Modelism - RHC Forum: Ultima F5J - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ultima F5J Ultimate F5J 4m - 1090g

#1 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2016 - 10:10 PM

N-am putut sa ma abtin si am facut un topic nou.

A aparut un planor nou de F5J care cel putin pe hartie e incredibil.

ULTIMA F5J - 4M - 1090g

http://www.hyperflig...asp?code=ULTIMA - 2100 EUR

http://www.rcgroups....d.php?t=2585288

Eu l-am descoperit abia acum (spre deosebire de omniprezentul renato care l-a zarit pe rcgroups instant) dar am ramas cu gura cascata visand.

E construit in tehnologie DLG moderna si e atat de usor incat a ajuns la limita legala FAI. Adica mai usor nu e legal (de fapt poate sa fie mai usor dar adaugi balast).



Are multe solutii neobisnuite in special la actionarea suprafetelor si partea de propulsie e foarte mica (nici nu are nevoie de mai mare), de pilda powerline micro 1010, 1015 - ca sa cobori sub 1100g orice amanunt conteaza.

Traim vremuri frumoase, acum putini ani un planor de 3.8m la 2200g era ultralight.
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 June 2016 - 10:25 PM

Vedem multe, chiar trecand pe langa noi pe strada, :) dar daca nu sunt in target, de ce sa vorbim de lucruri sfinte :)
Cum m-am decis sa nu mai bag bani in compozite si peste 3m, l-am tratat cu indiferenta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 27 August 2016 - 06:47 PM

In sfarsit ,dupa cateva incercari de sincronizare si temporizare esuate , vineri, am fost primit de Denis Skrabl in atelierul sau , unde deja renumitul “ Ultima” se produce .
Odata intelesi asupra protocolului de confidentialitate legat de tehnicile si tehnologiile inovative utilizate in procesul de productie, am avut sansa sa asist la etapele de constuctie integrala a acestui planor deosebit care in ciuda anvergurii maxime admise in clasa F3J / F5J cantareste cu 400-750 g mai putin decat orice alt model echivalent produs la aceasta ora !
Denis a fost cat se poate de deschis, mi-a raspuns la toate intrebarile ( a inteles perfect etapa de documentare pe pare o parcurc in ce priveste proiectul “ Alpha “ ), iar echipa a manifestat incantare fata de interesul neretinut manifestat fata de anumite operatiuni pe care ei le desfasoara cu multa siguranta si pricepere cu o temporizare de invidiat. Totul e cat se poate de perfect organizat si se intampla intr-o ordine si ritm bine gandit , in asa fel incat aceasta echipa de 4 oameni incheie fiecare zi de lucru cu un nou Ultima executat de la A la Z .
Din punct de vedere constructiv , asta nu e informatie necunoscuta , Ultima concentreaza intrega experienta de peste 4 ani dobandita in executia deja binecunoscutului DLG Vortex , ajuns la varianta 2.5 din care Denis a livrat mai mult de 450 de exemplare pe tot mapamondul .
Ultima , a depasit pragul de 70 de unitati livrate deja si pare ca in ritmul si coada de asteptare actuala, va ajunge sa sara peste 110 inca in acest an .
A fost o experienta nemaipomenita , urmeaza sa particip 100% activ , timp de doua zile , la sfarsitul lunii septembrie la o noua sesiune de productie .
Poze nu am am facut , a fost o conditie ce tinea de intelegerea avuta initial, asadar mai jos singurele poze facute in curte dupa pauza de masa :

p.s - eventualii doritori ma pot contacta pentru amanunte legate de o eventuala achizitie !

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de OcsiRC: 27 August 2016 - 06:49 PM

0

#4 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 03 February 2017 - 11:58 PM

Am vazut si eu planorul la cupa de F3K din Croatia - Ludbreg in 2016.
Este intradevar deosebit.
Am discutat cateva detalii despre acest planor am pus mana pe el am tras de toate cele. Este foarte frumos lucrat.
Pretul .. uii .. in anglia la hyper flight e >10k lei .. cam piperat..
Din ce stiu eu la el parca este un pic mai ieftin. Il gasiti pe facebook dupa numele Denis Skrabl daca sunteti interesat. Daca nu va raspunde sa nu fiti suparati. Cand va vine randul o sa va raspunda. Este un tip super ocupat.
Planorul este facut in Slovenia si transportul costa foarte foarte putin(eu am luat 2 vortexuri si m-a costat 30E).
Anul acesta ma voi intalni cu el.. si mai prin vara daca strang banii necesari poate o sa si fac o achizitie.
Keep in touch.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 February 2017 - 09:21 AM

