m-am gandit la racire, maximum 1mm.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#299
Postat 06 March 2017 - 02:04 PM
http://www.rhcforum....post__p__870333
Acum nu mai am pe unde sa trec elasticul. O mai fi o alta metoda?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 March 2017 - 02:04 PM
#300
Postat 06 March 2017 - 02:13 PM