Picares F5J Langohr un fulg de 2 500mm
#301
Postat 17 March 2017 - 11:51 AM
#303
Postat 17 March 2017 - 01:09 PM
http://www.tc.gc.ca/...drone_users.pdf
https://www.canada.c...iateeffect.html
Personal, nu ma afecteaza.
#304
Postat 17 March 2017 - 01:24 PM
si limitarea la 90m ?
#305
Postat 17 March 2017 - 04:41 PM
Arunca o privire pe topicele deschise azi.
#306
Postat 17 March 2017 - 06:34 PM
,,The TC Regulations do not apply to maac sanctioned clubs''
#307
Postat 17 March 2017 - 06:40 PM
Poate explici si aici importanta de a se grupa lumea in cluburi locale... ca noi o tot ardem cu libertatea de a zbura pe maidan...
"However, within the regulations is an exemption for Model Aeronautics Association of Canada (MAAC) Members flying at MAAC sanction fields and/or events.
The exemption granted to MAAC members and sanctioned events is crucial to the continued operation of hundreds of clubs across the country."
#308
Postat 31 July 2017 - 02:13 AM
Concluzii:
-va zbura extrem de rar. M-am sculat cu noaptea in cap sa prind un pic de calm. Cum a inceput vantul, placerea a plecat.
-cu bateria de 3s800mAh are CG-ul prea in fata. Urca , aproape la verticala si cand opresc motorul brusc coboara nasul si merge pe o sinusoida. Oprit motorul lent si ajutat din elevator, merge corect. Bateria este, zic eu, prea mare. Am facut multe...poate douasprezece urcari si nu dadea semne de oboseala. Cred ca cea de 3s450mAh este perfecta. Are 46g, deci cu 67-47=21g mai usoara. Modelul ar junge la 480-21=459g. Probabil si CG-ul ar fi mai corect.
-folia este perfecta. Coverite MicroLite face toti banii. Chiar aterizat in iarba, nu s-a sfasiat.
-dimineata era roua. Modelul era plin de apa. Singura problema a fost la spoiler. Balsa neprotejata s-a umflat si nu se mai inchidea complet. L-am lasat deschis, in soare, sa se mai usuce.
-nu pot sa spun ca m-a prins. Eram singurul nebun pe tarla...nu mi-a placut.
-sunt convins ca in mana unui meserias, planorul face toti banii. In mana mea, pur si simplu a zburat ca Lazy Bee. Merita un pilot facut pentru asa ceva.
Fisiere atasate
-
IMG_20170730_084212.jpg (281.65K)
Number of downloads: 48 -
IMG_20170730_085823.jpg (368.43K)
Number of downloads: 51 -
IMG_20170730_093622.jpg (235.68K)
Number of downloads: 45 -
IMG_20170730_094536.jpg (268.08K)
Number of downloads: 40 -
IMG_20170730_093636.jpg (339.57K)
Number of downloads: 44 -
IMG_20170730_075118.jpg (222.41K)
Number of downloads: 55
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 July 2017 - 02:13 AM
#309
Postat 31 July 2017 - 07:52 AM
Despre ce vant vorbim? La al meu ii place maxim in gama 10-15 km la ora, dar are 480 grame cam la aceasi suprafata.
Cu placerea, e treaba fiecaruia, mie imi place singur.
Planoarele nu au nevoie de ajutor se zboare, ca un avion. Placerea vine din alta parte, nu din maestria controlului pentru executarea unor figuri impuse.
#310
Postat 31 July 2017 - 08:04 AM
E vreo problema tehnica sa adaugi imaginile in acelasi timp sau dupa scrierea mesajului/textului ? :unsure:
#311
Postat 31 July 2017 - 02:09 PM
Am facut, bineinteles lansarile din mama. Zboara, evident, cel mai bine cu CG-ul cat mai in spate. Ar trebui reorganizat spatiul ca sa pot muta bateria si mai mult in spate. Parca plumb nu i-as pune.
#312
Postat 31 July 2017 - 02:13 PM
scrii textul, apoi adaugi cele 5 imagini, si in final postezi totul dintr-un foc.
#313
Postat 03 August 2017 - 11:35 AM
Seara si dimineata pe calm nu prea ai termice sa te bucuri de urcari ca lumea.
dan_mitea, la 31 July 2017 - 02:13 AM, a spus:
Concluzii:
-va zbura extrem de rar. M-am sculat cu noaptea in cap sa prind un pic de calm. Cum a inceput vantul, placerea a plecat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/