F3-RES a aparut ca o contrapondere la dezvoltarea aberanta pe care o luase hobby-ul cu aceste ferrari-uri... ;)
Puteti arata ca sunteti piloti buni si taind un zero din pretz ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 17 February 2017 - 10:20 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 February 2017 - 09:21 AM, a spus:

F3-RES a aparut ca o contrapondere la dezvoltarea aberanta pe care o luase hobby-ul cu aceste ferrari-uri... ;)
Puteti arata ca sunteti piloti buni si taind un zero din pretz ;)

Foarte bine spus renatoa, intradevar ... cred ca pretul este intradevar exorbitant, dar cred totusi ca pana la urma justificat avand in vedere costurile de productie si materiale si timpul investit in a face tot ce e acolo.
Poate ca ajunge 1000e pentru constructie, dar trebuie si omusorul ala cu echipa sa mai traiasca din ceva.
In plus daca tragi si pentru cateva competitii poate chiar si externe atunci e posibil sa ai nevoie de acele multe zerouri.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2017 - 11:59 PM

O luam de la inceput cu cat e halatul. Dintr-o vacanta exotica cu familia te intorci cu un card de poze si cateva mii de euro mai usor, simpla participare la concursuri internationale e mai scumpa bine decat modelele, de fapt am vazut niste calcule si planoarele erau cea mai ieftina parte intr-un an activ competional.

Modelul asta in mod special este altfel; munca, materialele si tehnologia folosite le vede oricine, pretul pare corect si cel mai important (dupa parerile de pe forumuri) se vede in felul in care planeaza.

Ramura asta din modelism e totusi din cele mai ieftine. Cele mai scumpe planoare abia ajung la 2000 EUR. La jeturi, avioane 3d mari sau planoare scale de peste 6m astia sunt bani de entrylevel.
0

#8 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 18 February 2017 - 09:53 AM

Se vorbeste de bani in loc sa se vorbeasca de hobby si de placerea zborului. Daca e sa o iei pe principiul lui Renatoa mai bine ajungi daca iti faci singur... dar performanta unui aparat de zbor nu o mai simti

Aceasta postare a fost editata de Olvi: 18 February 2017 - 09:54 AM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 February 2017 - 10:03 AM

Poate unii nu pot ajunge la un nivel de pilotare ca sa simta aceasta performanta... am avut doua zburatoare de peste 500 si nici una nu mi-a produs atatea satisfactii ca un vechi graupner ARF de 150 euro...
Si la nici unul din arf-uri nu m-a incantat montarea cat constructia unui F3-RES.
Plus ca unii mai si rup... mai mult ca altii... si conteaza de cati bani rupi ;)
Chiar si un DLG de 300 grame se poate rupe, in maini nepricepute... ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 February 2017 - 10:04 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2017 - 10:30 AM

La orice nivel de indemanare simti diferenta intre un planor de 2200g si unul de 1300g (ca sa nu mai vorbesc de unul de 3500g) toate la 4m. Diferenta e atat de mare ca o simti si din clipurile de pe youtube.

Asta cu faramatul e un stres legitim dar daca ignori pretul un planor precum Ultima (sau Explorer) e mult mai docil/prietenos decat unul greu. Totul e sa nu fortezi - vant prea puternic sau aterizari dure de competitie.

Eu unul nu stiu cand si daca o sa cumpar asa ceva dar cu siguranta imi doresc, asa ca primul pas e facut :)

Intre timp pot sa bricolez la kituri F3-RES.
0

#11 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2017 - 10:59 AM

Vezi postareaOlvi, la 17 February 2017 - 10:20 PM, a spus:

Foarte bine spus renatoa, intradevar ... cred ca pretul este intradevar exorbitant, dar cred totusi ca pana la urma justificat avand in vedere costurile de productie si materiale si timpul investit in a face tot ce e acolo.
Poate ca ajunge 1000e pentru constructie, dar trebuie si omusorul ala cu echipa sa mai traiasca din ceva.
In plus daca tragi si pentru cateva competitii poate chiar si externe atunci e posibil sa ai nevoie de acele multe zerouri.


Materialele nu cred ca il costa peste 150-200 Euro, poate si sub, are preturi bune pentru ca ia cantitati mai mari de materiale.


Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 18 February 2017 - 11:00 AM

0

#12 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 18 February 2017 - 04:33 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 18 February 2017 - 10:59 AM, a spus:

Materialele nu cred ca il costa peste 150-200 Euro, poate si sub, are preturi bune pentru ca ia cantitati mai mari de materiale.


Ciao Sorin

poate 200E dai doar pe blocurile de rohacell, plus ca blocurile de rohacel nu le iei ca la Cornel la siera te duci in spate in agazie si iti alegi tu ce coala de balsa iti convine. vin la pachet si cu unele nu ai ce sa faci. si le arunci. unele parti sunt grele cat un porc, nu le poti folosi, samd

Aceasta postare a fost editata de Olvi: 18 February 2017 - 04:37 PM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#13 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2017 - 06:02 PM

Olvi,

ai lucrat vreodata cu compozite ?Eu da . Am consumat cred ca sute de tone in vreo 18 ani
Cat material crezi ca intra in planor? Cu cat crezi ca iei materialele cand iei materiale pentru 100-200 de planoare? Si cand cumperi de la firma producatoare sau de la angrosisti nu de la magazine de modelisti.
Una e sa cumperi un kg si alta e sa iei o tona, un metru sau 1000 de metri

Ciao Sorin
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 February 2017 - 06:30 PM

Mda, a crescut rohacellu mai rar, ca nu a plouat suficient ...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2017 - 11:50 PM

Postarea asta da ceva informatii legate de Ultima, inclusiv dificultatile legate de rohacell.

https://www.rcgroups...&postcount=1091

De asta e misto hobby-ul asta. Ai intotdeauna ceva la care sa visezi.

Vezi postareaOlvi, la 18 February 2017 - 04:33 PM, a spus:

poate 200E dai doar pe blocurile de rohacell, plus ca blocurile de rohacel nu le iei ca la Cornel la siera te duci in spate in agazie si iti alegi tu ce coala de balsa iti convine. vin la pachet si cu unele nu ai ce sa faci. si le arunci. unele parti sunt grele cat un porc, nu le poti folosi, samd

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 February 2017 - 12:07 PM

0

#16 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 February 2017 - 11:18 AM

Stefan,

ce ai fi vrut sa zica mesterul? A, e usor de facut, materialele costa putin 100-200 E, gasesti peste tot fara probleme, dar eu vand planorul cu 2000E, ca sa fac bani mai multi .

Sa te incurajeze sa faci si tu unul ca sa-i iei lui painea?

Ciao Sorin
0

#17 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 20 February 2017 - 06:25 PM

Din considerente de respect si simpatie pentru Denis , am sa intervin cu cateva lamuriri :

- Inainte de toate , pretul nu e de 2.000+ Eur , asta e pretul pe care “ dealerii “ il practica , castiga cel mai mult si cu cel mai mic efort , daca cineva isi doreste cu adevarat un asemenea model ii recomand sa-l abordeze direct pe producator , garantez ca oferta primita va fi una atractiva !

Cateva cuvinte despre costuri :

- cheltuiala initiala , cea de executie a matritelor , e atat de mare incat mi-e jena sa o mentionez aici , executie care are in spate multe zeci de ore de proiectare , cu un imens risc asumat , simularile teoretice nu se reflecta 100% in comportamentul final al planorului, asta se traduce in teste , modificari alte teste … si noi matrite …
- costul materialelor incluse intr-un Ultima , depaseste sensibil 550 Eur , strict materiale , adica tesaturi de carbon si miezuri de rohacell , la care se adauga celelalte materiale auxiliare , rasina de cea mai buna calitate , vopsea pentru aplicare in matrita , demulanti profesionali samd … daca cineva e surprins , pot sa detailez
- nu trebuie omise cele aproximativ 40 de ore de manopera , cu mentiunea ca salarul mediu net in Slovenia este de aproximativ 3,5 ori mai mare decat la noi iar baietii din echipa nu sunt niste novici platiti cu “ minim pe economie “ !
- adaugam cele 4-6 ore timp de masina pentru frezat miezurile - presupune investitie intr-o freza CNC - ca sa accelereze procesul Denis are 2 si nici una nu e low cost - … deci alte costuri …
- mitul comform caruia cumparatorii de “ cantitati “ beneficiaza de discounturi masive , este fals , cine e curios poate studia listele publice de pret sau poate cere oferte , pentru economie de timp va informez ca nimeni nu ofera mai mult de -10% si in plus se asteapta timpi relativ mari pentru volumele care se incadreaza in aceia plaja , pe scurt .. cumpari cat e disponibil la pretul de lista …sau astepti …
- mai adaugati cheltuieli de aprovizionare , costuri de regie si nu in ultimul rand taxe , cheltuieli pentru ambalaje si veti constata ca nu e cea mai prolifica afacere , chiar daca vorbim de o productie in serie …

In incheiere , o mentiune foarte importanta , dintre toti costructorii consacrati pe care i-am abordat , Denis este printre foarte putinii care nu doar ca m-au incurajat , dar care mi-a si dat toate informatiile tehnice pe care le-am solicitat , foarte sportiv si deschis dar fara sa omita nici greutatile pe care am sa le intampin … motiv pentru care pot sa va spun ca cei care isi imagineaza ca cu 200 Eur investitie si cateva dupamese de relaxare hobby-stica pot construi asemenea modele … le pot spune ca vor iesi mult mai castigati daca il cumpara decat sa incerce sa-si faca singuri unul !
0

#18 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 20 February 2017 - 07:24 PM

Ocsi,

ia uite aici http://www.easycompo...e-90gsm-1k.html

100+metri 43,55 Lire fata de 1m 60,3Lire sunt deja cate %?

pune 1000+ si vezi ca e 50%

Am dat doar un exemplu la intamplare,easycomposites nu e angrosist, ia sa vezi la un angrosist sau la producator preturi.Si te asigur ca daca incerci la angrosisti sau direct la producator ai discount mare pt cantitati, asa cumparam eu.

Clar investitie pt matrite CNC si alte alea , vorbeam de pretul materialelor, fara manopera si alte alea.

La un asemenea planor nu pretul rasinii te omoara, ci pretul carbonului , kevlarului, rohacel, ... te omoara si alea le pot lua in cantitate mare ca nu se strica.

Stiu ce vorbesc ca asa cum spuneam mai sus in 18 ani am consumat sute de tone de rasina.

Nu am treaba cu Denis, nu il cunosc, sunt sigur ca face planoare super .

Io oricum nu o sa-mi iau asa planor , nu am atatia bani de dat pe asa ceva, si nici nu o sa-mi fac pentru ca nu se justifaca cheltuielile pe matrite ca sa dau cu el o data pe luna o ora

Cum mai stai cu al tau?

Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 20 February 2017 - 07:25 PM

0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2017 - 07:28 PM

Multumesc de info. Cam asta banuiam si eu.

Peste asta (din barfe) producatorul mai are o problema. Clientii sunt relativ putini si cam aceeasi - au pretentii mari si se plictisesc repede. Asta inseamna ca indiferent cat de bun si fain e modelul daca vrei sa ramai in business trebuie sa scoti permanent modele noi. Musai trebuie sa fie modele noi, nimeni nu vrea sa cumpere un model de acum doi ani.

Asta inseamna evident modificari de matrite, alte cheltuieli alta distractie.
0

#20 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 February 2017 - 09:49 PM

Cu tot respectul eu ma retrag din discutie pentru ca vad o orientare negativa a acestui topic despre un avion minunat.
Dar asa e romanul bun la toate, tot ce i se ofera este jacmaneala, tras in piept de preturi inutile, samd.
Astept spre exemplu sa vina un posesor de ultima si explorer spre exemplu sa faca o comparatie. Sau o comparatie similara, nu zburatori de polistirene, kituri de doi lei de la multiplex samd.

Aceasta postare a fost editata de Olvi: 22 February 2017 - 09:50 PM

Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#21 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 22 February 2017 - 10:41 PM

Vezi postareaOlvi, la 22 February 2017 - 09:49 PM, a spus:

Cu tot respectul eu ma retrag din discutie pentru ca vad o orientare negativa a acestui topic despre un avion minunat.

Nu prea vad unde e "orientarea" asta negativa despre Ultima. Cine isi permite sa dea 2000 de euro (sau mai putin daca ia legatura cu Denis) si e bine "dotat" si la capitolul "pitici pe cortex" ...va da fara indoiala banii pe Ultima sau Vinco. Cine nu are posibilitati materiale si nu e interesat de competitii poate sa se bucure si de un model; de balsa (fara sa fac reclama...pot sa scot un kit de planor de 3.5 m - 4 m performant cu profil SynerJ taiat de mine la sub 100 de euro... dar si la pretul asta nu cred sa fie mai mult de 2-3 doritori pe forum).
Si mai exista si a 3-a categorie: cei care probabil au posibilitatea sa cumpere un Ultima sau Explorer sau Perfection dar prefera sa investeasca bani si timp si sa incerce sa isi faca singuri asa ceva.
Nu stiu suma exacta...dar cred ca OcsiRc a investit in matrite, SDV-uri si alte chestii neconsumabile cam cat 2-3 planoare Ultima ...sau vreo 10 DLG-uri de top. Dar acum e singurul din Romania care poate face DLG-uri cu profil Synergy2 in matrita ... si nu cred ca sunt mai mult de 5 in Europa (si poate 10 in lume) cu "molded Synergy2".
"Piticii" mei sunt ceva mai speciali: astia mi-au bagat in cap ca se poate scoate un planor de 4 m performant (profil SynerJ ...tot de la Gerald Taylor) tiparit 3D cu po incarcare alara de 15 gr/dmp (sau putin sub) si la un cost de sub 200 de euro (varianta "low-budget" va fi chiar sub 150 de euro ... varianta "high quality" va fi spre 200 de euro). Sper ca in maxim 2 luni sa scot primele bucati la teste.


0

#22 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 09 January 2018 - 09:23 PM

In sfarsit am reusit sa imi indeplinesc visul si sa achizitionez acest superb model.
Acum este pe drum catre mine. Aceste poze au fost trimise de Denis inainte de ambalare.
Iei.
Revin cu impresii si poze mai in detaliu daca este nevoie cand il voi primi, poate pe saptamana viitoare sau in doua saptamani.
Sper ca prin Aprilie sa il pot scoate la aer sa il invat sa zboare.

Fisiere atasate


Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#23 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 January 2018 - 05:24 PM

Vezi postareaOlvi, la 09 January 2018 - 09:23 PM, a spus:

In sfarsit am reusit sa imi indeplinesc visul si sa achizitionez acest superb model.
Acum este pe drum catre mine. Aceste poze au fost trimise de Denis inainte de ambalare.
Iei.
Revin cu impresii si poze mai in detaliu daca este nevoie cand il voi primi, poate pe saptamana viitoare sau in doua saptamani.
Sper ca prin Aprilie sa il pot scoate la aer sa il invat sa zboare.


Să-l stăpânești sănătos. Zboruri multe fără probleme. :good:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#24 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 10 January 2018 - 09:21 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 10 January 2018 - 05:24 PM, a spus:

Să-l stăpânești sănătos. Zboruri multe fără probleme. :good:

scopul asta e, dar stii cum e ca :"Shit happens!"
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#25 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 January 2018 - 06:39 PM

Lucrurile pentru finalizarea acestei bijuterii au inceput sa vina. Am creeat un folder pe google drive la mine unde voi uploada poze din timpul constructiei.
Deocamdata astept sa imi achizitionez toate cele necesare (motor, servo, elici, esc, receptor, samd) apoi voi incepe constructia efectiva. Una peste alta nu pot incepe constructia fara model, model care va veni in cateva zile.

Asadar voi pune aici linkul si va doi mai face un update din cand in cand. As pune pozele cu mare drag aici doar ca dureaza foarte mult(din cauza ca trebuie sa le redimensionez, sa le uploadez pe fiecare in parte, sa nu depaseasca 500k).

https://drive.google...7qXbi-hfXmk44ff

Pe scurt, am luat de la raisenauer urmatoarele :
1 motor+reductor : Tenshock VIPER CC-1020-14T 4pole 4550KV with Micro Edition 5:1NL https://www.reisenau...s.php5?aid=2077
1 con de carbon(offset 5grade)
2 seturi de pale carbon 12x6

Folosesc acest motor+reductor cu elice de 13x8 APC pe un Xplorer 3.8(~1300gr) si sunt extrem de incantat de combinatie. Urca la 200m in aprox 15-20s.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#26 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2018 - 09:10 PM

Am fost plecat si abia acum am zarit topicul. Abia astept sa-l vad. Cum ai gandit cand ai ales combinatia motor/elice/con ? Banuiesc ca e pentru 3s.
0

#27 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 January 2018 - 09:25 PM

Vezi postareastiganas, la 22 January 2018 - 09:10 PM, a spus:

Am fost plecat si abia acum am zarit topicul. Abia astept sa-l vad. Cum ai gandit cand ai ales combinatia motor/elice/con ? Banuiesc ca e pentru 3s.

Un prieten din Israel are acelasi setup. diferenta este ca el foloseste 13x8 ca si elice ceea ce cred ca nu are rost pentru moment.
Diametrul il stiu tot de la el, chiar si din specificatiile primite de la Denis vis a vis de dimensiunile fuselajului.
Voi fi la prima cupa cu el.
Doar ca daca va fi vant voi folosi Xplorerul cel mai probabil.
Ramane de vazut.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#28 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 April 2018 - 08:25 PM

Bun.
Am inceput constructia.
Toate bune si frumoase.
Am instalat tot ce este necesar in fuselaj mai putin balastul pentru ca astept sa vad la urma unde pun suportul in functie de CG.
Mentionez ca varianta mea de fuselaj este cea cu tije si nu cu pull-pull pentru comenzile de directie si pronfundor. Mult mai usor de instalat totul
Urmeaza instalarea servourilor in aripa, e aici e treaba. Nu stiu ce metoda sa abordez.
IDS sau normal?!
Am tot studiat am tot intrebat si pe rcgoups, sunt foarte indecis.
Urmeaza zilele urmatoare sa ma hotarasc.

Una peste alta este un model frumos, Finut, lucrat ingrijit. Totusi ca si maturitate la detaliile constructive este mult in urma XPlorerului.
Consider ca cei de la NAN au dezvoltat in timp iar aici se vede o diferenta mare.

Daca cei de la Nan vor incepe sa faca si full core atunci poate ma voi gandi sa ma reintorc la xplorer sau alt model pe care il vor face, pana atunci voi zbura Ultima pana il invat foarte bine.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

#29 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 April 2018 - 08:30 AM

Vezi postareaOlvi, la 07 April 2018 - 08:25 PM, a spus:

[...]
Una peste alta este un model frumos, Finut, lucrat ingrijit. Totusi ca si maturitate la detaliile constructive este mult in urma XPlorerului.
Consider ca cei de la NAN au dezvoltat in timp iar aici se vede o diferenta mare.
[...]


Într-adevăr XPlorerul este mai "finuț" lucrat, dar Ultima înghite multe greșeli. L-am văzut trântit destul de dur și a scăpat nevătămat (zburat la pantă și agățat versantul cu un plan, în viteză). La exact același tip de accident vârful de plan și botul unui XPlorer s-au făcut franjuri.

Spor la meșterit.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 April 2018 - 08:30 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#30 Useril este offline   Olvi 

  • ex rou162
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 02-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 09 April 2018 - 04:49 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 08 April 2018 - 08:30 AM, a spus:

Într-adevăr XPlorerul este mai "finuț" lucrat, dar Ultima înghite multe greșeli. L-am văzut trântit destul de dur și a scăpat nevătămat (zburat la pantă și agățat versantul cu un plan, în viteză). La exact același tip de accident vârful de plan și botul unui XPlorer s-au făcut franjuri.

Spor la meșterit.


Intradevar. Mult mai permisiv la accidente, manipulare, constructie. Asta este farmecul full corului.
Sambata trebuie sa fie gata de zbor pentru Szeged. Sunt curios cum performeaza, am auzit si bune si rele.
Best way to get to next level is to practice. So fly fly fly and at the end of the day fly again.
Push your limits to a level you have never did before.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro